Şimdi Ara

Peugeot 308 Classic Edition Ve Plus Geldi. Güncelleme... (200. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.303
Cevap
70
Favori
222.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 198199200201202
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • s0d kullanıcısına yanıt
    difizörü yetkili servise fransa dan getirttirdim 450 tl egzos uclarıyla 1400 tl idi ancak ben egzos uclarını dışarda yaprtırdım 250 tl ye
  • rknrsln R kullanıcısına yanıt
    Porya bilyelerindendir hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Difuzor çok güzel olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kavurma verin lan ! kullanıcısına yanıt
    kullanima bagli degismekle birlikte ortalama 5-6 civari bende

    bir ara lan bu daha dusuk yakmiyor mu diye 50kmlik bir sehirler arasi yolda dikkatli kullanimda 90kmye sabitleyerek 4. 2 yaktirdim.

    uzun yolda (adana/istanbul) sıktım disimi 110la gittim donuste 4.8 ortalama vardi. ayni yolu daha omce 130ile gittigimde 5.7 ortalama gormustum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu arada arkadaslar ilk bakima giren var mi ne kadar tutuyor ilk 15tutuyirbin bakimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308'in ses sisteminden memnun değilim, bu konuda herhangi bir girişimde bulunan oldu mu ?
  • erciiment kullanıcısına yanıt
    308 ana konuda olmuştu. 16 cm iyi bir hoparlör çifti iş görüyormuş. Ama slim tip olması gerekiyordu galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: claymalpern

    bu arada arkadaslar ilk bakima giren var mi ne kadar tutuyor ilk 15tutuyirbin bakimi

    Çarşamba günü gireceğim Göral'da yazarım. İnternetten randevu aldım baya uygun fiyat ama reelde de öyle olacak mı bakalım...
  • 5 aylık süreçte 15.000 km'ye çok yaklaştım ben de, bu süreç zarfında aracı umduğumdan daha çok sevdim, benimsedim diyebilirim. önümüzdeki hafta bakıma gireceğim.

    ancak beni huzursuz eden bir kaç nokta var, sizin araçlarınızda bu tarz sıkıntılar oldu mu bilmiyorum:

    1-) en önemli sıkıntım bu, sağ ön lastik civarlarından sürtünme sesine benzer bir ses geliyor. 1. ve 2. viteste 2 devir civarına gelince araç 2 metalin sürtünmesine benzer bir ses geliyor; devir/hız artınca bu ses kesiliyor. biraz araştırdım 206'lardan tutunda 407 sahiplerine kadar 'sağ önden gelen sürtünme sesi' konusunda şikayetçi olanlar var. ben en başta porya olabilir diye düşündüm ancak belli devir/hızda yapıp daha sonra sesin azalması/yok olmasına çok anlam veremedim.

    2-) yayvan tümseklerden yavaşça geçerken dahi ön taraftan 'gıcırtı' sesi geliyor. sanırım yağlanması gereken noktalar var, bilmiyorum. (aracımı inanılmaz dikkatli kullandım, inanın 1 kez bile sert bir tümsek/çukur geçişim olmadı.)

    3-) debriyaj pedalım da 'gıcırtı' yapmaya başladı, pedalı bırakmaya yakın ses yapıyor.

    4-) kapı içlerinden gelen ses. mesela kapalı garaja girerken alan darlığından ötürü aracımı kısa mesafeli/eğim oranı yüksek yoldan döndürerek yerime girebiliyorum. yani sağ ön teker sonra sol ön teker derken şasi esniyor ve bu esneme kapı içlerinden adeta konser tadında sesler gelmesine sebep oluyor. (110 bin km de sattığım auris'te benzer tek bir ses bile olmamıştı aynı park alanında)
    özetle şasi burulunca benim kapı içleri hep bir ağızdan gıcırdıyor..


    sağ önden gelen ses ve kapı içi konusunda umarım bakımda bir çözüm üretilebilir, diğer sıkıntılar hallolur kolayca gibime geliyor..

    diğer yandan

    ankara-istanbul arasını 3-3.5 saatte aldığım günlerde bile 5.9-6 litre üstüne hiç çıkmadı araç.

    kaldı ki ankara'dan bolu'ya d100 üzerinden 90-100 km civarlarında ve sabitleyici kullanarak 2.9-3.0 litreli değerleri gördüm.

    istanbul şehir içi trafiğinde de 5.6-5.7 lerle dolaşıyorum.

    bunlar benim sürüş tarzımı da düşününce çok ama çok makul değerler. 1500 km gibi yağını değiştirdikten sonra bir miktar tüketim düşmüştü, çok anlam vermedim bu duruma ama ilk bakımdan sonra da belki 0.1-0.2 litre değerlerde daha da iyileşme olabilir diye düşünüyorum..

    inşallah bu ses problemleri bir şekilde çözülür, bunların dışında aracı aldığım fiyatı, frenlerini, yol tutuşunu, donanımını, yakıt/performans ilişkisini düşününce daha iyisi zor diyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi verso5 -- 9 Mayıs 2017; 17:29:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: verso5

    5 aylık süreçte 15.000 km'ye çok yaklaştım ben de, bu süreç zarfında aracı umduğumdan daha çok sevdim, benimsedim diyebilirim. önümüzdeki hafta bakıma gireceğim.

    ancak beni huzursuz eden bir kaç nokta var, sizin araçlarınızda bu tarz sıkıntılar oldu mu bilmiyorum:

    1-) en önemli sıkıntım bu, sağ ön lastik civarlarından sürtünme sesine benzer bir ses geliyor. 1. ve 2. viteste 2 devir civarına gelince araç 2 metalin sürtünmesine benzer bir ses geliyor; devir/hız artınca bu ses kesiliyor. biraz araştırdım 206'lardan tutunda 407 sahiplerine kadar 'sağ önden gelen sürtünme sesi' konusunda şikayetçi olanlar var. ben en başta porya olabilir diye düşündüm ancak belli devir/hızda yapıp daha sonra sesin azalması/yok olmasına çok anlam veremedim.

    2-) yayvan tümseklerden yavaşça geçerken dahi ön taraftan 'gıcırtı' sesi geliyor. sanırım yağlanması gereken noktalar var, bilmiyorum. (aracımı inanılmaz dikkatli kullandım, inanın 1 kez bile sert bir tümsek/çukur geçişim olmadı.)

    3-) debriyaj pedalım da 'gıcırtı' yapmaya başladı, pedalı bırakmaya yakın ses yapıyor.

    4-) kapı içlerinden gelen ses. mesela kapalı garaja girerken alan darlığından ötürü aracımı kısa mesafeli/eğim oranı yüksek yoldan döndürerek yerime girebiliyorum. yani sağ ön teker sonra sol ön teker derken şasi esniyor ve bu esneme kapı içlerinden adeta konser tadında sesler gelmesine sebep oluyor. (110 bin km de sattığım auris'te benzer tek bir ses bile olmamıştı aynı park alanında)
    özetle şasi burulunca benim kapı içleri hep bir ağızdan gıcırdıyor..


    sağ önden gelen ses ve kapı içi konusunda umarım bakımda bir çözüm üretilebilir, diğer sıkıntılar hallolur kolayca gibime geliyor..

    diğer yandan

    ankara-istanbul arasını 3-3.5 saatte aldığım günlerde bile 5.9-6 litre üstüne hiç çıkmadı araç.

    kaldı ki ankara'dan bolu'ya d100 üzerinden 90-100 km civarlarında ve sabitleyici kullanarak 2.9-3.0 litreli değerleri gördüm.

    istanbul şehir içi trafiğinde de 5.6-5.7 lerle dolaşıyorum.

    bunlar benim sürüş tarzımı da düşününce çok ama çok makul değerler. 1500 km gibi yağını değiştirdikten sonra bir miktar tüketim düşmüştü, çok anlam vermedim bu duruma ama ilk bakımdan sonra da belki 0.1-0.2 litre değerlerde daha da iyileşme olabilir diye düşünüyorum..

    inşallah bu ses problemleri bir şekilde çözülür, bunların dışında aracı aldığım fiyatı, frenlerini, yol tutuşunu, donanımını, yakıt/performans ilişkisini düşününce daha iyisi zor diyorum..


    2. Madden araci aldiğimda daha bayiden cikarkenki kasiste gelmisti. 1000km sonra gecmeyince göral a gittim garanti kapsaminda sag on salincak değişti ve ses kesildi. Ozellikle start stop devrede iken avm kasislerinden gecerken on taraftan gıcırtı geldigi cok belli oluyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bizim 17 inç jantların ismi ne?bugün annem sağ tarafı arka ve ön olarak baya bi çizmiş jantlara tamir oluyor mu olmuyorsa iki tane jant almam gerekecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetgox A kullanıcısına yanıt
    Jant modeli :Ruby

    Resmini bir atın isterseniz.

    Jant tamiri yapan başka kurumlarıda değerlendirin ,araştırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar hocam, listenizdeki problemlerinizde 3 ve 4 numaralı olanları duygularıma tercüman oldu. Otoparka girerken eğik ve kot farkı olan alanlarda cinnet geçiriyorum. Sanki çat diye kırılacak gibi geliyor. Söz konusu problemler için 15.000 bakımını bekliyorum esneme sorununa çözüm bulabileceklerini sanmıyorum fakat debriyaj ile alakalı yay değişimi olabilir belki. Sizinkiler ek olarak;

    1- Özellikle ilk kalkışlarda frenle beraber belirginleşen ve daha sonra kesik kesik gelmeye devam eden metal sürtme sesi rahatsız ediyor beni. Konu ile alakalı servisle görüştüm metal tozlarından kaynaklı olacağını ve temizlikle giderebileceklerini söylediler.
    2- Bagaj kapağını kaldırırken zorluk yaşıyorum. Sanki Amortisör yok gibi.
    3- Klimadan gelen uğultu sesi dikkat kesilince rahatsız ediyor.
    4- Arka cama su attığım zaman ön cama da su atıyor. Ön cam temizliği konusunda manyak olduğum için sinirleniyorum :)

    Aslında çok büyük problemler değil dikkat kesilmesem belki de duymayacağım çoğu sesi. Genel manada her zaman iyi ki almışım diyorum.10.000 km'deyim arabamla ilişkilerimiz gayet güzel. 10.000 km ortalama tüketimim 5,6 yarı yarıya ş.içi-ş.dışı diyebilirim. Arabayla alakalı en hoşuma giden nokta insanların "Peconun böyle arabası mı varmış?" bakışlarını görmek. İki kere sanayiye düştü yolum lastik değişimi ve rot balans için. Bir kaç ustanın 308 hayalini kurmaya başladığını hissediyorum.

    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.











  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetgox -- 10 Mayıs 2017; 16:20:8 >




  • Hoperlör bilgisi için saolasın turkeril.

    Şimdi çok can sıkıcı bir durum cerayan etti

    Sabah aracıma bindim normal şekilde iş yerime geldim, tam araçtan iniyordum gözüm cam tavan perdesine takıldı, baktım parlak bir ışık izi var, hayırdır inşallah diyerek perdeyi açtım

    sonuç cam tavan çatlamış, baktım taş izi vs. darbe alameti yok, olayın üzüntüsü ile fotograf ekleyemedim ama eklerim.

    Zonguldak'ta servis de yok, ereğlideki de malum olaylardan kapandı, ne diyeceğimi şaşırdım.

    Edit: darbe izi varmis birseyler düşmüş galiba





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciiment -- 11 Mayıs 2017; 11:48:51 >




  • ahmetgox A kullanıcısına yanıt
    Merhaba ben de yaklaşık 1 ay once jantı kaldirima vurdum ve çok derin çizik oluştu .Autoking e goturdugumde boyalı parçayı değil krom gibi olan yeri vurdugum için tamir olamayacağını soylediler.Sizin cizikler de oyle gibi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok gecmis olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciiment

    Hoperlör bilgisi için saolasın turkeril.

    Şimdi çok can sıkıcı bir durum cerayan etti

    Sabah aracıma bindim normal şekilde iş yerime geldim, tam araçtan iniyordum gözüm cam tavan perdesine takıldı, baktım parlak bir ışık izi var, hayırdır inşallah diyerek perdeyi açtım

    sonuç cam tavan çatlamış, baktım taş izi vs. darbe alameti yok, olayın üzüntüsü ile fotograf ekleyemedim ama eklerim.

    Zonguldak'ta servis de yok, ereğlideki de malum olaylardan kapandı, ne diyeceğimi şaşırdım.

    Edit: darbe izi varmis birseyler düşmüş galiba




    Geçmiş olsun.

    Cam bariz bir şekilde dışarıdan darbe almış.

    Yakında kamera vs. varsa araştırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • erciiment kullanıcısına yanıt
    Geçmil olsun kasko var mıydı? Cam değişecek görünüyor. Ereğli servisin kapandıpını bilmiyordum sizden öğrendim. Olsa da Karabüke ters olduğu için Ankarayı tercih ettim bakım için.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • verso5 V kullanıcısına yanıt
    Kapı gıcırtısı bazı araçlarda esnemelerde oluyor. Örneğin octavia a5 kasa ve makyajlısı. Çözüm silikon sprey sıkmak, kolay yani. Kaliteli almakta fayda var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 198199200201202
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.