Şimdi Ara

PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
14
Favori
11.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    kardeşim bende 3008 vardı satıp c max aldım satıp şu anda gerçekten memnunum çünkü ses sorunları müziği açarsın geçer ancak benim araçta teknik sorunlarda vardı örneğin babam rahatsızlandı hastahaneye giderken 90 la girdiğim virajda savrulup tarlaya girdim çok şükür bir sıkıntı olmadı ancak o virajda 2 farklı esp li araçla daha yüksek hızda girdim esp devreye girmedi bile tüketim zaten almış başını gidiyordu satarken 13 bin km ortalamam 7.8 litre ile sattım daha sonra 3008 i satmadan babama 508 aldık çok uygun denk geldi ancak onda da bayağı sorun oldu şimdi girmeyeyim sorunlara 2 sinide sattık bende gidip c max aldım

    c maxe gelince 3008 den tek eksik yanı arka diz mesafesi ve cam tavanın biraz daha küçük olması ve 5 bin km oldu henüz servise gitmedim nazar değmesin çıt yok araçta

    Dostum ford peugeot olması sorun değil sen memnunsan süper iyi yapmışsın

    Bizde de sadece arka amortisör lokurtusu var sadece bozuk yolda ve düşük hızda. Onun dışında bir sorun yok maşallah diyeyim. 42.000de 3 yıl olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    kardeşim bende 3008 vardı satıp c max aldım satıp şu anda gerçekten memnunum çünkü ses sorunları müziği açarsın geçer ancak benim araçta teknik sorunlarda vardı örneğin babam rahatsızlandı hastahaneye giderken 90 la girdiğim virajda savrulup tarlaya girdim çok şükür bir sıkıntı olmadı ancak o virajda 2 farklı esp li araçla daha yüksek hızda girdim esp devreye girmedi bile tüketim zaten almış başını gidiyordu satarken 13 bin km ortalamam 7.8 litre ile sattım daha sonra 3008 i satmadan babama 508 aldık çok uygun denk geldi ancak onda da bayağı sorun oldu şimdi girmeyeyim sorunlara 2 sinide sattık bende gidip c max aldım

    c maxe gelince 3008 den tek eksik yanı arka diz mesafesi ve cam tavanın biraz daha küçük olması ve 5 bin km oldu henüz servise gitmedim nazar değmesin çıt yok araçta

    Dostum ford peugeot olması sorun değil sen memnunsan süper iyi yapmışsın

    Bizde de sadece arka amortisör lokurtusu var sadece bozuk yolda ve düşük hızda. Onun dışında bir sorun yok maşallah diyeyim. 42.000de 3 yıl olacak.

    kardeşim aracını sorunsuz kullanman gerçekten çok güzel otomobil şans işi bize de söylesi denk geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    kardeşim bende 3008 vardı satıp c max aldım satıp şu anda gerçekten memnunum çünkü ses sorunları müziği açarsın geçer ancak benim araçta teknik sorunlarda vardı örneğin babam rahatsızlandı hastahaneye giderken 90 la girdiğim virajda savrulup tarlaya girdim çok şükür bir sıkıntı olmadı ancak o virajda 2 farklı esp li araçla daha yüksek hızda girdim esp devreye girmedi bile tüketim zaten almış başını gidiyordu satarken 13 bin km ortalamam 7.8 litre ile sattım daha sonra 3008 i satmadan babama 508 aldık çok uygun denk geldi ancak onda da bayağı sorun oldu şimdi girmeyeyim sorunlara 2 sinide sattık bende gidip c max aldım

    c maxe gelince 3008 den tek eksik yanı arka diz mesafesi ve cam tavanın biraz daha küçük olması ve 5 bin km oldu henüz servise gitmedim nazar değmesin çıt yok araçta

    Dostum ford peugeot olması sorun değil sen memnunsan süper iyi yapmışsın

    Bizde de sadece arka amortisör lokurtusu var sadece bozuk yolda ve düşük hızda. Onun dışında bir sorun yok maşallah diyeyim. 42.000de 3 yıl olacak.

    kardeşim aracını sorunsuz kullanman gerçekten çok güzel otomobil şans işi bize de söylesi denk geldi

    Olsun dostum arık geride bırakmışsın. Cmax'i beğeniyorum zaten.




  • Arkadaşlar orta konsoldan gelen çıtırtı sesine çözüm

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    EURO5 BAKIM SETI

    http://www.peugeotmarket.com/PEUGEOT-3008-16-HDI-EURO5-FILTRE-SETI-MOTOR-YAGI-ORJINAL,PR-838.html

    Fiyatları nasıl oluyor hesaplamadım sen hesapladın mı abi?

    MOBIL 1 ESP FORMULA 5W30 4LT Yağ kullanıyor Şançelik. Yağ farkı nedir bilmiyorum ama bu set benim hesabıma göre 264,00TL+KDV yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 12 Eylül 2013; 22:11:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    EURO5 BAKIM SETI

    http://www.peugeotmarket.com/PEUGEOT-3008-16-HDI-EURO5-FILTRE-SETI-MOTOR-YAGI-ORJINAL,PR-838.html



    Fiyatları nasıl oluyor hesaplamadım sen hesapladın mı abi?


    Walla fiyat bana çoook uygun geldi.

    Şimdi basit bir hesap yapalım.

    HAVA FILITRESI = 25 TL
    POLEN FILITRESI = 35 TL
    YAĞ FILITRESI = 12,5 TL
    YAKIT FILITRESI = 80 TL
    TOTAL INEO ECS 5/30 YAĞ = 120 TL

    262,5 TL servis fiyatı, daha bu fiyata %18 KDV gelecek ve kaba bir hesap ile 52 TL daha ilave olacak.

    Sonuç olarak 314 TL gibi bir fiyat tutacak. (SERVIS FIYATI)

    Sanayii den alsak, KDV siz alabileceğimiz için, yaklaşık 212 TL gibi bir fiyata işi bitiririz.

    Net bilgi için hafta sonu bizim sitedeki malzemeciden bir fiyat alayım.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    EURO5 BAKIM SETI

    http://www.peugeotmarket.com/PEUGEOT-3008-16-HDI-EURO5-FILTRE-SETI-MOTOR-YAGI-ORJINAL,PR-838.html



    Fiyatları nasıl oluyor hesaplamadım sen hesapladın mı abi?


    Walla fiyat bana çoook uygun geldi.

    Şimdi basit bir hesap yapalım.

    HAVA FILITRESI = 25 TL
    POLEN FILITRESI = 35 TL
    YAĞ FILITRESI = 12,5 TL
    YAKIT FILITRESI = 80 TL
    TOTAL INEO ECS 5/30 YAĞ = 120 TL

    262,5 TL servis fiyatı, daha bu fiyata %18 KDV gelecek ve kaba bir hesap ile 52 TL daha ilave olacak.

    Sonuç olarak 314 TL gibi bir fiyat tutacak. (SERVIS FIYATI)

    Sanayii den alsak, KDV siz alabileceğimiz için, yaklaşık 212 TL gibi bir fiyata işi bitiririz.

    Net bilgi için hafta sonu bizim sitedeki malzemeciden bir fiyat alayım.

    İyi forumlar...

    Benim garanti devam, o nedenle Şançeliğede devam




  • Arkadaşlar;

    Araçlarımızın bakım detaylarını bir tablo altında toplayalım ve ikinci el 5008 alacak arkadaşlar nereleri kontrol edeceklerini net olarak bilsinler.

    Ben bildiklerimi yazayım.

    15.000 BAKIM veya 1 YIL
    MOTOR YAĞI
    YAĞ FILITRESI
    HAVA FILITRESI
    POLEN FILITRESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTESI KATKI SEVIYESININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTRESININ TIKANIKLIĞININ KONTROLÜ

    30.000 BAKIM veya 2 YIL
    MOTOR YAĞI
    YAĞ FILITRESI
    HAVA FILITRESI
    POLEN FILITRESI
    YAKIT FILITRESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE FREN HIDROLIĞININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTESI KATKI SEVIYESININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTRESININ TIKANIKLIĞININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE SOĞUTMA SIVISININI PH KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE TRIGER KAYIŞININ KONTROLÜ (MOTOR ÇALIŞIRKEN Kİ SESİNDEN ANLAŞILIYOR)


    45.000 BAKIM veya 3 YIL
    MOTOR YAĞI
    YAĞ FILITRESI
    HAVA FILITRESI
    POLEN FILITRESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTESI KATKI SEVIYESININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTRESININ TIKANIKLIĞININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE SOĞUTMA SIVISININI PH KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE TRIGER KAYIŞININ KONTROLÜ

    60.000 BAKIM veya 4 YIL
    MOTOR YAĞI
    YAĞ FILITRESI
    HAVA FILITRESI
    POLEN FILITRESI
    YAKIT FILITRESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE FREN HIDROLIĞININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTESI KATKI SEVIYESININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTRESININ TIKANIKLIĞININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE SOĞUTMA SIVISININI PH KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE TRIGER KAYIŞI ve EKSANTRİK KONTROLÜ (MOTOR ÇALIŞIRKEN Kİ SESİNDEN ANLAŞILIYOR)


    75.000 BAKIM veya 5 YIL
    MOTOR YAĞI
    YAĞ FILITRESI
    HAVA FILITRESI
    POLEN FILITRESI
    TRIGER, ALTERNATOR KAYIŞLAR ve GERGI RULMANININ KONTROLU

    90.000 BAKIM veya 6 YIL
    MOTOR YAĞI
    YAĞ FILITRESI
    HAVA FILITRESI
    POLEN FILITRESI
    YAKIT FILITRESI
    TRIGER, ALTERNATOR KAYIŞLAR ve GERGI RULMANININ KONTROLU
    BAKIM ÇERÇEVESINDE FREN HIDROLIĞININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTESI KATKI SEVIYESININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTRESININ TIKANIKLIĞININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE SOĞUTMA SIVISININI PH KONTROLÜ

    ...... ( BU kısımlar hep birbirini tekrar eden silsile taaa kiii)


    180.000 BAKIM veya 10 YIL

    REVIZYONLAR: SISTEMATIK IŞLEMLER
    BAKIM ÇERÇEVESINDE FREN HIDROLIĞININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE POLEN FILTRESININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE TRIGER KAYIŞININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE SOĞUTMA SIVISININI PH KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTRESININ TIKANIKLIĞININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTESI KATKI SEVIYESININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE HAVA FILTRESININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE YAKIT FILTRESININ (DIZEL) DEĞIŞTIRILMESI

    Created by hewes&melodramm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melodramm -- 15 Eylül 2013; 20:19:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    arkadaşlar bu gün benim aslanı güzelce iç dış temizliği yaptım..

    daha sonra motor kaputunu açıp birazda motoru parlatayım dedim..

    daha önce melodramm ve hewes'le deneyip bir türlü temizliğini yapamadığımız şu ön ızgarada ki taliye yerinde biriken yaprak,çamur v.s biriken pisliklerin nasıl temizlendiğini buldum..

    aslında çok basitmiş..

    ayrıntılı bir şekilde resimledim..



    pls su taliye hortumu geçmeli ve yerinden rahatça çıkıp takılıyor.. ızgaranın içinin temizlğe başlamadan önce ki görüntüsü...

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

    taliye hortumunun görüntüsü..çok pisti gerçekten.. taliye hortumu bu yuvadan çıktı ve resmen tıkalı gördüğünüz gibi..
     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

    buda biraz geniş açıdan ki hali.. tahliye hortumu yerinden rahatça çıkıyor..çeşmede güzelce temizledim..
     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

    el biraz zor giriyor ama ince bir tel yardımıyla rahatça temizleniyor.. buda taliye hortumunun yuvasının temizlendikten sonra ki durumu..
    buda yaprakları temizledikten sonra ki hali..
     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

    en son bir bez parçasını delikten içeri sokup temizledim..gerçekten iyi oldu..
     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

    en son dıştaki pls aparatı taktım..
     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

    aynı işlemi sol taraftada yaptım..soldaki taliye hortumu sağdakinden daha uzun ve köşeli..ama söküp takması çok basit..

    bu işlemi malum kış geliyor..ilk fırsatta yapın bence..

    508 forumunda taliye borusu tıkalı bir aracın içine su girdiğini yazmıştı bir kullanıcı..

    ve serviste parayla temizliyorlarmış..


    Ellerine sağlık, çok faydalı bir çalışma olmuş.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Arkadaşlar;

    Araçlarımızın bakım detaylarını bir tablo altında toplayalım ve ikinci el 5008 alacak arkadaşlar nereleri kontrol edeceklerini net olarak bilsinler.

    Ben bildiklerimi yazayım.

    15.000 BAKIM veya 1 YIL
    MOTOR YAĞI
    YAĞ FILITRESI
    HAVA FILITRESI
    POLEN FILITRESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTESI KATKI SEVIYESININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTRESININ TIKANIKLIĞININ KONTROLÜ

    30.000 BAKIM veya 2 YIL
    MOTOR YAĞI
    YAĞ FILITRESI
    HAVA FILITRESI
    POLEN FILITRESI
    YAKIT FILITRESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE FREN HIDROLIĞININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTESI KATKI SEVIYESININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTRESININ TIKANIKLIĞININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE SOĞUTMA SIVISININI PH KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE TRIGER KAYIŞININ KONTROLÜ (MOTOR ÇALIŞIRKEN Kİ SESİNDEN ANLAŞILIYOR)


    45.000 BAKIM veya 3 YIL
    MOTOR YAĞI
    YAĞ FILITRESI
    HAVA FILITRESI
    POLEN FILITRESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTESI KATKI SEVIYESININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTRESININ TIKANIKLIĞININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE SOĞUTMA SIVISININI PH KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE TRIGER KAYIŞININ KONTROLÜ

    60.000 BAKIM veya 4 YIL
    MOTOR YAĞI
    YAĞ FILITRESI
    HAVA FILITRESI
    POLEN FILITRESI
    YAKIT FILITRESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE FREN HIDROLIĞININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTESI KATKI SEVIYESININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTRESININ TIKANIKLIĞININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE SOĞUTMA SIVISININI PH KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE TRIGER KAYIŞI ve EKSANTRİK KONTROLÜ (MOTOR ÇALIŞIRKEN Kİ SESİNDEN ANLAŞILIYOR)


    75.000 BAKIM veya 5 YIL
    MOTOR YAĞI
    YAĞ FILITRESI
    HAVA FILITRESI
    POLEN FILITRESI
    TRIGER, ALTERNATOR KAYIŞLAR ve GERGI RULMANININ KONTROLU

    90.000 BAKIM veya 6 YIL
    MOTOR YAĞI
    YAĞ FILITRESI
    HAVA FILITRESI
    POLEN FILITRESI
    YAKIT FILITRESI
    TRIGER, ALTERNATOR KAYIŞLAR ve GERGI RULMANININ KONTROLU
    BAKIM ÇERÇEVESINDE FREN HIDROLIĞININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTESI KATKI SEVIYESININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTRESININ TIKANIKLIĞININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE SOĞUTMA SIVISININI PH KONTROLÜ

    ...... ( BU kısımlar hep birbirini tekrar eden silsile taaa kiii)


    180.000 BAKIM veya 10 YIL

    REVIZYONLAR: SISTEMATIK IŞLEMLER
    BAKIM ÇERÇEVESINDE FREN HIDROLIĞININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE POLEN FILTRESININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE TRIGER KAYIŞININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE SOĞUTMA SIVISININI PH KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTRESININ TIKANIKLIĞININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE PARTIKÜL FILTESI KATKI SEVIYESININ KONTROLÜ
    BAKIM ÇERÇEVESINDE HAVA FILTRESININ DEĞIŞTIRILMESI
    BAKIM ÇERÇEVESINDE YAKIT FILTRESININ (DIZEL) DEĞIŞTIRILMESI

    Created by hewes&melodramm






  • melodramm kullanıcısına yanıt
    MERHABALAR. ÖNCELİKLE İYİ YILLAR DİLERİM.
    2011 MODEL 5008'İ 2012 EYLÜLÜNDE 24.000 KM.'DE ALDIM. BU YIL EKİM'E KADAR ARACI SORUNSUZ OLARAK KULLANDIM ŞU AN 40000'DE. ANCAK BİR SABAH ARAÇ MARŞA BASINCA ÇALIŞMADI.
    ŞEHİR DIŞINDA OLDUĞUMDAN ASSISTANCE DESTEĞİ ALDIM VE ARACIN AKÜSÜNÜ DEĞİŞTİRDİLER. ANCAK 1-2 GÜN SONRA GENE AYNI ARIZA OLDU VE SERVİSE GİTTİM.
    ARIZANIN AKÜNÜN ÜSTÜNDEKİ SİGORTA KUTUSUNDAN KAYNAKLANDIĞINI ELLERİNDE OLMADIĞINI, İKAMET ETTİĞİM ŞEHRE DÖNEBİLECEĞİMİ AMA ENİNDE SONUNDA KUTUNUN DEĞİŞECEĞİNİ SÖYLEDİLER. BAKIM KONUSUNDA HASSAS OLDUĞUMDAN DÖNER DÖNMEZ YETKİLİ SERVİSE BAŞVURARAK DİĞER SERVİS TARAFINDAN SERVİS KAĞIDINA DA YAZILAN ARIZAYA MÜDAHALE EDİLMESİNİ İSTEDİM. KUTU DEĞİŞTİ, PROBLEM ÇÖZÜLMEDİ, AKÜ BİR KERE DAHA (GARANTİDEN) DEĞİŞTİ PROBLEM ÇÖZÜLMEDİ.
    EN SON GEÇEN HAFTA SONU ARIZA TEKRARLADI, AKÜ DEĞERİ NORMALDİ. KAPUT AÇIKKEN MARŞA BASILDIĞINDA DUMAN ÇIKTIĞINI FARKEDEREK İKAZ ETTİM, BU ŞEKİLDE KULLANMAK EMNİYETSİZ DİYEREK ARACI SERVİSE BAĞLADILAR. İKİ TAM GÜN ARAÇ SERVİSTE KALDI, ŞARJ DİNAMOSU DEĞİŞTİ (DUMAN YAKIT KAÇAĞINDAN DEDİLER, ANCAK KABLO YANIĞI KOKUSU VARDI.)
    NETİCEDE BU ÖĞLEN MARŞA BASTIĞIMDA ARABA TEKRAR ÇALIŞMADI. AKÜYÜ AYIRIP TEKRAR BAĞLADIM, ZORLA ÇALIŞTI. BAŞLANGIÇTAN BERİ ANA SIKINTI MARŞA BASILDIĞINDA İLK ÖNCE BİR HAREKETLENİR GİBİ OLUP SONRA "TIK" DİYE KALMASI. BAZEN DAHA SONRAKİ DENEMELERDE ÇALIŞIYOR, BAZEN HİÇ ÇALIŞMIYOR, BAZENDE İLK BASIŞTA ÇOK ZOR ÇALIŞIYOR. YUKARIDA PROBLEM ÇÖZÜLMEDİ DEDİĞİM YERLERDE SERVİS ÇIKIŞINDA DEĞİL BİR KAÇ GÜN SONRA AYNI ARIZA İLE KARŞILAŞTIĞIMI ANLATMAK İSTEDİM. ARABA ARALIKLARLA 5 İŞ GÜNÜ SERVİSTE KALDI.
    KONU HAKKINDA BİLGİNİZ VAR MI? TAVSİYENİZ OLABİLİR Mİ? HİÇBİR FORUMDA BENZER PROBLEMLE KARŞILAŞMADIM. ARTIK ARABADAN SOĞUDUM VE STRES KAYNAĞI OLDU, ÇALIŞMAYACAK DİYE ARABAYI STOP ETMEYE KORKAR OLDUM.
    TEŞEKKÜRLER.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhat146 -- 1 Ocak 2014; 23:01:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat146

    MERHABALAR. ÖNCELİKLE İYİ YILLAR DİLERİM.
    2011 MODEL 5008'İ 2012 EYLÜLÜNDE 24.000 KM.'DE ALDIM. BU YIL EKİM'E KADAR ARACI SORUNSUZ OLARAK KULLANDIM ŞU AN 40000'DE. ANCAK BİR SABAH ARAÇ MARŞA BASINCA ÇALIŞMADI.
    ŞEHİR DIŞINDA OLDUĞUMDAN ASSISTANCE DESTEĞİ ALDIM VE ARACIN AKÜSÜNÜ DEĞİŞTİRDİLER. ANCAK 1-2 GÜN SONRA GENE AYNI ARIZA OLDU VE SERVİSE GİTTİM.
    ARIZANIN AKÜNÜN ÜSTÜNDEKİ SİGORTA KUTUSUNDAN KAYNAKLANDIĞINI ELLERİNDE OLMADIĞINI, İKAMET ETTİĞİM ŞEHRE DÖNEBİLECEĞİMİ AMA ENİNDE SONUNDA KUTUNUN DEĞİŞECEĞİNİ SÖYLEDİLER. BAKIM KONUSUNDA HASSAS OLDUĞUMDAN DÖNER DÖNMEZ YETKİLİ SERVİSE BAŞVURARAK DİĞER SERVİS TARAFINDAN SERVİS KAĞIDINA DA YAZILAN ARIZAYA MÜDAHALE EDİLMESİNİ İSTEDİM. KUTU DEĞİŞTİ, PROBLEM ÇÖZÜLMEDİ, AKÜ BİR KERE DAHA (GARANTİDEN) DEĞİŞTİ PROBLEM ÇÖZÜLMEDİ.
    EN SON GEÇEN HAFTA SONU ARIZA TEKRARLADI, AKÜ DEĞERİ NORMALDİ. KAPUT AÇIKKEN MARŞA BASILDIĞINDA DUMAN ÇIKTIĞINI FARKEDEREK İKAZ ETTİM, BU ŞEKİLDE KULLANMAK EMNİYETSİZ DİYEREK ARACI SERVİSE BAĞLADILAR. İKİ TAM GÜN ARAÇ SERVİSTE KALDI, ŞARJ DİNAMOSU DEĞİŞTİ (DUMAN YAKIT KAÇAĞINDAN DEDİLER, ANCAK KABLO YANIĞI KOKUSU VARDI.)
    NETİCEDE BU ÖĞLEN MARŞA BASTIĞIMDA ARABA TEKRAR ÇALIŞMADI. AKÜYÜ AYIRIP TEKRAR BAĞLADIM, ZORLA ÇALIŞTI. BAŞLANGIÇTAN BERİ ANA SIKINTI MARŞA BASILDIĞINDA İLK ÖNCE BİR HAREKETLENİR GİBİ OLUP SONRA "TIK" DİYE KALMASI. BAZEN DAHA SONRAKİ DENEMELERDE ÇALIŞIYOR, BAZEN HİÇ ÇALIŞMIYOR, BAZENDE İLK BASIŞTA ÇOK ZOR ÇALIŞIYOR. YUKARIDA PROBLEM ÇÖZÜLMEDİ DEDİĞİM YERLERDE SERVİS ÇIKIŞINDA DEĞİL BİR KAÇ GÜN SONRA AYNI ARIZA İLE KARŞILAŞTIĞIMI ANLATMAK İSTEDİM. ARABA ARALIKLARLA 5 İŞ GÜNÜ SERVİSTE KALDI.
    KONU HAKKINDA BİLGİNİZ VAR MI? TAVSİYENİZ OLABİLİR Mİ? HİÇBİR FORUMDA BENZER PROBLEMLE KARŞILAŞMADIM. ARTIK ARABADAN SOĞUDUM VE STRES KAYNAĞI OLDU, ÇALIŞMAYACAK DİYE ARABAYI STOP ETMEYE KORKAR OLDUM.
    TEŞEKKÜRLER.

    Gecmis olsun dostum.

    Aracin önden aldigi bir darbe var mi?

    Öncelikle bunu bilmek gerekiyor.

    Birde arac uyku moduna gectikten sonra, akuden cektigi akim degerini olcturun.

    Buyuk ihtimalle kablolardan biri sase yapiyor ve aku yu bitiriyor.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm


    Gecmis olsun dostum.

    Aracin önden aldigi bir darbe var mi?

    Öncelikle bunu bilmek gerekiyor.

    Birde arac uyku moduna gectikten sonra, akuden cektigi akim degerini olcturun.

    Buyuk ihtimalle kablolardan biri sase yapiyor ve aku yu bitiriyor.

    Iyi forumlar...

    TEŞEKKÜR EDERİM. BENDEYKEN ARAÇ DARBE ALMADI. BİLDİĞİM KADARI İLE ÖNCESİNDE DE YOK. PEUGEOT 2.ELDEN ALMIŞTIM. TEMMUZ GİBİ KASKODAN MİNİ ONARIM KAPSAMINDA RÖTUŞ YAPTIRDIM, AMA ETKİSİ OLMAZ SANIRIM. (BAGAJ KAPAĞI VE ÖN TAMPON ALT KISMI)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat146

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm


    Gecmis olsun dostum.

    Aracin önden aldigi bir darbe var mi?

    Öncelikle bunu bilmek gerekiyor.

    Birde arac uyku moduna gectikten sonra, akuden cektigi akim degerini olcturun.

    Buyuk ihtimalle kablolardan biri sase yapiyor ve aku yu bitiriyor.

    Iyi forumlar...



    TEŞEKKÜR EDERİM.

    BENDEYKEN ARAÇ DARBE ALMADI.

    BİLDİĞİM KADARI İLE ÖNCESİNDE DE YOK.

    PEUGEOT 2.ELDEN ALMIŞTIM.

    TEMMUZ GİBİ KASKODAN MİNİ ONARIM KAPSAMINDA RÖTUŞ YAPTIRDIM.

    AMA ETKİSİ OLMAZ SANIRIM. (BAGAJ KAPAĞI VE ÖN TAMPON ALT KISMI)


    Bagaj kapağı ve ön tampon altında yapılan işlemlerden bir problem olacağını sanmıyorum.

    Size tavsiyem, serviste aracın UYKU MOD'unda iken çektiği akımı bir ölçtürmeniz yönündedir.

    Eğer bir anormallik tespit ederler ise, bu seferde modul, modul sistemleri ayırarak, aşırı akım çeken yerleri bulmaları gerekmektedir.

    Çözülmeyecek bir problem değil, ancak servisin gerçekten zaman ayırıp ilgilenmesi gereken bir problem.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat146

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm


    Gecmis olsun dostum.

    Aracin önden aldigi bir darbe var mi?

    Öncelikle bunu bilmek gerekiyor.

    Birde arac uyku moduna gectikten sonra, akuden cektigi akim degerini olcturun.

    Buyuk ihtimalle kablolardan biri sase yapiyor ve aku yu bitiriyor.

    Iyi forumlar...

    TEŞEKKÜR EDERİM. BENDEYKEN ARAÇ DARBE ALMADI. BİLDİĞİM KADARI İLE ÖNCESİNDE DE YOK. PEUGEOT 2.ELDEN ALMIŞTIM. TEMMUZ GİBİ KASKODAN MİNİ ONARIM KAPSAMINDA RÖTUŞ YAPTIRDIM, AMA ETKİSİ OLMAZ SANIRIM. (BAGAJ KAPAĞI VE ÖN TAMPON ALT KISMI)

    Arabaya sonradan takılmış chip box, xenon , xenon lamba, led lamba gibi elektrik tesisatına ilave edilmiş bir elektronik cihaz var ise orjinale dönüş yap belki bu sebep olabilir.




  • Evet arkadaşlar;

    Pazar temizliği yaptım ve sonrasında parlatma girişimlerim sırasında kıllığım sayesinde bir detay keşfettim.

    ASLAN larımızın ön camı sağında ve solunda konumlanan bir hazine buldum.

    Tabii hemen, hazineyi bulunduğu yerden dikkatlice alarak, nasıl değerlendireceğim konusunda planlar yapmaya başladım

    Sökme işlemi oldukça kolay ancak dikkatli davranmak gerekiyor.

    Ufak tırnaklar tutuyor ve kırılmaları çok kolay, hoş servisten temini de mümkün ancak gereksiz maliyeler oluşmaması adına ben parçalar güneş altında ısındıktan sonra sökme işine giriştim.

    Ben tırnak kırmadan işi hallettim.

    İyi forumlar...

    Detaylar...

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melodramm -- 23 Şubat 2014; 15:23:25 >




  • PEUGEOT GRUBU FREN DISK VE BALATA DEĞİŞİMİ

    İyi forumlar...

  • Merhaba dostlar;

    Sonunda bugün bir boşluk bulup, komp. hop ları takmaya başladım.

    Ön kapılar tamamlandı, ancak arka kapılara yaptırdığım parça tam uymaması ve yeni parça ile 16CM komponent takılabileceği için, şimdilik beklemeye alındı.

    Sonuç olarak artık son seste bile ön kapılar sesi gayet rahatlıkla taşıyabiliyor.

    Geleck hafta sonu ise, arka kapılara alınan 13CM komp. ları iade ederek 16 cm lik komp alıp uygulayacağım.

    Böylece arka kapılarda önler kadar iyi ses verir hale gelecek.

    İyi forumlar...


    Detay resimler....


    ÖN KAPI DETAY

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS




  • Evet dostlar;

    Sonunda arka kapıların komp montajını da tamamladım.

    Olası bir su alma durumunda problem yaşamamak için hoparlör mantaj bileziklerini MDF yerine DERLIN den yaptım.

    Artık keyifli bir şekilde müzik dinleyebiliyorum

    İyi forumlar...

    DETAYLAR

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS

     PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS  PEUGEOT 5008 TEKNIK SERVIS




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.