Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (37. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
12.609
Cevap
137
Favori
1.299.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YTyusuf


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta



    Koyulaştırdığım bölüm doğruysa bu oıldukça önemli. Aynı konuyu ben Göral'la görüştüğümde bana bundan bahsetmemişlerde, hatta C5'te MCP şanzımandan çok şikayet edildiğini söyleyip aynı şanzıman değil mi dediğimde aynı demişlerdi...


    Hocam, bir sonra ki vitesi hazırda tutmak yazılımsal değil donanımsal olur yani çift kavramalı denilen olay. İnanın biz 508 i takip edenler peugeot satış elemanlarından daha fazla bilgiliyiz. Geçen 1.6 allure için fiyat aldım eleman bana head up ekleyimmi 1000 tl dedi :) bende head up allurede standart diyince ha haklısın kusura bakma dedi :)


    mcp nasıl bilmiyorum ama auto6r yarı otomatik sanzımanlar arasında bana gore en iyisi.her isteginize cevap veren bir sanzıman.tek olumsuz yanı hızlı hızlanmalarda ilk vitesleri hissettiriyor olması.Daha once dualogic easytronik ve asm gibi yarı otomatik sanzımanları kullandıgım icin auto6r ye sukrediyorum ama ilk defa kullananların yadırgaması normal.düz vites ne kadar konforluysa auto6r de o kadar.ne eksik ne fazla zaten calısma prensibi düz vites.

    pug satıs elemanlarının bilgisiz oldugunu biliyorum ama dikkat edin bütün markalarda bu boyle.hangi markanın galerisine gitsem ben satıcı arkadastan daha cok sey biliyorum.Bu ayrı bir sorun bence pug a has degil.bir sonraki vitesi hazır tutma isi cift kavramayla ilgili dogru bilgi ama bana soyleneni yazdım.banada mantıksız geldi.Ama bayi müdürü bunu soyleyince birsey demedim tabiki. belkide yazılımsal olarak olabilme ihtimali vardır.Eski auto6r den daha az hissedilen bir vites gecisine sahip oldugunu kesinlikle soyledi.Yazılım degistigine gore kesin faydası olmustur ama ne kadar onu test etmeden anlayamam.Test aracları nisanda gelecekmis.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: YTyusuf


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta



    Koyulaştırdığım bölüm doğruysa bu oıldukça önemli. Aynı konuyu ben Göral'la görüştüğümde bana bundan bahsetmemişlerde, hatta C5'te MCP şanzımandan çok şikayet edildiğini söyleyip aynı şanzıman değil mi dediğimde aynı demişlerdi...


    Hocam, bir sonra ki vitesi hazırda tutmak yazılımsal değil donanımsal olur yani çift kavramalı denilen olay. İnanın biz 508 i takip edenler peugeot satış elemanlarından daha fazla bilgiliyiz. Geçen 1.6 allure için fiyat aldım eleman bana head up ekleyimmi 1000 tl dedi :) bende head up allurede standart diyince ha haklısın kusura bakma dedi :)


    mcp nasıl bilmiyorum ama auto6r yarı otomatik sanzımanlar arasında bana gore en iyisi.her isteginize cevap veren bir sanzıman.tek olumsuz yanı hızlı hızlanmalarda ilk vitesleri hissettiriyor olması.Daha once dualogic easytronik ve asm gibi yarı otomatik sanzımanları kullandıgım icin auto6r ye sukrediyorum ama ilk defa kullananların yadırgaması normal.düz vites ne kadar konforluysa auto6r de o kadar.ne eksik ne fazla zaten calısma prensibi düz vites.

    pug satıs elemanlarının bilgisiz oldugunu biliyorum ama dikkat edin bütün markalarda bu boyle.hangi markanın galerisine gitsem ben satıcı arkadastan daha cok sey biliyorum.Bu ayrı bir sorun bence pug a has degil.bir sonraki vitesi hazır tutma isi cift kavramayla ilgili dogru bilgi ama bana soyleneni yazdım.banada mantıksız geldi.Ama bayi müdürü bunu soyleyince birsey demedim tabiki. belkide yazılımsal olarak olabilme ihtimali vardır.Eski auto6r den daha az hissedilen bir vites gecisine sahip oldugunu kesinlikle soyledi.Yazılım degistigine gore kesin faydası olmustur ama ne kadar onu test etmeden anlayamam.Test aracları nisanda gelecekmis.



    Sayın Diriftspec, Cuma günü, 508 1.6 auto6r versiyonu hakkında özellikle vites hakkında bilgi sahibi olabilmek için 5008 ile test sürüşü yaptım. yanımda peugeot satşı elemanı arkada servis ustası ve direksiyonda ben yaklaşık 10 km boyunca aracı test ettim. Test sürüşü yaptığım yol ana yol idi yani fazla dur kalk yapılacak bir yol değildi. Araç her vites değiştirdiğinde hız kesilip öne doğru yığıldı bu durum yaklaşık 1-2 saniye sürüyor. Tabi 1. ve 2. viteslerde sürat fazla olmadığı için az hissediliyor ama sürat arttıkça vites değişimleri daha fazla hissediliyor. Şunuda açıkca söylemem gerekirse bu tür vitesli bir aracı ilk defa kullanıyorum benden kaynaklı bir durum varmı onun içinde bir şey diyemiyorum. Arka tarafta oturan servis ustası 508 de ki sisteminde aynı olduğunu vites değişimlerinin tek kavramalılarda hissedileceğini belirtti. Ha bu durumu herkes kafaya takmayabilir ben nacizane görüşlerimi paylaşıyorum. 508 e ne kadar yakın ve uzaksam diğer markalarada aynı oranda yakın ve uzağım bütçeme ve kişisel beklentilerime hangi marka hitap ediyorsa onu seçeceğim. 1.6 auto6R aracı tercih edecek arkadaşlar test sürüşü yapmadan karar vermemeleri gerekir diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YTyusuf


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: YTyusuf


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta



    Koyulaştırdığım bölüm doğruysa bu oıldukça önemli. Aynı konuyu ben Göral'la görüştüğümde bana bundan bahsetmemişlerde, hatta C5'te MCP şanzımandan çok şikayet edildiğini söyleyip aynı şanzıman değil mi dediğimde aynı demişlerdi...


    Hocam, bir sonra ki vitesi hazırda tutmak yazılımsal değil donanımsal olur yani çift kavramalı denilen olay. İnanın biz 508 i takip edenler peugeot satış elemanlarından daha fazla bilgiliyiz. Geçen 1.6 allure için fiyat aldım eleman bana head up ekleyimmi 1000 tl dedi :) bende head up allurede standart diyince ha haklısın kusura bakma dedi :)


    mcp nasıl bilmiyorum ama auto6r yarı otomatik sanzımanlar arasında bana gore en iyisi.her isteginize cevap veren bir sanzıman.tek olumsuz yanı hızlı hızlanmalarda ilk vitesleri hissettiriyor olması.Daha once dualogic easytronik ve asm gibi yarı otomatik sanzımanları kullandıgım icin auto6r ye sukrediyorum ama ilk defa kullananların yadırgaması normal.düz vites ne kadar konforluysa auto6r de o kadar.ne eksik ne fazla zaten calısma prensibi düz vites.

    pug satıs elemanlarının bilgisiz oldugunu biliyorum ama dikkat edin bütün markalarda bu boyle.hangi markanın galerisine gitsem ben satıcı arkadastan daha cok sey biliyorum.Bu ayrı bir sorun bence pug a has degil.bir sonraki vitesi hazır tutma isi cift kavramayla ilgili dogru bilgi ama bana soyleneni yazdım.banada mantıksız geldi.Ama bayi müdürü bunu soyleyince birsey demedim tabiki. belkide yazılımsal olarak olabilme ihtimali vardır.Eski auto6r den daha az hissedilen bir vites gecisine sahip oldugunu kesinlikle soyledi.Yazılım degistigine gore kesin faydası olmustur ama ne kadar onu test etmeden anlayamam.Test aracları nisanda gelecekmis.



    Sayın Diriftspec, Cuma günü, 508 1.6 auto6r versiyonu hakkında özellikle vites hakkında bilgi sahibi olabilmek için 5008 ile test sürüşü yaptım. yanımda peugeot satşı elemanı arkada servis ustası ve direksiyonda ben yaklaşık 10 km boyunca aracı test ettim. Test sürüşü yaptığım yol ana yol idi yani fazla dur kalk yapılacak bir yol değildi. Araç her vites değiştirdiğinde hız kesilip öne doğru yığıldı bu durum yaklaşık 1-2 saniye sürüyor. Tabi 1. ve 2. viteslerde sürat fazla olmadığı için az hissediliyor ama sürat arttıkça vites değişimleri daha fazla hissediliyor. Şunuda açıkca söylemem gerekirse bu tür vitesli bir aracı ilk defa kullanıyorum benden kaynaklı bir durum varmı onun içinde bir şey diyemiyorum. Arka tarafta oturan servis ustası 508 de ki sisteminde aynı olduğunu vites değişimlerinin tek kavramalılarda hissedileceğini belirtti. Ha bu durumu herkes kafaya takmayabilir ben nacizane görüşlerimi paylaşıyorum. 508 e ne kadar yakın ve uzaksam diğer markalarada aynı oranda yakın ve uzağım bütçeme ve kişisel beklentilerime hangi marka hitap ediyorsa onu seçeceğim. 1.6 auto6R aracı tercih edecek arkadaşlar test sürüşü yapmadan karar vermemeleri gerekir diye düşünüyorum.


    yanlız tespitleriniz ilgimi cekti.bende 3008 var.ben bu vites gecisini ilk 2 yada 3 vites te hissediyorum buda yuksek tork ve dizelin kısa vites oranlarından dolayı.bu sadece benim gorusum degil forumda arastırabilirsiniz tum arkadasların ilk 3 viteste sıkıntı oldugunu ve yavas hızlanmalarda daha az hissedildigini soyluyor.ben daha onceden yarı otomatik sanzıman kullandıgım icin auto6r yede kolay alıstım.Alıskanlık gerektiren bir sanzıman ve alıstıgınızda cok kolay.vites atarken hafifce gazdan ayagınızı cekip birdaha basınca vites yıgılması iyice azalıyor.Resmi bir teknik veri kaynagında okumustum.Eger yanlıs hatırlamıyorsam auto6r normal a modunda otomatik vites atarken vites tepkime süresi 0.9 sn direksiyondan manuel modda vites atıldıgında 0.6 sn.hem spor modda hemde manuel vites atıldıgında tepkime süresi 0.3sn.yani her istege cevap veriyor diye dusunuyorum.sonucta arac m5 degil.performans amacı olmadıgı icin bu süreler yeterli bence.Keske spor modunuda deneseydiniz.5008 3008den 150kg daha agır oldugu icin daha fazla hissedilmiste olabilir tam bilemiyorum.yada test aracı fazla yıpranmısta olabilir.Ama ilk defa bu tarz sanzıman kullananların basta yadırgayacagı kesin.yavas vites atmasının amacıda ekonomi imis kaldıki bu tarz araclar tam otomatik olsaydı yakıt tuketimi en az 8-9lt lerde olurdu.508 en büyük avantajlarından biri ise 1.6dizel motorda otomatik sanzıman sunması.eger yazılımsal degisiklik olduysa vites hissedilmeleri minimuma inmistir.5008deki eski versiyon sanzıman.

    Bencede arac alırken en mantıklı secenek istediginiz butun marka araclarının test surusunu yapmak...




  • driftspec seni epeydir göremiyorduk tekrar hoşgeldin.

    vites geçişleri konusunda sana katılıyorum. geçen hafta bir arkadaşın 308 ini denedim. auto 6r yi görmek için. en fazla hissettirme 1 den 2 ye geçerken oluyor. iktisatta görünmez el teorisi vardır adam smithin. burdada görünmez ayak teorisi var. sizin yerinize görünmez bir ayak debriyaja basıyor. ancak ayağını debriyajdan çekerken bu hissediliyor. 3. vitesten sonra araç bir ivme kazandığı için hissettirme azalıyor hatta kayboluyor.

    driftspec senin görüşünü almak isterim. 508 in bayideki broşüründe 0-100 hızlanması 13.1 sn görünüyor. ağırlık 1410 kg. sen bir 3008 kullanıcı olarak bu verilere ne diyorsun. araç biraz ağır kalır mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özdemir43

    driftspec seni epeydir göremiyorduk tekrar hoşgeldin.

    vites geçişleri konusunda sana katılıyorum. geçen hafta bir arkadaşın 308 ini denedim. auto 6r yi görmek için. en fazla hissettirme 1 den 2 ye geçerken oluyor. iktisatta görünmez el teorisi vardır adam smithin. burdada görünmez ayak teorisi var. sizin yerinize görünmez bir ayak debriyaja basıyor. ancak ayağını debriyajdan çekerken bu hissediliyor. 3. vitesten sonra araç bir ivme kazandığı için hissettirme azalıyor hatta kayboluyor.

    driftspec senin görüşünü almak isterim. 508 in bayideki broşüründe 0-100 hızlanması 13.1 sn görünüyor. ağırlık 1410 kg. sen bir 3008 kullanıcı olarak bu verilere ne diyorsun. araç biraz ağır kalır mı?


    biz driftspec kadar bilgili olamayız ama 3008 in teknik verileri aracın boş ağırlığının 1425 kg olarak gözüküyor. o halde 0-100 hızlanma 12.2 saniye gözüküyor. bu araba 15 kg daha hafif. o zaman tahminimci 12 sn ye de 0-100 e çıkar. tork sayesinde pek bi performans farkı hissedileceğini sanmam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özdemir43

    driftspec seni epeydir göremiyorduk tekrar hoşgeldin.

    vites geçişleri konusunda sana katılıyorum. geçen hafta bir arkadaşın 308 ini denedim. auto 6r yi görmek için. en fazla hissettirme 1 den 2 ye geçerken oluyor. iktisatta görünmez el teorisi vardır adam smithin. burdada görünmez ayak teorisi var. sizin yerinize görünmez bir ayak debriyaja basıyor. ancak ayağını debriyajdan çekerken bu hissediliyor. 3. vitesten sonra araç bir ivme kazandığı için hissettirme azalıyor hatta kayboluyor.

    driftspec senin görüşünü almak isterim. 508 in bayideki broşüründe 0-100 hızlanması 13.1 sn görünüyor. ağırlık 1410 kg. sen bir 3008 kullanıcı olarak bu verilere ne diyorsun. araç biraz ağır kalır mı?


    hosbulduk.agırlık verisi her yerde degisiyor onu bende bilmiyorum.Agırlık bir yerde 1380 yazıyor birde auto car dergisinde gordum 1500 kusur yazıyordu.120kg ciddi sekilde fark eder ama net bir bilgi lazım.bizim 3008 1420kg civarı ve tatmin eden bir performansı olduguna gore bu agırlıklara yakın 508 inde kotu performansa sahip olacagını dusunmuyorum.ben auto car dergisinde 12.5 hızlanma gordum.3008 in katolog veriside 12 küsür o yüzden 508de cok farketmez.ayrıca 3008den +2 hp ve +30nm tork fazlası var.tork oldugu icin hic sıkıntı yasamazsınız.97has nickli arkadasta benzer ve dogru seyler yazmıs...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi driftspec -- 21 Mart 2011; 1:21:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    quote:

    Orijinalden alıntı: özdemir43

    driftspec seni epeydir göremiyorduk tekrar hoşgeldin.

    vites geçişleri konusunda sana katılıyorum. geçen hafta bir arkadaşın 308 ini denedim. auto 6r yi görmek için. en fazla hissettirme 1 den 2 ye geçerken oluyor. iktisatta görünmez el teorisi vardır adam smithin. burdada görünmez ayak teorisi var. sizin yerinize görünmez bir ayak debriyaja basıyor. ancak ayağını debriyajdan çekerken bu hissediliyor. 3. vitesten sonra araç bir ivme kazandığı için hissettirme azalıyor hatta kayboluyor.

    driftspec senin görüşünü almak isterim. 508 in bayideki broşüründe 0-100 hızlanması 13.1 sn görünüyor. ağırlık 1410 kg. sen bir 3008 kullanıcı olarak bu verilere ne diyorsun. araç biraz ağır kalır mı?


    hosbulduk.agırlık verisi her yerde degisiyor onu bende bilmiyorum.Agırlık bir yerde 1380 yazıyor birde auto car dergisinde gordum 1500 kusur yazıyordu.120kg ciddi sekilde fark eder ama net bir bilgi lazım.bizim 3008 1420kg civarı ve tatmin eden bir performansı olduguna gore bu agırlıklara yakın 508 inde kotu performansa sahip olacagını dusunmuyorum.ben auto car dergisinde 12.5 hızlanma gordum.3008 in katolog veriside 12 küsür o yüzden 508de cok farketmez.ayrıca 3008den +2 hp ve +30nm tork fazlası var.tork oldugu icin hic sıkıntı yasamazsınız.97has nickli arkadasta benzer ve dogru seyler yazmıs...


    benim söylediğim veriler direkt peugeot bayisinden aldığım broşürde yazan veriler. 0-100 13,1 sn. ağırlık 1410 kg. ayrıca tork owerbost ile 270. oysaki yeni 3008 lerde owerbost ile bu rakam 285 e çıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özdemir43

    benim söylediğim veriler direkt peugeot bayisinden aldığım broşürde yazan veriler. 0-100 13,1 sn. ağırlık 1410 kg. ayrıca tork owerbost ile 270. oysaki yeni 3008 lerde owerbost ile bu rakam 285 e çıkıyor.


    En dogru bilgiler icin genelde aracin anavatanina gitmek gerekir:
    http://www.peugeot.fr/Resources/Content/Brochures/VP/508/CT_508.pdf

    508 1.6 e-HDI bos agirligi 1410kg ve cekilebilir agirlik (yakit deposu dolu soforsuz hali) 1475kg. Tork 270 ve overboost ile 285. 0-100 km/saat (sadece sofor ile) 12.3 saniye. 0-1000 metre ise 33.5 saniye.

    1.6 dizel bir arac alan kisinin 0-100 zamanina takilmamasi gerekir. 0-100 ancak isiklardan cikip diger isiklara kadar arkadasiniza hava atmak icin gereklidir. Amac bu ise 1.6 dizel yanlis secim. Asil onemli olan ve hayat kurtaran deger, aracin 80-120 km/saat (yani uzama) performansidir. 508 1.6 e-HDI icin bu deger 5. viteste 10.1 saniyedir. 185bg ve 380 torkluk BMW 3.20d'nin 80-120 performansinin 7.5 saniye oldugu dusunulurse, 508'in performansinin ne kadar iyi oldugu anlasilabilir. Passat 1.6 TDI'in 5.vites 80-120 performansi 14.1 saniye.




  • Çok iyi tespit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BasicAs -- 21 Mart 2011; 18:26:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: since1964

    quote:

    Orijinalden alıntı: özdemir43

    benim söylediğim veriler direkt peugeot bayisinden aldığım broşürde yazan veriler. 0-100 13,1 sn. ağırlık 1410 kg. ayrıca tork owerbost ile 270. oysaki yeni 3008 lerde owerbost ile bu rakam 285 e çıkıyor.


    En dogru bilgiler icin genelde aracin anavatanina gitmek gerekir:
    http://www.peugeot.fr/Resources/Content/Brochures/VP/508/CT_508.pdf

    508 1.6 e-HDI bos agirligi 1410kg ve cekilebilir agirlik (yakit deposu dolu soforsuz hali) 1475kg. Tork 270 ve overboost ile 285. 0-100 km/saat (sadece sofor ile) 12.3 saniye. 0-1000 metre ise 33.5 saniye.

    1.6 dizel bir arac alan kisinin 0-100 zamanina takilmamasi gerekir. 0-100 ancak isiklardan cikip diger isiklara kadar arkadasiniza hava atmak icin gereklidir. Amac bu ise 1.6 dizel yanlis secim. Asil onemli olan ve hayat kurtaran deger, aracin 80-120 km/saat (yani uzama) performansidir. 508 1.6 e-HDI icin bu deger 5. viteste 10.1 saniyedir. 185bg ve 380 torkluk BMW 3.20d'nin 80-120 performansinin 7.5 saniye oldugu dusunulurse, 508'in performansinin ne kadar iyi oldugu anlasilabilir. Passat 1.6 TDI'in 5.vites 80-120 performansi 14.1 saniye.

    Evet hocam baya bir fark olduğu anlaşılıyor pug 508 in de 80 - 120 km kötü sayılmaz




  • Aracı bugün Peugeot Göral'da inceledim, Gerçekten fiyatına oranla rakiplerini ezip geçebilecek bir kaliteye sahip. Özellikle kaporta 407deki gibi zayıf değil ve konuşmalarımıza göre şanzımanda yığılmalar olmuyormuş. 2 modeli mevcuttu 1.6 ehdi allure & 1.6 ehdi active...
    Allure'da standart tam deri claduia koltuklar mevcut. Active ise kumaş kullanmış. Allure'da bunun yanısıra arka perdeler elektronik fren, arka ön park sensörü, elektrikli koltuklar, led xeon farlar gördüğüm artılar arasındaydı. Kesinlikle almayı düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özdemir43





    benim söylediğim veriler direkt peugeot bayisinden aldığım broşürde yazan veriler. 0-100 13,1 sn. ağırlık 1410 kg. ayrıca tork owerbost ile 270. oysaki yeni 3008 lerde owerbost ile bu rakam 285 e çıkıyor.


    3008de kullanılan yeni 112lik motor ile 508de kullanılan 112lik motor aynı yani 508 in de torku 270nm overboostla 285nm. bendeki zaten 110 luk buna ragmen ara hızlanmaları cok basarılı.İlla dahada iyi olsun derseniz yazılım yaptırırsınız 135-140hp 300 üzeri torka ulasırsınız.o yüzden perfomansı dert etmeyin.ozellikle yokuslarda millet vites dusururken siz vites yukseltiyorsunuz o yuzden hic cekis problemi yasamazsınız.
  • Almayı düşündüğünüz PEUGEOT 508 GÖRAL DA camın üzerine konan EURONCAP 5 YILDIZ aldı tabelesı gözünüze çarpmadı galiba. Deneme sürüşü olmayan ve bugün itibari ile EURONCAP resmi sitesinde testleri açıklanmayan bir otomobil. Fiyatlar bana pahalı geldi açıkçası. Bende yeni bir araç almak için araştırma yapıyorum. Aracı inceledim, genel olarak güzel ,iç mekan rahat ve konforlu ama bardak tucuların yeri ve bagajın yükleme derinliğinin sıfıra yakın olması ,sadece arka koltuklara doğru derinliği olması hoşuma gitmedi. Bence biraz sabırlı olup bekledikleri talebi bulamayan pug TR fiyat indirimi yaptığında almak. PUG 3 ayda (aralık ayından beri) yaklaşık %10 zam yaptı araçlarına, bakalım nisan ayında ne kadar olacak araçlar. Ayrıca forum da bir ayrımcılık var herkez aynı seyi sevmeyebilir ama burası paylaşım ve bilgilenme forumu ve de öyle kalmalı. Sizlerden tek ricam objektif olun ve doğru bilgiler verin birbirinize.




  • Kim ne derse desin, okuduğum yorumlar asla caydırıcı olmamakla beraber, her aracın eksilerinden daha az. Fiyatına ve doluluğuna göre, aynı segmentteki benzer araçlardan çok daha iyi bir iş başarmış peugeot. İndirim yapmasa dahi bu araçların satışı patlayacak. Şu an itibariyle göral'da 600 adet 508'den sadece 7 tane kalmış durumda. Gerisini siz düşünün...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chatrhymer

    Kim ne derse desin, okuduğum yorumlar asla caydırıcı olmamakla beraber, her aracın eksilerinden daha az. Fiyatına ve doluluğuna göre, aynı segmentteki benzer araçlardan çok daha iyi bir iş başarmış peugeot. İndirim yapmasa dahi bu araçların satışı patlayacak. Şu an itibariyle göral'da 600 adet 508'den sadece 7 tane kalmış durumda. Gerisini siz düşünün...



    TR ye toplam 600 adet geldi diye biliyorum yanlış mı duyum aldım acaba... Gerçi daha aracı inceleme fırsatı bulamadım TR ye geldiğimde bakıcam detaylı olarak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chatrhymer

    Kim ne derse desin, okuduğum yorumlar asla caydırıcı olmamakla beraber, her aracın eksilerinden daha az. Fiyatına ve doluluğuna göre, aynı segmentteki benzer araçlardan çok daha iyi bir iş başarmış peugeot. İndirim yapmasa dahi bu araçların satışı patlayacak. Şu an itibariyle göral'da 600 adet 508'den sadece 7 tane kalmış durumda. Gerisini siz düşünün...


    :) ilk parti 250 adet geldi. 2. parti 600 adet gelecek (nisan gibi) 1 haftada 1 bayi 593 araç satabiliyorsa Türkiye'ye araç yetmez. Maalesef sizin gibi düşünmüyorum indirim yapmaz ise 508 lerin satılması zor.
  • fiyatlar biz tüketiciler için kesinlikle düşmeli tabiki...ancak emin olun bu fiyatlarla dahi ciddi miktarda alıcı bulacaklardır...

    dünyanın en pahalı benzinini kullanan,arabaya ödediği paranın yarısını vergi olarak ödeyen bir toplum;geçtiğimiz aralık ayında 2000'den buyana kırılamayan satış rekorunu kırmışsa ben artık hiçbirşeye şaşırmam...

    508 dizel otomatik active 55000tl olsa başka araba alınmaz zaten...ben 508'i seneye 2.el olarak almayı düşünüyorum,kısmet tabiki ancak an itibariyle arabaya 60000tl bütçe ayırsam muhtemelen tercihim opel insignia 2.0dizel 130hp otomatik vites olurdu...duyduguma göre listesi 69000 iken bayilerden 65000tl gibi alınabiliyormuş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plateau

    fiyatlar biz tüketiciler için kesinlikle düşmeli tabiki...ancak emin olun bu fiyatlarla dahi ciddi miktarda alıcı bulacaklardır...

    dünyanın en pahalı benzinini kullanan,arabaya ödediği paranın yarısını vergi olarak ödeyen bir toplum;geçtiğimiz aralık ayında 2000'den buyana kırılamayan satış rekorunu kırmışsa ben artık hiçbirşeye şaşırmam...

    508 dizel otomatik active 55000tl olsa başka araba alınmaz zaten...ben 508'i seneye 2.el olarak almayı düşünüyorum,kısmet tabiki ancak an itibariyle arabaya 60000tl bütçe ayırsam muhtemelen tercihim opel insignia 2.0dizel 130hp otomatik vites olurdu...duyduguma göre listesi 69000 iken bayilerden 65000tl gibi alınabiliyormuş...


    insignianın vergisini unutuyorsunuz galiba senelik 2000tl.insignia motor hacmine gore iyi bir fiyata sahip fakat hem yakıt olarak onun kadar ekonomik olamaz hemde vergisi... 1 seneye kadar daha cok fikriniz degisir




  • ben dün 508'i inceleme fırsatı buldum, hemen peşinden de İnsignia'ya bakmaya gittim. Benim görüşüm Insignia'nın daha etkileyici olduğu yönünde. Bu nedenle yönümü 1.6 180HP, Cosmo modeline yöneldim, üstelik navigasyon ve deri koltuk ile beraber active 1.6 156Hp seviyesini yakalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chatrhymer

    Kim ne derse desin, okuduğum yorumlar asla caydırıcı olmamakla beraber, her aracın eksilerinden daha az. Fiyatına ve doluluğuna göre, aynı segmentteki benzer araçlardan çok daha iyi bir iş başarmış peugeot. İndirim yapmasa dahi bu araçların satışı patlayacak. Şu an itibariyle göral'da 600 adet 508'den sadece 7 tane kalmış durumda. Gerisini siz düşünün...


    İyi de Mercedes bundan 2 yıl önce E serisinde kasa değiştirdiğinde millet Türkiyeye gelmesini beklemeden Almanyadan alıp geldiler galeriler falan kapışıldı araç 2 ay sonra 250 CDIlarda mazot pompasıydı galiba bir sorun çıktı ve Almanyadan gelenler biraz sıkıntı çekti 508 daha ne olduğu belli değil satışlarının patlaması konusunda sizinle aynı fikirde değilim anlattığım olayı hatırlayanlar merso bile böyle bişey yapıyorsa görmediğim test bile edemediğim aracı neden alıyım diyecektir.Ha test aracı geldiğinde de millet sorunları var mı bi ortaya çıksın diye bekleyecektir işte bu sırada bi indirim söz konusu olabilir bence gerçi ben vazgeçtim almaktan şu ara jipimle iyi anlaşıyoruz alacaklara biraz daha beklemelerini tavsiye ederim...




  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.