Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.609
Cevap
137
Favori
1.299.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Testi yapan Alman Auto Bild. Testte 508 in 1. Cikmasi zaten kiyamet alameti olurdu. Ha bu dedigim herhangi bir Fransiz dergisi icinde gecerli. Yani bu tarz testlerin objektif olduguna imkan ihtimal vermiyorum. Zaten puanlama bolumunu inceleyin Almanlarin nerelerden puan kirdiklarini goreceksiniz...

    Alıntıları Göster
    bence o kadar yalan bi test olmamış. Adam açık ara olmasada önde bitirmiş. Kendileri pug un motor disiplinin de vw kadar iyi olsaydı vw ni bu puanlamada geçeceklerini söylüyorlar.Pug un Daha sessiz ve daha atik bir motorunun olduğunu söylüyorlar. Eğer bir Dsg türevi olsa muhteşem olurdu diyorlar. bence burada pek bir yanlılık yok; ama puanlama kısmında hakkaten bayağı çok puan kırmışlar. Örneğin ara hızlanmalarda vw motoruna 4 sn(hakkaten iyi bir fark) fark attığı halde bunu puanlamada göremiyoruz. Kısaca yanlılık var(); ama çok değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan7

    bence o kadar yalan bi test olmamış. Adam açık ara olmasada önde bitirmiş. Kendileri pug un motor disiplinin de vw kadar iyi olsaydı vw ni bu puanlamada geçeceklerini söylüyorlar.Pug un Daha sessiz ve daha atik bir motorunun olduğunu söylüyorlar. Eğer bir Dsg türevi olsa muhteşem olurdu diyorlar. bence burada pek bir yanlılık yok; ama puanlama kısmında hakkaten bayağı çok puan kırmışlar. Örneğin ara hızlanmalarda vw motoruna 4 sn(hakkaten iyi bir fark) fark attığı halde bunu puanlamada göremiyoruz. Kısaca yanlılık var(); ama çok değil.

    Alıntıları Göster
    @97has, ic mekan genislikleri, ferahlik hissi, kalite hissi, gorus ozellikleri, duz gidis, on arka koltuklar inis binis, kullanislilik,klima sistemi, sanziman gibi subjektif konularda cok acimasizca davranmislar. Testte ic mekan genisligi passat kadar deyip neden puan kirilir anlamis degilim. Ayrica sanziman konusunda da Almanlarin gorusune katilmiyorum. Evet her ne kadar Auto6r, DSG kadar ust duzey bir sanziman olmasada bir duz vitestende daha kullanisli oldugunu dusunuyorum. Kisaca bu test Autobild den beklendigi gibi olmus.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    @97has, ic mekan genislikleri, ferahlik hissi, kalite hissi, gorus ozellikleri, duz gidis, on arka koltuklar inis binis, kullanislilik,klima sistemi, sanziman gibi subjektif konularda cok acimasizca davranmislar. Testte ic mekan genisligi passat kadar deyip neden puan kirilir anlamis degilim. Ayrica sanziman konusunda da Almanlarin gorusune katilmiyorum. Evet her ne kadar Auto6r, DSG kadar ust duzey bir sanziman olmasada bir duz vitestende daha kullanisli oldugunu dusunuyorum. Kisaca bu test Autobild den beklendigi gibi olmus.

    Alıntıları Göster
    bende aynısını dedim. yorumlar her ne kadar tarafsız olursa olsun puanlamada çok acımasızca davranılmış. Pug un full donanımında 4 bölgeli klima var. passatta 2 bakıyorsun 3 puan almış.(passatla aynı ama bunu haketmedi).genede haklı oldukları noktalar var. Arabayı park ederken motorun bi durup bi çalışması çok kötü bir his olmalı diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan7

    bende aynısını dedim. yorumlar her ne kadar tarafsız olursa olsun puanlamada çok acımasızca davranılmış. Pug un full donanımında 4 bölgeli klima var. passatta 2 bakıyorsun 3 puan almış.(passatla aynı ama bunu haketmedi).genede haklı oldukları noktalar var. Arabayı park ederken motorun bi durup bi çalışması çok kötü bir his olmalı diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Durduktan 3 saniye sonra aracin motorunu durduran bir sistem olarak biliyorum ben. Eger cok can sikarsa dugmesi var kapatirsin :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Durduktan 3 saniye sonra aracin motorunu durduran bir sistem olarak biliyorum ben. Eger cok can sikarsa dugmesi var kapatirsin :)


    iyi o zaman...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan7

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Durduktan 3 saniye sonra aracin motorunu durduran bir sistem olarak biliyorum ben. Eger cok can sikarsa dugmesi var kapatirsin :)


    iyi o zaman...

    Alıntıları Göster
    Karşılaşturmayı okuduktan sonra ister istemez yüzümde bir gülümseme oluştu..

    Öncelikle Passat 1.6TDI manuel, 508 de manuel olarak seçilebilirdi. Yarı otomatik şanzımanı eleştirmek için özellikle mi almışlar nedir...

    Comfortline'dan itibaren ACC ve yorgunluk sensörü standart mı? En azından Türkiye de böyle mi, hakkaten bilmiyorum ve merak ediyorum..

    Bir de şu ferahlık meselesi var... 1.80 boyundayım ve Passat'ın arkasına oturduğumda dik oturursam kafam gayet tavana değiyor, ancak 508'de son derece rahattım.. Öndeki ferahlık da gayet tartışılır; zira Passat'ın sürücü koltuğuna oturduğumda daralmıştım; 508 bana daha ferah gelmişti...

    Ben de bir VW grubu araç sahibiyim(Skoda Superb); ama biraz objektif olmak lazım yani...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Karşılaşturmayı okuduktan sonra ister istemez yüzümde bir gülümseme oluştu..

    Öncelikle Passat 1.6TDI manuel, 508 de manuel olarak seçilebilirdi. Yarı otomatik şanzımanı eleştirmek için özellikle mi almışlar nedir...

    Comfortline'dan itibaren ACC ve yorgunluk sensörü standart mı? En azından Türkiye de böyle mi, hakkaten bilmiyorum ve merak ediyorum..

    Bir de şu ferahlık meselesi var... 1.80 boyundayım ve Passat'ın arkasına oturduğumda dik oturursam kafam gayet tavana değiyor, ancak 508'de son derece rahattım.. Öndeki ferahlık da gayet tartışılır; zira Passat'ın sürücü koltuğuna oturduğumda daralmıştım; 508 bana daha ferah gelmişti...

    Ben de bir VW grubu araç sahibiyim(Skoda Superb); ama biraz objektif olmak lazım yani...

    Alıntıları Göster
    herkese iyi akşamlar. bugün bizde 2 arkadaş gittik gördük 508 i. bende megane var arkadaşımda corolla. yani peugeot veya wv fanatiği değiliz.

    önce dış görüntü bizi gerçekten hayran bıraktı. hem arka stoplar hem ön farlar. tam ağır abi havası var. hem active hem de allure donanımına sahip 2 aracı da gördüm. bence dış görüntü tekrar bence diyorum passata göre daha iyi. ben bir önceki kasa passata hayrandım. ama bu kasayı tutmadım.

    iç görüntüyüde beğendim. vites kutusu çok kibar. ancak el freni görüntüyü bozmuş. kol dayamanın altındaki eşya gözü çok küçük.

    arka diz mesafesi beklediğim kadar geniş değildi.
    bagaj büyüklüğü tatmin edici ancak passata göre daha küçük.

    iç konsol görüntüsü, iç kapı kolları üst sınıf havası vermiş. passatın comfortlinda aynı şeyi hissetmedim. belkide wv 2005 lerden beri aynı iç görüntüyü kullanıyor bundandır. başka bir arkadaşımda 2007 jetta var. iç görüntü hala aynı.

    ancak önemli bir eksiyi belirtiyim. internette incelediğimizde 0-100 km hızlanmasına 12.2 sn yazıyordu. bayiden katalog aldım. 0-100 km hızlanmasına 13.4 sn yazmışlar. bence bu uzun bir süre aracın hızlanması için. ayrıca yine internette 1380 kg yazıyordu. katalogda 1460 civarı birşey yazıyor. dolayısıyla araç hem kilo olarak hem hızlanma olarak ağırlaşmış. ancak tüketim verileri aynı yazıyor. buda bana inandırıcı gelmedi.

    son olarak görüntü olarak hayran kaldım. ancak denemeden almayı düşünmüyorum. kasa gerçekten heybetli duruyor. bu motor ne kadar taşır bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Karşılaşturmayı okuduktan sonra ister istemez yüzümde bir gülümseme oluştu..

    Öncelikle Passat 1.6TDI manuel, 508 de manuel olarak seçilebilirdi. Yarı otomatik şanzımanı eleştirmek için özellikle mi almışlar nedir...

    Comfortline'dan itibaren ACC ve yorgunluk sensörü standart mı? En azından Türkiye de böyle mi, hakkaten bilmiyorum ve merak ediyorum..

    Bir de şu ferahlık meselesi var... 1.80 boyundayım ve Passat'ın arkasına oturduğumda dik oturursam kafam gayet tavana değiyor, ancak 508'de son derece rahattım.. Öndeki ferahlık da gayet tartışılır; zira Passat'ın sürücü koltuğuna oturduğumda daralmıştım; 508 bana daha ferah gelmişti...

    Ben de bir VW grubu araç sahibiyim(Skoda Superb); ama biraz objektif olmak lazım yani...

    Alıntıları Göster
    Ben 508'i Autoshow'da incelediğimde çok beğenmiş (özellikle SW) ve o zamanlarda Passat B7 kasa Variant'a ciddi bir alternatif olarak konumlandırmıştım kafamda. Ancak zaman içinde 508'in gelişinin gecikeceğinin belli olması ayrıca hem B7 hem 508'in yeni bir kasa olması dolayısı her ikisinin de kronik sorunlar çıkarma olasılığı nedeni ile araçlar piyasada oturuncaya kadar bir kaç sene 2. el bir Highline 2.0 TDI Passat ile yola devam etmeye karar verdim. Üstelik en az 30,000 TL cebimde kaldı

    Autobild'in testlerindeki puanların bence hiç önemi yok. İki araç arasında asla bir fark yok hatta performans olarak 508 bariz üsütün, özellikle esneklik değerleri Passat Manuel olmasına rağmen çok başarılı. Passatın yıllardır değişmeyen iç mekanına karşılık, 508 'in yeni kokpiti çok güzel. Ayrıca, Passatın B7 kasada değişiklik diye sunduğu ve uğruna çok işlevsel çekmecelerini iptal ettiği "masa saati" kılıklı ucube yerine bu çekmecelerin 508 de yer alması çok hoşuma gitti.

    Sonuç olarak, PUG TR satış fiyatlarını makul seviyelere çekerek rekabetçi bir düşüncede olursa, yıllardır düşledikleri zirveye aday olmaları sürpriz olmaz ve çok muhtemelen 2 yıl sonra ben de bir 508 sahibi olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dasarum

    Ben 508'i Autoshow'da incelediğimde çok beğenmiş (özellikle SW) ve o zamanlarda Passat B7 kasa Variant'a ciddi bir alternatif olarak konumlandırmıştım kafamda. Ancak zaman içinde 508'in gelişinin gecikeceğinin belli olması ayrıca hem B7 hem 508'in yeni bir kasa olması dolayısı her ikisinin de kronik sorunlar çıkarma olasılığı nedeni ile araçlar piyasada oturuncaya kadar bir kaç sene 2. el bir Highline 2.0 TDI Passat ile yola devam etmeye karar verdim. Üstelik en az 30,000 TL cebimde kaldı

    Autobild'in testlerindeki puanların bence hiç önemi yok. İki araç arasında asla bir fark yok hatta performans olarak 508 bariz üsütün, özellikle esneklik değerleri Passat Manuel olmasına rağmen çok başarılı. Passatın yıllardır değişmeyen iç mekanına karşılık, 508 'in yeni kokpiti çok güzel. Ayrıca, Passatın B7 kasada değişiklik diye sunduğu ve uğruna çok işlevsel çekmecelerini iptal ettiği "masa saati" kılıklı ucube yerine bu çekmecelerin 508 de yer alması çok hoşuma gitti.

    Sonuç olarak, PUG TR satış fiyatlarını makul seviyelere çekerek rekabetçi bir düşüncede olursa, yıllardır düşledikleri zirveye aday olmaları sürpriz olmaz ve çok muhtemelen 2 yıl sonra ben de bir 508 sahibi olurum

    Alıntıları Göster
    AutoBild karsilastirmada gercekten abartmis. Otomatik vites bir arac ile duz vitesi karsilastircaksiniz, buna ragmen 0-100 ve 0-130'da arada pek fark olmayacak. Ustune 80-120 arasi 5. viteste 4 saniye, 6. viteste 7 saniye gibi bariz fark aticak 508, fakat motor kismindaki degerlendirmede puanlar esit olacak. Passat gercekten kaliteli araba bunu inkar edemez kimse. Fakat 508'inde kalite ve iscilik olarak kesinlikle ondan asagi oldugunu dusunmuyorum. Ustelik 508'in motoru performans olarak Passat'a bariz ustun. 508'in tek sorunu AUTO6R. Onun yerinede duz viteslisini secersiniz olur biter.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: since1964

    AutoBild karsilastirmada gercekten abartmis. Otomatik vites bir arac ile duz vitesi karsilastircaksiniz, buna ragmen 0-100 ve 0-130'da arada pek fark olmayacak. Ustune 80-120 arasi 5. viteste 4 saniye, 6. viteste 7 saniye gibi bariz fark aticak 508, fakat motor kismindaki degerlendirmede puanlar esit olacak. Passat gercekten kaliteli araba bunu inkar edemez kimse. Fakat 508'inde kalite ve iscilik olarak kesinlikle ondan asagi oldugunu dusunmuyorum. Ustelik 508'in motoru performans olarak Passat'a bariz ustun. 508'in tek sorunu AUTO6R. Onun yerinede duz viteslisini secersiniz olur biter.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ben Peugeot 407'yi etekleri yere çok yakın diye almamıştım.508'in eteklerini 407 ile kıyaslarsak nasıl? Yakın mı? Passatı eteklerinin yere yakınlığı olarak 508 ile değerlendirdiğimizde Passat'tan daha mı alçak?Ben, bunu gördüğümde karış hesabıyla yapıyorum.Ölçen varsa bildirsin lütfen.Malum ülkemizde köye kasabaya arabayla gitmek gerekiyor.Altı vuran etekleri sürten arabaları sevmiyorum.Zaten bazıları kendilerin yeniledi,Toyata,Ford gibi.Aslında özellikleri verirken bu mesafeyi de vermeliler.Görmeden,deneme sürüşü yapmadan sipariş verme fikri koca şirkete yakışmıyor.Telefon ettim,hangi versiyonların Türkiye'ye geleceğin bilmeyen yetkili ön siparişten bahsediyor.Passat yeni kasayı çıkarmakla hali hazırda Passat kullanıcılarına haksızlık yaptı.Yeni aldığın 1,5 yıllık arabamı bu yüzden sattım.Passat yeni kasasının tipini beğenmiyorum.Fiyatlarda uçtu ikinci el hala sıfır fiyatında,bazen daha üstte çıktığı bile oluyor.Millet gözü kapalı müşteri arıyor.508 alırsam otomatik 508 alacağım,fakat donanımları kıt tutmuş firma,kendilğinden yanan far özelliği,kararan aynalar Access modelinde yok.Metalik boyaya fark istiyor.Üstelik VW bile 60 dediği arabayı 58 ,58,5 verebiliyor.Oysa Peugeot sınırlı sayıda çıkacak deyip fiyatta esneme yapmıyor.Dikkat edin derim.Görmeden binmeden satın almamanızı tavsiye ederim.Çünkü alternatif Renault Latutute var donanım iyi.Benim bu arabayı incelememim sebebi D segmentinde otomatık olması, 1.6 1.4 otomatik firmaların çoğunda yok ,C segmenti alacak olsam Renault Fullence'yi gözü kapalı alırım,Renault'ta otomatik ve fiyatları donanımları oldukça iyi.Passat kasa değiştirip fiyatı uçurdu.Peugeot 508'in eteklerin yere yakınlığıyla bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.Hayırlısı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ktasan -- 14 Mart 2011; 23:23:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ktasan

    Arkadaşlar ben Peugeot 407'yi etekleri yere çok yakın diye almamıştım.508'in eteklerini 407 ile kıyaslarsak nasıl? Yakın mı? Passatı eteklerinin yere yakınlığı olarak 508 ile değerlendirdiğimizde Passat'tan daha mı alçak?Ben, bunu gördüğümde karış hesabıyla yapıyorum.Ölçen varsa bildirsin lütfen.Malum ülkemizde köye kasabaya arabayla gitmek gerekiyor.Altı vuran etekleri sürten arabaları sevmiyorum.Zaten bazıları kendilerin yeniledi,Toyata,Ford gibi.Aslında özellikleri verirken bu mesafeyi de vermeliler.Görmeden,deneme sürüşü yapmadan sipariş verme fikri koca şirkete yakışmıyor.Telefon ettim,hangi versiyonların Türkiye'ye geleceğin bilmeyen yetkili ön siparişten bahsediyor.Passat yeni kasayı çıkarmakla hali hazırda Passat kullanıcılarına haksızlık yaptı.Yeni aldığın 1,5 yıllık arabamı bu yüzden sattım.Passat yeni kasasının tipini beğenmiyorum.Fiyatlarda uçtu ikinci el hala sıfır fiyatında,bazen daha üstte çıktığı bile oluyor.Millet gözü kapalı müşteri arıyor.508 alırsam otomatik 508 alacağım,fakat donanımları kıt tutmuş firma,kendilğinden yanan far özelliği,kararan aynalar Access modelinde yok.Metalik boyaya fark istiyor.Üstelik VW bile 60 dediği arabayı 58 ,58,5 verebiliyor.Oysa Peugeot sınırlı sayıda çıkacak deyip fiyatta esneme yapmıyor.Dikkat edin derim.Görmeden binmeden satın almamanızı tavsiye ederim.Çünkü alternatif Renault Latutute var donanım iyi.Benim bu arabayı incelememim sebebi D segmentinde otomatık olması, 1.6 1.4 otomatik firmaların çoğunda yok ,C segmenti alacak olsam Renault Fullence'yi gözü kapalı alırım,Renault'ta otomatik ve fiyatları donanımları oldukça iyi.Passat kasa değiştirip fiyatı uçurdu.Peugeot 508'in eteklerin yere yakınlığıyla bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.Hayırlısı olsun.


    seni iyi anlıyorum. bende de eskiden honda civic vardı. 508 i gördüm. dış görünüşe göre yere çok yakın görünmüyor. ancak kullanıp bir kasisten geçince anlaşılır. yada eğer eski araçlarının yerden yükseklik ölçüsünü biliyorsan internetten 508 in yerden yüksekliğine bakıp kıyaslama yapabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özdemir43

    quote:

    Orijinalden alıntı: ktasan

    Arkadaşlar ben Peugeot 407'yi etekleri yere çok yakın diye almamıştım.508'in eteklerini 407 ile kıyaslarsak nasıl? Yakın mı? Passatı eteklerinin yere yakınlığı olarak 508 ile değerlendirdiğimizde Passat'tan daha mı alçak?Ben, bunu gördüğümde karış hesabıyla yapıyorum.Ölçen varsa bildirsin lütfen.Malum ülkemizde köye kasabaya arabayla gitmek gerekiyor.Altı vuran etekleri sürten arabaları sevmiyorum.Zaten bazıları kendilerin yeniledi,Toyata,Ford gibi.Aslında özellikleri verirken bu mesafeyi de vermeliler.Görmeden,deneme sürüşü yapmadan sipariş verme fikri koca şirkete yakışmıyor.Telefon ettim,hangi versiyonların Türkiye'ye geleceğin bilmeyen yetkili ön siparişten bahsediyor.Passat yeni kasayı çıkarmakla hali hazırda Passat kullanıcılarına haksızlık yaptı.Yeni aldığın 1,5 yıllık arabamı bu yüzden sattım.Passat yeni kasasının tipini beğenmiyorum.Fiyatlarda uçtu ikinci el hala sıfır fiyatında,bazen daha üstte çıktığı bile oluyor.Millet gözü kapalı müşteri arıyor.508 alırsam otomatik 508 alacağım,fakat donanımları kıt tutmuş firma,kendilğinden yanan far özelliği,kararan aynalar Access modelinde yok.Metalik boyaya fark istiyor.Üstelik VW bile 60 dediği arabayı 58 ,58,5 verebiliyor.Oysa Peugeot sınırlı sayıda çıkacak deyip fiyatta esneme yapmıyor.Dikkat edin derim.Görmeden binmeden satın almamanızı tavsiye ederim.Çünkü alternatif Renault Latutute var donanım iyi.Benim bu arabayı incelememim sebebi D segmentinde otomatık olması, 1.6 1.4 otomatik firmaların çoğunda yok ,C segmenti alacak olsam Renault Fullence'yi gözü kapalı alırım,Renault'ta otomatik ve fiyatları donanımları oldukça iyi.Passat kasa değiştirip fiyatı uçurdu.Peugeot 508'in eteklerin yere yakınlığıyla bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.Hayırlısı olsun.


    seni iyi anlıyorum. bende de eskiden honda civic vardı. 508 i gördüm. dış görünüşe göre yere çok yakın görünmüyor. ancak kullanıp bir kasisten geçince anlaşılır. yada eğer eski araçlarının yerden yükseklik ölçüsünü biliyorsan internetten 508 in yerden yüksekliğine bakıp kıyaslama yapabilirsin.

    Alıntıları Göster
    Passatın manuel, 508 in DSG olması kıyaslamada adil olunmasını zor kılar diye düşünüyorum.
    Passatın 1.6 sının DSG olmaması büyük eksiklik.
    ama 508 in de manuel versiyonu olabilmeliydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    Passatın manuel, 508 in DSG olması kıyaslamada adil olunmasını zor kılar diye düşünüyorum.
    Passatın 1.6 sının DSG olmaması büyük eksiklik.
    ama 508 in de manuel versiyonu olabilmeliydi.



    508'de DSG degil tek kavramali AUTO6R var. Ayrica 508 manuel versiyonda mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: since1964

    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    Passatın manuel, 508 in DSG olması kıyaslamada adil olunmasını zor kılar diye düşünüyorum.
    Passatın 1.6 sının DSG olmaması büyük eksiklik.
    ama 508 in de manuel versiyonu olabilmeliydi.



    508'de DSG degil tek kavramali AUTO6R var. Ayrica 508 manuel versiyonda mevcut.

    Alıntıları Göster
    508 Allure 1.6 e-HDI 112 Hp Auto6R

    Ekstra: Navigasyon, SOS, JBL Müzik Sistemi ve Sedefli Boya


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    [img width=360 height=480]http://img847.imageshack.us/img847/2131/dsc08775.jpg[/image]

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerG

    508 Allure 1.6 e-HDI 112 Hp Auto6R

    Ekstra: Navigasyon, SOS, JBL Müzik Sistemi ve Sedefli Boya




    güzel araç... bu haliyle kaç kuruş?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: since1964


    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    Passatın manuel, 508 in DSG olması kıyaslamada adil olunmasını zor kılar diye düşünüyorum.
    Passatın 1.6 sının DSG olmaması büyük eksiklik.
    ama 508 in de manuel versiyonu olabilmeliydi.



    508'de DSG degil tek kavramali AUTO6R var. Ayrica 508 manuel versiyonda mevcut.

    e biraz haksızlık olmuş her iki taraf için de
    508 in manueliyle passatın manueli karşılaştırılmalıydı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerG

    508 Allure 1.6 e-HDI 112 Hp Auto6R

    Ekstra: Navigasyon, SOS, JBL Müzik Sistemi ve Sedefli Boya


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==




    kokpit SuperB den alıntı gibi olmuş
    vites altındaki joystik Audi A4 den alınma
    Navigasyonun yeri başarılı
    direksiyon yine SuperB ile neredeyse aynı
    aracın dışı güney kore araçlarına benzerken
    içi VW den esinlenerek dizayn edilmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drozia -- 15 Mart 2011; 15:28:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerG

    508 Allure 1.6 e-HDI 112 Hp Auto6R

    Ekstra: Navigasyon, SOS, JBL Müzik Sistemi ve Sedefli Boya


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    [img width=360 height=480]http://img847.imageshack.us/img847/2131/dsc08775.jpg[/image]

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==



    tek kelimeyle azımın suyu aktı....fiyat biraz daha düşük olsa....bu arada ön koltuklarda koltuk ısıtması standart mı? resimde öyle gözüküyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan7

    quote:

    Orijinalden alıntı: OmerG

    508 Allure 1.6 e-HDI 112 Hp Auto6R

    Ekstra: Navigasyon, SOS, JBL Müzik Sistemi ve Sedefli Boya


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    [img width=360 height=480]http://img847.imageshack.us/img847/2131/dsc08775.jpg[/image]

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==



    tek kelimeyle azımın suyu aktı....fiyat biraz daha düşük olsa....bu arada ön koltuklarda koltuk ısıtması standart mı? resimde öyle gözüküyor...

    Alıntıları Göster
    Ben herseye tamamım ilk kez peugeot forum un da yazıyorum.
    passat cılara yazı yazın hemen saldırıyorlar burda yazmayın burası vw forumu diye:)
    burada 508 e dil uzatıyorlar.Anlamak guc bu adamları.bu araba bence passat a 5 değil 15 bin basar:)
    autoshow taraflı olmasına ragmen toplamalarda hata yapmasına ragmen.bu araca fazla dil uzatamamıs:)
    Motor olarak ezmiş ustelik daha agır olmasına ragmen.neymiş passat geri kalmıyormus 508 den de o yuzden işte passat birinci gelmiş.kardeşim boyle bir acıklama varmı yawwwwwww:)
    neden otomatik mişde ulen bunu aklı basında adam soylermi neden dsg yi passat 1.6 tdi ye koymamsılar demiyorlarda.508 in manuel i yokmus bu sebepmi yawwwwwwwwww




  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Ben herseye tamamım ilk kez peugeot forum un da yazıyorum.
    passat cılara yazı yazın hemen saldırıyorlar burda yazmayın burası vw forumu diye:)
    burada 508 e dil uzatıyorlar.Anlamak guc bu adamları.bu araba bence passat a 5 değil 15 bin basar:)
    autoshow taraflı olmasına ragmen toplamalarda hata yapmasına ragmen.bu araca fazla dil uzatamamıs:)
    Motor olarak ezmiş ustelik daha agır olmasına ragmen.neymiş passat geri kalmıyormus 508 den de o yuzden işte passat birinci gelmiş.kardeşim boyle bir acıklama varmı yawwwwwww:)
    neden otomatik mişde ulen bunu aklı basında adam soylermi neden dsg yi passat 1.6 tdi ye koymamsılar demiyorlarda.508 in manuel i yokmus bu sebepmi yawwwwwwwwww

    Alıntıları Göster
    eskiden otomobil dergileri alırdım ara sıra (artık almıyorum) tüm karşılaştırmalarda nedense hep VW 1. olurdu.. ilginç!!!

    "certac" söylediklerine aynen katılıyorum..
    eğer diğer aracın bir artısı varsada onu söylemiyorlar "vw rakibinden hiçte geri kalmıyor" diye yazıyorlar..
    vw nin bir artısı varsa "vw rakibine fark atıyor" diye yazıyorlar:))





  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.