Şimdi Ara

:: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.020
Cevap
35
Favori
532.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bguzelsoyy


    quote:

    Orjinalden alıntı: bguzelsoyy

    Arkadaslar Peugeot 306 Cabrio nasil sizce ? 97 model 85.000 km var bi tane almayi dusunuyorum 7,5 milyar fiyati..Sizce bu arabayi alirken dikkat etmem gereken özel bi husus veya baska bisi varmi ? Kisaca bi dusuncelerinizi yazarsaniz sevinirim...




    Valla abicim genel olarak motoruna yürüyenine ciddi bir darbesi olup olmadığına serviste baktıracaksın, döşemelerin temizliğine içinin temizliğine veya boyasına(boyalı olup olmadığına tabi servis bakar) cilasına kendin bakacaksın.Burda cabrio kullanan olmadığı için daha ayrıntılı bilgi alabileceğini sanmıyorum.
  • 85.000 km de 306 griffe aracım var. bugün aracın bakımını yaptırmak için rb.atasoy arkadaşımızın tavsiyelerine uyarak vatan peugeot a gittim. kendisine buradan teşekkür ederim.

    Yapılanlar

    triger kayışı
    şarj kayışı
    klima kayışıya filtresi
    benzin filtresi
    hava filtresi
    motor yağı
    şanzuman yağı (baskı balatayı değiştiren yer yanlış yağ koymuştu o da değişti)
    ön diskler
    hortum
    ön fren balataları
    buji
    üst kapak contası


    bütün bunlar+işçilik 600 ytl tuttu (ödeme kredi kartıyla tek çekim şeklinde gerçekleşti). peugeot göral ın sadece triger için 800-900 ytl istediğini düşünürsek bence çok iyi bir fiyat çıktı. ben memnun kaldım sizlere de tavsiye ederim.
  • iyide bana cabrio sahibi olan birisi lazim ya
  • kisin cabrio soguk olur diyolar..
  • Herkese selamlar
    306 topluluğunu gördüğüme çok sevindim.
    2000 306 XT 1.8 4 Kapı 62000 KM
    Donanım Full
    2 Airbag
    4 cam otomatik
    Klima
    Yağmur-park sensörleri
    Merkezi kilit
    Immobilizer

    Resmi yakında eklerim, faydalı bilgileri paylaşmak üzere...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enginkom -- 27 Temmuz 2007; 10:36:09 >
  • Peugeot 306 XT için Michelin Energy 185*65*14 lastik kullanıyorum, son derece memnunum.
    Lastik hakkında ayrıntılı bilgiler
    http://www.michelin.com.tr/tr/front/affich.jsp?codeRubrique=20060301144421
    adresinde var.
  • Bizde lassa var türkiye nin yollarına uygun ama çok ses yapıyor.Değiştirmeyi düşünüyoruz.Michelin lerin balon yaptığını duydum
    hiç böyle bir sorunla karşılaştınız mı?
  • Kasım ayı sonunda 4 lastiği de değiştirdim, 5000 KM civarında yol yaptım, 1500 KM'si uzun yoldu (ortalama 140 km/s hızla), balon sıkıntım olmadı.
    Ayrıca çorumda bütün kışı hiç zincir takmadan lastikler zaten yeni diye bu yaz tipi lastiklerle geçirdim, yol tutuş problemi de yaşamadım. Bence çekinmeden takılacak bir lastik, ayrıca Michelin Energy H 306 kullanım kılavuzunun da tavsiye ettiği lastiklerden birisi.
  • Bilgi için teşekkürler.Peki yakıt tasarrufu açısından markanın tavsiye ettiği lastik dedikleri gibi tasarruf sağlıyor mu?
  • Yakıttaki fark hakkında pek bişey söyleyemem, arabayı aldıktan 25-30 gün sonra lastikleri değiştirdim, ama şu anki yakıt için şöyle bir oran vereyim, 60 lt depo tam dolu iken, 1000 KM yolu uzun yolda yapıyor 0,18 YTL/KM civarı yapar, yine tam dolu depoyla kışın şehiriçi 500'ü zorluyor, yazın 50-60 KM daha fazla gidiyor. Not: Bu mesafeler kırmızı ışık yanana kadar gidilen yol. yani 6 lt benzin kala ışık yanıyorsa 54 lt benzinle. Bende LPG yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enginkom -- 27 Ağustos 2007; 17:15:11 >
  • Anladım yani yakıt konusunda çok birşey fark ettirmiyor lastik.Önemli olan nasıl kullandığınız
    İmzanızda çok doğru
  • 306 kullanıcıları içinde farlarını değiştiren var mı?
    Angel Eye farlar ve LED stop nasıl duruyor, takmış olan varsa far ve stop lambası görüntüsü gönderebilir mi acaba?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mnt1907

    85.000 km de 306 griffe aracım var. bugün aracın bakımını yaptırmak için rb.atasoy arkadaşımızın tavsiyelerine uyarak vatan peugeot a gittim. kendisine buradan teşekkür ederim.

    Yapılanlar

    triger kayışı
    şarj kayışı
    klima kayışıya filtresi
    benzin filtresi
    hava filtresi
    motor yağı
    şanzuman yağı (baskı balatayı değiştiren yer yanlış yağ koymuştu o da değişti)
    ön diskler
    hortum
    ön fren balataları
    buji
    üst kapak contası


    bütün bunlar+işçilik 600 ytl tuttu (ödeme kredi kartıyla tek çekim şeklinde gerçekleşti). peugeot göral ın sadece triger için 800-900 ytl istediğini düşünürsek bence çok iyi bir fiyat çıktı. ben memnun kaldım sizlere de tavsiye ederim.




    hobaaa çok iyi fiyat çıkmış yaa. valla inanılmaz. buğra böyle fiyat çıkarıyorsa hemde sağlam yapıyuorlar. niye daha önce söylemedin.
    bi dahaki sefere vatana gidelim bari. çok süpermiş ya hiç değilse naz yaparız biraz vatan amcana
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mnt1907

    85.000 km de 306 griffe aracım var. bugün aracın bakımını yaptırmak için rb.atasoy arkadaşımızın tavsiyelerine uyarak vatan peugeot a gittim. kendisine buradan teşekkür ederim.

    Yapılanlar

    triger kayışı
    şarj kayışı
    klima kayışıya filtresi
    benzin filtresi
    hava filtresi
    motor yağı
    şanzuman yağı (baskı balatayı değiştiren yer yanlış yağ koymuştu o da değişti)
    ön diskler
    hortum
    ön fren balataları
    buji
    üst kapak contası


    bütün bunlar+işçilik 600 ytl tuttu (ödeme kredi kartıyla tek çekim şeklinde gerçekleşti). peugeot göral ın sadece triger için 800-900 ytl istediğini düşünürsek bence çok iyi bir fiyat çıktı. ben memnun kaldım sizlere de tavsiye ederim.




    Hocam ben haberinizi aldım. Memnun kaldıysanız ne mutlu bize.İşini temiz yapar vatan amcam Birde bana ismimle hitap edebilirsiniz.Adım buğra.Eğer izin verirseniz bende size isminizle hitap etmek isterim.




    Cihan abi sen ilk bakıma bi telefon çek atlar gideriz beraber sen merak etme.






    quote:

    Orjinalden alıntı: LordOfEldorado

    Bizde lassa var türkiye nin yollarına uygun ama çok ses yapıyor.Değiştirmeyi düşünüyoruz.Michelin lerin balon yaptığını duydum
    hiç böyle bir sorunla karşılaştınız mı?


    Bizim arabayı ilk aldığımızda michelin vardı.Orjinal lastikleri.Bizde yine michelin aldık.Geçen sene abim sağolsun park ederken biraz hızlı yanaşıp düşmüş bir kaldırım taşına girdi.Ön sol lastik.Sonra tabi ön ikisi değişcekti.Baktılar zaten sağdaki de balon yapmıştı.Türkiye şartlarında normal heralde.Hele de abim gibi biri kullanırken...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-18F1A75FA -- 26 Temmuz 2007; 21:47:49 >
  • saolasın buğra.. inş 1 ağustos itibariyle askere gidiyorum. yedek subay olursam rahatlıkla gelip giderim ankaraya. mutlaka hallederiz bir şekilde.. 12 ağustosta da birliğime teslim olacağım.. sonrasında forum buluşma yerimiz olur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    saolasın buğra.. inş 1 ağustos itibariyle askere gidiyorum. yedek subay olursam rahatlıkla gelip giderim ankaraya. mutlaka hallederiz bir şekilde.. 12 ağustosta da birliğime teslim olacağım.. sonrasında forum buluşma yerimiz olur



    Sen arada takılırsın foruma.Ankaraya gelince de haberimiz olsun yani. Hayırlı teskereler abicim. EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER!
  • selam,
    1999 306 griffe im var.
    ne zamandır hararet ile problem yaşıyorum.

    2 servise gittim. problem yok dediler. 2 fanında zamanında devreye girdigini söylediler. konya yolunda deneme sürüşü yaptılar.
    fakat en son bugün hararet ibresinin 100 ün de üzerine cıktıgını gördüm.

    gercekten problem yok mudur?
    8 yıldır hararetin 90 ın üzerine çıktıgına pek şahit olmamıştım.
  • 90 idealdir sanırım.2. fan ne zaman devreye giriyor tam olarak bilmiyorum ama tahminime göre siz 2. fanın devreye girdiğini beklemediniz.Eğer servis de zamanında devreye giriyor diyorsa biraz daha yükselince girer sanırım 2. fan.O zaman düşer hararet.Tabi bunlar tahminim benim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ouzuz

    selam,
    1999 306 griffe im var.
    ne zamandır hararet ile problem yaşıyorum.

    2 servise gittim. problem yok dediler. 2 fanında zamanında devreye girdigini söylediler. konya yolunda deneme sürüşü yaptılar.
    fakat en son bugün hararet ibresinin 100 ün de üzerine cıktıgını gördüm.

    gercekten problem yok mudur?
    8 yıldır hararetin 90 ın üzerine çıktıgına pek şahit olmamıştım.



    kardeş ilk olarak .. sana havaların normalin çok fazla üstünde olduğunu hatırlatırım.ancak aynı olay geçen benim başımada geldi.hataretin herzamanki en yüksek gösterdiği yeri geçti hemen durdum... biraz bekledikten sonra .radyatörü ün kapağını açtım ,biliyorsundur pejoların radyötörünün suyunu koyarken sağ taraftaki ufak hava alıp fazlalığın oradan çıkmasını sağlayan tıpa gibi bir dava vardır onu açtım baya bi su dışarı çıktı.sonra hatırlsdığım kadarıyla en son su takviyesinde o ufak dediğim tıpayı açmadan suyu koyduğum gibi hatırıma geldi.sonra bu şekilde üzerine su koymadan devam ettim.ve hararet bir daha çıkmadı.ben devir daim olayının fazla su koymakla zora soktuğunu biliyorum fakat .dalgınlık işte ALLAH cc tan gözüm sıcak olduğundan hararete takıldı.sanada suyunu bir konturol et derim anlıyacağın.

    not: anlam veremediğiniz bu gibi durumlarda hararetiniz yükselirse ..eğer arabanızda klima varsa hemen açın ikinci fan devreye giriyor tabi o zamanda hatraret dengeleniyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pejo306 -- 27 Temmuz 2007; 18:33:23 >
  • ben bu siteye yenı uye oldum nasıl soru sorup paylaşa bilirim bana yardımcı olurmusun
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.