Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1861. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37.531
Cevap
147
Favori
1.646.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18591860186118621863
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dragotreis kullanıcısına yanıt

    Yeni kasa bende varım.. :)

  • Herkese iyi pazarlar.


    2011 model aracımızın kilometresi yaşına rağmen 58 binde. 2017'den beri bizde. o tarihten bu yana ilk defa fren hidrolik sıvısını ve şanzıman yağını değiştirdik İstanbul'daki bir özel serviste. Her şey dahil 380 tl tuttu.


    vites geçişlerinin rahatladığını hissediyorum fakat plasebo da olabilir. Vites geçişlerinden rahatsız olanlara önerimdir. Zaten yapılması gereken bir bakım.


    fren konusu da önemli, zamanla kimyasal özelliğini yitiren sıvının kaynama noktası düşüyor. şehir içinde fark edilmese de uzun yollarda hele ki bir kaç km sürecek yokuş inişlerinde ortaya çıkan ısıdan dolayı kaynama meydana gelebiliyor. bu da fren boşalması olarak tabir edilen durum aslında.


    Güvenli sürüşler dilerim.

  • Merhabalar,

    Güncel fiyat bilgilendirmesi yapmak istedim.

    İzmir de 2010 model aracıma ara bakım yaptırdım.


    Yağ+yağ filtresi+mazot filtresi+polen filtresi+hava filtresi = 600 TL (ilkkez gittiğimden indirim yaptılar)


    Arka fren balatası = 200 TL

  • Selamlar,


    Eski modellerin donanim farklarını öğrenebileceğimiz bir yer var mı?

    İnternette broşürler bulunamıyor.


    2019-2020 Allure Selection ile GT Line arasındaki donanım farkını nasıl öğrenebiliriz?

    Ya da 2017-2018 Allure Elegance ve GT Line arasında??

  • celenlee C kullanıcısına yanıt

    2017-2018 Allure Elegance ve GT Line arasında bulduğum farklar.



    Focal Ses Sistemi (İçlerinde en çok para edeni)

    Parlak Siyah Tavan

    Krom Cam Altı Çıtası

    (*En büyük farklar bu 3ü)

    Peugeot Logosu Yansıtan Aynalar

    220 Priz

    Kırmızı dikişli GT döşeme

    Led Sis far

    Krom egzos

    -Cockpit Amplify (Bunun pek bir numarası yok)


    Anlamadığım bir tek şu var:

    "Onyx Tipi Full Dijital Gösterge Paneli"

    Allure Ekegance da "Full Dijital Gösterge Paneli"

    Hiç bir kaynakta ve videoda farkını göremedim, bulamadım.

    Belki içimizde bilen vardır.

  • Yeni kasada 220V priz yok artık.Diğerlerini bilemeyeceğim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    2017-2018 Allure Elegance ve GT Line arasında bulduğum farklar.



    Focal Ses Sistemi (İçlerinde en çok para edeni)

    Parlak Siyah Tavan

    Krom Cam Altı Çıtası

    (*En büyük farklar bu 3ü)

    Peugeot Logosu Yansıtan Aynalar

    220 Priz

    Kırmızı dikişli GT döşeme

    Led Sis far

    Krom egzos

    -Cockpit Amplify (Bunun pek bir numarası yok)


    Anlamadığım bir tek şu var:

    "Onyx Tipi Full Dijital Gösterge Paneli"

    Allure Ekegance da "Full Dijital Gösterge Paneli"

    Hiç bir kaynakta ve videoda farkını göremedim, bulamadım.

    Belki içimizde bilen vardır.

    Gt line da ilave bir tema daha var.
    Ancak allure elegance ve gt arasindaki toplqmdwrk sayısı 19 adet
    Yalıtım bile farklı.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Gt line da ilave bir tema daha var.
    Ancak allure elegance ve gt arasindaki toplqmdwrk sayısı 19 adet
    Yalıtım bile farklı.

    Iyi forumlar...

    Alıntıları Göster

    Yalıtımın farklı olması garip olmuş.

    Focal Ses sistemiyle birlikte mi acaba yalıtım olayı, sesin kusursuzlaşması için ilave yalıtım olabilir mi?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Yalıtımın farklı olması garip olmuş.

    Focal Ses sistemiyle birlikte mi acaba yalıtım olayı, sesin kusursuzlaşması için ilave yalıtım olabilir mi?



    Alıntıları Göster
    Doğru tespit.
    Focal.ile beraber yalıtım değişiyor.
    Gt line da saft tuneli yok
    diger versiyonlarda 20mm saft tüneli var.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar herkese selam,


    2012 peugeot 5008 start-stop euro 5 motor aracım için agm yiğit akü aldım ama akü bitti iki defa da yenisiyle değiştirdiler ama 1 ayda akü tekrar bitiyor. akü takmadan önce kaçak kontrolü yapıyor araç uyku moduna geçip 0 amper güç çekiyor yani kaçak yok. araç rolantide akü dinamo besleme ölçümü yapılıyor ve 14.4-14.8 arası gidip geliyor, ustalar dinamo çalışıyor diyorlar. çalışırken tavan lambasını açıyorum ışık pır pır ediyor gaza basınca kesiliyor. bir elektrik ustası araca baktı ve dinamo konjektörü değişmesi gerekiyor dedi ama bildiğim kadarıyla bu aracın dinamosundaki konjektör çıkmıyormuş yerine ancak yeni bir dinamo takmak gerekiyor ki bu da çok maliyetli. bir usta da dedi ki bu araç akü seçiyor yiğit akü bu aracı yolda bırakır bu çok hassas illa varta takacaksın dedi. anlamadım gitti... şimdi yine yolda kaldım var mı bana yardım edebilecek biri ? Keşke bu aracın kullandığı dinamo konjektörü değişebiliyor olsa ilk onu deneyeceğim ama açılmıyormuş bu dinamo sanırım.


    Not: klima hava motoru için de açılmıyor demişlerdi kömürü bittiğinde ama bir ustaya gittim ya kırarım ya sökerim kabul mü dedi ve 100 tl ye çözdü, bence hiç riskli de değildi yaptığı iş.


    Cevaplar için şimdiden çok teşekkürler.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: moneyfold

    Arkadaşlar herkese selam,


    2012 peugeot 5008 start-stop euro 5 motor aracım için agm yiğit akü aldım ama akü bitti iki defa da yenisiyle değiştirdiler ama 1 ayda akü tekrar bitiyor. akü takmadan önce kaçak kontrolü yapıyor araç uyku moduna geçip 0 amper güç çekiyor yani kaçak yok. araç rolantide akü dinamo besleme ölçümü yapılıyor ve 14.4-14.8 arası gidip geliyor, ustalar dinamo çalışıyor diyorlar. çalışırken tavan lambasını açıyorum ışık pır pır ediyor gaza basınca kesiliyor. bir elektrik ustası araca baktı ve dinamo konjektörü değişmesi gerekiyor dedi ama bildiğim kadarıyla bu aracın dinamosundaki konjektör çıkmıyormuş yerine ancak yeni bir dinamo takmak gerekiyor ki bu da çok maliyetli. bir usta da dedi ki bu araç akü seçiyor yiğit akü bu aracı yolda bırakır bu çok hassas illa varta takacaksın dedi. anlamadım gitti... şimdi yine yolda kaldım var mı bana yardım edebilecek biri ? Keşke bu aracın kullandığı dinamo konjektörü değişebiliyor olsa ilk onu deneyeceğim ama açılmıyormuş bu dinamo sanırım.


    Not: klima hava motoru için de açılmıyor demişlerdi kömürü bittiğinde ama bir ustaya gittim ya kırarım ya sökerim kabul mü dedi ve 100 tl ye çözdü, bence hiç riskli de değildi yaptığı iş.


    Cevaplar için şimdiden çok teşekkürler.

    Akü kutup başlarını ve maşaları mutlaka kontrol ettir ve temizlet!!


    5 Yıl önce, 8 Yıllık Orjinal varta aküm beni yolda bırakmasın diye gidip değiştirmiştim. (Araç 2008 model 5008 kardeşi, Grand Picasso)

    3 gün sonra yolda kaldım yeni aküyle. Başka akü ile direkt çalıştırdık sonra bir miktar jarj oldu.

    2 gün sonra yeniden yolda kaldım bu sefer yine takviye yapıp mutlu akünün servisine gittim.

    Orda başka akü takıp, benim Mutlu aküyü şarja bıraktılar, çünkü boşalmış, ve araçta kesinlikle kaçak yok.

    1 hafta sonra yeninden aracı çalıştıramadım. Sonra yine takviye yapıp, BOstancı Sanayi Mutlu akü servisine gittim.


    Orda usta inceledi inceledi ve Negatif kutup başının ilk başta iyi sıkılmadığı için arada oksitlendiğini, ve akünün bu sebeple verimli şarj almadığını anlattı.

    Kutup başını ve kutup bağlantı halkalarını güzelce temizledi.


    Ogünden sonra 72A Mutlu aküyü 4.5 yıl kullandım ve akü öldü. Arada hiç sıkıntı çıkartmadı.


    **Sonradan anladım ki birşey bitmeden değiştirmek her zaman faydalı olmuyormuş :) Orjinal fabrika çıkışı 74A varta akü 10yıl rahat kullanılabiliyormuş.





  • celenlee C kullanıcısına yanıt

    Cevabınız için çok teşekkür ederim.


    Akü kutup başları 2 dir sıfır akü takıldığı için doğal olarak demiş ama bir de kutup başlarını tutan demirlerin temizlenmesini rica edeyim. Bu arada bahsettiğiniz aynı sorun var ise de acaba rolentide çalışırkenki tepe lambası ışığı dalgalanmasına sebep olabilir mi yoksa bu sorun doğrudan dinamo kaynaklı bir sorunu mu gösterir diye de merak ediyorum.


    Tekrardan teşekkürler. 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: moneyfold

    Arkadaşlar herkese selam,


    2012 peugeot 5008 start-stop euro 5 motor aracım için agm yiğit akü aldım ama akü bitti iki defa da yenisiyle değiştirdiler ama 1 ayda akü tekrar bitiyor. akü takmadan önce kaçak kontrolü yapıyor araç uyku moduna geçip 0 amper güç çekiyor yani kaçak yok. araç rolantide akü dinamo besleme ölçümü yapılıyor ve 14.4-14.8 arası gidip geliyor, ustalar dinamo çalışıyor diyorlar. çalışırken tavan lambasını açıyorum ışık pır pır ediyor gaza basınca kesiliyor. bir elektrik ustası araca baktı ve dinamo konjektörü değişmesi gerekiyor dedi ama bildiğim kadarıyla bu aracın dinamosundaki konjektör çıkmıyormuş yerine ancak yeni bir dinamo takmak gerekiyor ki bu da çok maliyetli. bir usta da dedi ki bu araç akü seçiyor yiğit akü bu aracı yolda bırakır bu çok hassas illa varta takacaksın dedi. anlamadım gitti... şimdi yine yolda kaldım var mı bana yardım edebilecek biri ? Keşke bu aracın kullandığı dinamo konjektörü değişebiliyor olsa ilk onu deneyeceğim ama açılmıyormuş bu dinamo sanırım.


    Not: klima hava motoru için de açılmıyor demişlerdi kömürü bittiğinde ama bir ustaya gittim ya kırarım ya sökerim kabul mü dedi ve 100 tl ye çözdü, bence hiç riskli de değildi yaptığı iş.


    Cevaplar için şimdiden çok teşekkürler.

    Bizim araçlar varta sever.
    Sarj dinamosundan evvel aku degisimi yapmanızı öneririm.
    5 arkadaş Akü sebebi ile sizin durumu yaşadı.
    Vartaya geçince sorunlari düzeldi.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhabalar ,


    2020 model yeni kasa GT 5008 aracım var.

    Bu aracın lastikleri 19 inç ve bana taban genişliği ince gibi geldi.

    Aynı jantlarda lastik değişimi geldiğinde sizce 205 yerine 215,225,235 lastik ile değiştirsem daha iyi olur mu?

    Daha önce sorulmuş ve cevaplanmışsa görmemişim affola.. :)


    Ayrıca garantiden ötürü servis bu konuda sorun yaratır mı?


    Değerli cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.


    İyi forumlar ..

  • melodramm kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim cevap için, aslında ustalardan biri de bunu dedi illa varta takıp öyle bakmanı öneririm, dedi ama diğer akü de 2 defadır sıfır olunca ve ikisinde de 1 er ayda bitmiş olunca açıkçası yeni akü ve bayinin illa bu vartanın aynısıdır vb. gibi deyişleri sonrası bir akünün bu kadar fark oluşturabileceğini düşünmedim. Fırsatım olursa en azından bir varta bayisine gidip servis aküsü taktırıp duruma bakmak istiyorum bir kaç gün.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FALCONROSE

    Arkadaşlar merhabalar ,


    2020 model yeni kasa GT 5008 aracım var.

    Bu aracın lastikleri 19 inç ve bana taban genişliği ince gibi geldi.

    Aynı jantlarda lastik değişimi geldiğinde sizce 205 yerine 215,225,235 lastik ile değiştirsem daha iyi olur mu?

    Daha önce sorulmuş ve cevaplanmışsa görmemişim affola.. :)


    Ayrıca garantiden ötürü servis bu konuda sorun yaratır mı?


    Değerli cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.


    İyi forumlar ..

    235.50.19 tavsiyemdir

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moneyfold

    Çok teşekkür ederim cevap için, aslında ustalardan biri de bunu dedi illa varta takıp öyle bakmanı öneririm, dedi ama diğer akü de 2 defadır sıfır olunca ve ikisinde de 1 er ayda bitmiş olunca açıkçası yeni akü ve bayinin illa bu vartanın aynısıdır vb. gibi deyişleri sonrası bir akünün bu kadar fark oluşturabileceğini düşünmedim. Fırsatım olursa en azından bir varta bayisine gidip servis aküsü taktırıp duruma bakmak istiyorum bir kaç gün.

    Denemeyi yapınca zaten kendiniz de tecrübe etmis olacak ve direkt varta ile devam edecek siniz.
    Bu vesile ile tekrar geçmiş olsun.
    Bu arada varta ile inci aynı olsa idi farkli marka olmazdı di mi 😁

    Bizim esnaflar sağ olsun.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • melodramm kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Varta akü takıldı bugün bakalım ilk 1 ay içerisindeki deneyimlerimi paylaşacağım. Bu arada aküyü takan kişi aracın dinamo beslemesinde bir dalgalanma olduğunu söyledi, gaza basınca 14,6 gibi oturan değer rolantideyken 14,3-15,1 arasında dalgalanıyordu. Bunun da akü üzerinde bir sorun oluşturabileceğini söyledi. Aslında ben aynı arızayı ilk oluştuğu zamanlarda bir elektrikçiye göstermiştim ve o da arızanın dinamo konjektöründen olduğunun bilgisini paylaşmıştı, konjektör (motor devri değişse de dinamodan gelen akımı belli bir seviyede tutan dinamoda bulunan bir parçaymış) benim aracım 2012 e-hdi euro5 motor olandan ve bu araçta dinamodan konjektör ayrılıp da kömür yenilenmesi yada konjektörün kendisinin yenilenmesi mümkün değil, illa yeni dinamo alacaksınız bu dinamolar sökülmüyor, dedi. Bilgisi olan varsa bununla ilgili de detay paylaşıp yönlendiren olursa çok memnun olurum.


    Tekrardan herkese teşekkürler.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: moneyfold

    Teşekkürler. Varta akü takıldı bugün bakalım ilk 1 ay içerisindeki deneyimlerimi paylaşacağım. Bu arada aküyü takan kişi aracın dinamo beslemesinde bir dalgalanma olduğunu söyledi, gaza basınca 14,6 gibi oturan değer rolantideyken 14,3-15,1 arasında dalgalanıyordu. Bunun da akü üzerinde bir sorun oluşturabileceğini söyledi. Aslında ben aynı arızayı ilk oluştuğu zamanlarda bir elektrikçiye göstermiştim ve o da arızanın dinamo konjektöründen olduğunun bilgisini paylaşmıştı, konjektör (motor devri değişse de dinamodan gelen akımı belli bir seviyede tutan dinamoda bulunan bir parçaymış) benim aracım 2012 e-hdi euro5 motor olandan ve bu araçta dinamodan konjektör ayrılıp da kömür yenilenmesi yada konjektörün kendisinin yenilenmesi mümkün değil, illa yeni dinamo alacaksınız bu dinamolar sökülmüyor, dedi. Bilgisi olan varsa bununla ilgili de detay paylaşıp yönlendiren olursa çok memnun olurum.


    Tekrardan herkese teşekkürler.

    Dinamo konjuktoru ile ilgili bilgi alir yazarim.

    Bakalim sizin denemeniz nasil sonuclanacak

    Iyi forumlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • melodramm kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim.Garanti konusundaki düşünceniz nedir.

    Serviste mi yaptırılmalı sizce?

  • 
Sayfa: önceki 18591860186118621863
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.