Şimdi Ara

Peugeot 306 Xr İnceleme (Eski otomobil inceleme konuları devam)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
3
Favori
5.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, hazır bayramken evden çıkmadan boş vaktim varken bu aralar moda olan eski araç incelemelerine bir katkım olsun :)

    Otomobilimiz 2000 model Peugeot 306 Xr donanımlı retro pug lar içinde nerdeyse en sevileni. Geçen sene haziran ayında 120.000 km de iken aldım şuan aracım 155.000 km de sanırım 35.000 km ile bir aracı tanıyıp inceleme yazısı yazmak için yeterli yolu yapmışım. Bana birçok anısı oldu birçok uzun yola çıktım bu araçla.

    Öncelikle söze aracın görünümünden başlıcam; 90ların modası olan agresif tasarım mevcut ve araç temiz olduğu müddetce gerçekten göze güzel görünüyor. İç tasarımdaki hafif yatık göğüs kızgın bakışlı farlar ile araç içine oturduğunuz anda size spor bir sürüş sunacağını temin ediyor.

    306 günümüz Peugeot larından çok çok farklı bir konumda. Günümüzdeki pug lar daha konfor odaklı ve üretim maliyeti eşdeğer modellerine göre düşürülmeye çalışılmış aynı zamanda yuvarlanmış tasarımlarla üretiliyor. 306 ise daha hafif karoser, seri bir motor ile keskin direksiyon hissi ile konfordan ziyade spor sürüş odaklı bir araç.



     Peugeot 306 Xr İnceleme (Eski otomobil inceleme konuları devam)


    Araçta 1.6 8v 90bg 135nm. torka sahip atmosferik benzinli ünite bulunuyor. 0-100km hızlanması 10.5 saniye olarak belirtilmiş. Araç 120.000 km ye kadar benzin ile kullanılmış ben alır almaz Lpg taktırdım. Şuanki haliyle sakin kullanımla şehir içi 10.5 lt. civarı tüketimi var. Uzun yolda bu 6.5-7 lt. ye kadar düşüyor. Makul değerler. Düşük devirlerde oldukca atak yüksek devirlerde ise biraz cansız bir motor. Şehir içinde kullanımı gerçekten keyifli bu sayede.

    Aracın boş ağırlığı 1150kg.

    Aracın sürüşüne gelirsek ağır ancak yüksek hızlarda güven veren, hassasiyeti çok iyi ayarlanmış ve seri cevap verebilen bir direksiyon. Şehir içinde böbrek taşı dökmenize müsade edebilecek kadar sert suspansiyonlar ancak yine virajlarda güven hissinin dibini yaşatan yol tutuşu mevcut. Benim gibi genç bir sürücü için keyifli sollamalara çıkarken ve yüksek devirlerdeki motor sesini dinlerken yüzünde gülümseme oluşturacak bir sürüş ancak emekli yaşlı bi amca için belki işgenceye dönüşebilecek bir sürüş stili var aracın. Fren dozajlaması kötü, çok çabuk blokaja düşebiliyor malesef Xr donanımında Abs de yok. Hassas ve soğukkanlı bir kullanıcı çok kısa mesafede aracı durdurabilir ancak bir aceminin eline verirseniz durum vahim olabilir. 306 biraz iyi pilotajlık isteyen bir araç siz iyiyseniz şayet araç istediğinizi size verebilir ancak kötü bir şöförseniz bugüne kadar pert olan sayısız 306 arasına bir tane daha katılır.

    Xt donanımında Abs, 4 airbag, yağmur sensörü, otomatik klima ve opsiyonel Esp gibi günümüz B sınıfı otomobilleriyle denk donanımlar mevcut.

    10.000km de bir bakım periyodu mevcut ve bakımı yağ, yağ filtresi, hava filtresi değişimiyle 110tl tutuyor. Araçta 10w-40 yarı sentetik motor yağı kullanılıyor.

    Söylediğim gibi yol tutuşunda araç gerçekten başarılı. Ne kadar zorlarsanız zorlayın önden kopma yaşamıyorsunuz. Belli bir hızın üzerinde arkadan kopabilir bunuda kontra yaparak toparlayabiliyorsunuz. Fizik kurallarına aykırı bir hareket yapmadığınız müddetce yol tutuşunda Focus 1 ile yarışır ancak onun kadar iyi olamaz.
    Önlerde McPerson arkalarda ise bükümlü çubuklu torsiyon sistemi mevcut.

     Peugeot 306 Xr İnceleme (Eski otomobil inceleme konuları devam)




    Bu aracın kötü yönü yokmu diyebilirsiniz elbetteki var; belki bütün fransız araçlarında mevcut olan iç mekan gürültüsü. Seslerin kaynağını çözerseniz sesleri kesebilirsiniz ancak ne olursa olsun bir almanın sessizliğine ulaştıramazsınız. Aynı şekilde yalıtımda çok iyi değil motor sesini çok fazla almasada pürüzlü asfaltda biraz fazla yol sesi var. Camlardan 120km/h a kadar rüzgar sesi girmiyor ancak bunun üzerinde özellikle sunroof dan rüzgar sesi sızabiliyor. Onun dışında bu aracı uzun yolda ve kaymak gibi asfaltda konfor alabilecek şekilde kullanabilirsiniz ancak şehir içinde ve İstanbul yollarında çok fazla konfor beklememeniz gerekli. Araç yükden direk etkileniyor 3 kişiye kadar problem yok performans farkını hissetmiyorsunuz ancak 4 kişi ile birlikte ayriyetten bagaj yüküde olursa rampalarda turbo dizel hasreti çekebilirsiniz. Devir çevirdiğiniz müddetce performans alırsınız fakat göreceğiniz tüketim değeriyle birlikte ayağınızı gazdan çekmeniz rampalara sağ şeritte bitirmeniz insanın canını sıkabiliyor.

     Peugeot 306 Xr İnceleme (Eski otomobil inceleme konuları devam)

    Motorun ve şansumanın uyumu güzel ilk 3 vitesde yaşıyacağınız ataklık 90bg lik benzinli bir araçtan çok daha fazlasını görmenizi sağlıyor. 0-100 ü 10.5 olmasına rağmen normal bir değer gibi görünmesine rağmen düşük devirlerdeki ivmelenme çok keyifli. 120-130km/h dan sonrada bu hızlanma kesilmiyor buna atmosferiğin nimetide diyebiliriz fakat 120km/h ın üzerinde aşırı yakıt sarfiyatı mevcut. Resimde de gördüğünüz gibi 5. vites 2000rpm de 70km/h 3000rpm de 110km/h yapıyor. Uzun yolda tüketimi gayet kabul edilebilir.

     Peugeot 306 Xr İnceleme (Eski otomobil inceleme konuları devam)
     Peugeot 306 Xr İnceleme (Eski otomobil inceleme konuları devam)
     Peugeot 306 Xr İnceleme (Eski otomobil inceleme konuları devam)


    Klasik söylem olan Fransız aracı sorunludur önyargısını kesinlikle bana yaşatmadı. Aldığımdan beri tek problemi torsiyon bilyalarında yaşadım. 400tl gibi bir maliyetle nerdeyse ömürlük çözümü mevcut. Onun dışında genel bakımlarından ziyade baskı balata ile fren balatalarını değiştirdim. Ön takım biraz hassas doğrudur ancak düzgün kullanıldığı müddetce sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Aldığımdan beri en ufak rot ayarı istemedi 35.000km içerisinde.


    Aracımın üzerinde 195/50/15 ebatlı Yokohama A drive serisi lastikler mevcut. Bundan önce 185/65/14 orjinal ebatlı Michelin Energy Saver lastikleri mevcuttu. Virajlarda kötü ancak sessizlik ve konforda çok iyiydi. Konfordan çalıp yol tutuşa ve kısa mesafeli frene sebeblerden biride lastiklerim. Bu lastiklerden sonra viraj kabiliyeti oldukca arttı. Fren dozajlama sorunu ise bir nebze düştü diyebilirim.

    Çok amatörce çektiğim ve vasat vites değişimi yaptığım 0-100 videosunuda paylaşiyim. En azından hızlanma ile ilgili bir fikir verebilir.




    Video u açamayanlar için link;http://www.you-tube.com/watch?v=2gFFfbeMxkw (aradaki tireyi silmeyi unutmayın)



    306lar şuan 12.000 ile 15.000 tl arasında 2.elde alıcı bulabiliyor. Ben 14.000tl ye almıştım bu fiyata alınabilinecek araçlar arasında gerçekten düşünülebilir. Özellikle Xr paltinium ve Xt donanımları yılına göre oldukca dolu. Sanırım bu fiyat aralığında C segmentinde ki rakipi Fiat Marea kabul edilebilir. Malesef Focus 1, Golf 4 ler çok fazla pahalı ancak 306 dan da daha kaliteli araçlar oldukları kesin. Fakat karşılarında kesinlikle mücadele edebilecek bir araç.

    Güncel konularda maaşınız ve arabanız gibi bir konu var. Aldığım maaşa göre araç alacak olsam gücüm çok şükür sıfır C segmenti bir araca yeter ancak Türkiye şartlarında heleki şuan bulunduğumuz durumun içerisinde bu araç bana fazla bile.


    Resimlerin azlığı ve kalitesi için kusuruma bakmayın plansız bir inceleme yaptım. Sorulacak sorulara istediğiniz müddetce cevap verebilirm.

    İyi forumlar hayırlı bayramlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DcD-Semih -- 8 Ağustos 2013; 16:13:59 >







  • Öncelikle belirteyim böyle konulara bayılıyorum, teşekkürler.Sizden ilham alarak bende benim arabamın incelemesini yaparım belki.

    Neyse okumaya başlayayım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    Öncelikle belirteyim böyle konulara bayılıyorum, teşekkürler.Sizden ilham alarak bende benim arabamın incelemesini yaparım belki.

    Neyse okumaya başlayayım :)

    Buyrun okuyun, biraz alelade bir inceleme oldu dediğim gibi müsait bir zaman geliştirmeye ve resim eklemeye çalışıcam, teşekkür ederim
  • Şu incelemelere bayılıyorum.Elinize emeğinize sağlık
  • Konuyu güncellemek için elimden geleni yapıcam.

    Bildiğiniz gibi Xsara ile aynı platformda araç. Birbirlerine çok yakın sürüş dinamikleri var. 306 nın 2001 yılında üretimi durdu fakat Xsara baya bir süre daha devam etti. Xsara ları bende beğeniyorum özellikle makyajlı kasası göze güzel görünüyor ve daha modern kokpite sahip.



    @OmerOzgur1

    Çok teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DcD-Semih -- 8 Ağustos 2013; 16:00:25 >
  • peki çıkardığı tahmini masraf fiyatları ne kadardır?aylık bakım dışında mesela fren disk ve balataları ne kadara mal oldu?veya süspansiyon maliyetleri nasıl?
    bende sedan 306 düşünüyordum yedek parça durumlarına baktım soğudum.bir baskı balata 250 tl.halbuki bir marea da 190 tl.bir honda civic te ithal 160 tl ye kadar bulunabiliyor.ben daha çok işin yedek parçalarına takıyorum
  • Sofore donuk tasarlanmis orta konsol guzel bisey...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiftycent86

    peki çıkardığı tahmini masraf fiyatları ne kadardır?aylık bakım dışında mesela fren disk ve balataları ne kadara mal oldu?veya süspansiyon maliyetleri nasıl?
    bende sedan 306 düşünüyordum yedek parça durumlarına baktım soğudum.bir baskı balata 250 tl.halbuki bir marea da 190 tl.bir honda civic te ithal 160 tl ye kadar bulunabiliyor.ben daha çok işin yedek parçalarına takıyorum

    Valeo marka baskı balata setini 190tl ye aldım. İnternetteki fiyatlara aldanmayın. İşcilikle ve debriyaj teli değişimiyle birlikte bana 300tl ye mal oldu ki bu işciliğin içinde fren ayarı gibi ufak şeylerde mevcuttu. Fren balatalarının fiyatını gerçekten hatırlamıyorum yanlış yönlendirmiş olmayayım arka fren merkezleri ve işcilikle ile beraber 180tl gibi bir rakamdı yanılmıyorsam.

    Yedek parçaları çok kolay bir şekilde bulunabiliyor. Henüz bir sıkıntı yaşamadım.




    @babapars

    Şöföre dönüklüğü çok hissedilmiyor ufak bir açı var açıkcası bir Bmw deki kadar dönük değil ancak ulaşımı ve kullanımı rahat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DcD-Semih -- 8 Ağustos 2013; 16:05:24 >




  • Yakıt durumu nasıl peki?sakin kullanımda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiftycent86

    Yakıt durumu nasıl peki?sakin kullanımda?

    Sakin kullanımı abartırsanız 9.5lt ye kadar düşüyor ancak İstanbul trafiğinde mümkün değil genel ortalama mesajda yazdığım gibi şehir içi 10.5lt. Lpg hesabıyla 25-27krş/km gibi birşey benzini dahil etmezsek.
  • 0-100 10.5 saniye fabrika verisi mi yoksa siz mi ölçtünüz? 90 beygir 1150 kiloluk bir araca göre çok iyi fabrika verisiyse. İnceleme için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1193

    0-100 10.5 saniye fabrika verisi mi yoksa siz mi ölçtünüz? 90 beygir 1150 kiloluk bir araca göre çok iyi fabrika verisiyse. İnceleme için teşekkürler.

    Fabrika verisi hocam çektiğim videoda da zaten çok kötü vites değişimine rağmen o civarlarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DcD-Semih

    Merhaba arkadaşlar, hazır bayramken evden çıkmadan boş vaktim varken bu aralar moda olan eski araç incelemelerine bir katkım olsun :)

    Otomobilimiz 2000 model Peugeot 306 Xr donanımlı retro pug lar içinde nerdeyse en sevileni. Geçen sene haziran ayında 120.000 km de iken aldım şuan aracım 155.000 km de sanırım 35.000 km ile bir aracı tanıyıp inceleme yazısı yazmak için yeterli yolu yapmışım. Bana birçok anısı oldu birçok uzun yola çıktım bu araçla.

    Öncelikle söze aracın görünümünden başlıcam; 90ların modası olan agresif tasarım mevcut ve araç temiz olduğu müddetce gerçekten göze güzel görünüyor. İç tasarımdaki hafif yatık göğüs kızgın bakışlı farlar ile araç içine oturduğunuz anda size spor bir sürüş sunacağını temin ediyor.

    306 günümüz Peugeot larından çok çok farklı bir konumda. Günümüzdeki pug lar daha konfor odaklı ve üretim maliyeti eşdeğer modellerine göre düşürülmeye çalışılmış aynı zamanda yuvarlanmış tasarımlarla üretiliyor. 306 ise daha hafif karoser, seri bir motor ile keskin direksiyon hissi ile konfordan ziyade spor sürüş odaklı bir araç.






    Araçta 1.6 8v 90bg 135nm. torka sahip atmosferik benzinli ünite bulunuyor. 0-100km hızlanması 10.5 saniye olarak belirtilmiş. Araç 120.000 km ye kadar benzin ile kullanılmış ben alır almaz Lpg taktırdım. Şuanki haliyle sakin kullanımla şehir içi 10.5 lt. civarı tüketimi var. Uzun yolda bu 6.5-7 lt. ye kadar düşüyor. Makul değerler. Düşük devirlerde oldukca atak yüksek devirlerde ise biraz cansız bir motor. Şehir içinde kullanımı gerçekten keyifli bu sayede.

    Aracın boş ağırlığı 1150kg.

    Aracın sürüşüne gelirsek ağır ancak yüksek hızlarda güven veren, hassasiyeti çok iyi ayarlanmış ve seri cevap verebilen bir direksiyon. Şehir içinde böbrek taşı dökmenize müsade edebilecek kadar sert suspansiyonlar ancak yine virajlarda güven hissinin dibini yaşatan yol tutuşu mevcut. Benim gibi genç bir sürücü için keyifli sollamalara çıkarken ve yüksek devirlerdeki motor sesini dinlerken yüzünde gülümseme oluşturacak bir sürüş ancak emekli yaşlı bi amca için belki işgenceye dönüşebilecek bir sürüş stili var aracın. Fren dozajlaması kötü, çok çabuk blokaja düşebiliyor malesef Xr donanımında Abs de yok. Hassas ve soğukkanlı bir kullanıcı çok kısa mesafede aracı durdurabilir ancak bir aceminin eline verirseniz durum vahim olabilir. 306 biraz iyi pilotajlık isteyen bir araç siz iyiyseniz şayet araç istediğinizi size verebilir ancak kötü bir şöförseniz bugüne kadar pert olan sayısız 306 arasına bir tane daha katılır.

    Xt donanımında Abs, 4 airbag, yağmur sensörü, otomatik klima ve opsiyonel Esp gibi günümüz B sınıfı otomobilleriyle denk donanımlar mevcut.

    10.000km de bir bakım periyodu mevcut ve bakımı yağ, yağ filtresi, hava filtresi değişimiyle 110tl tutuyor. Araçta 10w-40 yarı sentetik motor yağı kullanılıyor.

    Söylediğim gibi yol tutuşunda araç gerçekten başarılı. Ne kadar zorlarsanız zorlayın önden kopma yaşamıyorsunuz. Belli bir hızın üzerinde arkadan kopabilir bunuda kontra yaparak toparlayabiliyorsunuz. Fizik kurallarına aykırı bir hareket yapmadığınız müddetce yol tutuşunda Focus 1 ile yarışır ancak onun kadar iyi olamaz.
    Önlerde McPerson arkalarda ise bükümlü çubuklu torsiyon sistemi mevcut.






    Bu aracın kötü yönü yokmu diyebilirsiniz elbetteki var; belki bütün fransız araçlarında mevcut olan iç mekan gürültüsü. Seslerin kaynağını çözerseniz sesleri kesebilirsiniz ancak ne olursa olsun bir almanın sessizliğine ulaştıramazsınız. Aynı şekilde yalıtımda çok iyi değil motor sesini çok fazla almasada pürüzlü asfaltda biraz fazla yol sesi var. Camlardan 120km/h a kadar rüzgar sesi girmiyor ancak bunun üzerinde özellikle sunroof dan rüzgar sesi sızabiliyor. Onun dışında bu aracı uzun yolda ve kaymak gibi asfaltda konfor alabilecek şekilde kullanabilirsiniz ancak şehir içinde ve İstanbul yollarında çok fazla konfor beklememeniz gerekli. Araç yükden direk etkileniyor 3 kişiye kadar problem yok performans farkını hissetmiyorsunuz ancak 4 kişi ile birlikte ayriyetten bagaj yüküde olursa rampalarda turbo dizel hasreti çekebilirsiniz. Devir çevirdiğiniz müddetce performans alırsınız fakat göreceğiniz tüketim değeriyle birlikte ayağınızı gazdan çekmeniz rampalara sağ şeritte bitirmeniz insanın canını sıkabiliyor.



    Motorun ve şansumanın uyumu güzel ilk 3 vitesde yaşıyacağınız ataklık 90bg lik benzinli bir araçtan çok daha fazlasını görmenizi sağlıyor. 0-100 ü 10.5 olmasına rağmen normal bir değer gibi görünmesine rağmen düşük devirlerdeki ivmelenme çok keyifli. 120-130km/h dan sonrada bu hızlanma kesilmiyor buna atmosferiğin nimetide diyebiliriz fakat 120km/h ın üzerinde aşırı yakıt sarfiyatı mevcut. Resimde de gördüğünüz gibi 5. vites 2000rpm de 70km/h 3000rpm de 110km/h yapıyor. Uzun yolda tüketimi gayet kabul edilebilir.






    Klasik söylem olan Fransız aracı sorunludur önyargısını kesinlikle bana yaşatmadı. Aldığımdan beri tek problemi torsiyon bilyalarında yaşadım. 400tl gibi bir maliyetle nerdeyse ömürlük çözümü mevcut. Onun dışında genel bakımlarından ziyade baskı balata ile fren balatalarını değiştirdim. Ön takım biraz hassas doğrudur ancak düzgün kullanıldığı müddetce sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Aldığımdan beri en ufak rot ayarı istemedi 35.000km içerisinde.


    Aracımın üzerinde 195/50/15 ebatlı Yokohama A drive serisi lastikler mevcut. Bundan önce 185/65/14 orjinal ebatlı Michelin Energy Saver lastikleri mevcuttu. Virajlarda kötü ancak sessizlik ve konforda çok iyiydi. Konfordan çalıp yol tutuşa ve kısa mesafeli frene sebeblerden biride lastiklerim. Bu lastiklerden sonra viraj kabiliyeti oldukca arttı. Fren dozajlama sorunu ise bir nebze düştü diyebilirim.

    Çok amatörce çektiğim ve vasat vites değişimi yaptığım 0-100 videosunuda paylaşiyim. En azından hızlanma ile ilgili bir fikir verebilir.




    Video u açamayanlar için link;http://www.you-tube.com/watch?v=2gFFfbeMxkw (aradaki tireyi silmeyi unutmayın)



    306lar şuan 12.000 ile 15.000 tl arasında 2.elde alıcı bulabiliyor. Ben 14.000tl ye almıştım bu fiyata alınabilinecek araçlar arasında gerçekten düşünülebilir. Özellikle Xr paltinium ve Xt donanımları yılına göre oldukca dolu. Sanırım bu fiyat aralığında C segmentinde ki rakipi Fiat Marea kabul edilebilir. Malesef Focus 1, Golf 4 ler çok fazla pahalı ancak 306 dan da daha kaliteli araçlar oldukları kesin. Fakat karşılarında kesinlikle mücadele edebilecek bir araç.

    Güncel konularda maaşınız ve arabanız gibi bir konu var. Aldığım maaşa göre araç alacak olsam gücüm çok şükür sıfır C segmenti bir araca yeter ancak Türkiye şartlarında heleki şuan bulunduğumuz durumun içerisinde bu araç bana fazla bile.


    Resimlerin azlığı ve kalitesi için kusuruma bakmayın plansız bir inceleme yaptım. Sorulacak sorulara istediğiniz müddetce cevap verebilirm.

    İyi forumlar hayırlı bayramlar..
    Hocam arabanız çok temizmiş. Şu an tam karşımda duruyor fotoğrafını çektim ama foruma yükleyemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilysblc -- 10 Ağustos 2013; 22:42:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ilysblc kullanıcısına yanıt
    İnceleme için teşekkürler hocam, satmamış olsaydık ben de 1986 Citroen BX incelemesi yapardım ama kısmet artık

    @ilysblc;

    İlk mesajı alıntılamanızın lüzumu yok hocam, sayfa düzenini baltalıyor.Düzeltirseniz sevinirim
  • 2002 yilinda 98 model, ayni renk griffe almistik.araba surmeyi de 306 da ogrendim zaten.Cok keyifliydi bir aracti ama babam pert etti
    Guzel inceleme, guzel arac gule gule kullanin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Konuyu güncellemek için elimden geleni yapıcam.

    Bildiğiniz gibi Xsara ile aynı platformda araç. Birbirlerine çok yakın sürüş dinamikleri var. 306 nın 2001 yılında üretimi durdu fakat Xsara baya bir süre daha devam etti. Xsara ları bende beğeniyorum özellikle makyajlı kasası göze güzel görünüyor ve daha modern kokpite sahip.



    @OmerOzgur1

    Çok teşekkür ederim



    Biraz daha bol resimli,bagaj,motor sonra arka koltuklar... olsa mükemmel olacak hani




  • Pug'un en güzel tasarımlarından biri.

    İyi bakın araca hocam
  • inceleme için teşekkürler, incelemeleri okumayı severim
  • Harika bir inceleme olmuş.

    O 0-100 videosundaki motor sesi nedir öyle, harika gerçekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilysblc

    Hocam arabanız çok temizmiş. Şu an tam karşımda duruyor fotoğrafını çektim ama foruma yükleyemiyorum


    @ilysblc
    Nerde gördün hocam arabayı


    @Thomassee
    Pug un en güzel tasarımı kendi görüşümle 406 dır, 306 da dediğiniz gibi en güzellerinden biri. 90 ların tasarımları bana daha heyecanlı daha güzel geliyor


    Cevaplayan herkese teşekkürü borç bilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DcD-Semih -- 10 Ağustos 2013; 11:05:53 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.