Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (106. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.075
Cevap
54
Favori
638.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    ben geçen servise gittiğimde bayi de krom kaplı 301 gördüm. hatta teyibi 7 inç ekranlıydı. arka koltukların başlıklarının arkasında 10 inç lcd ler vardı.. ne dir bu die soramadım. ama krom kaplı kapı koluna tutarak açmak istediğimde elimi cizer gibi hissettim.. baktım krom kaplamaların iç tarafa bakan kısımları çok keskin.. öyle olur mu.. her kapı açmada elini çiziyormuş izlenimi verip rahatsız ediyor.. biraz sert yapsam deriyi yüzer gibi geldi..
    garipsedim doğrusu..

    O nasıl kapı koluymuş öyle? ya malzeme bozuk ya da işçilik. 301'in ön konsolundaki dizaynı beğeniyorum. Her ne kadar 7 inçlik ekran işlevsellik olarak iyiyse de bence o görüntüyü bozuyor. Hele koltuk kafalıklarının arkasındaki ekranlar B segmenti bir araç için abartı olmuş. Tabi bence.

    valla anlamadım cidden.. bi daa gidersem resmini çekicem. birde satış temsilcisine sorucam bu nedir die




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    ben geçen servise gittiğimde bayi de krom kaplı 301 gördüm. hatta teyibi 7 inç ekranlıydı. arka koltukların başlıklarının arkasında 10 inç lcd ler vardı.. ne dir bu die soramadım. ama krom kaplı kapı koluna tutarak açmak istediğimde elimi cizer gibi hissettim.. baktım krom kaplamaların iç tarafa bakan kısımları çok keskin.. öyle olur mu.. her kapı açmada elini çiziyormuş izlenimi verip rahatsız ediyor.. biraz sert yapsam deriyi yüzer gibi geldi..
    garipsedim doğrusu..

    O nasıl kapı koluymuş öyle? ya malzeme bozuk ya da işçilik. 301'in ön konsolundaki dizaynı beğeniyorum. Her ne kadar 7 inçlik ekran işlevsellik olarak iyiyse de bence o görüntüyü bozuyor. Hele koltuk kafalıklarının arkasındaki ekranlar B segmenti bir araç için abartı olmuş. Tabi bence.

    valla anlamadım cidden.. bi daa gidersem resmini çekicem. birde satış temsilcisine sorucam bu nedir die

    Evet bi fotoğraf iyi olurdu. Alt tarafı krom kapı kolu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba
    Bende dün itibariyle 2012 model 301 1.6 VTİ Otomatik Allure ile aranıza katıldım. Aracım daha 3500 km ve sıfırdan farkısız 40 bin tl ye aldım ve iyi bir tercih yaptığımı düşünüyorum sıfır kıvamında bir araç olduğu için

    İlk gün izlenimim yakıtın 9-10 litre olmasından başka bir olumsuzluk görmememdi tabi bu gruptaki benzinli otomatik araçların bundan daha farklı yakmayacağımı düşünüyorum.

    Ve bir 2012 lerde hız sabitleyici olmaması sorunu var bilen arkadaşlar var mı sonradan takılabilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Redcell

    Merhaba
    Bende dün itibariyle 2012 model 301 1.6 VTİ Otomatik Allure ile aranıza katıldım. Aracım daha 3500 km ve sıfırdan farkısız 40 bin tl ye aldım ve iyi bir tercih yaptığımı düşünüyorum sıfır kıvamında bir araç olduğu için

    İlk gün izlenimim yakıtın 9-10 litre olmasından başka bir olumsuzluk görmememdi tabi bu gruptaki benzinli otomatik araçların bundan daha farklı yakmayacağımı düşünüyorum.

    Ve bir 2012 lerde hız sabitleyici olmaması sorunu var bilen arkadaşlar var mı sonradan takılabilir mi ?



    Aracınız hayırlı olsun kazasız keyifli günler.

    Maalesef 2012 modellerde hız sabitleyici yok ve sonradan takılanlar verimli olmuyormuş bende araştırmıştım.

    Birde motor LPG ile kanka ötesi uyumda. Benim VTİ LPG de Ankara şehir içi 18 krş 20 krş yakmakta (LPG 2,07 ve kışlık lastik + kış şartları) bilgilerinize :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Redcell

    Merhaba
    Bende dün itibariyle 2012 model 301 1.6 VTİ Otomatik Allure ile aranıza katıldım. Aracım daha 3500 km ve sıfırdan farkısız 40 bin tl ye aldım ve iyi bir tercih yaptığımı düşünüyorum sıfır kıvamında bir araç olduğu için

    İlk gün izlenimim yakıtın 9-10 litre olmasından başka bir olumsuzluk görmememdi tabi bu gruptaki benzinli otomatik araçların bundan daha farklı yakmayacağımı düşünüyorum.

    Ve bir 2012 lerde hız sabitleyici olmaması sorunu var bilen arkadaşlar var mı sonradan takılabilir mi ?



    2012 model bir aracın sadece 3.500 km de olması inanılmaz bir güzellik. Ancak dizel 301 ler 20 kuruş yakarken aynı aracın benzinlisinin 40 kuruş yakması çok kötü. LPG kaçınılmaz görünüyor. Hayırlı olsun aracınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.hurriyet.com.tr/umraniye-tem-otoyolunda-kaza-1-olu-3-yarali-40038359

    bu araç 301 diye tahmin ediyorum ne dersiniz ön camı dahi kırılmamış






  • Kötü bir kaza, aracın ne olduğunun pek de önemi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daha önce başka modelli araçlar kullanmış arkadaşların kullandıkları araç ile şu anda kullandıkları pejo 301 kısaca kıyaslamalarını rica etsem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    daha önce başka modelli araçlar kullanmış arkadaşların kullandıkları araç ile şu anda kullandıkları pejo 301 kısaca kıyaslamalarını rica etsem

    301 kullanıcısı olarak ne öğrenmek istediğinizi bilemeyiz. Öğrenmek istediklerinizi siz siralayin biz cevap verelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    daha önce başka modelli araçlar kullanmış arkadaşların kullandıkları araç ile şu anda kullandıkları pejo 301 kısaca kıyaslamalarını rica etsem

    301 kullanıcısı olarak ne öğrenmek istediğinizi bilemeyiz. Öğrenmek istediklerinizi siz siralayin biz cevap verelim.

    daha önce kullandığınız araçlar varsa 301 ile arasında bir kıyaslama yapmanız mesela şu araca göre yol tutuşu daha iyi yada kötü kabin içi yol sesi çok veya az buna benzer şeyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    daha önce başka modelli araçlar kullanmış arkadaşların kullandıkları araç ile şu anda kullandıkları pejo 301 kısaca kıyaslamalarını rica etsem

    301 kullanıcısı olarak ne öğrenmek istediğinizi bilemeyiz. Öğrenmek istediklerinizi siz siralayin biz cevap verelim.

    daha önce kullandığınız araçlar varsa 301 ile arasında bir kıyaslama yapmanız mesela şu araca göre yol tutuşu daha iyi yada kötü kabin içi yol sesi çok veya az buna benzer şeyler

    Bu konuyu gerçekten merak ediyor ve 301 ile ciddi bir beraberlik düşünüyorsanız size tavsiyem bu konuyu 1. Sayfadan itibaren tek tek okuyun. Olumlu olumsuz yüzlerce kişinin yorum ve değerlendirmesi var. Bunları sil baştan yazmak çok bir anlam taşımayacak. Ancak size şu kadarını söyleyeyim. Bu segmentte sedan bir araç düşünüyorsanız, bu fiyata alınacak araçların başında gelir 301. Ancak bilmelisinki bu segmentteki tüm araçlar, doğuştan eksik dünyaya gelirler. Ekonomi amaçlı uretildiginden ummadiginiz, hadi canım dediğiniz pekçok abuk eksiklikler var. Motor kaputunun altında keçe, bagaj kapağında döşeme, ön kapılarda tutamak, sürücü siperliginde ayna, torpidoda aydınlatma, kapı içlerinde ve konsolda yumuşak malzeme yoktur. 140 dan sonra direksiyon hafifler ve kontrolü kaybedeceksiniz hissine kapilirsiniz. Bagaj kapağını her tam acmadiginizda kafanıza düşer. Kabin içine motor ve rüzgar sesi fazlaca gelir. Hele acces ve active modellerinin ön gögüsü son derece kötü ve kalu beladan kalma gibidir.
    Ancak eğer aradığınız yakıt ekonomisi ise;
    Çok param yok ama işimi görecek, sorunsuz, beni ve ailemi yolda bırakmasın ise;
    Arka diz mesafesi önemli, ferah ortam istiyorsan;
    Bagaj genişliği önemli ise;
    Ben zaten 120-130 km nin üzerine çıkmam diyorsan;
    Kulağım öyle her sesten rahatsız olmaz diyorsan;
    Yağmur -far sensörü değil park sensoru gayet yeter diyorsan;
    Hız limitoru ve sabitleyici çok gerekli diyorsanız;
    Usb den muziklerimi dinler dört hoparlörün tadını çıkarır, bastı tizdi dert etmem diyorsanız...
    Aradığınız araç 301 hdi Allure... Yok bunlar bana yetmez diyorsanız üzerine 20 bin ekleyip jetta corolla astra artık hangisini begeniyorsaniz alacaksınız. Şu an activesini kullanıyorum, imkanım olsa sıfır allure alıp üç-beş sene kullanırım diyorum. Size Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarunHoca -- 10 Ocak 2016; 21:03:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    daha önce başka modelli araçlar kullanmış arkadaşların kullandıkları araç ile şu anda kullandıkları pejo 301 kısaca kıyaslamalarını rica etsem

    301 kullanıcısı olarak ne öğrenmek istediğinizi bilemeyiz. Öğrenmek istediklerinizi siz siralayin biz cevap verelim.

    daha önce kullandığınız araçlar varsa 301 ile arasında bir kıyaslama yapmanız mesela şu araca göre yol tutuşu daha iyi yada kötü kabin içi yol sesi çok veya az buna benzer şeyler

    Bu konuyu gerçekten merak ediyor ve 301 ile ciddi bir beraberlik düşünüyorsanız size tavsiyem bu konuyu 1. Sayfadan itibaren tek tek okuyun. Olumlu olumsuz yüzlerce kişinin yorum ve değerlendirmesi var. Bunları sil baştan yazmak çok bir anlam taşımayacak. Ancak size şu kadarını söyleyeyim. Bu segmentte sedan bir araç düşünüyorsanız, bu fiyata alınacak araçların başında gelir 301. Ancak bilmelisinki bu segmentteki tüm araçlar, doğuştan eksik dünyaya gelirler. Ekonomi amaçlı uretildiginden ummadiginiz, hadi canım dediğiniz pekçok abuk eksiklikler var. Motor kaputunun altında keçe, bagaj kapağında döşeme, ön kapılarda tutamak, sürücü siperliginde ayna, torpidoda aydınlatma, kapı içlerinde ve konsolda yumuşak malzeme yoktur. 140 dan sonra direksiyon hafifler ve kontrolü kaybedeceksiniz hissine kapilirsiniz. Bagaj kapağını her tam acmadiginizda kafanıza düşer. Kabin içine motor ve rüzgar sesi fazlaca gelir. Hele acces ve active modellerinin ön gögüsü son derece kötü ve kalu beladan kalma gibidir.
    Ancak eğer aradığınız yakıt ekonomisi ise;
    Çok param yok ama işimi görecek, sorunsuz, beni ve ailemi yolda bırakmasın ise;
    Arka diz mesafesi önemli, ferah ortam istiyorsan;
    Bagaj genişliği önemli ise;
    Ben zaten 120-130 km nin üzerine çıkmam diyorsan;
    Kulağım öyle her sesten rahatsız olmaz diyorsan;
    Yağmur -far sensörü değil park sensoru gayet yeter diyorsan;
    Hız limitoru ve sabitleyici çok gerekli diyorsanız;
    Usb den muziklerimi dinler dört hoparlörün tadını çıkarır, bastı tizdi dert etmem diyorsanız...
    Aradığınız araç 301 hdi Allure... Yok bunlar bana yetmez diyorsanız üzerine 20 bin ekleyip jetta corolla astra artık hangisini begeniyorsaniz alacaksınız. Şu an activesini kullanıyorum, imkanım olsa sıfır allure alıp üç-beş sene kullanırım diyorum. Size Kolay gelsin.

    işte bütün mesele o (para) olması yada olmaması 20 bin daha olsa güzel olurdu o zamanda ben burda 301 veya c-elysee araştırmaz başka bölümde başka markaları araştırıyor olurdum
    açıklamalarınız az çok yeterli ancak araç keşke diyorum bir tanıdıkta falan olsaydı da biraz kullanıp kendim bilgi sahibi olsaydım 301 test sürüşüne gittim 2 km onuda düz asfaltta kullanabildim ve hiç bişey anlamadım test sürüşü diyorlar ama sadece kendi belirledikleri güzergahta kısa mesafede kullandırıyorlar citroende ise test aracımız yok diyorlar nasıl bir saçmalıksa artık. Egea test ettik beğenmedim o parayı hak eden bir araç değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Haftasonu Peugeot Ankara Göral firmasına gittim. 301'in en üst modeli olan Allure ile en düşük modeli olan Access'i inceledim. Farklar şu şekilde;

    1. Allure'de parlak siyah döşeme parçaları var, Access'de yok.
    2. Allure'nin kapılarında parlak siyah tutacaklar var, Access'de yok.
    3. Allure'nin ön tavanında (dikiz aynasının üst arkasında) havalandırma deliğine benzer, klima çıkışı olduğunu düşündüğüm delikler var, Access'de yok.
    4. Allure'de dahili radyo var, Access'de ise kızaklı radyo kullanılmış. Kızaklı radyo'da yol bilgisayarı bilgileri gözükmüyor.
    5. Allure direksiyon malzemesi Access'den farklı ve kaliteli. Direksiyonun alt tarafındaki malzeme de parlak siyah.
    6. Allure'de kolçak var, Access'de yok.
    7. Allure'nin ön koltuklarının arkasındaki cep bölme oldukça derin, Access'e'de ise bu cep bölme çok sığ yapılmış. Kitap koymak bile kolay değil. Bundan neden feragat ettiklerini anlamadım.
    8. Hem Allure'de hem de Access'de şoför ve yan koltuk için baş üstü tutacaklar kullanılmamış. Sadece arka koltukta baş üstü tutacaklar var.
    9. Allure'de klima dijital, Access'de ise manuel yani elle çeviriliyor.
    10. Allure'de arka park sensörü var, Access'de ise yok.
    11. Allure fiyatı 62.875 TL, Access 54.975 TL.

    Başka mutlaka vardır ama aklımda kalanlar bunlar...Umarım almak isteyenlere faydası olur.

    Citroen'deki C-Elyssee modellerinde farklar aynı mı bilmiyorum. Bilen varsa teyid edebilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 10 Ocak 2016; 23:39:00 >




  • Arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkür ederim bende bir kaç bir şey ekleyeyim bilgi almak isteyenler arkadaşlar için.

    200 km yol yaptım ve 100 tl benzin aldım 60 km daha gider diyor yol bilgisayarı lpg yi düşünüyorum yavaştan

    Daha önce astra g otomatik kullandım oda 4 ileri tam otomatik 100 hp idi
    301 ile kıyaslarsam benzer şanzıman olmasından ötürü tepkiler ve geçişler neredeyse aynı tabi 301 daha hızlı geldi ve en üst vitese 301 daha çabuk ulaşıyor astra biraz kalıyordu viteslerde ve yakıt olarak kötü bir durumdu

    Radyo aman aman bir tunere sahip değil daha iyi çeken radyolar kullandım

    Çok merak edilen cam açma butonlarının yerini hiç mi hiç yadırgamadık

    Bagaj havuzu ve 3D havuzlu paspas bence şart

    Isıtma soğutma çok başarılı ve digital kontrol güzel ama gerçek bir dijital klima olsa fena olmazdı şöyle derece gösteren cinsten

    Şirket aracı olarak polo tdi dsg vardı bu araç izolasyon ve ses işini vw iyi yapıyor gerçekten ama 301 parasına ve sınıfına göre gayet makul ses seviyesinde daha beterleri var emin olun hatta yürüyen aksamın oldukça sessiz sayılabileceğini söylerim

    Bagaj kapağı sac kalınlığı olarak zayıf ama vurunca ucuza hallolur bi bagaj kapağı için 3000 tl hasar kaydı çıkmaz

    Konsol yakınında telefon koycak yer aradım sonra küllüğü çıkardım oldu

    Farlar yeterli

    Hep HB araba kullandım uzun süre arka cam sileceği aradım :)))))

    Arkaya 3 bebek koltuğu sığar

    Kol dayama içi küçük ama konforu yerinde

    İlk binenler hep aynı şeyi söylüyor "Ne kadar geniş"

    İlk bakım için 350 tl fiyat aldım yetkiliden ki çok sevindim opel ve kia dan sonra böyle rakamlar duymak hoşuma gitti hatta bakarız 3500 de arabanın hava ve poleni temizdir gerekirse değiştiririz bi yağ yeniler bide filtre takar yollarız seni 1 saatte dediler bu da iyi geldi

    Şimdilik bu kadar LPG için tavsiye markalara açığım lütfen tecrübelerinizi esirgemeyin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçen yağmurda giderken fark ettim silecekler ilk kademede yani fasıladayken yavaş hızlarda 5-6 sn yede bir siliyordu hızlanınca 2-sn yede silmeye başladı valla hoşuma gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aracınız hayırlı olsun kazasız mutlu sürüşler ...

    Pişman olmayacağınız bir seçim ...


    LPG konusunda ben prinsin silverline kitini kullanıyorum aracım şuan 47000 km olmak üzere 2013 de aldım şuana kadar map sensörü haricinde çok şükür hiç bir sorun çıkarmadı. Map sensörü Prins tarafından sorunsuzca tespit edilip sorun çıkarmadan değiştirildi. Motoro uyumu gayet başarılı. Şehir içi ortalama 18-20 krş arası yakmakta (lpg 2,00 tl iken).

    Ayrıca normalde 10000 km de değişmesi gereken lpg filtrelerini ( çift filtre var) lpg yi taktıralı yaklaşık 39000 km oldu hiç değiştirmedim değiştirmeye de niyetim yok ilk günki performans vermekte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Haftasonu Peugeot Ankara Göral firmasına gittim. 301'in en üst modeli olan Allure ile en düşük modeli olan Access'i inceledim. Farklar şu şekilde;

    1. Allure'de parlak siyah döşeme parçaları var, Access'de yok.
    2. Allure'nin kapılarında parlak siyah tutacaklar var, Access'de yok.
    3. Allure'nin ön tavanında (dikiz aynasının üst arkasında) havalandırma deliğine benzer, klima çıkışı olduğunu düşündüğüm delikler var, Access'de yok.
    4. Allure'de dahili radyo var, Access'de ise kızaklı radyo kullanılmış. Kızaklı radyo'da yol bilgisayarı bilgileri gözükmüyor.
    5. Allure direksiyon malzemesi Access'den farklı ve kaliteli. Direksiyonun alt tarafındaki malzeme de parlak siyah.
    6. Allure'de kolçak var, Access'de yok.
    7. Allure'nin ön koltuklarının arkasındaki cep bölme oldukça derin, Access'e'de ise bu cep bölme çok sığ yapılmış. Kitap koymak bile kolay değil. Bundan neden feragat ettiklerini anlamadım.
    8. Hem Allure'de hem de Access'de şoför ve yan koltuk için baş üstü tutacaklar kullanılmamış. Sadece arka koltukta baş üstü tutacaklar var.
    9. Allure'de klima dijital, Access'de ise manuel yani elle çeviriliyor.
    10. Allure'de arka park sensörü var, Access'de ise yok.
    11. Allure fiyatı 62.875 TL, Access 54.975 TL.

    Başka mutlaka vardır ama aklımda kalanlar bunlar...Umarım almak isteyenlere faydası olur.

    Citroen'deki C-Elyssee modellerinde farklar aynı mı bilmiyorum. Bilen varsa teyid edebilir mi?

    Sadece bunlar değil, access ve allre arasında hem görsel hem de işlevsel olarak daha başka farklar da var. 16 inch jantlar, 2 adet + hava yastığı ve hoparlör, direksiyondaki koldan müzik sistemi kontrol kolu,en önemlisi bluetooth telefon kiti ilk aklıma gelenler. Access ile allure arasında iç görüntü olarak en büyük fark ön konsoldaki vitesin üstündeki bölüm. Orası aracın en bariz fark ettiren ve kalite algısını etkileyen bölüm. İşlevsel olarak da USB girişinin bulunması, digital ekranlı klima ( gerçekten dijital değil, sıcaklık göstergesi yok) ve vites topuzu güzel duruyor.




  • evet kaza yapan araç PEUGEOT.
    plakayı sorguladım. yazık biri ölmüş.. araç ta 14 aralık trafiğe çıkışlıymış. daha 1 ayı bile dolmamış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    evet kaza yapan araç PEUGEOT.
    plakayı sorguladım. yazık biri ölmüş.. araç ta 14 aralık trafiğe çıkışlıymış. daha 1 ayı bile dolmamış.


    Kötü bir kaza, belki de tam güvenlikli 8-10 hava yastıklı bir araçla aynı kaza olsa can gitmeyecekti, kim bilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: HarunHoca


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    daha önce başka modelli araçlar kullanmış arkadaşların kullandıkları araç ile şu anda kullandıkları pejo 301 kısaca kıyaslamalarını rica etsem

    301 kullanıcısı olarak ne öğrenmek istediğinizi bilemeyiz. Öğrenmek istediklerinizi siz siralayin biz cevap verelim.

    daha önce kullandığınız araçlar varsa 301 ile arasında bir kıyaslama yapmanız mesela şu araca göre yol tutuşu daha iyi yada kötü kabin içi yol sesi çok veya az buna benzer şeyler

    Bu konuyu gerçekten merak ediyor ve 301 ile ciddi bir beraberlik düşünüyorsanız size tavsiyem bu konuyu 1. Sayfadan itibaren tek tek okuyun. Olumlu olumsuz yüzlerce kişinin yorum ve değerlendirmesi var. Bunları sil baştan yazmak çok bir anlam taşımayacak. Ancak size şu kadarını söyleyeyim. Bu segmentte sedan bir araç düşünüyorsanız, bu fiyata alınacak araçların başında gelir 301. Ancak bilmelisinki bu segmentteki tüm araçlar, doğuştan eksik dünyaya gelirler. Ekonomi amaçlı uretildiginden ummadiginiz, hadi canım dediğiniz pekçok abuk eksiklikler var. Motor kaputunun altında keçe, bagaj kapağında döşeme, ön kapılarda tutamak, sürücü siperliginde ayna, torpidoda aydınlatma, kapı içlerinde ve konsolda yumuşak malzeme yoktur. 140 dan sonra direksiyon hafifler ve kontrolü kaybedeceksiniz hissine kapilirsiniz. Bagaj kapağını her tam acmadiginizda kafanıza düşer. Kabin içine motor ve rüzgar sesi fazlaca gelir. Hele acces ve active modellerinin ön gögüsü son derece kötü ve kalu beladan kalma gibidir.
    Ancak eğer aradığınız yakıt ekonomisi ise;
    Çok param yok ama işimi görecek, sorunsuz, beni ve ailemi yolda bırakmasın ise;
    Arka diz mesafesi önemli, ferah ortam istiyorsan;
    Bagaj genişliği önemli ise;
    Ben zaten 120-130 km nin üzerine çıkmam diyorsan;
    Kulağım öyle her sesten rahatsız olmaz diyorsan;
    Yağmur -far sensörü değil park sensoru gayet yeter diyorsan;
    Hız limitoru ve sabitleyici çok gerekli diyorsanız;
    Usb den muziklerimi dinler dört hoparlörün tadını çıkarır, bastı tizdi dert etmem diyorsanız...
    Aradığınız araç 301 hdi Allure... Yok bunlar bana yetmez diyorsanız üzerine 20 bin ekleyip jetta corolla astra artık hangisini begeniyorsaniz alacaksınız. Şu an activesini kullanıyorum, imkanım olsa sıfır allure alıp üç-beş sene kullanırım diyorum. Size Kolay gelsin.

    işte bütün mesele o (para) olması yada olmaması 20 bin daha olsa güzel olurdu o zamanda ben burda 301 veya c-elysee araştırmaz başka bölümde başka markaları araştırıyor olurdum
    açıklamalarınız az çok yeterli ancak araç keşke diyorum bir tanıdıkta falan olsaydı da biraz kullanıp kendim bilgi sahibi olsaydım 301 test sürüşüne gittim 2 km onuda düz asfaltta kullanabildim ve hiç bişey anlamadım test sürüşü diyorlar ama sadece kendi belirledikleri güzergahta kısa mesafede kullandırıyorlar citroende ise test aracımız yok diyorlar nasıl bir saçmalıksa artık. Egea test ettik beğenmedim o parayı hak eden bir araç değil

    Az-çok yeterli olmasına üzüldüm, halbuki tatminkar cevap vermeye çalışmıştım. Ancak bu kadar sayfalık bir mevzuuyu bir kaç satır ile ifade edemeyeceğim aşikar. Diğer sayfalara göz atmanızı şiddetle öneririm. Yeterli bilgilerin olduğunu göreceksiniz. Hiç biri güncelliğini ve tazeliğini kaybetmeyen bilgiler




  • 
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.