Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (242. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
5.075
Cevap
54
Favori
638.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 240241242243244
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • skrylmz S kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim. Benim aracla ilgili bir atraksiyon beklentim yok. A noktasindan B noktasina ekonomik ve sorunsuz gideyim yeter. Eski model buyuk markalardan almaktansa boyle yeni arac daha cazip geliyor.

    Eurancap testlerinin kotu oldugu, kolay savruldugu filan soyleniyor ama ne bilim memlekete ve işe gelis gidis yaparken kullanacagim. Onceki aracim linea idi onda bile sorun yasamadim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aliriza81 kullanıcısına yanıt
    301'de beni en çok huzursuz eden içeri aldığı lastik sesleri. Benim lastiklerden mi nedir bilmem çok rahatsız ediyor beni. Bazen radyoyu bile bastırıyor. Egea o yönden bana daha konforlu gelmişti. Ama yakıt konusunda çok iyi kesinlikle tavsiye ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • skrylmz S kullanıcısına yanıt
    Lastik sesi nasil hocam arabada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aliriza81 kullanıcısına yanıt
    İçeri çok ses alıyor benim aracım. Ama bilmiyorum belki lastiklerden olabilir. Good year var üzerinde arkadaşlar da yorum yaparsa belki onlarda durum farklıdır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aliriza81 kullanıcısına yanıt
    Şirkette kullandığımız 301 2015 en boş modeli. Lastikleri lassa. İçeriye aşırı düzeyde lastik sesi alıyor.

    Benim 301 de 2015 model full olanından. Benim araçta o kadar ses yok. Model farkındanmı bilmiyorum. Lastiklerim yazlık michelin, kışlık petlas tı.
    Kışlıkları takınca ses biraz daha artıyor. Şimdi yazlıkları da petlas aldım. Ses konusunda şikayetçi değilim.

    Kullananlardan dinlediğim ve forumlardan okuduğum kadarıyla lastik sesinden genel bir şikayet var. Ama bu segment ve nispeten diğerlerine göre ucuz olan bu tür arabalarda maalesef bu tür sorunlar oluyor. Bizde zaten bu araçları ekonomik olduğu için kullanıyoruz.

    Benim aracım ekonomik ve geniş olsun diğer hataları benim için çok önemli değil diyorsanız 301 bana göre sınıfının iyi araçlarından.




  • Peugeot 301 uzun yol tüketim testi hazırlayana teşekkür ederiz çok başarılı olmuş

    https://www.youtube.com/watch?v=9_3Scbk9-kA&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliriza81

    Tesekkur ederim. Benim aracla ilgili bir atraksiyon beklentim yok. A noktasindan B noktasina ekonomik ve sorunsuz gideyim yeter. Eski model buyuk markalardan almaktansa boyle yeni arac daha cazip geliyor.

    Eurancap testlerinin kotu oldugu, kolay savruldugu filan soyleniyor ama ne bilim memlekete ve işe gelis gidis yaparken kullanacagim. Onceki aracim linea idi onda bile sorun yasamadim.
    Arkadaşım normal insan evladı gibi kullanacaksan güzel araba. Lastik sesi rahatsızlığı ben hissetmedim. Octavia daha çok lastik sesi alıyordu içeriye. Parasına göre iyi araba ekonomik, bagaj büyük, geniş , ferah araba işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 83 bin lira kadar bütçem var bu aracı almayı düşünüyorum. Sizce benzinli mimi yoksa dizel mi bakmalıyız. 2019 model benzinli düşük km bu fiyatlara var aynı zamanda 2017 model 80 90 binde de dizel var bu fiyatlara ya da birkaç bin üzerine. Siz ne tavsiye edersiniz. Araç haftasonundsn haftasonu na kullanılacak senede bir iki defa da uzun yol yapılacak. Max senede 10 bin yaparım. Bundsn önceki aracım 2016 model i20ydi. Yılda 8 9 bin km yapıyordum. Benzinli daha mantıklı geliyor dizelin yakıtı az da olsa bakım masrafları çok diye düşünüyorum..

    Ayrıca 2012 den beri otomatik vites kullanıyorum. Düz vites de sizcr sıkıntı yaşar mıyım çok yorar mı. Kaç günde rahatça kullanmaya başlarım. Çok soru sordum biliyorum ama yardımcı olacaklara şimdiden çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dobermann kullanıcısına yanıt
    Euro 6 dizel kullanıyorum ben. Geçen ay yaptım bakımını. Hava, polen, yağ ve mazot filtresi değişti. Yağ değişti. Ön balatalar değişti. Hepsi 520 lira tuttu. Benzinde olsun 400 lira. 1.6 100 beygir - 1.2 82 beygir. Benzinli araç ses bakımından daha konforludur hiç şüphesiz. Araçtan ne beklediğinize kalmış gerisi aslında.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogzhnbahadir

    Euro 6 dizel kullanıyorum ben. Geçen ay yaptım bakımını. Hava, polen, yağ ve mazot filtresi değişti. Yağ değişti. Ön balatalar değişti. Hepsi 520 lira tuttu. Benzinde olsun 400 lira. 1.6 100 beygir - 1.2 82 beygir. Benzinli araç ses bakımından daha konforludur hiç şüphesiz. Araçtan ne beklediğinize kalmış gerisi aslında.
    Aracı 4 5 sene kullanmayı düşünüyorum hocam en az. Performans delisi değilim. A noktasından B noktasına götürsün yeter. Yetkili servis bakım fiyatı mıdır sizinki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dobermann kullanıcısına yanıt
    Yetkili servis değil. Yetkili servis ön balata hariç 550 lira diye fiyat vermişti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • merhaba arkadaşlar güzel bir peugeot 301 uzun yol tüketim testi buldum sonuç gayet güzel izlemenizi tavsiye ederim...

    https://www.youtube.com/watch?v=9_3Scbk9-kA
  • arkadaşlar aracın kaputunu,araba çalışmadan açamıyorum,dil atmıyor,sorun ne olabilir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün bir kaza yaşadım. Tır dorsesi dönerken arkası takıldı arabama. Sonuç resimdeki gibi. Sizce ne maliyet çıkar. Kasko sigorta var gerçi.






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ogzhnbahadir O kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Onarımı nasıl yaptıracağın önemli. Ön çamurluk değişecek mi değişmeyecek mi. Ayna değişecek. Tampon onarılır muhtemelen. Ön çamurluk da çekiçlenirse maaliyet çok olmaz sanırım. Kasko karşılar her halükarda. Karşı taraftan değer kaybı talep edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dobermann kullanıcısına yanıt
    Haftada enaz iki2 kez caliatiriyorsan dizel yoksa benzinli
    Yakittan tasarruf yapayim diyorsan dizel yoksa benzinli
    Konfor rahatlik icin benzinli yok idare ederim dersen dizel
    Bakim asraflari dizelde fazladir ama 500 dizelse 400 benzinlidir
    Tamir konusunda benzinli daha avantajlidir. Sofirlugunuz iyiyse dizel size yakisir
    Dizel kullanmak zordur. Ilk acilista 1bucuk dakka beklemen gerekiyor isitmak icin. Benzinlide bu dert yok motor sigukken bas gaza gitsin
    2ikinci el alacagin dizel arabanin turbo ve ejektorleri saglammi acilmismi ellenmismi kontrol et. Benzinlide ise lpg tadilati gormusmu kontrol et
    Ayrica direksiyon elektrikli oldugu icin gordugun en rahat direksiyon olacak
    Daha bir suru sey

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ogzhnbahadir O kullanıcısına yanıt
    Ilk defa sesten sikayet eden birini duydum
    Millet ovuyordu 180yuzseksenle giderken yanimdakini rahat duyuyorum diye

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • norton772 kullanıcısına yanıt
    Servise verip tampon çamurluk ve aynayı değiştirmeyi ayrıca dediğiniz gibi değer kaybı talep etmeyi düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • slm Arkdslar pejo 301 2013 kullanmaktayım yag bakimlarini yapacam mazot ponpasi bakiminda mozot ponpasini komple takim olarakmi yoksa icindeki filtreyimi mi degisim yapmam gerek simdiden tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sehzadex -- 25 Mayıs 2020; 21:7:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sehzadex

    slm Arkdslar pejo 301 2013 kullanmaktayım yag bakimlarini yapacam mazot ponpasi bakiminda mozot ponpasini komple takim olarakmi yoksa icindeki filtreyimi mi degisim yapmam gerek simdiden tesekkurler
    Mazot filtresi sadece değişir 30 bin km'de bir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 240241242243244
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.