Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1782. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
22 Misafir (2 Mobil) - 20 Masaüstü2 Mobil
5 sn
37.530
Cevap
146
Favori
1.646.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17801781178217831784
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Balkes09

    Bluetooth kulaklıklardan ses almak için arkadaki video giriş yerinde açma kapama düğmesine uzun basın mavi kulaklık işareti yanıp sönmeye başlar kulaklıkardaki açma düşmesinede uzun basın ışık yanıp sönmeye başlar eşleştiğinde ışık hep yanık kalır ve sesi kulaklıktan almaya başlarsınız. Aracın hoparlöründen almak için ise silecek kolunun ortasındaki düğmeye basarak girişlerden RCA KONTROL PANEL seçeneğini bulup seçince ses aracın hoparlöründen çıkmaya başlar.



    İyi forumlar...
    Teşekkür ederim. Kulaklık var hiç açılmamış poşetindeydi açtım şarj kablolarını taktım 3-4 saat araç kullandım Açma kapama tuşuna bastım kulaklığın ama açılmadı şarj olup olmadığından emin değilim.

    Rcadan ses alamadım dediğiniz yöntemi deneyeceğim ama şöyle yaptım, bir tane rcayı auxa dönüştürücü aldım ve aux girşine takıp teypten de yan girişi seçince sesi alabildim, arkaya ayrı ses verebilmek için bir tane küçük ses bombası aldım ona aux girişi için bir jak verdiler ama maalesef o ses bombasından ses alamadım. Denemelerle çözmeye çalışıyorum tavsiyeler için teşekkürler deneyeceğim ama kulaklık neden çalışmadı anlamış değilim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç zaten sürekli yetkili serviste bakım ve kontrol ediliyordu. Zannedersem enjektörleri de değiştirmişlerdi. Sorun egr valviymiş. Yetkili servisim de iyi niyetten benim kadar uğraştı bu durum hakkında Peugeot merkez ile ama sonuçta Peugeot Türkiye’nin hiçbir faydasını görmedim. Benim takıldığım nokta şu ki bu seviyedeki elektronik donanımı olan bir araç nasıl olur da hiçbir uyarı vermeden hatta motor ışığı bile yanmadan piston kırıp yolun ortasında bırakır beni??? EGR valvi ecu ya yani beyne doğrudan bağlantılı bir parça. Nasıl olur da uyarı vermez!!! Sonuçta 1750 TL ye değişen bir parçanın hatası yüzünden bütün motor dağılıyor ve benim bu sıkıntıya maruz kalmamı engellemeyi Peugeot düşünemediği için ben yolda kalıp araba değerinin üçte ikisi kadar bir faturaya maruz kalıyorum. Cam suyu azaldı diye uyaran arabanın egr valviniz bozuk durun yoksa motorunuz dağılacak diyememesi biraz tuhaf değil mi? Peugeot merkeze hatta en yetkili şahısa da söylediğim bu. Dedim ki; bana söyleyin şunu yapmadın o yüzden oldu diye. Verdikleri cevap şu minvalde; sizin engelleyebileceğiniz bir durum değil. PSA group’a da ulaşamıyoruz ki derdimizi anlatalım. Adamların bir contact e-posta adresi bile yok. İnsan bekliyor ki bu olayı ARGE leri incelesin falan. Biz de sanıyoruz Peugeot büyük firma??? Benzer bir olayda benim arkadaşın motoru Honda inceleme için direkt Japonya’ya istemiş ve zararını telafi etmişler. Büyük firma böyle yapar. Hepimiz biliyoruz ki 5008 lerimiz fabrikadan çıktığı gibi değil. Kapılarımız söküldü izolasyon modifikasyonu oldu (benim sürücü kapı açma kolunun kasası hala 3-5 mm ayrık kapı döşemesinden) veya yazılımlar yenilendi. E bu durumun farkı ne ki. Net bir şekilde söyleyebilirim ki: Tasarım güzel, teknolojik açıdan tam f/p markası ama 14 yıllık tecrübemle yedinci yılını doldurdu mu söğüşlemeye başlıyor ve tabii garantiden sonra Peugeot Türkiye desteği???

    Not: Yeni bir masrafım daha oldu 3000 TL’lik nurtopu gibi. 120000 de değiştirdiğim baskı balatayla birlikte Volan da gitmiş krank kilitlenince. Bakın bozuk olan egr valvi. Ben ilaveten komple motor değiştirtiyorum ilaveten de bu!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Araç 150.000 km yi geçmeden, geçmiş hata kayıtlarına baktır.

    Enjektör sargı hatası var ise, enjektör garantiden değişir.



    İyi forumlar...

    Alıntıları Göster
    Üstteki mesajım bu mesaja yönelikti. Dikkatsizliğim için herkesten özür diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DARWINYA D kullanıcısına yanıt
    Şükrü bey sizinle hemen hemen aynı durumdayım ancak ben araci günlük olarak istanbul trafiğinde en az 1-2 saat gecirecek kadar kullanıyorum ve yoğun trafikte bunun dışında hafta sonralar özellikle yazın cok fazla uzun yol yapıyorum. Uzun yoldan ziyade istanbulun o yoğun trafiğinde o dur kalklara dayanabilecek bir aracmi acaba diye kafama takılıyor. Çünkü bir arıza verdiğinde benim o araci serviste 15-20 gün yatiracak bir lüksum yok arıza ücretide cabası...



    O yüzden insan bir karar veremiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pandorax P kullanıcısına yanıt
    Tekrar çok geçmiş olsun insanın başına gelince canı sıkılıyor tabiki. Umarım kimsenin başına gelmez yaşadıklarınız.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm 5008 Ailesine ve 5008 severlere iyi bayramlar diliyorum. Yola çıkan herkese hatasız kazasız sürüşler sağ salim yuvanıza dönersiniz umarım.



    Hayırlı bayramlar.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi bayramlar, kazasız, dertsiz tasasız yolculuklar herkese..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı bayramlar arkadaşlar.

    2011 model 74.000 km. 5008 im var.

    1 ay kadar önce yolda giderken aniden gaz kesilmesi oldu gaz yemez oldu. Arıza cihazına taktırdım ve enjektör sorunlu dediler. Bizim ilimizde fazla anlayan olmadığı için bana Ankara dan Seçkin Pompa firmasını önerdiler ve arabayı çekici ile firmaya gönderdim. Ertesi gün gidip aracımı aldım.

    Enjektör 4 te sorun çıktığı için bobin değişimi yaptılar. Diğer enjektör leri de bakım yaptık dediler. Yaklaşık 2.000 TL nin üzerinde bedel ödedim.

    Bunun yakıt ile ilgili olabileceğini söylediler.

    Daha sonra geçen hafta da Enjektör 1 de ufak bir tekleme sorunu oldu.

    Sağolsun @melodramm hocamızın tavsiyeleri sonrası servise gösterdim servis şu anda sıkıntı yok anlık bir sıkıntı olmuş olabilir dedi. Aracının son bakımını serviste yaptırmamıştım. Servis ayrıca bakımlarınızı devamlı serviste yaptırsaydınız enjektör de sorun olsa da garanti kapsamında değişim olabilir di dedi. Bundan sonra bütün bakımlarımı da serviste yaptıracağım.
    Ayrıca Destekleri için @melodramm hocama teşekkür ediyorum.

    Servisten sonra çokça para ödediğimi düşünerek 1 ay önce enjektör leri yaptırdığım özel firmaya götürdüm ve garanti kapsamında 1 nolu enjektör ünde bobin ini değiştirdiler.

    Aracımı aldığımdan beridir OPET kullanıyordum. Bir kaç ay önce birkaç defa da Shell almıştım. Aklıma şu anda acaba bu sıkıntılar yakıt değişiminden olabilirmiydi?

    5008 dizel aracımızda hiç tereddüt etmeden tavsiye edeceğiniz yakıt firması hangisidir arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asavas -- 23 Ağustos 2018; 14:48:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • asavas A kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun öncelikle. Sanırım 2011 lerde bu sizin başınıza gelen enjektör sorunu yaşanabiliyor. Sayın @meloddram ında başına gelmişti aynı olay çünkü. Oda söylemişti o zaman. Tabi başkan düzenli servise gitmenin karşılığını o nokta da gördü. Garanti kapsamında değişti onun. Araçlarımızı seviyoruz sanırım servis bakımını hakediyor. Biraz pahalı sanayiye göre ama yılda bir kez değmez mi?

    Ben yakıt olarak ağırlıklı opet kullanıyorum ama kampanya oldu mu başka yerden de alıyorum.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asavas

    Hayırlı bayramlar arkadaşlar.

    2011 model 74.000 km. 5008 im var.

    1 ay kadar önce yolda giderken aniden gaz kesilmesi oldu gaz yemez oldu. Arıza cihazına taktırdım ve enjektör sorunlu dediler. Bizim ilimizde fazla anlayan olmadığı için bana Ankara dan Seçkin Pompa firmasını önerdiler ve arabayı çekici ile firmaya gönderdim. Ertesi gün gidip aracımı aldım.

    Enjektör 4 te sorun çıktığı için bobin değişimi yaptılar. Diğer enjektör leri de bakım yaptık dediler. Yaklaşık 2.000 TL nin üzerinde bedel ödedim.

    Bunun yakıt ile ilgili olabileceğini söylediler.

    Daha sonra geçen hafta da Enjektör 1 de ufak bir tekleme sorunu oldu.

    Sağolsun @melodramm hocamızın tavsiyeleri sonrası servise gösterdim servis şu anda sıkıntı yok anlık bir sıkıntı olmuş olabilir dedi. Aracının son bakımını serviste yaptırmamıştım. Servis ayrıca bakımlarınızı devamlı serviste yaptırsaydınız enjektör de sorun olsa da garanti kapsamında değişim olabilir di dedi. Bundan sonra bütün bakımlarımı da serviste yaptıracağım.
    Ayrıca Destekleri için @melodramm hocama teşekkür ediyorum.

    Servisten sonra çokça para ödediğimi düşünerek 1 ay önce enjektör leri yaptırdığım özel firmaya götürdüm ve garanti kapsamında 1 nolu enjektör ünde bobin ini değiştirdiler.

    Aracımı aldığımdan beridir OPET kullanıyordum. Bir kaç ay önce birkaç defa da Shell almıştım. Aklıma şu anda acaba bu sıkıntılar yakıt değişiminden olabilirmiydi?

    5008 dizel aracımızda hiç tereddüt etmeden tavsiye edeceğiniz yakıt firması hangisidir arkadaşlar.
    Öncelikle gecmis olsun.

    Shell yakıtında bulunan bolca katkı maddesi sebebi ile araçlarımızda sorun yaşayan arkadaşlar mevcut.

    Shell in en büyük sorunu, laboratuvar ortamında geliştirdiği bir maddeyi bizlere motorin parasına satıyor olmasıdır.

    Sırf bu sebep ile hiçbir zaman almam.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Akaryakıtı markadan ziyade mümkün olduğunca bilindik gelen gideni çok istasyonlardan alırsanız akaryakıt ile alakalı sorun yaşama ihtimaliniz azalır.mesela benim evim dibinde Shell istasyonu var belki kullandığım akaryakıtın %90'ı Shell in katkılı (sanki katkısız yakıt varmış gibi) yakıtını kullanıyorum.herhangi bir sorun yaşamadım.hatta benim arabada Shell'den depoyu fullediğim zaman genel ortalamada bir 100km kadar daha uzun menzil yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,

    Aracı aldığımdan beri yani iki haftadır 3. kez servise gidicem. Birincisi Adblue sıvısı ekletmek içindi. İkincisi lastik basınç uyarısıydı. 3. olarak da park sensörlerinin 10 km/h hızın altında sürekli ötmesinden dolayı gidiyorum.

    Bunlar büyük problemler değil ama Toyota aracımdan sonra bu kadar fazla servisi aşındırmak biraz canımı sıkıyor. Tabi bu konfor ve donanımın bir karşılığı olacağını düşünerek şimdilik bunları önemsemiyorum.

    Ayrıca iki farklı Peugeot yetkili servisine gittim ve Toyota servislerindeki düzen ve tertibi ne yazık ki buralarda göremedim. Peugeot Türkiye'nin buna bir el atması lazım bence.

    Biraz öz eleştiriden sonra asıl konuya geliyorum. 3D kauçuk paspaslara bakıyorum ve aşağıdaki linkteki ürünü almak istiyorum. Satıcıya ürün açıklamasındaki ithal olarak belirtilen ürünün ne olduğunu sorduğumda "orjinal Rus malı Locker" olduğunu söyledi. Md-Modifiye firmasını bilenler varsa güvenilirlği konusunda bilgi verebilir mi acaba?

    https://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/peugeot-5008-havuzlu-3d-paspas-2010-2016-arasi-icin-344376446

    Bir de Locker ile L.Locker arasında bir kelime oyunu olabilir mi?

    İyi forumlar..




  • mstranger M kullanıcısına yanıt
    sensörlerden birisi içeri kaçmıştır biraz ondan ötüyor olabilir..
  • asavas A kullanıcısına yanıt
    bundan önceki aracımız ford connecti otokoçtan aldık, içinde azıcık yakıt vardı. opetten depoyu fulledik ertesi gün izmire yola çıktık. düz yoldan rampaya başladığımız anda araç tık tık öne atıyordu. dönüşte gösterdik yakıtta su tespit ettiler. sonra enjektörü değiştirdiler. (ya da öyle dediler) ama sorun düzeldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    sensörlerden birisi içeri kaçmıştır biraz ondan ötüyor olabilir..
    Serviste PC bağlantısı yapıldı ve hiçbir sensör arızası gözükmüyordu. Usta buna rağmen öndeki iki sensörün sürekli ötmesinden dolayı değişmesi gerektiğini söyledi ve bunun için 1200 TL fiyat çıkardılar.

    Ben de öndeki iki sensörü iptal edelim dedim ama iptal işlemi öndeki tüm sensörleri kapsıyormuş. Sonuçta tüm ön sensörlerimi iptal ettirdim. Peugeot maceram iyi başlamadı ne yazık ki:( Umarım bundan sonra arızalarla bu kadar sık karşılaşmam.

    Bu arada serviste hem önlere hem de arkalara paçalık taktırdım bugün. İşçilik dahil 360 TL tuttu.

    Daha önceki mesajımda yazdığım 3D kauçuk paspaslar için düşüncesi olan var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Öncelikle gecmis olsun.

    Shell yakıtında bulunan bolca katkı maddesi sebebi ile araçlarımızda sorun yaşayan arkadaşlar mevcut.

    Shell in en büyük sorunu, laboratuvar ortamında geliştirdiği bir maddeyi bizlere motorin parasına satıyor olmasıdır.

    Sırf bu sebep ile hiçbir zaman almam.



    İyi forumlar...

    Alıntıları Göster
    "Shell in en büyük sorunu, laboratuvar ortamında geliştirdiği bir maddeyi bizlere motorin parasına satıyor olmasıdır."

    bu ne demek başkan anlamadım? bildiğimiz motorin değil mi?




  • Merhabalar

    Arka kafalık ekranı için şöyle bir çözüm buldum..küçük ses bombalarından aldım rca aux çevirici alıp taktım arkada film izlenirken önde müzik dinleyebiliyorum.

    Garip bir şekilde bluetooth kulaklıklar sıfır poşetinden çıkmasına karşın şarj olmuyor çakmaktan güç alan adaptörü iki kulaklığada bağladım çakmaklık adaptöründe kırmızı ışık yanıyor ama kulaklıkta herhangi bir ışık yanmıyor yani şarj olmuyor. Sorun ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mstranger M kullanıcısına yanıt
    pc bağlantısında gözükmez benim dediğim, gözle dışarıdan tek tek baktınız mı sensörlere? bana da oldu da oradan biliyorum, azıcık içeri kaçmıştı plakanın yanındaki, tamponu algılayıp durmadan ötüyordu..
  • Pandorax P kullanıcısına yanıt
    rezilikten başka bir şey değil gerçekten çok can sıkıcı.. anca reklam yapmayı biliyorlar yok teknoloji güven ekonomi güç sevdikleriniz bla bla bla..

    şöyle bir adres buldum psa için, bulmuş muydunuz?

    https://peugeot-uk-en.custhelp.com/app/ask/session/L3RpbWUvMTUzNTQ2MzgwMy9nZW4vMTUzNTQ2MzgwMy9zaWQvZlVtdDlQTkpnRTljJTdFcGVudTZhQlM3UDhneWJmU1lZTm9ueV9WeDNQWFlfeEdzT05VZTMxMjFiQmN2SDdmVlh4b01hdVlxVElhSVhpMVJkSWR6ZXVMU3BLTGpLNjdFUDlxc2d3ZW1rWFFEN2x1c2dJeVhQdUtobUElMjElMjE=




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    pc bağlantısında gözükmez benim dediğim, gözle dışarıdan tek tek baktınız mı sensörlere? bana da oldu da oradan biliyorum, azıcık içeri kaçmıştı plakanın yanındaki, tamponu algılayıp durmadan ötüyordu..
    Sorun en öndeki iki sensördeydi ve gözle de kontrol ettik. İkisi de yerindeydi ve oynama yoktu. Artık ön sensörlerim aktif değil ne yazık ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 17801781178217831784
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.