Şimdi Ara

Peugeot 4008 (SUV)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Peugeot yeni fikrini ortaya attı ve 4007 den sonra yeni bir suv üretmeye karar verdi

     Peugeot 4008 (SUV)


     Peugeot 4008 (SUV)


     Peugeot 4008 (SUV)


     Peugeot 4008 (SUV)


    bilgiler elime geçtikçe konuyu güncelleyeceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mertcan. -- 1 Ekim 2011; 19:37:33 >



    _____________________________




  • Bence 4007 çok güzeldi.İnşallah bu da öyle olur.
    _____________________________
  • açıkçası linki açarken gene peugeot sacma sapan şekilsiz bişi yapmıstır demiştim ama bana kapak oldu.

    valla bu araba bence peugeot nun en iyi dizaynı
    _____________________________
  • Dizayn Peugeot'un değil de ondan Citroen C4 Cross ile aynı araç. Bir de Mitsubishi ASX altyapısı kullanıyordu sanırım.
    _____________________________
    [simage]http://okulweb.meb.gov.tr/70/04/264941/images/ataturkimza[1].gif[/simage]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perikard

    Dizayn Peugeot'un değil de ondan Citroen C4 Cross ile aynı araç. Bir de Mitsubishi ASX altyapısı kullanıyordu sanırım.

    Altyapilari ayni olsada tasarimlari farkli.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Perikard

    Dizayn Peugeot'un değil de ondan Citroen C4 Cross ile aynı araç. Bir de Mitsubishi ASX altyapısı kullanıyordu sanırım.

    Altyapilari ayni olsada tasarimlari farkli.

    Dikkatli okursanız Citroen ile aynı araç olduğunu ve bu iki aracın Mitsubishi ile ortak platform olduğundan bahsettim. Citroen ile Peugeot'un tasarımları da farklı değil, ön taraftaki karakteristik marka imajını fark olarak yorumluyorsanız bilemeyeceğim.
    _____________________________
    [simage]http://okulweb.meb.gov.tr/70/04/264941/images/ataturkimza[1].gif[/simage]
  • tip hırçın ve güzel. altyapı dediğiniz gibiyse en azından o sağlamdır
    _____________________________
    Mutluluğu Tüketimde Arayanlar, Birgün Mutluluğu da Tükettiklerinde Çaresiz Kalırlar...
    Bildiklerini anlat, ama akıl vermeye kalkma... Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma...Sessiz kalmak bir şey bilmediğin anlamına gelmez...Çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez... Herkesi kendine eşit gör, her kim olursa olsun... Bir insanı küçümsemek akılsızlık, çok büyük görmekte korkaklıktır... Cesaret akıldan gelirse cesarettir, bilgisizlikten gelirse cehalettir...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    NİSSAN Qashqai
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • tasarımı çok iyi. motor seçenekleri Benzinli : 1,6l 85 kW (116hp) / 152 Nm5 ileri manuel

    2,0l 113 kW (150hp) / 198 Nm5 ileri manuel veya CVT

    Dizel HDi :

    1,6l HDi FAP 82 kW (112hp) / 270-280 Nm overboost ile 6 ileri manuel

    1,8l HDi FAP 110 kW (150hp) / 300 Nm 6 ileri manuel
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perikard

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Perikard

    Dizayn Peugeot'un değil de ondan Citroen C4 Cross ile aynı araç. Bir de Mitsubishi ASX altyapısı kullanıyordu sanırım.

    Altyapilari ayni olsada tasarimlari farkli.

    Dikkatli okursanız Citroen ile aynı araç olduğunu ve bu iki aracın Mitsubishi ile ortak platform olduğundan bahsettim.Citroen ile Peugeot'un tasarımları da farklı değil, ön taraftaki karakteristik marka imajını fark olarak yorumluyorsanız bilemeyeceğim.

    Benim anlatmak istedigimde tasarimdaki farklari. Sadece on tarafla kisitli degil.

    http://www.iol.co.za/motoring/latest-launches/citroen-crosses-into-small-suv-turf-1.1148344

    Bircok marka ortak platforma ait araclara sahip. Hicbirine ayni demiyoruz.




  • Sonuçta altyapı, şasi vs. aynı. Markalar tabi ki dizaynında ufak oynamalar yapacak. Berlingo, Nemo, Fiorino'ya da aynı araç demiyor musunuz ?
    _____________________________
    [simage]http://okulweb.meb.gov.tr/70/04/264941/images/ataturkimza[1].gif[/simage]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freshizmir

    açıkçası linki açarken gene peugeot sacma sapan şekilsiz bişi yapmıstır demiştim ama bana kapak oldu.

    valla bu araba bence peugeot nun en iyi dizaynı

    +53
    _____________________________
    A3 1.2 Tfsi S-Tronic.
  • verildi.
    _____________________________
  • _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.