Şimdi Ara

/// PEUGEOT 308 /// (88. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.820
Cevap
56
Favori
1.475.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 34500 nasıl uygunmu
  • 90 hp dizel bir araç için fiyatın uygun olduğuna çok sevindim.Aracı daha teslim almadığım için aranıza katıldım diyemiyorum.Forumdaki yorumları tek tek okudum.Aklıma tek soru takıldı.Acaba 110 hp mi alsaydım?Açıkça bu soruyu müşteri temsilcisine de sordum ama 90 hp ile 110 hp arasında şehirçi açısından aman aman bir fark yok ,yakıt olarak da 90 hp daha az yakıyor dedi.Açıkça son gün aldığım için çok mu acele ettim diye kendime sormadan edemedim.
    Arada çekiş açısından çok büyük bir fark varmı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: turhanozgur

    90 hp dizel bir araç için fiyatın uygun olduğuna çok sevindim.Aracı daha teslim almadığım için aranıza katıldım diyemiyorum.Forumdaki yorumları tek tek okudum.Aklıma tek soru takıldı.Acaba 110 hp mi alsaydım?Açıkça bu soruyu müşteri temsilcisine de sordum ama 90 hp ile 110 hp arasında şehirçi açısından aman aman bir fark yok ,yakıt olarak da 90 hp daha az yakıyor dedi.Açıkça son gün aldığım için çok mu acele ettim diye kendime sormadan edemedim.
    Arada çekiş açısından çok büyük bir fark varmı?


    aracınız hayırlı olsun.çekiş açısından bariz farklar yoktur ama yinede arada 20 hp var dikkate alınacak bir fark bence.resimlerinizi bekliyoruz.
  • benzinli stil paketli sordum 34500 dediler nasıl uygunmu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: birecikk

    biz aralıkta sorduk 34500 benzinli fiyat çekti nidirimli

    Aralık liste fiyatı zaten 34000 + stil paketli indirimli yerine zamlı tarife gibi sizinkisi.peugeot sitesinden bakabilirsin.37000 e 110hp + stil paketli veriyorlardı.. benzinli için fiyat sormadım ama yüksek bence

    http://www.peugeot.com.tr/web/fiyatmodul/index.php?a=0&b=4&c=18

    ki bu fiyatlar üzerinden yaklaşık 3000 ytl civarı indirim yada sıfır faiz imkanı vardı

    40bin e 110hp diezel premium dinamik paket metalik renk perde hava yastıkları verdiler




  • bize söylenen şey 308 comfort 1.6 vti 120 hp donanımsız 34.500
    metalik boya 800
    stil paketi 1100
    elektrik paketi 200
    - indirim

    söylenen fiyat
    34500

    sizce bu fiyat nasıl ???????

    acil cevap bekliyorum
  • birecikk;fiyat normal benzinli sıfır bu kadar fiyatlar sorunu baya bir tekrarlamışsın.ancak indirimde seçenekler fazla 37.500 1.6 hdi 110 auto6r,40000 liraya ise premium paket diesel alınabiliyor şu sıralar.tercih senin ben tekrar 308 alacak olsam premium alırdım
  • teşekürler oto glr
  • bu arada sigorta şirketinin bana vermiş oldugu araç heryeriylen dökülüyor maşallah kar yagcak diye silecekleri kaldırayım dedim elimde kaldı,rezistans dügmesine basayım dedim içeri göçtü çalışmıyordu zaten,renault clio symbol ayagımızı yerden kesiyor aracı 1 haftalıgına tahsis ettiler.
    turhanozgur;
    90 hp ile 110 hp arasında fark vardır.size söylenen şehiriçi kullanımda aradaki 20 hp lik farkın cok büyük çekiş farklılıgı yaratmayacagıdır.test etseydiniz bunu siz daha iyi anlayabilirdiniz.aracı teslim almadıysanız daha degişiklik yapabilirsiniz,ben siyah aracı beyaza çevirmiştim.
  • Orjinalden alıntı: birecikk

    bize söylenen şey 308 comfort 1.6 vti 120 hp donanımsız 34.500
    metalik boya 800
    stil paketi 1100
    elektrik paketi 200
    - indirim

    söylenen fiyat
    34500

    sizce bu fiyat nasıl ???????

    acil cevap bekliyorum

    Aynı donanımda aracı eşime aldık,tam ve düz 35000 tl...
  • 110 hp ile 90 hp arasında kağıt üzerindeki fark pratikte pek fazla hissedilmiyor.arada 20 beygir gibi bir fark görünsede kullanma esnasında farkın o kadar olmadığını anlıyorsunuz.üstelik 90 hp biraz daha tutumludur.çok fazla kafaya takılırsa bir box takılarak 110 hp zaten elde edilebilir.
  • senin citroende fark etmeyebilir ama 308de 90lıkla 110luğun arasında bariz fark vardır.çünkü kullandıkları turbo sistemi de tamamen farklı.20 hp+gelişmiş bir turbodan bahsediyoruz
  • Citroen ve Peugeot aynı motorları kullanmıyorla mı?
  • hayır aynı değil citroenin hem 90lığında hem de 110luğunda değişken geometrili turbo kullanılıyor.pejoda 90lıkta normal turbo kompresör kullanılırken 110lukta değişken geometrili kullanılıyor.bu yüzden citro'da fark belli olmayabilir ama 308de kendini belli ediyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: stormatme

    hayır aynı değil citroenin hem 90lığında hem de 110luğunda değişken geometrili turbo kullanılıyor.pejoda 90lıkta normal turbo kompresör kullanılırken 110lukta değişken geometrili kullanılıyor.bu yüzden citro'da fark belli olmayabilir ama 308de kendini belli ediyor



    İyi de zaten değişken geometrili turbo kullanıldığı için aynı motordan +20 hp güç daha elde ediliyor. Yani iki motor da 1.6, tek fark turbo. Yanlış mıyım ??
  • o zaman citroda da dediğin olmalıydı 90lıkla 110 beygirlik arasında turbo farkı olmalıydı ama citroda her iki motor da değişken geometrili turbo kullanıyor.yani ikisinin de kullandığı turbo aynı ama biri 92hp biri 110.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: stormatme

    o zaman citroda da dediğin olmalıydı 90lıkla 110 beygirlik arasında turbo farkı olmalıydı ama citroda her iki motor da değişken geometrili turbo kullanıyor.yani ikisinin de kullandığı turbo aynı ama biri 92hp biri 110.



    Peugeot için konuşuyorum;

    Her iki motor da 1.6'dır. Yani;

    1.6 90 hp turbo
    1.6 110 hp değişken geometrili turbo

    Aradaki güç farkı motoru besleyen turbonun biraz daha güçlü olmasından kaynaklanıyor. Ama temelde iki motor da aynıdır. Arada performans farkı az veya çok var, orası tartışılmaz. Fakat bu iki motor da temelde aynıdır. Yanlışım varsa düzeltin lütfen.

    Ben de 90 hp aldım hatta çok tereddütte kaldım aldıktan sonra. Test aracı 90'lıktı ve bana gayet iyi gelmişti. Ama sonradan değiştirmedim bir kaç gün sonra da aracımı teslim alıyorum. 90'lık kullanan arkadaşlar performansın kötü olmadığını söylediler hep bana. Ben de değiştirmedim, inşallah memnun kalırım.




  • PSA (Peugeot Société Anonyme) grubunun geliştirdiği DLD-416 kodlu bu 1.6 litrelik motorlar Ford, Mazda, Volvo, Mini, Peugeot ve Citroën'de kullanılmaktadır. Markaya göre motorlar değişik isimler alıyor. Ford TDCI derken Peugeot ve Citroen HDI diyor.
    Bir iki beygirlik farkın dışında 1.6 HDI (110 hp) motor ile 1.6 TDCI (109 hp) aynı temel üzerine kurulu. Diğer 1.6 dizel motorun gücünün az olması ise sadece kullanılan turbonun farklı olmasından... Wikipediden okuduğum kadarıyla durum böyle arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yurdaer -- 2 Ocak 2009; 1:43:36 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yurdaer

    PSA (Peugeot Société Anonyme) grubunun geliştirdiği DLD-416 kodlu bu 1.6 litrelik motorlar Ford, Mazda, Volvo, Mini, Peugeot ve Citroën'de kullanılmaktadır. Markaya göre motorlar değişik isimler alıyor. Ford TDCI derken Peugeot ve Citroen HDI diyor.
    Bir iki beygirlik farkın dışında 1.6 HDI (110 hp) motor ile 1.6 TDCI (109 hp) aynı temel üzerine kurulu. Diğer 1.6 dizel motorun gücünün az olması ise sadece kullanılan turbonun farklı olmasından... Wikipediden okuduğum kadarıyla durum böyle arkadaşlar.


    Aynen dediğin gibi abicim
  • RDS konusunu 2 gun once cozebildim. Mesela sık dinlediginiz kanalları ayarlarken RDS isigi olan kanallarda menuden Radio ayarları oradan RDS inactive'i secin, RDS ısıgı kaybolacak, bu haliyle istediginiz rakama basili tutup kanalı kaydedin. Bundan sonra araba kapanıp acilsada bu ayarlı kanallarda RDS inactive olacak. Mesela fm1 icin 6 kanalınız var ve bunların 3 unde RDS devreye giriyor diyelim, bu 3 kanal icin tek tek menuye gidip RDS inactive demeniz ve tekrar ilgili numaraya kaydetmek icin basili tutumanız gerekmekte. Ben bu sekilde olayı cozebildim, daha bir kısa yolu varsa bende ogrenmek isterim.

    İyi yillar.
  • 
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.