Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.006
Cevap
45
Favori
754.442
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • soylukan acil görüşlerine ihtiyacım var müsait olduğunda tel den görüşebilir miyiz
  • Saol ahmet
    Ben egzostu maslak oto sanayide yaptırdım orta susturucu ve son susturucu pazarlıkla 200 oldu en son 190 a taktı. yan sanayi, tse damgalı, üzerinde peugot yazan bir sistem.
  • Selamlar arkadaşlar,

    Benim aracın (2002 SR) katalitik konvertörü büyük bir ihtimalle dağılmış. Özellikle motor soğukken çıngır çıngır ses yapıyor. Fakat bu ses motor ısınınca kesiliyor. Sanırım sıcaklıktan dolayı genleşme yaptığından ses kesiliyor. Servis katölizöre 1500 YTL civarında fiyat verdi. Bir parçayada bu kadar para vermek istemiyorum açıkçası. Aranızda 406 sının katalizörünün içini boşalttıran veya iptal ettiren varmı? Deneyimlerinizi paylaşırmısınız, teşekkürler..
  • Peugot 406 da hararet kadranı uzun bir süre yani otoban sonra dur kalk trafik şehiriçinden sonra 90 derece oluyor 100 olduğu da oluyor dahada çıkmıyor.
    Sizce bu normal mi ? yoksa sıradışı mı? ve bunu nasıl giderebiliriz? bana bu sıcaklık biraz fazla geldi
    sizin 406 ların harareti normalde kaç oluyor?

     Peugeot 406 Hakkında Herşey


    bu resmi bir ilandan aldım, kadranın sağında hararet var en sol tarafında bir gösterge var o nedir? bende sürekli min. de duruyor. normali nedir acaba?
  • sanırım kadranın içindeki yağ göstergesinden bahsediyorsun, o gösterge ilk kontak açılışında yağ seviyesini gösterir 15 saniye sonra sıfırlanır bu normaldir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sioux

    Peugot 406 da hararet kadranı uzun bir süre yani otoban sonra dur kalk trafik şehiriçinden sonra 90 derece oluyor 100 olduğu da oluyor dahada çıkmıyor.
    Sizce bu normal mi ? yoksa sıradışı mı? ve bunu nasıl giderebiliriz? bana bu sıcaklık biraz fazla geldi
    sizin 406 ların harareti normalde kaç oluyor?

    bu resmi bir ilandan aldım, kadranın sağında hararet var en sol tarafında bir gösterge var o nedir? bende sürekli min. de duruyor. normali nedir acaba?



    selam arkadaşım, sağdaki gösterge soğutma suyu soldaki ise yağ sıcaklığıdır, soğutma suyunda sabit 90 derece, yağ sıcaklığında ise normal değer 100'dür, 110 a kadar gider. Yağın gerçek performansını verdiği ısı 100 derecenin hemen üstüdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 10 Mart 2010; 2:22:44 >
  • Selamlar,

    Peugeot 406 aracım 96000 de. Motoru ilk çalıştırdığımda ve motor ısınana kadar ön taraftan metal çarpmasına benzer bir ses geliyor. Özellikle yokuş yukarı çıkarken yani motoru zorlarken bu ses artıyor. Aynı yerden aşağı inerken ses gelmiyor. Bu sesin kaynağı ne olabilir..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ysaglam

    Selamlar,

    Peugeot 406 aracım 96000 de. Motoru ilk çalıştırdığımda ve motor ısınana kadar ön taraftan metal çarpmasına benzer bir ses geliyor. Özellikle yokuş yukarı çıkarken yani motoru zorlarken bu ses artıyor. Aynı yerden aşağı inerken ses gelmiyor. Bu sesin kaynağı ne olabilir..


    Yav bu topici kimse okumuyormu? Kendim sordum kendim cevaplayayım. Belki başından geçen olursa yardımcı olurum. Egsoz manifoldu ile katalizörün bulunduğu ilk susturucu arasında örgülü bir flanş var. Bu zamanla paslanıp tek taraflı kopabiliyor. Kopuncada motor zorlandığında titreşimden dolayı metal sürtünmesine benzer ses yapıyor olay bu.

    Ayrıca araç çukura girdiğinde veya bozuk bir yolda önden lank lank diye ses geliyordu. Servisteki usta ile tecrübeye çıktık. Direkt olarak z rotu dedi. Ön iki z rotu değişti. Araba ilk günkü gibi valla. Oh beee. Böyle sessiz araba olunca aracımı daha çok seviyorum.




  • ben şahsen her mesajı okuyorumda elden bişey gelmeyince nabalım. kimin aklına gelirki borunun içindeki metal filtre.. neyse sonuçta öğreniyoruz.
  • bende bi sorunumu yazayım. elinde fazla philips cd değiştirici olan varsa alabilirim arkadaşlar benimkinin ömrü bitik anlaşılan. kopya cd leri eskiden okuyodu şimdi okumuyo.
  • Arkadaşlar merhaba,

    Ben Ankara'dan katılıyorum. 2001 model 406 ST AT var bende. Arabamın triger değişme zamanı geldi ve Pug göral'da(Ankara'da olanlar bilir) yaptırmak istiyorum. işinin ehli tavsiye edeceğiniz özel bir servis varmıdır ve kaba bir maliyet rakamı söyleyebilirmisiniz. teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ysaglam


    quote:

    Orjinalden alıntı: ysaglam

    Selamlar,

    Peugeot 406 aracım 96000 de. Motoru ilk çalıştırdığımda ve motor ısınana kadar ön taraftan metal çarpmasına benzer bir ses geliyor. Özellikle yokuş yukarı çıkarken yani motoru zorlarken bu ses artıyor. Aynı yerden aşağı inerken ses gelmiyor. Bu sesin kaynağı ne olabilir..


    Yav bu topici kimse okumuyormu? Kendim sordum kendim cevaplayayım. Belki başından geçen olursa yardımcı olurum. Egsoz manifoldu ile katalizörün bulunduğu ilk susturucu arasında örgülü bir flanş var. Bu zamanla paslanıp tek taraflı kopabiliyor. Kopuncada motor zorlandığında titreşimden dolayı metal sürtünmesine benzer ses yapıyor olay bu.

    Ayrıca araç çukura girdiğinde veya bozuk bir yolda önden lank lank diye ses geliyordu. Servisteki usta ile tecrübeye çıktık. Direkt olarak z rotu dedi. Ön iki z rotu değişti. Araba ilk günkü gibi valla. Oh beee. Böyle sessiz araba olunca aracımı daha çok seviyorum.




    2 z rotu ne kadar tuttu acaba




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fernaldo


    quote:

    Orjinalden alıntı: ysaglam


    quote:

    Orjinalden alıntı: ysaglam

    Selamlar,

    Peugeot 406 aracım 96000 de. Motoru ilk çalıştırdığımda ve motor ısınana kadar ön taraftan metal çarpmasına benzer bir ses geliyor. Özellikle yokuş yukarı çıkarken yani motoru zorlarken bu ses artıyor. Aynı yerden aşağı inerken ses gelmiyor. Bu sesin kaynağı ne olabilir..


    Yav bu topici kimse okumuyormu? Kendim sordum kendim cevaplayayım. Belki başından geçen olursa yardımcı olurum. Egsoz manifoldu ile katalizörün bulunduğu ilk susturucu arasında örgülü bir flanş var. Bu zamanla paslanıp tek taraflı kopabiliyor. Kopuncada motor zorlandığında titreşimden dolayı metal sürtünmesine benzer ses yapıyor olay bu.

    Ayrıca araç çukura girdiğinde veya bozuk bir yolda önden lank lank diye ses geliyordu. Servisteki usta ile tecrübeye çıktık. Direkt olarak z rotu dedi. Ön iki z rotu değişti. Araba ilk günkü gibi valla. Oh beee. Böyle sessiz araba olunca aracımı daha çok seviyorum.




    2 z rotu ne kadar tuttu acaba


    Parça ve işçilikte %20 ve % 25 indirimle 156 YTL tuttu.




  • Yarın bitecek olan 4 yaş ve üzeri kampanya var. Yoksa maliyet yaklaşık 45 YTL civarı daha artıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sawers

    Arkadaşlar merhaba,

    Ben Ankara'dan katılıyorum. 2001 model 406 ST AT var bende. Arabamın triger değişme zamanı geldi ve Pug göral'da(Ankara'da olanlar bilir) yaptırmak istiyorum. işinin ehli tavsiye edeceğiniz özel bir servis varmıdır ve kaba bir maliyet rakamı söyleyebilirmisiniz. teşekkürler.


    Selamlar,

    Geçen sene ekim başında aşağıdaki değişimler yapıldı. Esay Antalya'da 635 YTL tuttu.

    Servis Detayları:

    Triger Tamir Kiti
    Gergi Rulmanı 2 adet
    Bujiler
    Yağ Değişimi
    Yağ Filtresi
    Üst Kapak Contası
    Alternatör kayışı
    Polen Filtresi
    İşçilik

    Toplam maliyet 635 YTL




  • ÖNCELİKLE HERKESE MERHABA.

    ARKADAŞLAR BEN 1 AY ÖNCE ,2001 MODEL PEUGEOT 406 SV BVA ALDIM. 406 NIN NE KADAR MUKEMMEL BIR ARABA OLDUGUNU ANLATMAMA GEREK YOK SANIRIM,CUNKU BILEN BILIR BU ARABAYI

    TAKTİR EDERSİNİZ Kİ,SINIFININ EN LUKS DONANIMLARINA SAHİP BİR ARABA OLAN 406 SV,DONANIMININ YANI SIRA YAKIT EKONOMİSİDE SAGLIYOR.

    BİR DEPOYLA ( 210 YTL LIK BENZIN ) SEHİRLER ARASI ( 90-110 KM SURETLE ) 910 KM YOL YAPTIM. BENCE GAYET MAKUL.

    ANCAK ARABAYI ALALI HENUZ BIR AY GIBI KISABIR SURE OLDUGU ICIN,DAHA KULLANMAYI OGRENEMEDIGIM BIR TAKIM OZELLIKLERI VAR.

    MESELA KATLANIR AYNA FONKSIYONUNUN ,AYNA AYARI BUTONUNDAKI ALT NOKTAYA GETIRILDIGINDE AKTIF HALE GELIP KATLANDIGINI YENI BULDUM.

    YANLIZ UZUNCA BIR SUREDEN BERI UGRASIPTA BULAMADIGIM BIR OZELLIGI VAR,YARDIMINIZ DOKUNURSA MINNETTAR OLURUM.

    FAR YIKAMA FONKSIYONU NASIL YAPILIR ?

    YANI FARIN ALTINDA HAZNESI VAR,ANCAK ICERDEN NEREYE BASILDIGINDA SU PUSKURTUYOR BULAMIYORUM .

    YARDIMLARINIZI BEKLIYORUM ARKADASLAR.

    SIMDIDEN TESEKKUR EDERIM.




  • Selamlar arkadaşım

    Öncelikle araban hayırlı olsun inş daha uzun yıllar ayni keyif ile kullanırsın ki bunun önünde de hiçbir engel yok gerçekten çok sorunsuz araçlar..

    Far yıkama hadisesi şöyle gerçekleşiyor; cam silecek kumandasını kendine doğru çektiğin zaman sistemi harekete geçirmiş oluyorsun ancak bunu yaparken farlarının da yanık konumda olması gerekiyor. Su haznesi konusunda da endişelenme normal silecek suyunu kullanıyor

    Arayıp da bulamadığınz diğer özellik ve donanımlar için dehttp://documentation.peugeot.com/default.aspx?country=TR&language=tr&model=406 adresindeki 406 Kullanma Klavuzuna bakmanızda yarar var..

    Saygılarımla




  • EYVALLAH ARKADASIM, SIZIN GIBI YARDIM SEVER INSANLARI GORMEK GERCEKTEN GUZEL.

    TEKRAR TESEKKUR EDERIM.

    ARABA ICINDE SAGOL ,KATILIYORUM
  • BU ARADA VERDİĞİN SİTE İÇİNDE TEŞEKKÜRLER KARDEŞ, MUKEMMEL OLDU,TAM ISTEDIGIM GIBI BIR SİTE
  • Arkadaşlar selam.

    Bir şeyi öğenmek istiyorum. Aracımın egsoz katalizörünün içi dağılmış, katalizörü iptal ettirsem arabaya herhangi bir zarar vermiş olurmuyum. Teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.