Şimdi Ara

/// PEUGEOT 308 /// (495. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.820
Cevap
56
Favori
1.476.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 493494495496497
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrb 308 den uzak durun bence.nede olsa fransız.1.alternatifiniz ASTRA,2.alternatifiniz FOCUS olmalıdır.siz bilirsiniz.
  • selam arkadaşlar peugeot çıkma parça yedek parçayla yanınızdayız...0532 420 36 29 tugay...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    308 (Dizel 112 HP) YOL TUTUŞU ve BAZI DİĞER KONULAR HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİR MİSİNİZ?

    Çeşitli özellikleri nedeniyle 308 dizeli seçeneklerim arasına aldım.
    Aşağıdaki konular akkında 308 kullanıcılarından bilgi rica ediyorum.

    1. Aracın yol tutuşu nasıl? Özellikle yüksek süratlerde. Arkasını kolay bıraktığına dair bir yorum okudum (yani kıçı atıyor mu)? Böyle bir durum varmı? Yol tutş açısından sert ve hızlı daha doğrusu sportif kullanıma uygun mu? NOT: Lütfen kullanmamış olanlra yorum yapmasın!
    2. Yüksek süratlerle fazla rüzgaz sesi alıyor mu?
    3. Direksiyonu hissiz mi?
    4. Otobanda düz yolda (örneğin Bolu - Sakarya arası) en son ne hıza çıkar. Her hülikarda düz yolda rahatlıkla çıktığı son sürat nedir?
    5. Otobanda rampada (örneğin Bolu - Ankara tünele doğru gidiş veya Ankara çıkışı İstanbula doğru) en son ne hıza çıkar.
    6. Yukarıdaki konularla ilgili mümkünse kıyaslama yaparak (astra-focus-golf-megan-honda vb) cavp verebilen olursa daha da memnun olurum. Özellikle de yol tutuş konusunda.
    7. Özlellikle yol tutuş konusunda bazı endişelerim var. Araç bana biraz yüksek görünyor. Arka süspansiyonlar bağımsız değil. Benim için en öne çıkan konu yüksek süraterde viraşda kıçı çok kolay atıyor mul?

    Arz ederim.

    Sorunun cevaplarını ben söyle kendime göre veriyim;
    1, Yol tutuşu sağlamdır yani güven verir, arkasını atmaya eğimi yok ama sınırı zorlarsanız, benim başıma bir kez geldi ama benim kullandığım yol çakıllı ve yağmuru sık viraj olan bir ara yoldu ama öyle otoban yada asfaltta hatta yol yağmuruken bile görmedim.

    2, Bak bu konuda tek diyebileceğim bundan iyisi olmaz, hiç ses vermiyor + yol seside duyamazsınız zaten

    3,Yüksek hızlarda cok güzel hisli direksiyon konusunda problem yok, tabi herkezin kullandığı markaya göre algılabilir.

    4,Otoban değilde çift seritli bölünmüş yolda ankara-temelli-polatlı arasında yaptığım hız ortalama kolay cıktığı hız 140 hiç zorlamazsınız biraz daha hız yapayım derseniz çok rahat 190 görür ben son ibreyi görüyorum ama benim motorumda chip turning var ben hızı sevdiğim için taktırdım. sportif kullanıma uygun sehir içinde biraz daha dikkat etmen lazım ön burun dönerken sürtebilirsin (Fren konusunda tam not aldı benden 160 km/h ile kısa mesafede tak diye durdu.) Otoban Rampalarına geldiğinde araç sahlanıyor yeterki rampa olsun, 140'dan asağı gitmezsin bayılmaz yığılmaz

    5,Hız konusunda peugeot'tun yavas araçını görmedim sınırın neyse ona cıkarsın arkadaşım süphen olmasın

    6,Bildiğim araçlara göre söyle sıra yapayım FOCUS II,ASTRA III,GOLF III,HONDA,MEGAN III, focus'un eski kasası yol tutuşu konusunda coğu yeni çıkan araçlara denk araçtır.

    7,Yol tutuşu konusunda bir gariplik yok ve bağımsız olması bir araçın kıç atacağı anlamınada gelmez en güzel örnek ASTRA'dır, onun sistemide bağımsız değildir ama yol tutuşu etkileyicidir, yüksek olmasının bir zararını görmedim yararını gördüm Türkiye sartlarında yüksek araç tercihim oluyor genelde, umarım doğru karar verirsiniz.




  •  /// PEUGEOT 308 ///

    Araba.com'da yapılan uzun dönem testini 308 thp başarı ile tamamladı.
     /// PEUGEOT 308 ///

     /// PEUGEOT 308 ///

     /// PEUGEOT 308 ///

     /// PEUGEOT 308 ///

     /// PEUGEOT 308 ///

     /// PEUGEOT 308 ///




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    308 (Dizel 112 HP) YOL TUTUŞU ve BAZI DİĞER KONULAR HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİR MİSİNİZ?

    Çeşitli özellikleri nedeniyle 308 dizeli seçeneklerim arasına aldım.
    Aşağıdaki konular akkında 308 kullanıcılarından bilgi rica ediyorum.

    1. Aracın yol tutuşu nasıl? Özellikle yüksek süratlerde. Arkasını kolay bıraktığına dair bir yorum okudum (yani kıçı atıyor mu)? Böyle bir durum varmı? Yol tutş açısından sert ve hızlı daha doğrusu sportif kullanıma uygun mu? NOT: Lütfen kullanmamış olanlra yorum yapmasın!
    2. Yüksek süratlerle fazla rüzgaz sesi alıyor mu?
    3. Direksiyonu hissiz mi?
    4. Otobanda düz yolda (örneğin Bolu - Sakarya arası) en son ne hıza çıkar. Her hülikarda düz yolda rahatlıkla çıktığı son sürat nedir?
    5. Otobanda rampada (örneğin Bolu - Ankara tünele doğru gidiş veya Ankara çıkışı İstanbula doğru) en son ne hıza çıkar.
    6. Yukarıdaki konularla ilgili mümkünse kıyaslama yaparak (astra-focus-golf-megan-honda vb) cavp verebilen olursa daha da memnun olurum. Özellikle de yol tutuş konusunda.
    7. Özlellikle yol tutuş konusunda bazı endişelerim var. Araç bana biraz yüksek görünyor. Arka süspansiyonlar bağımsız değil. Benim için en öne çıkan konu yüksek süraterde viraşda kıçı çok kolay atıyor mul?

    Arz ederim.

    Yol tutuşda ciddi sıkıntı yok.Ama bağımsız arka süspansyon olmadığı için maceraya açık doğal olarak arka tarafı zorlamalarda bırakmaya meyilli.Astrada bağımsız değil ama watt kol olduğu için kurtarıyor.
    Bu sınıfta referans focus ve golftur tartışma götürmez..
    Rüzgar sesi yok

    son hız 190 ı gördum gerisi arkaya rüzgar alır ve yokuş aşagıda yakalarsın
    Direksyon çok hissiz,kullan anlarsın.

    aracın altı yüksek doğal olarak rakiplere göre alta daha fazla rüzgar aldığı için yüksek süratte daha az yol tutuş ve yanal rüzgarlarda stabil olma sorunu var.




  • Dizel otomatik araç kullananlara bir kaç sorum olacak:
    bir depo ile kaç km yapılabiliyor?
    100tl lik bir yakıt ile şehir içinde kaç km gidiyor?
    genel olarak otomatik vites kullanımı hakkında görüşleriniz nelerdir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    308 (Dizel 112 HP) YOL TUTUŞU ve BAZI DİĞER KONULAR HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİR MİSİNİZ?

    Çeşitli özellikleri nedeniyle 308 dizeli seçeneklerim arasına aldım.
    Aşağıdaki konular akkında 308 kullanıcılarından bilgi rica ediyorum.

    1. Aracın yol tutuşu nasıl? Özellikle yüksek süratlerde. Arkasını kolay bıraktığına dair bir yorum okudum (yani kıçı atıyor mu)? Böyle bir durum varmı? Yol tutş açısından sert ve hızlı daha doğrusu sportif kullanıma uygun mu? NOT: Lütfen kullanmamış olanlra yorum yapmasın!
    2. Yüksek süratlerle fazla rüzgaz sesi alıyor mu?
    3. Direksiyonu hissiz mi?
    4. Otobanda düz yolda (örneğin Bolu - Sakarya arası) en son ne hıza çıkar. Her hülikarda düz yolda rahatlıkla çıktığı son sürat nedir?
    5. Otobanda rampada (örneğin Bolu - Ankara tünele doğru gidiş veya Ankara çıkışı İstanbula doğru) en son ne hıza çıkar.
    6. Yukarıdaki konularla ilgili mümkünse kıyaslama yaparak (astra-focus-golf-megan-honda vb) cavp verebilen olursa daha da memnun olurum. Özellikle de yol tutuş konusunda.
    7. Özlellikle yol tutuş konusunda bazı endişelerim var. Araç bana biraz yüksek görünyor. Arka süspansiyonlar bağımsız değil. Benim için en öne çıkan konu yüksek süraterde viraşda kıçı çok kolay atıyor mul?

    Arz ederim.

    Yol tutuşda ciddi sıkıntı yok.Ama bağımsız arka süspansyon olmadığı için maceraya açık doğal olarak arka tarafı zorlamalarda bırakmaya meyilli.Astrada bağımsız değil ama watt kol olduğu için kurtarıyor.
    Bu sınıfta referans focus ve golftur tartışma götürmez..
    Rüzgar sesi yok

    son hız 190 ı gördum gerisi arkaya rüzgar alır ve yokuş aşagıda yakalarsın
    Direksyon çok hissiz,kullan anlarsın.

    aracın altı yüksek doğal olarak rakiplere göre alta daha fazla rüzgar aldığı için yüksek süratte daha az yol tutuş ve yanal rüzgarlarda stabil olma sorunu var.


    Yeni ASTRA 308'e göre daha yüksek ve büyük boyutlara sahiptir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    308 (Dizel 112 HP) YOL TUTUŞU ve BAZI DİĞER KONULAR HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİR MİSİNİZ?

    Çeşitli özellikleri nedeniyle 308 dizeli seçeneklerim arasına aldım.
    Aşağıdaki konular akkında 308 kullanıcılarından bilgi rica ediyorum.

    1. Aracın yol tutuşu nasıl? Özellikle yüksek süratlerde. Arkasını kolay bıraktığına dair bir yorum okudum (yani kıçı atıyor mu)? Böyle bir durum varmı? Yol tutş açısından sert ve hızlı daha doğrusu sportif kullanıma uygun mu? NOT: Lütfen kullanmamış olanlra yorum yapmasın!
    2. Yüksek süratlerle fazla rüzgaz sesi alıyor mu?
    3. Direksiyonu hissiz mi?
    4. Otobanda düz yolda (örneğin Bolu - Sakarya arası) en son ne hıza çıkar. Her hülikarda düz yolda rahatlıkla çıktığı son sürat nedir?
    5. Otobanda rampada (örneğin Bolu - Ankara tünele doğru gidiş veya Ankara çıkışı İstanbula doğru) en son ne hıza çıkar.
    6. Yukarıdaki konularla ilgili mümkünse kıyaslama yaparak (astra-focus-golf-megan-honda vb) cavp verebilen olursa daha da memnun olurum. Özellikle de yol tutuş konusunda.
    7. Özlellikle yol tutuş konusunda bazı endişelerim var. Araç bana biraz yüksek görünyor. Arka süspansiyonlar bağımsız değil. Benim için en öne çıkan konu yüksek süraterde viraşda kıçı çok kolay atıyor mul?

    Arz ederim.

    Cevap verenler teşekkür ediyorum.

    3 sene astra 1,3 CDTİ kullandım.
    En beğenmediğim nokta yüksek süratlardaki rüzgar sesiydi. Özellikle 130 km/h üzerindeki hızlarda (çoğunlukla seyir süratim 150 km/h üzeri otoban) müzik dinlemek anlamsız oluyordu.

    Bu rüzgar sesinin olağan her arabada olan bir şey sanıyordum. Taki aynı yolda avensis sürene kadar...

    Astra 180'i geçmiyordu. Ankara-İstanbul otobanda bir - iki viraj hariç Astra 180 km/h hızla ve güvenle gidebiliyor (Tabi eğer bu hıza çıkabilirse).
    O yüzden 308'i öğrenmek istedim.
    Anladığım rüzgar sesi Astraya göre oldukça az.
    Yol tutuşla ilgili yerli yabancı sitelerde olkuduğum kimse KÖTÜ DEMİYOR, ama iyi de demiyor.
    O yüzden merak ettim...

    Tekrar teşekkürler...




  • Yardımcı olmuşsak ne mutlu bize arkadaşım, yol tutuşu konusunda sıkıntı yok sürünce zaten görürsün, sınıfın en iyisi şu an focus II bence araç eskimiyor yol tutuşu cok başarılı, ama diğerleride ona çok yakınlar bu C sınıfındaki araçlar bence en iyi yol tutan araçlar, ve biliyorsunuz ki yenilerde ESP v.s olduğu içinde sıkıntı yaşatacak bir durum olmuyor.
  •  /// PEUGEOT 308 ///

    Lapa Lapa Kar Yağsın 308'mi Beyazlara Boyayım ben.
     /// PEUGEOT 308 ///




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soldier-down

    Dizel otomatik araç kullananlara bir kaç sorum olacak:
    bir depo ile kaç km yapılabiliyor?
    100tl lik bir yakıt ile şehir içinde kaç km gidiyor?
    genel olarak otomatik vites kullanımı hakkında görüşleriniz nelerdir?


    cevap verecek kimse yokmu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soldier-down

    quote:

    Orijinalden alıntı: soldier-down

    Dizel otomatik araç kullananlara bir kaç sorum olacak:
    bir depo ile kaç km yapılabiliyor?
    100tl lik bir yakıt ile şehir içinde kaç km gidiyor?
    genel olarak otomatik vites kullanımı hakkında görüşleriniz nelerdir?


    cevap verecek kimse yokmu?

    Aracım otomatik değil olsa cevap verirdim yinede kendi aracımın yaktığını söyleyebilirim, 1.6 110hp dizel aracım bir depo ile 1000 yapıyor kafadan yapar uzun yolda dahada sabit hızla gidersen bu oranı yükseltebilirsin, sehir içinde 5.9-6.0 arasında yakıyor benim aracım biraz seri kullandığım için bazı değerler diğer arkadaşlardan fazla olabiliyor Otomatiklerde bana yakın yakıyor öyle ucurum fark yok arkadaşım.




  • Peugeot, %14 Daha Ekonomik Olduğunu Kanıtladı

    Peugeot 308 modeli ile gerçekleştirilen test, Volkan Işık Akademi işbirliği ile üç büyük ilde, trafiğin en yoğun olduğu saatlerde düzenlendi.

    Peugeot'nun son nesil Stop&Start sistemine sahip e-HDi motor teknolojisi ile donatılan araçların %14'e varan yakıt ekonomisi sağladığı, İstanbul, İzmir ve Ankara'yı kapsayan bir test ile Türkiye şartlarında ispatlandı.

    Şehir içi trafik koşullarında gerçekleştirilen testlerde %14 oranında yakıt tasarrufu sağlandı. Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu yetkilileri de testlere eşlik ederek elde edilen değerleri onayladı. Test süresince yeni nesil Total Excellium Dizel yakıt kullanıldı.

    Türkiye şartlarında yaptığı testlerle adından söz ettiren Peugeot, 2011 yılında iddialı modeli 508 ile benzinli motorların ne kadar ekonomik tüketim değerlerine imza attığını gözler önüne sermişti. Bir depo yakıt ile 1531 km yolu geride bırakmayı başaran 508, güçlü benzinli motoru ve otomatik şanzımanına rağmen ekonomik tüketim değeri ile dikkat çekmişti. Türkiye şartlarında testlerine devam eden Peugeot Türkiye, son olarak mikro-hibrid e-HDi teknolojisinin ne kadar ekonomik ve ne kadar çevre dostu olduğunu kanıtlamak üzere Volkan Işık Akademi tarafından gerçekleştirilen ve Tosfed tarafından onaylanan yeni bir test gerçekleştirdi.

    TOSFED TARAFINDAN ONAYLANDI

    Peugeot 2012 yılında da yakıt ekonomisi konusunda ilk önemli atağını yaptı ve bu kez çok önemli bir teknoloji olan e-HDi ile bir test gerçekleştirdi. Üstelik bu test, sistemin yakıt tüketimi konusunda ne kadar ekonomik ve ne kadar çevre dostu olduğunu ispatlamak için yoğun trafik şartları altında yapıldı. Test süresince yeni nesil Total Excellium Dizel yakıt kullanıldı.

    Testin ilk bölümünde İstanbul trafiğinin en yoğun olduğu köprü ve kalabalık caddeler (Bağdat Caddesi gibi) tercih edildi. Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu'ndan da yetkililerin katıldığı testler Tosfed tarafından da onaylandı. İstanbul'da sabah ve akşam mesai saatleri göz önüne alınarak gerçekleştirilen testin sonucunda e-HDi teknolojisinin kullanıldığı Peugeot 308'in, HDi motor kullanılan 308'e göre %14 daha az yakıt tükettiği ispatlandı.

    HEM EKONOMİK, HEM ÇEVRE DOSTU BİR SİSTEM

    Volkan Işık Akademi tarafından gerçekleştirilen testler sonrasında ortaya çıkan bu fark, e-HDi sisteminin ekonomik olmasının yanısıra yoğun trafik koşullarında Stop&Start sistemi sayesinde CO2 salımı yapmadığı için çevre dostu olduğunu da ispatlamış oldu.

    İstanbul'da yapılan testlerin ardından rota bu kez bir diğer büyük şehir olan İzmir'e çevrildi. İzmir'de de sabah ve akşam saatlerinde yapılan testler sonucunda İstanbul'da ulaşılan verilerin aynısı elde edildi. Üçüncü ve son rota olan Ankara'da da aynı sonuçlara ulaşıldı ve test önemli bir ekonomik tüketim başarısı ile sona erdi. Üç büyük şehrimizi kapsayan testlerin verdiği bilgiler ışığında mikro-hibrid e-HDi teknolojisi %14'ü aşan yakıt tüketim farkıyla son dönemlerde geliştirilmiş en iyi sistemlerden biri olduğunu kanıtladı.

    ÇEVRE ETKİNLİĞİ ÖN PLANDA

    Çevre etkinliği ve CO2 salımlarının azaltılması Yeni Peugeot 308 projesinin başlıca amaçlarından biri oldu ve araçta yakıt tüketimini etkileyen tüm etkenler bu amaçla optimize edildi. Araç ağırlığı ortalama 25 kg azaltıldı, yuvarlanma direnci düşük 16" lastikler kullanıldı, alternatörün çalışması optimize edildi, hidrolik direksiyon (GEP) kontrolü iyileştirildi. Yakıt tüketimine etki eden en önemli unsurlardan hava sürtünme katsayısı 0,28 Cd ile segment rekoru bir seviyeye getirildi ve tüm bu gelişmeler mikro-hibrid e-HDi teknolojisi ile tamamlandı.

    E-HDİ İLE DONATILAN GÜÇLÜ VE ZENGİN BİR ÜRÜN GAMI

    Yenilikçi mikro-hibrid e-HDi teknolojisi ile son nesil Stop&Start sistemi 308'in yanısıra 508 sedan, 508 SW, 3008 ve 5008 modellerinde sunuluyor. Böylece 5 farklı Peugeot modeli 1.6l e-HDi 112 Hp motor seçeneği ile düşük yakıt tüketiminin yanısıra 104 g/km'ye ulaşan CO2 salımları sergileyen versiyonları ile tüketicinin beğenisine sunuluyor.




  • iyi günler herkese.

    35.000 liraya 2011 model 31000 km'de 1.6 dizel araç var. Fiyat iyi mi sizce alınır mı? Ciddi ciddi düşünüyorum çünkü. Yeni c3 ile arasında kalınsa hangisi daha ağır basar? 308 daha oturaklı ve geniş gibi geliyor bana. Yorumlarınız için saolun.
  • quote:

    308 (Dizel 112 HP) YOL TUTUŞU ve BAZI DİĞER KONULAR HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİR MİSİNİZ?

    Çeşitli özellikleri nedeniyle 308 dizeli seçeneklerim arasına aldım.
    Aşağıdaki konular akkında 308 kullanıcılarından bilgi rica ediyorum.

    1. Aracın yol tutuşu nasıl? Özellikle yüksek süratlerde. Arkasını kolay bıraktığına dair bir yorum okudum (yani kıçı atıyor mu)? Böyle bir durum varmı? Yol tutş açısından sert ve hızlı daha doğrusu sportif kullanıma uygun mu? NOT: Lütfen kullanmamış olanlra yorum yapmasın!
    2. Yüksek süratlerle fazla rüzgaz sesi alıyor mu?
    3. Direksiyonu hissiz mi?
    4. Otobanda düz yolda (örneğin Bolu - Sakarya arası) en son ne hıza çıkar. Her hülikarda düz yolda rahatlıkla çıktığı son sürat nedir?
    5. Otobanda rampada (örneğin Bolu - Ankara tünele doğru gidiş veya Ankara çıkışı İstanbula doğru) en son ne hıza çıkar.
    6. Yukarıdaki konularla ilgili mümkünse kıyaslama yaparak (astra-focus-golf-megan-honda vb) cavp verebilen olursa daha da memnun olurum. Özellikle de yol tutuş konusunda.
    7. Özlellikle yol tutuş konusunda bazı endişelerim var. Araç bana biraz yüksek görünyor. Arka süspansiyonlar bağımsız değil. Benim için en öne çıkan konu yüksek süraterde viraşda kıçı çok kolay atıyor mul?

    Arz ederim.
    1) Aracın yol tutusu güzeldir fakat sınıf lideri olduğu söylenemez. arkasını atma gibi bir problem ben yaşamadım hiç
    2) Araç rüzgar sesinii almıyor fakat biraz etkileniyor 170 den sonra.
    3) Direksiyon biraz hissiz ama balans sorunu olmadığı sürece istekleri karşılayacağını düşünüyorum
    4) Benim aracım 112 lik düz yolda 200 ü gördüm ki adapazarı bolu arasında rüzgar olmazsa 200 ü bile geçebilirsin çünkü orasının oksijeni gayet iyi rampa aşağı 205 civarı yaptımm
    5) rampada üstüne tanımam yüksek tork sayesinde gayet toz yutturur, selektör atarsın ama hızı konusunda tecrübem yok.
    6) eski bir honda kullanıcısıyım 2008 efsane kasa sahibiydim honda ile yüskek hızlarda kıyaslayamayız çünkü honda mermi gibi gidiyordu 4 te 183 ü gösteriyordu. araçla 220 görmüşlüğüm var. focusunda sürüş konusunda lider olduğunu çevremdeki arkadaşlar dile getiriyor ancak 308 sürüş konusunda üzmez sizi ortalamalarda bir araç .
    7) Yerden yükseklği , yüksek hızlarda hissedilir özellikle kamyonun yanından felan geçerken ama bi sıkıntı olmaz merak etmeyin ...




  • quote:

    iyi günler herkese.

    35.000 liraya 2011 model 31000 km'de 1.6 dizel araç var. Fiyat iyi mi sizce alınır mı? Ciddi ciddi düşünüyorum çünkü. Yeni c3 ile arasında kalınsa hangisi daha ağır basar? 308 daha oturaklı ve geniş gibi geliyor bana. Yorumlarınız için saolun.


    Dediğiniz araç manuel vites 92 lik galiba eğer öyleyse gayet güzel bir rakam c3 le karşılaştırılamaz bile çünkü sınıf farkı var 308 genişlik yol tutuş vb özelliklerde c3 ten cok daha iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgn26

    quote:

    iyi günler herkese.

    35.000 liraya 2011 model 31000 km'de 1.6 dizel araç var. Fiyat iyi mi sizce alınır mı? Ciddi ciddi düşünüyorum çünkü. Yeni c3 ile arasında kalınsa hangisi daha ağır basar? 308 daha oturaklı ve geniş gibi geliyor bana. Yorumlarınız için saolun.


    Dediğiniz araç manuel vites 92 lik galiba eğer öyleyse gayet güzel bir rakam c3 le karşılaştırılamaz bile çünkü sınıf farkı var 308 genişlik yol tutuş vb özelliklerde c3 ten cok daha iyidir.

    92 HDi ise güzel fiyat 2011 model kmde normalse değer uygun geldi banada çok ucuzuna bakmayın araçların mutlak birseyi vardır




  • Evet arkadaşlar 92 hdi manuel olan versiyonu. Aracı gidip gördüm, denedim sürdüm. Gayet temiz. Teşekkür ederim yorumlarınıza.
  • hdi 90 ile 110 luk yakıt olarak fark var mı?
  • yeni 112 hp lik motorlar, dikkat ettim gerçekten sessiz. 8v olarak tasarlanmış ve bir çok yenilik var. kullanıcı varmı?
  • 
Sayfa: önceki 493494495496497
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.