Şimdi Ara

Peugeot 508 1.6 dizel+otomatik veya muadili (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
1
Favori
55.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    alacagım aracı en az 5 sene kullanıcagım ıcın yuksek km lerde cok asırı bır masraf cıkarmasını ıstemem
    herhalde ne alırsam alayım 100 bın km cıvarında vıtes sıkıntısı cekılecek galıba.
    normal bır aracda da baskı balata 100.bın km cıvarı deısıyor.ben astra h dızel de 140 bınde deısmıstım.tabı duz vıtes...

    fikir alışverişi isterseniz buyrunhttp://forum.donanimhaber.com/m_76911259/tm.htm

    508 otomatiklerde çok problem varmış hatta manuel'de bile birçok problem duydum ... ama tasarımı vs güzel bir araba isterseniz benim listemede göz atın ... sadece bir arabaya odaklanarak kalmayın ..

    iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: starburaks

    quote:

    Orijinalden alıntı: interestedintech33

    quote:

    Orijinalden alıntı: starburaks

    quote:

    Orijinalden alıntı: interestedintech33

    quote:

    Orijinalden alıntı: starburaks

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    quote:

    Orijinalden alıntı: starburaks


    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    508 kaliteli araçtır. Dizel otomatikler arasında sorunsuz bir şanzımana sahiptir.

    İkinci eli Passat kadar iyi olmasa da Passat tan daha iyi araçtır.

    peugeot debriyajlı yarı otomatik sorunlu şanzıman konusunda ödül alabilecek statüdedir.dsg çift kavramalı yarı otomatik olup 2.sırayı alabilir.bostancı oto sanayi veya maslak oto sanayide bulunan şanzıman tamircilerine sorabilirsiniz.

    S60 1.6eDrive tek geçerim.

    İstanbul da yaşamadığım için bahsettiğiniz yerleri bilmiyorum. Sorunlu derken sorundan kastınız nedir?

    Adı geçen yerler İstanbul'un önemli 2 oto sanayi merkezidir.Peugeot&Citroen araçlarda bulunan yarı otomatik şanzımanlar debriyajlı olup geçişleri sarsıntılı vites geçişleri ağır ve yokuşlarda korku dolu dakikalar yaşatıyor kullanıcılarına...Bu şanzıman sistemini Opel, Toyota, Honda (aklıma gelen markalar) kullandı Easytronic-MultiMode-ishifth olarak adlandırıldılar.Opel ve honda tekrar tam otomatik şanzımana geri döndü ve yaşadığı müşteri kaybını toparlamaya çalışıyor....Yarı otomatik şanzımanlar ortalama 80.000km-100.000km aralığında ağır sorun çıkarıp ortalama 2000-3000tl masraf ile gideriliyor.İsmini açıklamayacağım Peugeot Yetkili servisi çözemediği şanzıman sorununu sanayide işin ehli olan usta ile anlaşma yapmış bu şanzımanları oraya bırakıp onarımı bitince geri teslim alıyor...Başka bir müşteri yetkili servisinde 13.000tl masraf çıkacağını öğrenince kendi imkanları ile sanayide en iyi ustayı bulup ortalama 3000tl civarında sorununu aşıyor.Sözün kısası virüslü aletler diyebiliriz.Mesleğim gereği işin içinde olduğum için bu tarz araçlar geldimi ister 1000km ister 100.000km olsun bilgisayara bağlarız, test ederiz, gerekirse aracı satın almamaya bakarız.

    Bu şanzıman hep kötümü diyeceksiniz ama tam otomatik araçlara göre az yakıyor :)

    Hocam ben bu güne kadar sahip olduğum 2 aracı da (honda civic 2010 model ve yeni astra dizel 2012 model) manuel kullandım.İki aracımı da %90 şehir içinde kullandım ve artık sıktı manuel vites;otomatik vitese geçiş yapmak istiyorum.Malum manuel vitesten otomatik vitese geçmek artı bir para.Az paralar da değil;bu gün neresinden bakarsanız bakın Volswagen 8 bin lira para istiyor DSG için.Diğer modeller de yine hiç istemese 3-4 bin lira ister.Madem keyif için alıyoruz arabayı;verelim artıdan para ama hem artı para verip hem de rezillik çekmek istemiyorum.Çok titiz birisiyim,arabanın orasından burasından ses gelirse;sürekli arıza verirse hemen soğurum ve satarım aracımı.O yüzden pahalı veya ucuz farketmez sorunsuz bir otomatik şanzıman istiyorum.Volswagen'in dsg şanzımanı kullanım da hoşuma gitse de sorunları okuyunca soğudum hemen.Ne önerirsiniz bana otomatik vites olarak?80 bin lirayı geçmeyeceğim bütçe olarak ve sıfır düşünüyorum.

    Merhaba, yeni tercih edeceğiniz aracı hangi şartlarda kullanacaksınız; Misal kış aylarında Uludağ'a çıkarmısınız? yazın sürekli uzun yol gezermisiniz? yerden yüksek olacak mı? bebek var mı ? Sorunun cevabı %90 japonlara çıkacaktır ama bilgilenmemiz lazım rota tarifi için...

    Hocam ben Mersin'de yaşıyorum.Yollar genel olarak düz sayılır fakat her gün üniversite yolunda biraz eğimli bir yol çıkıyorum ama abartılacak bir eğim değil.Burada zaten kar da yağmıyor.Fakat şehir dışına senede 1 veya 2 defa çıkarım;onda da kar lastikleri yeterli olur diye düşünüyorum.
    Aracı genelde ben tek başıma kullanıyorum fakat anne ve babamı da sık sık alır onlarla birlikte çıkarız yolculuğa;bir de köpeğim var gerçi ama o adamdan sayılmaz :D Yani genel olarak 3 kişi biniyoruz arabaya.Şehir içinde kullandığım zaman genel olarak gittiğim yer evime 10 km,git gel 20 km yapıyor ve şehir içi.Ana yol ve sahil yolu düzgün ve eğimsiz.Şu anki aracım Yeni Astra 1.3 Dizel 95 Hp'den genel olarak memnunum.Gideceğim yere genellikle 45 km hızla cruise controle alarak gidiyorum.O yüzden çok performans aradığım söylenemez ama bu araba yine de biraz hantal ve dar geliyor bana aile aracı olarak düşündüğümde.Yerden yüksek bir araba var kafamda ama CR-V'ler biraz aşıyor beni;senelik 2 bin lirayı aşan vergisi var;o da bana gelmez.1.6 dizel motoru gelecekmiş ama o da büyük ihtimal manuel ile gelir.Çok detaya girdim farkındayım ama aracımı satıp üzerine de 30-35 bin lira para vereceğim için biraz üzerine düşüyorum.Yani sonuç olarak aradığım araç geniş,rahat,konforlu,ses yalıtımı iyi olan sorunsuz bir araç;performans çok önemli değil.

    Ortalama 55.000-60.000tl bütçeye sahipsiniz.Tam CRV diyecektim fakat vergi dezavantaj diyorsanız 1.6 motor bakacaksınız;

    Nissan Qasqai ( yeni kasa gelecek eski kasa fiyatları her an değer kaybedebilir )
    Nissan Juke ( Sıradışı tasarım )
    Subaru XV ( bu araç 1.6 otomatik sürekli 4 çeker ve yakıt tüketimi şehir içi 8 lt 1 hafta kullandım ve çok konforlu )

    Nissan, Renault tabanlı araçlar olup japon markası fransız üretimidir.Kalitesini ona göre tartışınız.
    Subaru son vidasına kadar japon üretimidir.Dört çeker sistemi Quattro ile eşdeğerdir.Aynı zamanda 2012 yılının en güvenli aile aracı ve kafes sistemine sahip olduğu için TOP SAFETY PICK 2012 ödülünü aldı.

    Nissan 2.el ve servis olarak 1 adım önde Subaru'ya göre fakat işin ticaretini yapmayacağınız için kararı aile arasında vermeniz gerekecektir.

    Amerika'da bir çok Subaru reklamı köpekler ile beraber çekilir.Subaru Dog Tested isimli çok video ile karşılaşabilirsiniz.

    http://www.ispot.tv/ad/7dDl/subaru-dog-tested-dog-approved ( youtube'da sorun var alternatif link )
    http://www.ispot.tv/ad/7dRk/subaru-dog-approved
    http://www.ispot.tv/ad/7Ynj/subaru-companion ( en çok sevdiğim reklam )

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-subaru-subaru-caddemotors-2.el-den-2012-yeni-xv-full-paket-garantili-128883769/detay/ (ilanda bulunan video'yuda izlemenizi tavsiye ederim 4X4 kalitesini test etmişler )




    Hocam öncelikle yorumunuz ve öneriniz için teşekkür ederim.Bütçe hesaplamasında bir yanlışlık yaptınız sanırım.Bütçe 75.00-80.000 civarı.
    Tavsiyeniz üzerine Subaru XV'ye internetten baktım.Subaru markası daha önce bende hız arabaları yapan bir marka olarak aklımda kalmıştı bu arada.
    XV güzel bir araç gibi duruyor özellikle ben iç tasarımını çoğu araçtan daha güzel buldum fakat bu araba biraz otomobil gibi duruyor jipten ziyade.Sanki V40 Cross Country'e benzettim bilemiyorum.Bir de aracın hızlanmasına baktım 13.5 14 saniye gibi bir rakam var.Ben ne kadar performans aracı istemesem de şu anki aracımdan daha iyi olsun isterim çünkü söylediğim gibi hantal geliyor aracım bana ve bu ikisi arasında 1 saniyelik fark var hızlanma açısından.Tabi test etmeden konuşmak yanlış olur ama bu araba da bana biraz hantal gibi geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Juhziz-

    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    alacagım aracı en az 5 sene kullanıcagım ıcın yuksek km lerde cok asırı bır masraf cıkarmasını ıstemem
    herhalde ne alırsam alayım 100 bın km cıvarında vıtes sıkıntısı cekılecek galıba.
    normal bır aracda da baskı balata 100.bın km cıvarı deısıyor.ben astra h dızel de 140 bınde deısmıstım.tabı duz vıtes...

    fikir alışverişi isterseniz buyrunhttp://forum.donanimhaber.com/m_76911259/tm.htm

    508 otomatiklerde çok problem varmış hatta manuel'de bile birçok problem duydum ... ama tasarımı vs güzel bir araba isterseniz benim listemede göz atın ... sadece bir arabaya odaklanarak kalmayın ..

    iyi günler

    Ne gibi sorunlar varmis aciklayinda ogrenelim. Calisma prensibi sebebiyle sarsintili calisan sistemi sorunlu olarak mi goruyorsunuz ?




  • Tam otomatik ile yari-otomatik sanzimanin farkini bilmeyen, vites gecislerinde sarsinti olmamasi icin gazi hafifce birakmasi gerektigini ogrenememis kisilerin sikintili demesine prim vermeyin.

    Yari otomatik sanzimanlar sorunsuzluklari ile unludur. Tek sorunlu olani toyota aurisdeki mmt'dir.

    Tam otomatik alirlar "cok yakiyor" derler. Yari otm alirlar "salliyor" derler. Vw'nin 2 ayda mekatronik indiren dsgsine bile bu kadar saldirilmadi.

    Ciddi tamir parasi deniyor bir de... manuel arabalardaki baski balata degisiminin aynisi yapiliyor "duzgun kullanmazsan" o da 600Tl civari.

    Tam otm ya da cift kavramali otm sistemler bir ariza yapsin bakalim garanti disi ne oluyor...

    Ustelik yakit tasarrufu da cabasi.

    - 50.000km i-shift sifir sorun ve 20.000 kusur km skoda octavia dsg mekatronik degistirmis bir kisinin yorumudur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    508 iyidir, passattan kaliteli, konforludur ama uzun yıllar sonra nasıl olur bilemem. Eğer uzun yolda kullanmayacaksanız tavsiye etmem, c segmentlere bakabilirsiniz. Yılda 40bin km az değil, c segment araba daha ekonomik, daha kullanışlı olacaktır. Fluence, civic + lpg, yeni corolla, scoda octavia gibi seçenekler düşünebilirsiniz.

    508 passat dan kaliteli mi güldürmeyin hocam allahşkına

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrin

    Tam otomatik ile yari-otomatik sanzimanin farkini bilmeyen, vites gecislerinde sarsinti olmamasi icin gazi hafifce birakmasi gerektigini ogrenememis kisilerin sikintili demesine prim vermeyin.

    Yari otomatik sanzimanlar sorunsuzluklari ile unludur. Tek sorunlu olani toyota aurisdeki mmt'dir.

    Tam otomatik alirlar "cok yakiyor" derler. Yari otm alirlar "salliyor" derler. Vw'nin 2 ayda mekatronik indiren dsgsine bile bu kadar saldirilmadi.

    Ciddi tamir parasi deniyor bir de... manuel arabalardaki baski balata degisiminin aynisi yapiliyor "duzgun kullanmazsan" o da 600Tl civari.

    Tam otm ya da cift kavramali otm sistemler bir ariza yapsin bakalim garanti disi ne oluyor...

    Ustelik yakit tasarrufu da cabasi.

    - 50.000km i-shift sifir sorun ve 20.000 kusur km skoda octavia dsg mekatronik degistirmis bir kisinin yorumudur.

    Hocam bir sorum olacak skoda nın kullandığı 6 ileri ıslak tip değil miydi? Yani 7 ileri olana göre daha sorunsuz bir şanzıman olması gerekmez mi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • passat ın hem kasa deıstırecek olması hemde dsg korkusundan baska markalara bakıyorum...
  • 508 dizel otomatiği hem şehir içinde hemde şehir dışında uzun kilometrelerce kullandım. Şanzıman tek kelime ile rezalet japon araçlarının 4 ileri vitesli milattan önce kalma otomatik vitesleri bile bundan kat kat iyidir.

    508 hakkındaki yorumlarıma gelince ise dış dizaynını beğenmesemde iç dizaynı çok güzel. Araç hem konforlu hemde az yakıyor ve d sınıfı olduğunu hissettiriyor. Ama ah o rezalet şanzımanı yok mu sırf o şanzımandan bu aracı almazdım sizin yerinizde olsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clb12


    quote:

    Orijinalden alıntı: atrin

    Tam otomatik ile yari-otomatik sanzimanin farkini bilmeyen, vites gecislerinde sarsinti olmamasi icin gazi hafifce birakmasi gerektigini ogrenememis kisilerin sikintili demesine prim vermeyin.

    Yari otomatik sanzimanlar sorunsuzluklari ile unludur. Tek sorunlu olani toyota aurisdeki mmt'dir.

    Tam otomatik alirlar "cok yakiyor" derler. Yari otm alirlar "salliyor" derler. Vw'nin 2 ayda mekatronik indiren dsgsine bile bu kadar saldirilmadi.

    Ciddi tamir parasi deniyor bir de... manuel arabalardaki baski balata degisiminin aynisi yapiliyor "duzgun kullanmazsan" o da 600Tl civari.

    Tam otm ya da cift kavramali otm sistemler bir ariza yapsin bakalim garanti disi ne oluyor...

    Ustelik yakit tasarrufu da cabasi.

    - 50.000km i-shift sifir sorun ve 20.000 kusur km skoda octavia dsg mekatronik degistirmis bir kisinin yorumudur.

    Hocam bir sorum olacak skoda nın kullandığı 6 ileri ıslak tip değil miydi? Yani 7 ileri olana göre daha sorunsuz bir şanzıman olması gerekmez mi

    Evet, oyle olmasi gerekirdi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • rmz56 R kullanıcısına yanıt
    RMZ56 kardeşimi objektif yorumu için tebrik ediyor ve kendisine katılıyorum, 508'in hak edeceği yere geleceğini umuyorum,sınıfında bence en iyisi,en dolusu ve kalite hissi veren araç,peugeot kendini buaraçta aşmış,peugeot ile ilgili bildikleriniz bir yana 508 bir yana..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrin

    Tam otomatik ile yari-otomatik sanzimanin farkini bilmeyen, vites gecislerinde sarsinti olmamasi icin gazi hafifce birakmasi gerektigini ogrenememis kisilerin sikintili demesine prim vermeyin.

    Yari otomatik sanzimanlar sorunsuzluklari ile unludur. Tek sorunlu olani toyota aurisdeki mmt'dir.

    Tam otomatik alirlar "cok yakiyor" derler. Yari otm alirlar "salliyor" derler. Vw'nin 2 ayda mekatronik indiren dsgsine bile bu kadar saldirilmadi.

    Ciddi tamir parasi deniyor bir de... manuel arabalardaki baski balata degisiminin aynisi yapiliyor "duzgun kullanmazsan" o da 600Tl civari.

    Tam otm ya da cift kavramali otm sistemler bir ariza yapsin bakalim garanti disi ne oluyor...

    Ustelik yakit tasarrufu da cabasi.

    - 50.000km i-shift sifir sorun ve 20.000 kusur km skoda octavia dsg mekatronik degistirmis bir kisinin yorumudur.

    Sorun da burda başlıyor zaten. Genel olarak otomatik alan adam, gaza basınca gitsin, frene basınca dursun diyen bir insandır. Yok arabayı sarsmayacağım diye ayağını gazdan çekecekte, sarstırmayacakta. Yıllar önce Easytronik bir Astra'ya yolcu olarak binmiştim, kendimi eski dodge kamyonetlere binmiş ve kötü bir yola girmiş gibi hissettim. Kullanan kardeşimiz sadece gaza abanıyordu çünkü. Hedef kitlenin beklentisi çok saçma burda, adam bunun "yarı otomatik" olduğunu algıyamıyor. Zaten tam anlamı ile mantığı aynı olsa üretici bunu "otomatik" olarak sunar, "yarı otomatik" demeye gerek bile duymazdı.




  • 2. el audi a4 100.000 km civarı 2009-2010 model arac hakkında bılgısı olan var mı?...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrin

    Tam otomatik ile yari-otomatik sanzimanin farkini bilmeyen, vites gecislerinde sarsinti olmamasi icin gazi hafifce birakmasi gerektigini ogrenememis kisilerin sikintili demesine prim vermeyin.

    Yari otomatik sanzimanlar sorunsuzluklari ile unludur. Tek sorunlu olani toyota aurisdeki mmt'dir.

    Tam otomatik alirlar "cok yakiyor" derler. Yari otm alirlar "salliyor" derler. Vw'nin 2 ayda mekatronik indiren dsgsine bile bu kadar saldirilmadi.

    Ciddi tamir parasi deniyor bir de... manuel arabalardaki baski balata degisiminin aynisi yapiliyor "duzgun kullanmazsan" o da 600Tl civari.

    Tam otm ya da cift kavramali otm sistemler bir ariza yapsin bakalim garanti disi ne oluyor...

    Ustelik yakit tasarrufu da cabasi.

    - 50.000km i-shift sifir sorun ve 20.000 kusur km skoda octavia dsg mekatronik degistirmis bir kisinin yorumudur.

    edc kullanıcısı olarak "vites geçişi sırasında gazı hafifce bırakılmalı" sonrasını gülmekten okuyamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clb12


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    508 iyidir, passattan kaliteli, konforludur ama uzun yıllar sonra nasıl olur bilemem. Eğer uzun yolda kullanmayacaksanız tavsiye etmem, c segmentlere bakabilirsiniz. Yılda 40bin km az değil, c segment araba daha ekonomik, daha kullanışlı olacaktır. Fluence, civic + lpg, yeni corolla, scoda octavia gibi seçenekler düşünebilirsiniz.

    508 passat dan kaliteli mi güldürmeyin hocam allahşkına

    508 bu sinifta en konforlu otomobil olabilir. Hicbir ozellikten kisilmamis bir otomobil 4 bolgeli klima vs. Tam f/p urunu.




  • 1.6 motor o kasaya az geliyor diyorlar.

    270 Nm tork az değil gerçi ama kasa ağırlığıda 1600 kg+'dır.

    Fakat aracın dış şekli benim çok hoşuma gidiyor 508'lerin.

    Ama şunuda duydum ki, kasa ağırlaştıkça bu yarı otomatik şanzımanlar da çalışmasını pek iyi yapamıyor.

    Benim C4'te de yığılma var ama genel olarak yorumları okuyunca 508 olsun, Citroen C5 olsun, 5008 olsun bu tip araçlarda daha fazla yığılma varmış galiba.

    Fakat 1.6 motor dedinizmide pek şansınız olmuyor.

    Tam otomatik deseniz fazla yakar ve performans bunlara göre düşük. 0-100 2 saniye gecikiyor düz vitese göre. i30 mesela 128 Hp 260 nm tork diyorlar 0-100'ü 11.7 saniye. Yakıtıda 8-9 litrelerde.

    Dsg tarzı deseniz, çift kavrama süper çalışıyor ama olası bir sorunda aracınızın garantisi yoksa Ruhunuza El Fatiha.

    Ufak motorlar için Multitronic iyi gibi duruyor ama nedense onuda pek uygulayan yok. Birde onlarında çalışma tarzı bir garip, her ne kadar artık Manuel mod olsada bunlarda, yani simüle etsede normal bir şanzımanı, genede garip gelebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: clb12


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    508 iyidir, passattan kaliteli, konforludur ama uzun yıllar sonra nasıl olur bilemem. Eğer uzun yolda kullanmayacaksanız tavsiye etmem, c segmentlere bakabilirsiniz. Yılda 40bin km az değil, c segment araba daha ekonomik, daha kullanışlı olacaktır. Fluence, civic + lpg, yeni corolla, scoda octavia gibi seçenekler düşünebilirsiniz.

    508 passat dan kaliteli mi güldürmeyin hocam allahşkına

    508 bu sinifta en konforlu otomobil olabilir. Hicbir ozellikten kisilmamis bir otomobil 4 bolgeli klima vs. Tam f/p urunu.

    Bende D segmentinde ilk defa duyuyorum 4 bölgede klima olduğunu. 3 serisinde felan bile görmedim bu güne kadar opsiyon olarak vardır belki ama...

    Bu 4 bölgeli klima olayını en lüks araçlarda var diye biliyorum. Eğer öyleyse 508 gerçekten iddialı demektir.

    Ben aracın dış tasarımınıda çok beğeniyorum 508'in. Bence bir Passat'dan bayağı bir iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Pejo 72 liraya bu araci veriyor ve orta donanlisi active modeli
    Bu arac ile ilgili konfor yol sesi otomatik vitesi vs. Bilgi verir misiniz?
    Bir de bu fiyatlar civari otomatik dizel hangi modelleri onerirsiniz
    Audi a4 baktim 2008-09 modeller 100 bin km uzeri cok fazla
    Opel insignia yenisini beklesem ne kadar olucak birde
    Passat dsg sikinti
    Mondeo yenisi beklesem otomatik secenegi 100 lira olur

    Tavsiyelerinizi bekliyorum...

    Passat alın daha çabuk teslim ediliyormuş. Pojo pejo sonuçta ikinci elde sizi yamultur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sigmaPI

    quote:

    Orijinalden alıntı: atrin

    Tam otomatik ile yari-otomatik sanzimanin farkini bilmeyen, vites gecislerinde sarsinti olmamasi icin gazi hafifce birakmasi gerektigini ogrenememis kisilerin sikintili demesine prim vermeyin.

    Yari otomatik sanzimanlar sorunsuzluklari ile unludur. Tek sorunlu olani toyota aurisdeki mmt'dir.

    Tam otomatik alirlar "cok yakiyor" derler. Yari otm alirlar "salliyor" derler. Vw'nin 2 ayda mekatronik indiren dsgsine bile bu kadar saldirilmadi.

    Ciddi tamir parasi deniyor bir de... manuel arabalardaki baski balata degisiminin aynisi yapiliyor "duzgun kullanmazsan" o da 600Tl civari.

    Tam otm ya da cift kavramali otm sistemler bir ariza yapsin bakalim garanti disi ne oluyor...

    Ustelik yakit tasarrufu da cabasi.

    - 50.000km i-shift sifir sorun ve 20.000 kusur km skoda octavia dsg mekatronik degistirmis bir kisinin yorumudur.

    Sorun da burda başlıyor zaten. Genel olarak otomatik alan adam, gaza basınca gitsin, frene basınca dursun diyen bir insandır. Yok arabayı sarsmayacağım diye ayağını gazdan çekecekte, sarstırmayacakta. Yıllar önce Easytronik bir Astra'ya yolcu olarak binmiştim, kendimi eski dodge kamyonetlere binmiş ve kötü bir yola girmiş gibi hissettim. Kullanan kardeşimiz sadece gaza abanıyordu çünkü. Hedef kitlenin beklentisi çok saçma burda, adam bunun "yarı otomatik" olduğunu algıyamıyor. Zaten tam anlamı ile mantığı aynı olsa üretici bunu "otomatik" olarak sunar, "yarı otomatik" demeye gerek bile duymazdı.

    Bir kaç mesaj üstte bahsettiğiniz kitleden bir arkadaşı forumumuzda ağırladık. Farklı şanzıman ve farklı kullanma teknikleri olduğunu insanımıza anlatamıyorsunuz. Sıkıntının özü de bu zaten.




  • önce hakaret etmemeyi öğren

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    önce hakaret etmemeyi öğren

    Sevgili arkadaşım;

    "Gülmekten okuyamadım" tarzı bir yaklaşımla yaklaştığınızda bekleyeceğiniz maksimum yanıt düzeyi yine sizin yorumunuzla belirlediğiniz düzeydir.

    İki önceki yorumum silindiği için bu yazına yanıt vereyim.

    Rica ediyorum forumda yorum yapacağınız yazıyı "tam" olarak okuyup, "anlayıp" sonra yanıt verin.

    Böyle yapmazsanız sonrasında alacağınız yanıtlardan hoşlanmayabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.