Şimdi Ara

Peugeot 5008 (953. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
37.530
Cevap
146
Favori
1.646.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 951952953954955
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Foruma eskiden yazamayıp takip ediyordum. Uzunca bir süredir takipte edemiyorum. İşleri biraz daha kurumsallığa dökdüğümüz için hiç vaktim olmadı herkese ayrı ayrı selamlar diliyorum

    İnternet sitemizi yeniledik ve yenilemeye devam ediyoruz. Fikirlerinizi ve görüşlerinizide bekliyorum, özellikle Arınç'ın

    http://www.yazilim360.com

    Uğur dostum hoşgeldin,
    Görüşmeyeli nasılsın.
    Web sitenize baktım, gayet hareketli ve dinamik bir sayfa olmuş.
    Hizmetlerimiz menüsü altına Neler Yaptık? diye Bold yazı tipi ile belirgin bir şekilde, referans-web.aspx sayfasını eklerseniz daha hoş olabilir, bi nevi site içi yönlendirme gibi. Tabi referanslarımızda aynı şekilde kalsın. Firmayı tanıyabilmek için, müşteriler yaptığınız web sayfalarını ziyaret edip, bende bu şekilde ( Master Page ) istiyorum diye dönüş yapabilir. Onlarıda görebilmeleri için belirgin bir şekilde sitede menü altına taşırsanız daha iyi olur kanaatindeyim.
    Tabiki bu bi fikir, yapıp yapmamak size kalmış. Kendine iyi bak dostum..


    Neler Yaptık kısmını mutlaka eklettireceğim ;) fikirini beğendim dostum. Valla iyiyim dostum ne olsun koşuşturmaca valla. Sen neler yaptın ?

    Aynı bildiğin gibi dostum, askerden geldik çalışıyorum bende yoğun bi şekilde, Bu aralar Asp.net ile site geliştiriyorum, Öyle geçinip gidiyoruz işte..

    başarılarının devamını dilerim

    Saolasın dostum, sanada hayatında başarılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inzu

    50k+ km li araçlara 53-54 üzeri fiyat vermek pek akıllıca değil bence. O fiyatları yazanların da piyasadan pek haberi yok sanırım.

    Selamlar
    50 000 uzerinde araçlar genelde 2011 olanlar

    65 000 maliyet %20 deger kaybetti deseniz 52 000 eder bence sıfırı 70 000 uzerinde bir araç için oldukça makul rakamlar, benim araç 2011 55000 de 60 000 e bile satmam çünkü yenisi 75 000 .
    Hrrkese iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drskycrest


    quote:

    Orijinalden alıntı: inzu

    50k+ km li araçlara 53-54 üzeri fiyat vermek pek akıllıca değil bence. O fiyatları yazanların da piyasadan pek haberi yok sanırım.

    Selamlar
    50 000 uzerinde araçlar genelde 2011 olanlar

    65 000 maliyet %20 deger kaybetti deseniz 52 000 eder bence sıfırı 70 000 uzerinde bir araç için oldukça makul rakamlar, benim araç 2011 55000 de 60 000 e bile satmam çünkü yenisi 75 000 .
    Hrrkese iyi forumlar

    Dün showroomda baktım. Videosuz modeline 76.000 TL dediler. 16" jant. bluetooth durumları nedir bilmiyorum pek fazla incelemedim. xenonsuz du birde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 2 Temmuz 2013; 12:02:22 >




  • www.peugeot.com.tr nin sitesi değişmiş fark ettiniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Selam arkadaşlar. 15.000 km den sonra ki 120km - 140km arasında ki hızlarda frenlemeden dolayı salıncak burçları değişmişti. Sene itibari ile 2011 yılı sonu idi sanırım. Geçenlerde Lastiğime vida girmesi sonucu oto tamircisinde yama yapıldı ve tek teker arabadan ayrılıp balans makinasına konup balans yapıldı. Ancak 17" jantlarda böyle balans yapılmadığını hem ben anladım, hemde peugeot servisi söyledi. Nitekim araba 120 km hızdan yukarıda balansı bozuk olduğu için direksiyon titreme yapmaya başladı. Oto tamircisine tekrar giderek şikayetimi belirttim ve 4 tekeri teker teker söktüler ve balans makinasında balans adı altında balans yapıp arabaya taktılar. Hemen çevreyoluna çıkıp test ettim ve arabanın 140km hızdan yukarı gidemediğini gördüm çünkü arkalarda oynamaya başladı, 140 dan yukarısı çok tehlikeli geldi.

    Sonuç: Peugeot servisinde 40 TL karşılığında arabanın üzerinde lastikler sökülmeden tekerleklere tek tek balans yapıldı. Test etmek için tekrar çevre yoluna çıktım ve araba eski sıhatine kavuştuğunu gördüm. Yani 17" jantlara balans yaparken üzerinde yaptırın.

    Ancaaaakkk... Balansı test etmeye çıktım birde baktım ki 120 - 140km hızları arasında hafif frenlemede direksiyon titremesi oluşmuş. Ne zaman oluştu bilmiyorum ama zaten en fazla 110 la gidiyorum, genelde de 95km hızlarda gittiğim için frende titreme sorunu ne zamandır var bilmiyorum. Balans işlemi saat 1:15 de başlamıştı.yaklaşık 1 saat balans sürdü üzerinde balans yapıldığı için. Balansın nasıl yapıldığına dair bilgi edinmek isteyen olursa yardımcı olurum. Saat 2:15 gibi verdiler arabayı, test sürüşü yaptım gittim ve 3:00 de servise geldim titreme sorununu söyledim. Ustalar tekrar test etme ihtiyacı duymadan hemen arabayı lifte aldılar ve salıncak burçları 2. ye değiştirildi. Akşam 6 da test sürüşünden geldik sorun gene giderildi ve Allah'tan garanti uzatma yapmışım, garantiden halledildi. Salıncak burçları değişmeden önce logar kapaklarına, çukurlara girdiğimde ön taraftan ses ve direksiyona vurma sesi geliyordu o da giderilmiş oldu.

    araçlarınızda 120 km - 140 km hızları arasında hafif ve ya sert olarak frenlemelerde direksiyonda hafif titreşim hissediyorsanız salıncak burçlarında sorun var demektir. Ancak 140km üzeri ve 120km altında frenlemelerde titreşim yapmıyor!
    Balans yapılacağı zaman 17" jantlarda arabanın üzerinde yaptırmalısınız.

    Herkese selamlar

    yani sen şimdi garantiyi(uzatmayanlar için) +2 yıl daha uzatın mı diyosun..

    Levent abi Arınç'ın turbo meselesi ve benim 2. ye salıncak burç değişiminden sonra diyorum. Garanti olmasaydı ne kadar tutardı onu bilemiyorum. Ancak ben kendi gidip geldiğim yollara göre konuşur isem ve en önemli kısımı ise Yazlığın yollarının durumunu düşünerek arabam iyi bile dayandığını söyleyebilirim. Hatta kıyaslamalarımızda gelende aklımıza gelen VW oluyor. Yazlıkta komşumuz passatının her sene amortisör değiştirdiğini ben biliyorum kendisi ağzı ile söylüyor. Yani ben VW'de alsam gene sorun yaşayacağımı biliyorum. Ama bizim arabalar düzgün yolda da bozuluyorsa ona birşey diyemem. Yanlız 1. bakımı 760TL 2. bakımı 1400TL olan VW ne de ne diyebilirim bilemiyorum. Geçen gün lastik yaması yaptırırken Audi A3 lü bi kadın yazlık lastikleri taktırmaya geldi. 10binde bir bakım yapılıyormuş. En son 2. bakımda 1700TL ödemiş. Sanırım rutin bakım dışında kadına "şu parçasınıda değiştirmemiz lazım, şunuda değiştirmemiz lazım" demişler, kadında, bilmiyorum ondan değiştirin o zaman demiş falan filan. Yani aslında diğer arabaları bahse açmamız biraz da durumumdan kaynaklı ;) satsam Ford alsam, VW alsam eminim ki gittiğim geldiğim yollarda onlardada sorun çıkacak ve bana kullanıcı hatası denecek.

    aslında senin yazlığın yolunu gördükten sonra çokta şaşırmamak lazım..hayatımda gördüğüm en kötü 2.yol desem abartı olmaz.. en kötüsünü geçen sene gördüm..yapım aşamasında duble yol..paletli iş makinesimi geçmiş ne..15 km kadar o şekildeymiş yol..ben yolu görünce direk geri döndüm ve 50 km kadar fazladan yol yapmıştım..sizin yazlığın yolunda benim diyen araç ses yapar..dediğin gibi düz asfaltta kullanan ve değişim yapılan salıncak burçlarında da sorun çıkıyorsa o zaman sıkıntı var demektir..benim 30 bin bakımına 2500 km kaldı..gaza gelirsem garantiyi uzatabilirim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    www.peugeot.com.tr nin sitesi değişmiş fark ettiniz mi?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Selam arkadaşlar. 15.000 km den sonra ki 120km - 140km arasında ki hızlarda frenlemeden dolayı salıncak burçları değişmişti. Sene itibari ile 2011 yılı sonu idi sanırım. Geçenlerde Lastiğime vida girmesi sonucu oto tamircisinde yama yapıldı ve tek teker arabadan ayrılıp balans makinasına konup balans yapıldı. Ancak 17" jantlarda böyle balans yapılmadığını hem ben anladım, hemde peugeot servisi söyledi. Nitekim araba 120 km hızdan yukarıda balansı bozuk olduğu için direksiyon titreme yapmaya başladı. Oto tamircisine tekrar giderek şikayetimi belirttim ve 4 tekeri teker teker söktüler ve balans makinasında balans adı altında balans yapıp arabaya taktılar. Hemen çevreyoluna çıkıp test ettim ve arabanın 140km hızdan yukarı gidemediğini gördüm çünkü arkalarda oynamaya başladı, 140 dan yukarısı çok tehlikeli geldi.

    Sonuç: Peugeot servisinde 40 TL karşılığında arabanın üzerinde lastikler sökülmeden tekerleklere tek tek balans yapıldı. Test etmek için tekrar çevre yoluna çıktım ve araba eski sıhatine kavuştuğunu gördüm. Yani 17" jantlara balans yaparken üzerinde yaptırın.

    Ancaaaakkk... Balansı test etmeye çıktım birde baktım ki 120 - 140km hızları arasında hafif frenlemede direksiyon titremesi oluşmuş. Ne zaman oluştu bilmiyorum ama zaten en fazla 110 la gidiyorum, genelde de 95km hızlarda gittiğim için frende titreme sorunu ne zamandır var bilmiyorum. Balans işlemi saat 1:15 de başlamıştı.yaklaşık 1 saat balans sürdü üzerinde balans yapıldığı için. Balansın nasıl yapıldığına dair bilgi edinmek isteyen olursa yardımcı olurum. Saat 2:15 gibi verdiler arabayı, test sürüşü yaptım gittim ve 3:00 de servise geldim titreme sorununu söyledim. Ustalar tekrar test etme ihtiyacı duymadan hemen arabayı lifte aldılar ve salıncak burçları 2. ye değiştirildi. Akşam 6 da test sürüşünden geldik sorun gene giderildi ve Allah'tan garanti uzatma yapmışım, garantiden halledildi. Salıncak burçları değişmeden önce logar kapaklarına, çukurlara girdiğimde ön taraftan ses ve direksiyona vurma sesi geliyordu o da giderilmiş oldu.

    araçlarınızda 120 km - 140 km hızları arasında hafif ve ya sert olarak frenlemelerde direksiyonda hafif titreşim hissediyorsanız salıncak burçlarında sorun var demektir. Ancak 140km üzeri ve 120km altında frenlemelerde titreşim yapmıyor!
    Balans yapılacağı zaman 17" jantlarda arabanın üzerinde yaptırmalısınız.

    Herkese selamlar

    yani sen şimdi garantiyi(uzatmayanlar için) +2 yıl daha uzatın mı diyosun..

    Levent abi Arınç'ın turbo meselesi ve benim 2. ye salıncak burç değişiminden sonra diyorum. Garanti olmasaydı ne kadar tutardı onu bilemiyorum. Ancak ben kendi gidip geldiğim yollara göre konuşur isem ve en önemli kısımı ise Yazlığın yollarının durumunu düşünerek arabam iyi bile dayandığını söyleyebilirim. Hatta kıyaslamalarımızda gelende aklımıza gelen VW oluyor. Yazlıkta komşumuz passatının her sene amortisör değiştirdiğini ben biliyorum kendisi ağzı ile söylüyor. Yani ben VW'de alsam gene sorun yaşayacağımı biliyorum. Ama bizim arabalar düzgün yolda da bozuluyorsa ona birşey diyemem. Yanlız 1. bakımı 760TL 2. bakımı 1400TL olan VW ne de ne diyebilirim bilemiyorum. Geçen gün lastik yaması yaptırırken Audi A3 lü bi kadın yazlık lastikleri taktırmaya geldi. 10binde bir bakım yapılıyormuş. En son 2. bakımda 1700TL ödemiş. Sanırım rutin bakım dışında kadına "şu parçasınıda değiştirmemiz lazım, şunuda değiştirmemiz lazım" demişler, kadında, bilmiyorum ondan değiştirin o zaman demiş falan filan. Yani aslında diğer arabaları bahse açmamız biraz da durumumdan kaynaklı ;) satsam Ford alsam, VW alsam eminim ki gittiğim geldiğim yollarda onlardada sorun çıkacak ve bana kullanıcı hatası denecek.

    aslında senin yazlığın yolunu gördükten sonra çokta şaşırmamak lazım..hayatımda gördüğüm en kötü 2.yol desem abartı olmaz.. en kötüsünü geçen sene gördüm..yapım aşamasında duble yol..paletli iş makinesimi geçmiş ne..15 km kadar o şekildeymiş yol..ben yolu görünce direk geri döndüm ve 50 km kadar fazladan yol yapmıştım..sizin yazlığın yolunda benim diyen araç ses yapar..dediğin gibi düz asfaltta kullanan ve değişim yapılan salıncak burçlarında da sorun çıkıyorsa o zaman sıkıntı var demektir..benim 30 bin bakımına 2500 km kaldı..gaza gelirsem garantiyi uzatabilirim..

    Oooo bana yaklaşmışsın üstadım km olarak, tahmin yürüt kaç km'de yim.




  • Arkadaşlar, Aslana Havuzlu kauçuk paspas alıyim diyorum, bu halılı olanlar çok kullanışsız sürekli kayıyor yerinden çıkıyor. Sizdede varmı bu durum ?
  • Bu arada Euro6 motorların yapımına başlanmış. Renault da ki arkadaşımdan bilgi geldi, muhtemelen 2014 sonu 2015 başı gibi euro6 motorları görücez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Selam arkadaşlar. 15.000 km den sonra ki 120km - 140km arasında ki hızlarda frenlemeden dolayı salıncak burçları değişmişti. Sene itibari ile 2011 yılı sonu idi sanırım. Geçenlerde Lastiğime vida girmesi sonucu oto tamircisinde yama yapıldı ve tek teker arabadan ayrılıp balans makinasına konup balans yapıldı. Ancak 17" jantlarda böyle balans yapılmadığını hem ben anladım, hemde peugeot servisi söyledi. Nitekim araba 120 km hızdan yukarıda balansı bozuk olduğu için direksiyon titreme yapmaya başladı. Oto tamircisine tekrar giderek şikayetimi belirttim ve 4 tekeri teker teker söktüler ve balans makinasında balans adı altında balans yapıp arabaya taktılar. Hemen çevreyoluna çıkıp test ettim ve arabanın 140km hızdan yukarı gidemediğini gördüm çünkü arkalarda oynamaya başladı, 140 dan yukarısı çok tehlikeli geldi.

    Sonuç: Peugeot servisinde 40 TL karşılığında arabanın üzerinde lastikler sökülmeden tekerleklere tek tek balans yapıldı. Test etmek için tekrar çevre yoluna çıktım ve araba eski sıhatine kavuştuğunu gördüm. Yani 17" jantlara balans yaparken üzerinde yaptırın.

    Ancaaaakkk... Balansı test etmeye çıktım birde baktım ki 120 - 140km hızları arasında hafif frenlemede direksiyon titremesi oluşmuş. Ne zaman oluştu bilmiyorum ama zaten en fazla 110 la gidiyorum, genelde de 95km hızlarda gittiğim için frende titreme sorunu ne zamandır var bilmiyorum. Balans işlemi saat 1:15 de başlamıştı.yaklaşık 1 saat balans sürdü üzerinde balans yapıldığı için. Balansın nasıl yapıldığına dair bilgi edinmek isteyen olursa yardımcı olurum. Saat 2:15 gibi verdiler arabayı, test sürüşü yaptım gittim ve 3:00 de servise geldim titreme sorununu söyledim. Ustalar tekrar test etme ihtiyacı duymadan hemen arabayı lifte aldılar ve salıncak burçları 2. ye değiştirildi. Akşam 6 da test sürüşünden geldik sorun gene giderildi ve Allah'tan garanti uzatma yapmışım, garantiden halledildi. Salıncak burçları değişmeden önce logar kapaklarına, çukurlara girdiğimde ön taraftan ses ve direksiyona vurma sesi geliyordu o da giderilmiş oldu.

    araçlarınızda 120 km - 140 km hızları arasında hafif ve ya sert olarak frenlemelerde direksiyonda hafif titreşim hissediyorsanız salıncak burçlarında sorun var demektir. Ancak 140km üzeri ve 120km altında frenlemelerde titreşim yapmıyor!
    Balans yapılacağı zaman 17" jantlarda arabanın üzerinde yaptırmalısınız.

    Herkese selamlar

    yani sen şimdi garantiyi(uzatmayanlar için) +2 yıl daha uzatın mı diyosun..

    Levent abi Arınç'ın turbo meselesi ve benim 2. ye salıncak burç değişiminden sonra diyorum. Garanti olmasaydı ne kadar tutardı onu bilemiyorum. Ancak ben kendi gidip geldiğim yollara göre konuşur isem ve en önemli kısımı ise Yazlığın yollarının durumunu düşünerek arabam iyi bile dayandığını söyleyebilirim. Hatta kıyaslamalarımızda gelende aklımıza gelen VW oluyor. Yazlıkta komşumuz passatının her sene amortisör değiştirdiğini ben biliyorum kendisi ağzı ile söylüyor. Yani ben VW'de alsam gene sorun yaşayacağımı biliyorum. Ama bizim arabalar düzgün yolda da bozuluyorsa ona birşey diyemem. Yanlız 1. bakımı 760TL 2. bakımı 1400TL olan VW ne de ne diyebilirim bilemiyorum. Geçen gün lastik yaması yaptırırken Audi A3 lü bi kadın yazlık lastikleri taktırmaya geldi. 10binde bir bakım yapılıyormuş. En son 2. bakımda 1700TL ödemiş. Sanırım rutin bakım dışında kadına "şu parçasınıda değiştirmemiz lazım, şunuda değiştirmemiz lazım" demişler, kadında, bilmiyorum ondan değiştirin o zaman demiş falan filan. Yani aslında diğer arabaları bahse açmamız biraz da durumumdan kaynaklı ;) satsam Ford alsam, VW alsam eminim ki gittiğim geldiğim yollarda onlardada sorun çıkacak ve bana kullanıcı hatası denecek.

    aslında senin yazlığın yolunu gördükten sonra çokta şaşırmamak lazım..hayatımda gördüğüm en kötü 2.yol desem abartı olmaz.. en kötüsünü geçen sene gördüm..yapım aşamasında duble yol..paletli iş makinesimi geçmiş ne..15 km kadar o şekildeymiş yol..ben yolu görünce direk geri döndüm ve 50 km kadar fazladan yol yapmıştım..sizin yazlığın yolunda benim diyen araç ses yapar..dediğin gibi düz asfaltta kullanan ve değişim yapılan salıncak burçlarında da sorun çıkıyorsa o zaman sıkıntı var demektir..benim 30 bin bakımına 2500 km kaldı..gaza gelirsem garantiyi uzatabilirim..

    Oooo bana yaklaşmışsın üstadım km olarak, tahmin yürüt kaç km'de yim.

    geziyoruz uğur..yatsın diye almadık aslanı.. zaten her gün işe git gel..birde büyük oğlanın izmirde kursu var..her hafta 2 kere izmir yapıyorum..senin ki 35 bin falan olmuştur herhalde..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    Arkadaşlar, Aslana Havuzlu kauçuk paspas alıyim diyorum, bu halılı olanlar çok kullanışsız sürekli kayıyor yerinden çıkıyor. Sizdede varmı bu durum ?

    kauçuk olanlarda kayıyor. bende var mesela resim paylaşmamı istersen bulabilirim. Orjinal ürününü almıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Neler Yaptık kısmını mutlaka eklettireceğim ;)


    5008'e paçalık taktım.

    Ön camlara rüzgarlık taktırdım.

    Bagaj kapağı PEUGEOT logosunu yeni model ile değiştirdim.

    İlk üç madde şimdiden belli

    İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    Arkadaşlar, Aslana Havuzlu kauçuk paspas alıyim diyorum, bu halılı olanlar çok kullanışsız sürekli kayıyor yerinden çıkıyor. Sizdede varmı bu durum ?

    doğrudur kaymaya çok müsait halılı olanlar..eve attım daha hiç kullanmadım duruyor...bende kauçuk olandan var ama havuzlu değil..memnunmuyum eh idare eder..havuzlu olsaydı sanki daha iyi olurdu gibime geliyor..en azından toz,kir falan paspasta kalır taban döşemesine yapışmazdı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    Arkadaşlar, Aslana Havuzlu kauçuk paspas alıyim diyorum, bu halılı olanlar çok kullanışsız sürekli kayıyor yerinden çıkıyor.

    Sizdede varmı bu durum ?


    Serviste orijinali 60 TL gibi bir fiyat olacaktı.

    Hepsiburada ve benzeri sitelerde ise yan sanayii olanı 80 TL

    İyi forumlar...

    Not: Ben yaz kış kauçuk olanı kullanıyorum, halı olanlar alındığı gibi duruyor.

    (yatak odasına serdim orada iş görüyor)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Neler Yaptık kısmını mutlaka eklettireceğim ;)


    5008'e paçalık taktım.

    Ön camlara rüzgarlık taktırdım.

    Bagaj kapağı PEUGEOT logosunu yeni model ile değiştirdim.

    İlk üç madde şimdiden belli

    İyi forumlar...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    Arkadaşlar, Aslana Havuzlu kauçuk paspas alıyim diyorum, bu halılı olanlar çok kullanışsız sürekli kayıyor yerinden çıkıyor. Sizdede varmı bu durum ?

    Ben aracı alırken orjinalini almıştım işlev olarak sorun yok ama en arka sıra koltukları açarken evde bırakmanız gerekiyor hadi dışarıda lazım oldu diyelim sıkıntı yaşıyoruz. Sayın ayblrdija bir bmw sedan modelininkini aldığını, kenarlardan çokaz bir boşluk kaldığını, ancak rulo haline çok rahat gelip kolayca toparlandığını yazmıştı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    Arkadaşlar, Aslana Havuzlu kauçuk paspas alıyim diyorum, bu halılı olanlar çok kullanışsız sürekli kayıyor yerinden çıkıyor. Sizdede varmı bu durum ?

    doğrudur kaymaya çok müsait halılı olanlar..eve attım daha hiç kullanmadım duruyor...bende kauçuk olandan var ama havuzlu değil..memnunmuyum eh idare eder..havuzlu olsaydı sanki daha iyi olurdu gibime geliyor..en azından toz,kir falan paspasta kalır taban döşemesine yapışmazdı..

    Abi sıcak havalarda havuzlu olması iyi oluyor. Havuza girip çıkıyorsun serinliyorsun :D

    hava atarsın 5008 3 oda 1 salon + Havuzlu diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    Arkadaşlar, Aslana Havuzlu kauçuk paspas alıyim diyorum, bu halılı olanlar çok kullanışsız sürekli kayıyor yerinden çıkıyor.

    Sizdede varmı bu durum ?



    doğrudur kaymaya çok müsait halılı olanlar..

    eve attım daha hiç kullanmadım duruyor...

    bende kauçuk olandan var ama havuzlu değil..

    memnunmuyum eh idare eder..

    havuzlu olsaydı sanki daha iyi olurdu gibime geliyor..

    en azından toz, kir falan paspasta kalır taban döşemesine yapışmazdı..


    Biz milletçe arabaya binme özürlü olduğumuz sürece değil havuzlu; duvara kadar havuz olasa ne yazar ???

    Her binen illaaa şu kapı fitillerine basmıyomu illet oluyorum walla

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cev_ned

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arınç

    Arkadaşlar, Aslana Havuzlu kauçuk paspas alıyim diyorum, bu halılı olanlar çok kullanışsız sürekli kayıyor yerinden çıkıyor. Sizdede varmı bu durum ?

    Ben aracı alırken orjinalini almıştım işlev olarak sorun yok ama en arka sıra koltukları açarken evde bırakmanız gerekiyor hadi dışarıda lazım oldu diyelim sıkıntı yaşıyoruz. Sayın ayblrdija bir bmw sedan modelininkini aldığını, kenarlardan çokaz bir boşluk kaldığını, ancak rulo haline çok rahat gelip kolayca toparlandığını yazmıştı

    Siz paspas yazmışsınız benim aklım bagaj havuzuna gitmiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Bu arada Euro6 motorların yapımına başlanmış. Renault da ki arkadaşımdan bilgi geldi, muhtemelen 2014 sonu 2015 başı gibi euro6 motorları görücez.

    euro6 motorla euro5 arasında ki fark ne ki..
  • 
Sayfa: önceki 951952953954955
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.