Bildirim
Peugeot 4008 (SUV)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bence 4007 çok güzeldi.İnşallah bu da öyle olur. _____________________________ -
açıkçası linki açarken gene peugeot sacma sapan şekilsiz bişi yapmıstır demiştim ama bana kapak oldu.
valla bu araba bence peugeot nun en iyi dizaynı_____________________________ -
Dizayn Peugeot'un değil de ondan
Citroen C4 Cross ile aynı araç. Bir de Mitsubishi ASX altyapısı kullanıyordu sanırım.
_____________________________ [simage]http://okulweb.meb.gov.tr/70/04/264941/images/ataturkimza[1].gif[/simage] -
quote:
Orijinalden alıntı: Perikard
Dizayn Peugeot'un değil de ondan
Citroen C4 Cross ile aynı araç. Bir de Mitsubishi ASX altyapısı kullanıyordu sanırım.
Altyapilari ayni olsada tasarimlari farkli._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: yaman06
quote:
Orijinalden alıntı: Perikard
Dizayn Peugeot'un değil de ondan
Citroen C4 Cross ile aynı araç. Bir de Mitsubishi ASX altyapısı kullanıyordu sanırım.
Altyapilari ayni olsada tasarimlari farkli.
Dikkatli okursanız Citroen ile aynı araç olduğunu ve bu iki aracın Mitsubishi ile ortak platform olduğundan bahsettim. Citroen ile Peugeot'un tasarımları da farklı değil, ön taraftaki karakteristik marka imajını fark olarak yorumluyorsanız bilemeyeceğim._____________________________ [simage]http://okulweb.meb.gov.tr/70/04/264941/images/ataturkimza[1].gif[/simage] -
tip hırçın ve güzel. altyapı dediğiniz gibiyse en azından o sağlamdır
_____________________________ Mutluluğu Tüketimde Arayanlar, Birgün Mutluluğu da Tükettiklerinde Çaresiz Kalırlar...Bildiklerini anlat, ama akıl vermeye kalkma... Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma...Sessiz kalmak bir şey bilmediğin anlamına gelmez...Çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez... Herkesi kendine eşit gör, her kim olursa olsun... Bir insanı küçümsemek akılsızlık, çok büyük görmekte korkaklıktır... Cesaret akıldan gelirse cesarettir, bilgisizlikten gelirse cehalettir... -
tasarımı çok iyi. motor seçenekleri Benzinli : 1,6l 85 kW (116hp) / 152 Nm5 ileri manuel
2,0l 113 kW (150hp) / 198 Nm5 ileri manuel veya CVT
Dizel HDi :
1,6l HDi FAP 82 kW (112hp) / 270-280 Nm overboost ile 6 ileri manuel
1,8l HDi FAP 110 kW (150hp) / 300 Nm 6 ileri manuel_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Perikard
quote:
Orijinalden alıntı: yaman06
quote:
Orijinalden alıntı: Perikard
Dizayn Peugeot'un değil de ondan
Citroen C4 Cross ile aynı araç. Bir de Mitsubishi ASX altyapısı kullanıyordu sanırım.
Altyapilari ayni olsada tasarimlari farkli.
Dikkatli okursanız Citroen ile aynı araç olduğunu ve bu iki aracın Mitsubishi ile ortak platform olduğundan bahsettim.Citroen ile Peugeot'un tasarımları da farklı değil, ön taraftaki karakteristik marka imajını fark olarak yorumluyorsanız bilemeyeceğim.
Benim anlatmak istedigimde tasarimdaki farklari. Sadece on tarafla kisitli degil.
http://www.iol.co.za/motoring/latest-launches/citroen-crosses-into-small-suv-turf-1.1148344
Bircok marka ortak platforma ait araclara sahip. Hicbirine ayni demiyoruz.
-
Sonuçta altyapı, şasi vs. aynı. Markalar tabi ki dizaynında ufak oynamalar yapacak. Berlingo, Nemo, Fiorino'ya da aynı araç demiyor musunuz ? _____________________________ [simage]http://okulweb.meb.gov.tr/70/04/264941/images/ataturkimza[1].gif[/simage] -
quote:
Orijinalden alıntı: freshizmir
açıkçası linki açarken gene peugeot sacma sapan şekilsiz bişi yapmıstır demiştim ama bana kapak oldu.
valla bu araba bence peugeot nun en iyi dizaynı
+53_____________________________ A3 1.2 Tfsi S-Tronic. -
verildi. _____________________________ -
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler










