Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1326. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
37.531
Cevap
147
Favori
1.647.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13241325132613271328
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    imzanızdaki araç sizinse bir yanlışlık yok mu? beygir gücü ve tork epey artmış sanki? yurt dışından mı aldınız aracı?

    Zamanind chip tuning yaptirma karari aldigimda imzami da degistirmistim.

    O donemden kaldi, yoksa benim arac da 112 beygir.

    Fark yok yani

    İyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda araçlara chip tuning yaptıran var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Bu şanzıman alıştırmasını yapmak için bilgisayar şart mı?

    3 kere kendimiz yapsak yeterli olur mu?


    Bilgisayar sanırım, olay anında bir uygunsuzluk olması için yada müşteriye göz boyama için takılıyor.

    Ben işlemi bitirdim ve artık debriyajı hemen bırakıyor.

    Normal mod bile sport mod gibi oldu.

    5 defa da yapsak olur, çünkü ECU son 3 değeri dikkate alıyor.

    İyi forumlar...

    En kısa zamanda uygulayayım o zaman. Tabi benim herhangi bir geçiş ile ilgili sıkıntım yok ama ben kendimi arabaya uydurmuş olabilirim Ya da benden habersiz servis yapmıştır (ama sanmıyorum).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeus83tr

    Ben mi pimpirikliyim bilmiyorum ama araci aldigimdan beri aynaları, camlari ve park frenini arac stop etmeden manuel kapatıyorum maksat akuye yük binmesin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    el frenini anladık ta aynalar ve camlar nasıl manuel olarak kapatılıyor..

    quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    araç çalışırken iniyor kapatıyor sonra aracı stop ediyor benim anladığım bu...


    Yok yav, sürücü kapısındaki kumandalardan, manuel dediğim o. Yoksa arabadan indiğim yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Bu şanzıman alıştırmasını yapmak için bilgisayar şart mı?

    3 kere kendimiz yapsak yeterli olur mu?


    Bilgisayar sanırım, olay anında bir uygunsuzluk olması için yada müşteriye göz boyama için takılıyor.

    Ben işlemi bitirdim ve artık debriyajı hemen bırakıyor.

    Normal mod bile sport mod gibi oldu.

    5 defa da yapsak olur, çünkü ECU son 3 değeri dikkate alıyor.

    İyi forumlar...

    En kısa zamanda uygulayayım o zaman. Tabi benim herhangi bir geçiş ile ilgili sıkıntım yok ama ben kendimi arabaya uydurmuş olabilirim Ya da benden habersiz servis yapmıştır (ama sanmıyorum).

    Ama ben kendimi arabaya uydurmuş olabilirim !

    Bu güzeldi.Bol bol gülümsetti beni.Günümün yorgunluğunu da aldı desem yeridir!!Allah ömrünüze ömürler katsın - neşeniz hiçbir zaman azalmasın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayblrdija

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Bu şanzıman alıştırmasını yapmak için bilgisayar şart mı?

    3 kere kendimiz yapsak yeterli olur mu?


    Bilgisayar sanırım, olay anında bir uygunsuzluk olması için yada müşteriye göz boyama için takılıyor.

    Ben işlemi bitirdim ve artık debriyajı hemen bırakıyor.

    Normal mod bile sport mod gibi oldu.

    5 defa da yapsak olur, çünkü ECU son 3 değeri dikkate alıyor.

    İyi forumlar...

    En kısa zamanda uygulayayım o zaman. Tabi benim herhangi bir geçiş ile ilgili sıkıntım yok ama ben kendimi arabaya uydurmuş olabilirim Ya da benden habersiz servis yapmıştır (ama sanmıyorum).

    Ama ben kendimi arabaya uydurmuş olabilirim !

    Bu güzeldi.Bol bol gülümsetti beni.Günümün yorgunluğunu da aldı desem yeridir!!Allah ömrünüze ömürler katsın - neşeniz hiçbir zaman azalmasın...

    Sağ olun hocam Hep beraber neşeli ve sağlıklı ömürler sahibi olalım. Zira yaşadığımız ülke ve coğrafyada gülümsemek gitgide zorlaşıyor. Üzülüyorum ki içinde yaşadığımız toplum hızla birbirinden uzaklaşmaya başladı. Siyaset üstü bir yaklaşım ile fotoğrafa karşıdan bakınca toplumumuzun 80 öncesine doğru bir yolculuğa başladığı hissiyatı içindeyim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm


    quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    imzanızdaki araç sizinse bir yanlışlık yok mu? beygir gücü ve tork epey artmış sanki? yurt dışından mı aldınız aracı?

    Zamanind chip tuning yaptirma karari aldigimda imzami da degistirmistim.

    O donemden kaldi, yoksa benim arac da 112 beygir.

    Fark yok yani

    İyi forumlar...

    Chip tuning yaptırmaya ne gerek var...Akü değişiminden sonra senun motor gücünde ve torkunda artış olmuştur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamdi mert

    Forumda araçlara chip tuning yaptıran var mı ?

    Henüz o cesareti gösteren çıkmadı ama ben bazen gözümü karartmıyor değilim..sonra durduk yere başıma iş almayayım diyorum..şu ana kadar chip tuning uygulaması yaptırıpta pişman olanı hemen hemen görmedim başka model ve markalarda..uzun vadede sıkıntı yapabilir mi orası biraz kafa karıştırıyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeus83tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeus83tr

    Ben mi pimpirikliyim bilmiyorum ama araci aldigimdan beri aynaları, camlari ve park frenini arac stop etmeden manuel kapatıyorum maksat akuye yük binmesin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    el frenini anladık ta aynalar ve camlar nasıl manuel olarak kapatılıyor..

    quote:

    Orijinalden alıntı: kirsehirli5008

    araç çalışırken iniyor kapatıyor sonra aracı stop ediyor benim anladığım bu...


    Yok yav, sürücü kapısındaki kumandalardan, manuel dediğim o. Yoksa arabadan indiğim yok.

    Yani manuel dediğin bildiğin otomatik...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net


    quote:

    Orijinalden alıntı: hamdi mert

    Forumda araçlara chip tuning yaptıran var mı ?

    Henüz o cesareti gösteren çıkmadı ama ben bazen gözümü karartmıyor değilim..sonra durduk yere başıma iş almayayım diyorum..şu ana kadar chip tuning uygulaması yaptırıpta pişman olanı hemen hemen görmedim başka model ve markalarda..uzun vadede sıkıntı yapabilir mi orası biraz kafa karıştırıyor..

    Patlayan dsg'lerin genelinin chip temelli olduğunu düşünüyorum, 2-3 gün önce vw bayisinde de benzer bir muhabbet olmuş. Yaşanan sorun genelde kavrama sorunuymuş. 250nm 'ye göre dizayn edilmiş kavrama 300nm görünce patlıyor
    Bizim motorlar seneye muhtemelen 120hp - 300Nm(overboost ile 320Nm) tork ile gelecekmiş, Euro6 uyumlu olarak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ


    quote:

    Orijinalden alıntı: ayblrdija

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Bu şanzıman alıştırmasını yapmak için bilgisayar şart mı?

    3 kere kendimiz yapsak yeterli olur mu?


    Bilgisayar sanırım, olay anında bir uygunsuzluk olması için yada müşteriye göz boyama için takılıyor.

    Ben işlemi bitirdim ve artık debriyajı hemen bırakıyor.

    Normal mod bile sport mod gibi oldu.

    5 defa da yapsak olur, çünkü ECU son 3 değeri dikkate alıyor.

    İyi forumlar...

    En kısa zamanda uygulayayım o zaman. Tabi benim herhangi bir geçiş ile ilgili sıkıntım yok ama ben kendimi arabaya uydurmuş olabilirim Ya da benden habersiz servis yapmıştır (ama sanmıyorum).

    Ama ben kendimi arabaya uydurmuş olabilirim !

    Bu güzeldi.Bol bol gülümsetti beni.Günümün yorgunluğunu da aldı desem yeridir!!Allah ömrünüze ömürler katsın - neşeniz hiçbir zaman azalmasın...

    Sağ olun hocam Hep beraber neşeli ve sağlıklı ömürler sahibi olalım. Zira yaşadığımız ülke ve coğrafyada gülümsemek gitgide zorlaşıyor. Üzülüyorum ki içinde yaşadığımız toplum hızla birbirinden uzaklaşmaya başladı. Siyaset üstü bir yaklaşım ile fotoğrafa karşıdan bakınca toplumumuzun 80 öncesine doğru bir yolculuğa başladığı hissiyatı içindeyim.

    Çok hızlı bir yolculuk yapılıyor.Doğru gözlemlemişsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: MAS207

    elinize sağlık ilk fırsatta deneyecegim lakin bişey dikkatimi çekti burda bilgisayarı bağlamaktan bahsediyor yani pp2000 gerekiyor sanırım zira menülerden kalibrasyon kısmına girilir ve başlangıç tuşuna basılır diyor burdan şu çıkıyor araç kalibre oldugunu anlaması için bilgisayardan start verilmeli

    pp2000 olmadan oluyormu siz nasıl denediniz.


    O söylem sanırım kalibre öncesinde, AUTO6r yi kontrol etmek ve olası bir problemi, kalibre öncesi tespit edebilmek için yapılıyor.

    Zaten mesajda da "bütün işlem yol da yapılıyor" şeklinde dile getirilmiş

    Buradaki mantık debriyajın geç kavramış olmasını araca 12 defa söylüyorsunuz ve aradaki duraksama debriyaj ciddi bir şekilde sıyırıyor ise yanmasını engellemek için.

    İşlem sonunda ise araç 12 defa kavrama noktasını, MCP de belirlenen değerden farklı olduğunu okuduğu için mevcut veriyi güncelliyor.

    İyi forumlar...

    malumunuz ben 3008 sahibiyim sizin değerli paylaşımlarınız ve aktifliğiniz malesefki 3008 başlığında yok bu yüzden aracım farklı olsada burda takılıyorum :))


    -bilgisayar bağlantı şartı daha sonra araştırmalarıma göre bu formdan yazan c5 sahibi birinin(googlede sanzıman alıştırması yazdım çıktı) ilk önce ustanın üzerine basa basa
    bizim kendimizinde yapacagını söylüyor ama daha sonra bir kaç msj altta yabancı forumlardan araştırdıgını yabancı formlara göre bilgisayarsız işe yaramadıgını sırf bu yüzden lexia cihazlarını ebaydan aldıklarını yazıyor (bende iyiden iyiye niyetlendim bu yaz almanya ya gittiğimde mutlaka alacam şart oldu artık)

    -dün aracıma navigasyon sistemi taktırmaya karar verdim ve (samsunda yaşıyorum) bir yeri aradım adam bana necvox u önerdi bu işin ustası dedi (pek inandırıcı gelmeki keza ekran ve teybi takmıyorlarmış) ben hem android tabanlı hemde bizim araçla uyumlu bir cihaz bulamadım forumda en çok cyclone-2 den bahsediliyor bu cihazı alırsam ve ihtiyaç duymamasına rağmen ben yinede ekran kısmını parelel olarak bağlayabilirmiyim böyle bir aktarma kablosu geliyor mu.

    -birde bu yaz almanyaya gidecegim biliyorum size çılgın gelecek ama ordan çıkma orjinal navigasyon seti bulsam (e-bayda var) taktırmam cok zor olurmu zor olacagı kesin mesela ortadan kesmem gereken yerde boşluk cıkacakmı hepsinden önemlisi ecu bsi bunlardan gelen soket ve bağlantılar hani çokta güncel değil yazılımı biliyorum bu zorluga değmez diyeceksiniz ama orjinalciyim sonradan takılan şeyler sırıtıyormuş gibi geliyor bana hep

    neyse uzattım kusura bakmayın sonuç olarak

    1- bilgisayarsız denediysen gözle görünüz ciddi bir değişim varsa süper olay bitmiştir
    2- cyclone-2 kullanan arkadaşlar mutlaka daha öncede paylaşmısınızdır buna şüpem yok ben öğretmenim bu ara sınav haftası çok fazla vaktim yok geri dönük okumam çok zor (gerci bayadır takip ediyorum ama) rica etsem hangi menüler aktif ne gibi eksileri var ....vs paylaşırsa sevinirim ha birde samsunda servisi olmayacagı için montajını ben yapabilirmiyim

    cevaplar için şimdiden teşekkür ederim kazasız belasız sürüşler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAS207

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: MAS207

    elinize sağlık ilk fırsatta deneyecegim lakin bişey dikkatimi çekti burda bilgisayarı bağlamaktan bahsediyor yani pp2000 gerekiyor sanırım zira menülerden kalibrasyon kısmına girilir ve başlangıç tuşuna basılır diyor burdan şu çıkıyor araç kalibre oldugunu anlaması için bilgisayardan start verilmeli

    pp2000 olmadan oluyormu siz nasıl denediniz.


    O söylem sanırım kalibre öncesinde, AUTO6r yi kontrol etmek ve olası bir problemi, kalibre öncesi tespit edebilmek için yapılıyor.

    Zaten mesajda da "bütün işlem yol da yapılıyor" şeklinde dile getirilmiş

    Buradaki mantık debriyajın geç kavramış olmasını araca 12 defa söylüyorsunuz ve aradaki duraksama debriyaj ciddi bir şekilde sıyırıyor ise yanmasını engellemek için.

    İşlem sonunda ise araç 12 defa kavrama noktasını, MCP de belirlenen değerden farklı olduğunu okuduğu için mevcut veriyi güncelliyor.

    İyi forumlar...

    malumunuz ben 3008 sahibiyim sizin değerli paylaşımlarınız ve aktifliğiniz malesefki 3008 başlığında yok bu yüzden aracım farklı olsada burda takılıyorum :))


    Çaktırma, araya sızmak lazım arada
    Bu lexia yurt dışında ucuz birşey mi acaba? Bu linkte 1250TL satıyorlar...
    http://www.arizatespitciler.com/urunler/87-fiyatlari/159-peugeut-lexia-fiyat-1-250-tl.html




  • Yine kendim cevap vereyim. Bu kadar kazık atılır mı ya, yuh diyorum...

    http://www.aliexpress.com/store/product/2014-panic-buying-lexia-3-citroen-Peugeot-PP2000-V47-Lexia3-In-stock/805486_427252449.html

    63,46$ * 2,1 = 133TL , arkadaşlar atın 10'ar lira, forum olarak satın alalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ


    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net


    quote:

    Orijinalden alıntı: hamdi mert

    Forumda araçlara chip tuning yaptıran var mı ?

    Henüz o cesareti gösteren çıkmadı ama ben bazen gözümü karartmıyor değilim..sonra durduk yere başıma iş almayayım diyorum..şu ana kadar chip tuning uygulaması yaptırıpta pişman olanı hemen hemen görmedim başka model ve markalarda..uzun vadede sıkıntı yapabilir mi orası biraz kafa karıştırıyor..

    Patlayan dsg'lerin genelinin chip temelli olduğunu düşünüyorum, 2-3 gün önce vw bayisinde de benzer bir muhabbet olmuş. Yaşanan sorun genelde kavrama sorunuymuş. 250nm 'ye göre dizayn edilmiş kavrama 300nm görünce patlıyor
    Bizim motorlar seneye muhtemelen 120hp - 300Nm(overboost ile 320Nm) tork ile gelecekmiş, Euro6 uyumlu olarak.

    Hocam dsg zaten sorunlu bir sistem..chip tuning uygulaması özellikle 7 ileri dsg şanzumanlarda saatli bombaya döner diye düşünüyorum..zaten 250 nm torktan fazla güç üreten araçlarda tavsiye edilmiyor..birde bunun 300 nm torku geçtiğini düşünürsek sorun çıkması kuvvetle muhtemel..6ileri yağlı tiplerde 360 nm torka kadar dayanıyor..ama onunda bakım masrafları ve 7 ileri kuruya göre daha ağır olması dezavantajları..yani durum dsg"de aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık misali..ama bizim tek kavramalılarda ben bu tip bir şikayet duymadım..gerek picasso forumunda gerek c5 forumunda kullanan ve memnun olanlar var..bizim baskı balata dsg'ye göre daha büyük olduğu için ısınma falan daha geç yada zorlarsan olur..bu sebepleri bir araya gerirince sanki yapılabilir bir şey gibime geliyor..ama diğer taraftan oğlum otur oturduğun yerde..hazır tıkır tıkır çalışan bir sistem var aracında..maceraya gerek yok diyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAS207

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: MAS207

    elinize sağlık ilk fırsatta deneyecegim lakin bişey dikkatimi çekti burda bilgisayarı bağlamaktan bahsediyor yani pp2000 gerekiyor sanırım zira menülerden kalibrasyon kısmına girilir ve başlangıç tuşuna basılır diyor burdan şu çıkıyor araç kalibre oldugunu anlaması için bilgisayardan start verilmeli

    pp2000 olmadan oluyormu siz nasıl denediniz.


    O söylem sanırım kalibre öncesinde, AUTO6r yi kontrol etmek ve olası bir problemi, kalibre öncesi tespit edebilmek için yapılıyor.

    Zaten mesajda da "bütün işlem yol da yapılıyor" şeklinde dile getirilmiş

    Buradaki mantık debriyajın geç kavramış olmasını araca 12 defa söylüyorsunuz ve aradaki duraksama debriyaj ciddi bir şekilde sıyırıyor ise yanmasını engellemek için.

    İşlem sonunda ise araç 12 defa kavrama noktasını, MCP de belirlenen değerden farklı olduğunu okuduğu için mevcut veriyi güncelliyor.

    İyi forumlar...

    malumunuz ben 3008 sahibiyim sizin değerli paylaşımlarınız ve aktifliğiniz malesefki 3008 başlığında yok bu yüzden aracım farklı olsada burda takılıyorum :))


    -bilgisayar bağlantı şartı daha sonra araştırmalarıma göre bu formdan yazan c5 sahibi birinin(googlede sanzıman alıştırması yazdım çıktı) ilk önce ustanın üzerine basa basa
    bizim kendimizinde yapacagını söylüyor ama daha sonra bir kaç msj altta yabancı forumlardan araştırdıgını yabancı formlara göre bilgisayarsız işe yaramadıgını sırf bu yüzden lexia cihazlarını ebaydan aldıklarını yazıyor (bende iyiden iyiye niyetlendim bu yaz almanya ya gittiğimde mutlaka alacam şart oldu artık)

    -dün aracıma navigasyon sistemi taktırmaya karar verdim ve (samsunda yaşıyorum) bir yeri aradım adam bana necvox u önerdi bu işin ustası dedi (pek inandırıcı gelmeki keza ekran ve teybi takmıyorlarmış) ben hem android tabanlı hemde bizim araçla uyumlu bir cihaz bulamadım forumda en çok cyclone-2 den bahsediliyor bu cihazı alırsam ve ihtiyaç duymamasına rağmen ben yinede ekran kısmını parelel olarak bağlayabilirmiyim böyle bir aktarma kablosu geliyor mu.

    -birde bu yaz almanyaya gidecegim biliyorum size çılgın gelecek ama ordan çıkma orjinal navigasyon seti bulsam (e-bayda var) taktırmam cok zor olurmu zor olacagı kesin mesela ortadan kesmem gereken yerde boşluk cıkacakmı hepsinden önemlisi ecu bsi bunlardan gelen soket ve bağlantılar hani çokta güncel değil yazılımı biliyorum bu zorluga değmez diyeceksiniz ama orjinalciyim sonradan takılan şeyler sırıtıyormuş gibi geliyor bana hep

    neyse uzattım kusura bakmayın sonuç olarak

    1- bilgisayarsız denediysen gözle görünüz ciddi bir değişim varsa süper olay bitmiştir
    2- cyclone-2 kullanan arkadaşlar mutlaka daha öncede paylaşmısınızdır buna şüpem yok ben öğretmenim bu ara sınav haftası çok fazla vaktim yok geri dönük okumam çok zor (gerci bayadır takip ediyorum ama) rica etsem hangi menüler aktif ne gibi eksileri var ....vs paylaşırsa sevinirim ha birde samsunda servisi olmayacagı için montajını ben yapabilirmiyim

    cevaplar için şimdiden teşekkür ederim kazasız belasız sürüşler



    Başkanın söylediğine göre eğer psikolojik değilse fark var..bunada en iyi cevabı kendi verecektir.. belki bilgisayar olayı biraz servislerin abartmasıdır.. "bak bu iş ciddi bir iş kendiniz yapamassınız illaki servis kontrolünde yapılmalı ki bizde bu hizmet karşılığında sizden para alabilelim"demek istiyorlar olabilirler.. yada çok mu abartıyoruz acaba..

    orjinal navigasyon olayına hiç bulaşmayın bence..hem montaj nasıl yapılacak kim yapacak..kesilip mi takılacak yoksa komple ön göğüslük mü değişecek..bir sürü sökme takma kablolar v.s kimbilir daha neler neler..android işlemcili ürünler var yada en iyisi cylon 2 taktırıp geçin..kullananlar baştan bazı montaj aşamasında sıkıntı yaşıyor ama sistem tam olarak oturunca sıkıntı kalmıyor..hem güzel ve kullanışlı hem peugeot ile uyumlu hemde araçtaki bir çok eksiği gideriyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kirsehirli5008 kullanıcısına yanıt
    arkadaslar bugun cakmakliktan calisan kucuk komprsörü denemek icap etti ve inanin cok ise yaradi resimlerini de yukluyorum alacak olanlara tavsiye ederim daha once bisiklette denemistim gayet gizel is goruyor fiyati 30 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kirsehirli5008 -- 27 Mayıs 2014; 14:59:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kirsehirli5008 kullanıcısına yanıt
    iste resimleri
     Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bu hafta muayeneye gireceğim aracımla. Neler tavsiye edersiniz muayene öncesi. Bir de aklıma takıldı. Bizim aracların geri vites lambaları yok mu? Benim sadece alttaki sis farının oradaki lamba yanıyor sadece. Sizde de böyle mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doxx

    Arkadaşlar bu hafta muayeneye gireceğim aracımla. Neler tavsiye edersiniz muayene öncesi. Bir de aklıma takıldı. Bizim aracların geri vites lambaları yok mu? Benim sadece alttaki sis farının oradaki lamba yanıyor sadece. Sizde de böyle mi?

    Gitmeden butun dis aydinlatma lambalarinizi kontrol edin, yine aydinlatma donanimlarina yaptiginiz, yaptirdiginiz bir mod va ise orijinal haline cevirin.

    Ayrica vize islemi suresince, araci gorebileceginiz bir konumda bulunun.

    Bir diger detay ise bagaj bos gidin, 3. sira koltuklari gormek isteyebilirler.

    Yangin tupu, ruhsatta aracin 7 kisi tasiyabilecegi bilgisinin yazili oldugunu ve ilk yardim cantasini da unutmayin.

    İlk etapta aklima gelenleri yazdim.

    İyi forumlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13241325132613271328
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.