Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
4.766
Cevap
58
Favori
426.550
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    994 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Cevap için teşekkür ederim 7-8 bin tl arası fark ödemek bana da mantıklı geliyor. 36 bin tl vermiştim üç buçuk ay önce . Alaşımlı jant aldim bir set ve 60 bin bakimini yaptirdim. Herhalde 37 bine çok rahat veririm. 8 ilave etsem 45 bin eder. 10-15 binde 2015 allureye hayır demem

    Hocam bej döşeme daha ferah ve şık duruyor ancak çok çabuk kirleniyor. Active'lerde de bej döşeme var. Ama koltuk kumaşları farklı. Kir silince kolay çıkıyor. Allurenin koltukları sanki daha rahat gibi.Allure'nin park sensörünü çok beğeniyorum. Grafik destekli olması çok işe yarıyor Kol dayama ses yapmaya başladı. Gıcırdayıp duruyor. Ben aracı alırken 1200 TL gibi fiyat farkı vardı(bluetooth paketli Active ile kıyaslıyorum) yanlış hatırlamıyorsam. Donanımlar o parayı fazlasıyla hak ediyor. Deri direksiyon deri gibi değil. Ne derisiyse artık Aracınızı 39-40 civarı da satabilirsiniz. 45-46 civarı temiz araç bulursanız 5-6 bin TL fark çok güzel olur. Ama ikinci el piyasası bir garip olduğundan 7-10bin TL dedim tahmini. Çünkü 2015'leri 52ye alanlarda var 57ye alanlarda var. Ben 2014 Aralıkta 2014 Modelini 52'ye aldım. Sıfırının fiyatları bile çok değişken



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExCaLiBuR58 -- 6 Ocak 2016; 8:48:44 >
    _____________________________
    Dünyadaki en son tecrübe ölümdür!




  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Cevap için teşekkür ederim 7-8 bin tl arası fark ödemek bana da mantıklı geliyor. 36 bin tl vermiştim üç buçuk ay önce . Alaşımlı jant aldim bir set ve 60 bin bakimini yaptirdim. Herhalde 37 bine çok rahat veririm. 8 ilave etsem 45 bin eder. 10-15 binde 2015 allureye hayır demem

    Hocam bej döşeme daha ferah ve şık duruyor ancak çok çabuk kirleniyor. Active'lerde de bej döşeme var. Ama koltuk kumaşları farklı. Kir silince kolay çıkıyor. Allurenin koltukları sanki daha rahat gibi.Allure'nin park sensörünü çok beğeniyorum. Grafik destekli olması çok işe yarıyor Kol dayama ses yapmaya başladı. Gıcırdayıp duruyor. Ben aracı alırken 1200 TL gibi fiyat farkı vardı(bluetooth paketli Active ile kıyaslıyorum) yanlış hatırlamıyorsam. Donanımlar o parayı fazlasıyla hak ediyor. Deri direksiyon deri gibi değil. Ne derisiyse artık Aracınızı 39-40 civarı da satabilirsiniz. 45-46 civarı temiz araç bulursanız 5-6 bin TL fark çok güzel olur. Ama ikinci el piyasası bir garip olduğundan 7-10bin TL dedim tahmini. Çünkü 2015'leri 52ye alanlarda var 57ye alanlarda var. Ben 2014 Aralıkta 2014 Modelini 52'ye aldım. Sıfırının fiyatları bile çok değişken

    Allurenin artıları benim de hoşuma gidiyor açıkçası. Özellikle bilgisayar verilerinin radyo ekranında üç veriyi aynı anda göstermesi son derece işlevsel. Her nedense ben bilgisayar verilerini sık sık kontrol etme gibi kötü bir alışkanlığım var. Hastalık işte, dakika geçmiyor ki, ortalama hızım ne menzil ne kadar kaldı, sürat ortalamam ne, ortalama tüketim ne diye kontrol ediyor ve tuşa basıyorum. Bu kendimi bile rahatsız etmeye başladı. Allurede üçü aynı anda görülüyor, bu bana avantaj sağlar. Ayrıca bej döşeme ve konsol rengi görsel olarak çok farklı. Şu anki karanlık, siyah koltuk ve konsol, belki kullanım açısından bir kolaylık ancak görüntü olarak çok kasvetli. Neticede şirket aracı kullanmıyorum, tek kişi bilemedin oğlumu da sayarsan iki kişi kullanıyoruz, ne kadar kirlenebilir ki? Ayrıca allure koltukların şekilsel farklılığının olup olmadığını bilmiyorum, daha rahat veya kavrayan bir yapısı olup olmadığını bilmiyorum. Eğer öyle ise o daha da iyiymiş. Direksiyon deri veya değil çok önemli değil, şu anki direksiyondan da şikayetçi değilim. Dün allureyi bir inceleyeyim diye peugeot bayiine gittim, üç allure vardı showroomda, siyah, füme, gri. Üçünün de içi simsiyahtı, bakasım gelmedi, daha doğrusu baktım benim activeden hiç bir açıdan hiç bir farkı yoktu. Sadece piano black parçalar vardı ama zaten arabanın her yeri o kadar kara ki hiç kendini göstermemiş, ben buradayım dememiş. Oysa bej döşeme olsaydı çok gösterişli dururdu diye düşünüyorum ama yoktu, değerlendirme yapamadım.
    Sizin araç allure olduğu için soruyorum. Aux girişinin çakmaklığın yanında olduğunu gördüm ama usb girişi nerede göremedim dün. Bir de bazı allurelerde nasıl tarif edeyim, yol bilgisayarı veri gösterge ekranı düğmenin yanında ve hemen üstünde bizim activelerede olduğu gibi boşluk var, 4 lü flaşörün yanında. Bu berbat ötesi bir görüntü. Oysa ilanlarda gördüğüm bazı allurelerede o yuvarlak düğme tam ortada ve gösterge ekranı üstteki o boşluğun yerinde konumlandırılmış ki bu dizayn çok daha güzel. Bu farklılık neye göre var. Dün baktığım showroomdaki üç allurede de ekran üstte idi. Cevaplarınızı bekliyorum, teşekkür ederim. İstediğim özelliklerde bir allure bulabileceğimi bilsem aracımı satışa çıkarabilirim. Aslında aracı bulsam satmam vakit alacağından muhtemelen o aracı da almam mümkün olmayacak. Active-allure değişikliğine de karar vermek pek de kolay değil. Avantajları ve artıları bana göre çok açık olmasına ve değeceğine inanmama rağmen, bir taraftan da 7-8 bin tl külfete girip aynı aracın tıpkısını almak ne kadar mantıklı insan düşünmüyor değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahcerun -- 6 Ocak 2016; 10:05:03 >
    _____________________________
    Şu an aracı yok




  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Cevap için teşekkür ederim 7-8 bin tl arası fark ödemek bana da mantıklı geliyor. 36 bin tl vermiştim üç buçuk ay önce . Alaşımlı jant aldim bir set ve 60 bin bakimini yaptirdim. Herhalde 37 bine çok rahat veririm. 8 ilave etsem 45 bin eder. 10-15 binde 2015 allureye hayır demem

    Hocam bej döşeme daha ferah ve şık duruyor ancak çok çabuk kirleniyor. Active'lerde de bej döşeme var. Ama koltuk kumaşları farklı. Kir silince kolay çıkıyor. Allurenin koltukları sanki daha rahat gibi.Allure'nin park sensörünü çok beğeniyorum. Grafik destekli olması çok işe yarıyor Kol dayama ses yapmaya başladı. Gıcırdayıp duruyor. Ben aracı alırken 1200 TL gibi fiyat farkı vardı(bluetooth paketli Active ile kıyaslıyorum) yanlış hatırlamıyorsam. Donanımlar o parayı fazlasıyla hak ediyor. Deri direksiyon deri gibi değil. Ne derisiyse artık Aracınızı 39-40 civarı da satabilirsiniz. 45-46 civarı temiz araç bulursanız 5-6 bin TL fark çok güzel olur. Ama ikinci el piyasası bir garip olduğundan 7-10bin TL dedim tahmini. Çünkü 2015'leri 52ye alanlarda var 57ye alanlarda var. Ben 2014 Aralıkta 2014 Modelini 52'ye aldım. Sıfırının fiyatları bile çok değişken

    Allurenin artıları benim de hoşuma gidiyor açıkçası. Özellikle bilgisayar verilerinin radyo ekranında üç veriyi aynı anda göstermesi son derece işlevsel. Her nedense ben bilgisayar verilerini sık sık kontrol etme gibi kötü bir alışkanlığım var. Hastalık işte, dakika geçmiyor ki, ortalama hızım ne menzil ne kadar kaldı, sürat ortalamam ne, ortalama tüketim ne diye kontrol ediyor ve tuşa basıyorum. Bu kendimi bile rahatsız etmeye başladı. Allurede üçü aynı anda görülüyor, bu bana avantaj sağlar. Ayrıca bej döşeme ve konsol rengi görsel olarak çok farklı. Şu anki karanlık, siyah koltuk ve konsol, belki kullanım açısından bir kolaylık ancak görüntü olarak çok kasvetli. Neticede şirket aracı kullanmıyorum, tek kişi bilemedin oğlumu da sayarsan iki kişi kullanıyoruz, ne kadar kirlenebilir ki? Ayrıca allure koltukların şekilsel farklılığının olup olmadığını bilmiyorum, daha rahat veya kavrayan bir yapısı olup olmadığını bilmiyorum. Eğer öyle ise o daha da iyiymiş. Direksiyon deri veya değil çok önemli değil, şu anki direksiyondan da şikayetçi değilim. Dün allureyi bir inceleyeyim diye peugeot bayiine gittim, üç allure vardı showroomda, siyah, füme, gri. Üçünün de içi simsiyahtı, bakasım gelmedi, daha doğrusu baktım benim activeden hiç bir açıdan hiç bir farkı yoktu. Sadece piano black parçalar vardı ama zaten arabanın her yeri o kadar kara ki hiç kendini göstermemiş, ben buradayım dememiş. Oysa bej döşeme olsaydı çok gösterişli dururdu diye düşünüyorum ama yoktu, değerlendirme yapamadım.
    Sizin araç allure olduğu için soruyorum. Aux girişinin çakmaklığın yanında olduğunu gördüm ama usb girişi nerede göremedim dün. Bir de bazı allurelerde nasıl tarif edeyim, yol bilgisayarı veri gösterge ekranı düğmenin yanında ve hemen üstünde bizim activelerede olduğu gibi boşluk var, 4 lü flaşörün yanında. Bu berbat ötesi bir görüntü. Oysa ilanlarda gördüğüm bazı allurelerede o yuvarlak düğme tam ortada ve gösterge ekranı üstteki o boşluğun yerinde konumlandırılmış ki bu dizayn çok daha güzel. Bu farklılık neye göre var. Dün baktığım showroomdaki üç allurede de ekran üstte idi. Cevaplarınızı bekliyorum, teşekkür ederim. İstediğim özelliklerde bir allure bulabileceğimi bilsem aracımı satışa çıkarabilirim. Aslında aracı bulsam satmam vakit alacağından muhtemelen o aracı da almam mümkün olmayacak. Active-allure değişikliğine de karar vermek pek de kolay değil. Avantajları ve artıları bana göre çok açık olmasına ve değeceğine inanmama rağmen, bir taraftan da 7-8 bin tl külfete girip aynı aracın tıpkısını almak ne kadar mantıklı insan düşünmüyor değil.


    Usb sizin auxu kastettiğiniz yerde boşluk dediğiniz ise bir ara Kkzaklı teyple geldi arabalar bilgi ekranı yoktu ama tekrar eskiye döndüler artık hepsinde bilgi ekranı var



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    3449 Mesaj

    valla dostum şu kaput yada bagaj üzerine çıkarak aracı kardan kurtarma örneğin çok olmalmış düşüncesindeyim..
    bun uyapanlar mühendis olamazlar heralde.. halk arasında uygulanan bir yöntem ama kar lastiğin varsa zaten buna gerek yoktur..
    taban olayına gelince, karı kazaıyarak asvalta ulaşacaksan eyvalla ince taban olsun.. rali yaptığımız da yok zaten.. ralli olsa tamam..
    dediğin gibi, dar lastik önerilebilir evet, ama geniş ile dar arasında 4 cm ne kadar eskili olur o ayrı bir hesap gerektirir..
    neyse..
    |
    |
    ExCaLiBuR58 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Mitsubishi Carisma Comfort 2001 1.6 Benzin + LPG Tam Otomatik
    -------o--------
    Kia Ceed Concept SW- 2012 Model - 1.6 LT CRDi - 128 BG - Tam Otomatik




  • Yüzbaşı
    994 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    valla dostum şu kaput yada bagaj üzerine çıkarak aracı kardan kurtarma örneğin çok olmalmış düşüncesindeyim..
    bun uyapanlar mühendis olamazlar heralde.. halk arasında uygulanan bir yöntem ama kar lastiğin varsa zaten buna gerek yoktur..
    taban olayına gelince, karı kazaıyarak asvalta ulaşacaksan eyvalla ince taban olsun.. rali yaptığımız da yok zaten.. ralli olsa tamam..
    dediğin gibi, dar lastik önerilebilir evet, ama geniş ile dar arasında 4 cm ne kadar eskili olur o ayrı bir hesap gerektirir..
    neyse..

    Hocam anlattığım mantıkla yapıyorlar onu. Ne kadar işe yarar tartışılır. Lastik üreticileri aracın yazlık lastiklerin daha geniş tabanlı kış lastiğini önermiyorlar. Karı kazıyıp asfalta ulaşmaya gerek yok. Önemli olan kara tutunması. 195-55-r16 kullanan araçlar azdır. Bu nedenle fiyatı biraz fazla. 205 tabanı bende düşündüm ama araştırınca vazgeçtim. Dediğim gibi lastiklerden çok memnunum. Continental, Goodyear, Michelin ve Nokian'dan başkasını önermem.
    |
    |
    _____________________________
    Dünyadaki en son tecrübe ölümdür!




  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gökhan0180


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Cevap için teşekkür ederim 7-8 bin tl arası fark ödemek bana da mantıklı geliyor. 36 bin tl vermiştim üç buçuk ay önce . Alaşımlı jant aldim bir set ve 60 bin bakimini yaptirdim. Herhalde 37 bine çok rahat veririm. 8 ilave etsem 45 bin eder. 10-15 binde 2015 allureye hayır demem

    Hocam bej döşeme daha ferah ve şık duruyor ancak çok çabuk kirleniyor. Active'lerde de bej döşeme var. Ama koltuk kumaşları farklı. Kir silince kolay çıkıyor. Allurenin koltukları sanki daha rahat gibi.Allure'nin park sensörünü çok beğeniyorum. Grafik destekli olması çok işe yarıyor Kol dayama ses yapmaya başladı. Gıcırdayıp duruyor. Ben aracı alırken 1200 TL gibi fiyat farkı vardı(bluetooth paketli Active ile kıyaslıyorum) yanlış hatırlamıyorsam. Donanımlar o parayı fazlasıyla hak ediyor. Deri direksiyon deri gibi değil. Ne derisiyse artık Aracınızı 39-40 civarı da satabilirsiniz. 45-46 civarı temiz araç bulursanız 5-6 bin TL fark çok güzel olur. Ama ikinci el piyasası bir garip olduğundan 7-10bin TL dedim tahmini. Çünkü 2015'leri 52ye alanlarda var 57ye alanlarda var. Ben 2014 Aralıkta 2014 Modelini 52'ye aldım. Sıfırının fiyatları bile çok değişken

    Allurenin artıları benim de hoşuma gidiyor açıkçası. Özellikle bilgisayar verilerinin radyo ekranında üç veriyi aynı anda göstermesi son derece işlevsel. Her nedense ben bilgisayar verilerini sık sık kontrol etme gibi kötü bir alışkanlığım var. Hastalık işte, dakika geçmiyor ki, ortalama hızım ne menzil ne kadar kaldı, sürat ortalamam ne, ortalama tüketim ne diye kontrol ediyor ve tuşa basıyorum. Bu kendimi bile rahatsız etmeye başladı. Allurede üçü aynı anda görülüyor, bu bana avantaj sağlar. Ayrıca bej döşeme ve konsol rengi görsel olarak çok farklı. Şu anki karanlık, siyah koltuk ve konsol, belki kullanım açısından bir kolaylık ancak görüntü olarak çok kasvetli. Neticede şirket aracı kullanmıyorum, tek kişi bilemedin oğlumu da sayarsan iki kişi kullanıyoruz, ne kadar kirlenebilir ki? Ayrıca allure koltukların şekilsel farklılığının olup olmadığını bilmiyorum, daha rahat veya kavrayan bir yapısı olup olmadığını bilmiyorum. Eğer öyle ise o daha da iyiymiş. Direksiyon deri veya değil çok önemli değil, şu anki direksiyondan da şikayetçi değilim. Dün allureyi bir inceleyeyim diye peugeot bayiine gittim, üç allure vardı showroomda, siyah, füme, gri. Üçünün de içi simsiyahtı, bakasım gelmedi, daha doğrusu baktım benim activeden hiç bir açıdan hiç bir farkı yoktu. Sadece piano black parçalar vardı ama zaten arabanın her yeri o kadar kara ki hiç kendini göstermemiş, ben buradayım dememiş. Oysa bej döşeme olsaydı çok gösterişli dururdu diye düşünüyorum ama yoktu, değerlendirme yapamadım.
    Sizin araç allure olduğu için soruyorum. Aux girişinin çakmaklığın yanında olduğunu gördüm ama usb girişi nerede göremedim dün. Bir de bazı allurelerde nasıl tarif edeyim, yol bilgisayarı veri gösterge ekranı düğmenin yanında ve hemen üstünde bizim activelerede olduğu gibi boşluk var, 4 lü flaşörün yanında. Bu berbat ötesi bir görüntü. Oysa ilanlarda gördüğüm bazı allurelerede o yuvarlak düğme tam ortada ve gösterge ekranı üstteki o boşluğun yerinde konumlandırılmış ki bu dizayn çok daha güzel. Bu farklılık neye göre var. Dün baktığım showroomdaki üç allurede de ekran üstte idi. Cevaplarınızı bekliyorum, teşekkür ederim. İstediğim özelliklerde bir allure bulabileceğimi bilsem aracımı satışa çıkarabilirim. Aslında aracı bulsam satmam vakit alacağından muhtemelen o aracı da almam mümkün olmayacak. Active-allure değişikliğine de karar vermek pek de kolay değil. Avantajları ve artıları bana göre çok açık olmasına ve değeceğine inanmama rağmen, bir taraftan da 7-8 bin tl külfete girip aynı aracın tıpkısını almak ne kadar mantıklı insan düşünmüyor değil.


    Usb sizin auxu kastettiğiniz yerde boşluk dediğiniz ise bir ara Kkzaklı teyple geldi arabalar bilgi ekranı yoktu ama tekrar eskiye döndüler artık hepsinde bilgi ekranı var

    Alıntıları Göster


    Usb sizin auxu kastettiğiniz yerde boşluk dediğiniz ise bir ara Kkzaklı teyple geldi arabalar bilgi ekranı yoktu ama tekrar eskiye döndüler artık hepsinde bilgi ekranı var

    Teşekkür ederim cevap için, ancak bir ara gelen kızaklı teyp ile allureye alanlara yazık olmuş bence.
    _____________________________
    Şu an aracı yok




  • Yüzbaşı
    994 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Cevap için teşekkür ederim 7-8 bin tl arası fark ödemek bana da mantıklı geliyor. 36 bin tl vermiştim üç buçuk ay önce . Alaşımlı jant aldim bir set ve 60 bin bakimini yaptirdim. Herhalde 37 bine çok rahat veririm. 8 ilave etsem 45 bin eder. 10-15 binde 2015 allureye hayır demem

    Hocam bej döşeme daha ferah ve şık duruyor ancak çok çabuk kirleniyor. Active'lerde de bej döşeme var. Ama koltuk kumaşları farklı. Kir silince kolay çıkıyor. Allurenin koltukları sanki daha rahat gibi.Allure'nin park sensörünü çok beğeniyorum. Grafik destekli olması çok işe yarıyor Kol dayama ses yapmaya başladı. Gıcırdayıp duruyor. Ben aracı alırken 1200 TL gibi fiyat farkı vardı(bluetooth paketli Active ile kıyaslıyorum) yanlış hatırlamıyorsam. Donanımlar o parayı fazlasıyla hak ediyor. Deri direksiyon deri gibi değil. Ne derisiyse artık Aracınızı 39-40 civarı da satabilirsiniz. 45-46 civarı temiz araç bulursanız 5-6 bin TL fark çok güzel olur. Ama ikinci el piyasası bir garip olduğundan 7-10bin TL dedim tahmini. Çünkü 2015'leri 52ye alanlarda var 57ye alanlarda var. Ben 2014 Aralıkta 2014 Modelini 52'ye aldım. Sıfırının fiyatları bile çok değişken

    Allurenin artıları benim de hoşuma gidiyor açıkçası. Özellikle bilgisayar verilerinin radyo ekranında üç veriyi aynı anda göstermesi son derece işlevsel. Her nedense ben bilgisayar verilerini sık sık kontrol etme gibi kötü bir alışkanlığım var. Hastalık işte, dakika geçmiyor ki, ortalama hızım ne menzil ne kadar kaldı, sürat ortalamam ne, ortalama tüketim ne diye kontrol ediyor ve tuşa basıyorum. Bu kendimi bile rahatsız etmeye başladı. Allurede üçü aynı anda görülüyor, bu bana avantaj sağlar. Ayrıca bej döşeme ve konsol rengi görsel olarak çok farklı. Şu anki karanlık, siyah koltuk ve konsol, belki kullanım açısından bir kolaylık ancak görüntü olarak çok kasvetli. Neticede şirket aracı kullanmıyorum, tek kişi bilemedin oğlumu da sayarsan iki kişi kullanıyoruz, ne kadar kirlenebilir ki? Ayrıca allure koltukların şekilsel farklılığının olup olmadığını bilmiyorum, daha rahat veya kavrayan bir yapısı olup olmadığını bilmiyorum. Eğer öyle ise o daha da iyiymiş. Direksiyon deri veya değil çok önemli değil, şu anki direksiyondan da şikayetçi değilim. Dün allureyi bir inceleyeyim diye peugeot bayiine gittim, üç allure vardı showroomda, siyah, füme, gri. Üçünün de içi simsiyahtı, bakasım gelmedi, daha doğrusu baktım benim activeden hiç bir açıdan hiç bir farkı yoktu. Sadece piano black parçalar vardı ama zaten arabanın her yeri o kadar kara ki hiç kendini göstermemiş, ben buradayım dememiş. Oysa bej döşeme olsaydı çok gösterişli dururdu diye düşünüyorum ama yoktu, değerlendirme yapamadım.
    Sizin araç allure olduğu için soruyorum. Aux girişinin çakmaklığın yanında olduğunu gördüm ama usb girişi nerede göremedim dün. Bir de bazı allurelerde nasıl tarif edeyim, yol bilgisayarı veri gösterge ekranı düğmenin yanında ve hemen üstünde bizim activelerede olduğu gibi boşluk var, 4 lü flaşörün yanında. Bu berbat ötesi bir görüntü. Oysa ilanlarda gördüğüm bazı allurelerede o yuvarlak düğme tam ortada ve gösterge ekranı üstteki o boşluğun yerinde konumlandırılmış ki bu dizayn çok daha güzel. Bu farklılık neye göre var. Dün baktığım showroomdaki üç allurede de ekran üstte idi. Cevaplarınızı bekliyorum, teşekkür ederim. İstediğim özelliklerde bir allure bulabileceğimi bilsem aracımı satışa çıkarabilirim. Aslında aracı bulsam satmam vakit alacağından muhtemelen o aracı da almam mümkün olmayacak. Active-allure değişikliğine de karar vermek pek de kolay değil. Avantajları ve artıları bana göre çok açık olmasına ve değeceğine inanmama rağmen, bir taraftan da 7-8 bin tl külfete girip aynı aracın tıpkısını almak ne kadar mantıklı insan düşünmüyor değil.


    Hocam aracınız Bluetooth paketli Active olsa boşverin derim ama baz donanım Active olunca birşey diyemiyorum. Arada 2 yaş fark olacak. 45-50bin km fark az değil(3 yılda yapabiliyorum o kadar km'yi). Direksiyondan kumandalı, bluetoothlu, grafik bilgi ekranlı, 4 hoparlörlü ses sistemi geliyor. Çakmağın önünde usb girişi var. Kapılarda piano black tutamaç kolu var. Arkada 2. okuma lambası mevcut. Yan hava yastıkları geliyor. Koltuklar değişiyor. Kol dayama var.Lastik basınç sensörleri mevcut. 16inch jantlarla birlikte Michelin Energy Saver+ lastikler geliyor. Arka park sensörleri de grafik bilgi ekranına entegre. Ben soranlara Access ve Active donanım almayın diyorum. İmkanlar Active'e yetiyorsa da en azından bluetooth paketli olmalı. Access ve Active'ler kesinlikle araç kiralama firmaları ve filo araçları için. Allureyi görünce Active'in yüzüne bakmadım. Çünkü arada çok az fiyat farkı vardı ve donanım farkı da gerçekten fazla. İmkanınız el veriyorsa ve sizi sıkıntıya sokmayacaksa alın derim. Ama sıkıntıya girecekseniz değmez 2014 Modellere de bakabilirsiniz. Torpido da lastik basınç sensörü olan 2014'ler ile 2015'lerin hiçbir farkı yok. En azından 2bin TL'niz cebinizde kalır. Bir ara (Mart sonu Eylül başı arasında galiba) gelen Allure'lerde kızaklı teyp vardı. O kadar çaldıkları yetmiyormuş gibi onu da çalmaya kalktılar. Bir de üstüne navigasyonlu multimedya sistemi satmaya çalışıyorlardı. Ama çok tepki oldu. Sonra eskisine döndüler
    _____________________________
    Dünyadaki en son tecrübe ölümdür!




  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun



    Usb sizin auxu kastettiğiniz yerde boşluk dediğiniz ise bir ara Kkzaklı teyple geldi arabalar bilgi ekranı yoktu ama tekrar eskiye döndüler artık hepsinde bilgi ekranı var

    Teşekkür ederim cevap için, ancak bir ara gelen kızaklı teyp ile allureye alanlara yazık olmuş bence.

    Sırf o yüzden citröenden vazgeçtim pejo aldım ama citröende eskiye dönmüş ama piyano Black hoş duruyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Cevap için teşekkür ederim 7-8 bin tl arası fark ödemek bana da mantıklı geliyor. 36 bin tl vermiştim üç buçuk ay önce . Alaşımlı jant aldim bir set ve 60 bin bakimini yaptirdim. Herhalde 37 bine çok rahat veririm. 8 ilave etsem 45 bin eder. 10-15 binde 2015 allureye hayır demem

    Hocam bej döşeme daha ferah ve şık duruyor ancak çok çabuk kirleniyor. Active'lerde de bej döşeme var. Ama koltuk kumaşları farklı. Kir silince kolay çıkıyor. Allurenin koltukları sanki daha rahat gibi.Allure'nin park sensörünü çok beğeniyorum. Grafik destekli olması çok işe yarıyor Kol dayama ses yapmaya başladı. Gıcırdayıp duruyor. Ben aracı alırken 1200 TL gibi fiyat farkı vardı(bluetooth paketli Active ile kıyaslıyorum) yanlış hatırlamıyorsam. Donanımlar o parayı fazlasıyla hak ediyor. Deri direksiyon deri gibi değil. Ne derisiyse artık Aracınızı 39-40 civarı da satabilirsiniz. 45-46 civarı temiz araç bulursanız 5-6 bin TL fark çok güzel olur. Ama ikinci el piyasası bir garip olduğundan 7-10bin TL dedim tahmini. Çünkü 2015'leri 52ye alanlarda var 57ye alanlarda var. Ben 2014 Aralıkta 2014 Modelini 52'ye aldım. Sıfırının fiyatları bile çok değişken

    Allurenin artıları benim de hoşuma gidiyor açıkçası. Özellikle bilgisayar verilerinin radyo ekranında üç veriyi aynı anda göstermesi son derece işlevsel. Her nedense ben bilgisayar verilerini sık sık kontrol etme gibi kötü bir alışkanlığım var. Hastalık işte, dakika geçmiyor ki, ortalama hızım ne menzil ne kadar kaldı, sürat ortalamam ne, ortalama tüketim ne diye kontrol ediyor ve tuşa basıyorum. Bu kendimi bile rahatsız etmeye başladı. Allurede üçü aynı anda görülüyor, bu bana avantaj sağlar. Ayrıca bej döşeme ve konsol rengi görsel olarak çok farklı. Şu anki karanlık, siyah koltuk ve konsol, belki kullanım açısından bir kolaylık ancak görüntü olarak çok kasvetli. Neticede şirket aracı kullanmıyorum, tek kişi bilemedin oğlumu da sayarsan iki kişi kullanıyoruz, ne kadar kirlenebilir ki? Ayrıca allure koltukların şekilsel farklılığının olup olmadığını bilmiyorum, daha rahat veya kavrayan bir yapısı olup olmadığını bilmiyorum. Eğer öyle ise o daha da iyiymiş. Direksiyon deri veya değil çok önemli değil, şu anki direksiyondan da şikayetçi değilim. Dün allureyi bir inceleyeyim diye peugeot bayiine gittim, üç allure vardı showroomda, siyah, füme, gri. Üçünün de içi simsiyahtı, bakasım gelmedi, daha doğrusu baktım benim activeden hiç bir açıdan hiç bir farkı yoktu. Sadece piano black parçalar vardı ama zaten arabanın her yeri o kadar kara ki hiç kendini göstermemiş, ben buradayım dememiş. Oysa bej döşeme olsaydı çok gösterişli dururdu diye düşünüyorum ama yoktu, değerlendirme yapamadım.
    Sizin araç allure olduğu için soruyorum. Aux girişinin çakmaklığın yanında olduğunu gördüm ama usb girişi nerede göremedim dün. Bir de bazı allurelerde nasıl tarif edeyim, yol bilgisayarı veri gösterge ekranı düğmenin yanında ve hemen üstünde bizim activelerede olduğu gibi boşluk var, 4 lü flaşörün yanında. Bu berbat ötesi bir görüntü. Oysa ilanlarda gördüğüm bazı allurelerede o yuvarlak düğme tam ortada ve gösterge ekranı üstteki o boşluğun yerinde konumlandırılmış ki bu dizayn çok daha güzel. Bu farklılık neye göre var. Dün baktığım showroomdaki üç allurede de ekran üstte idi. Cevaplarınızı bekliyorum, teşekkür ederim. İstediğim özelliklerde bir allure bulabileceğimi bilsem aracımı satışa çıkarabilirim. Aslında aracı bulsam satmam vakit alacağından muhtemelen o aracı da almam mümkün olmayacak. Active-allure değişikliğine de karar vermek pek de kolay değil. Avantajları ve artıları bana göre çok açık olmasına ve değeceğine inanmama rağmen, bir taraftan da 7-8 bin tl külfete girip aynı aracın tıpkısını almak ne kadar mantıklı insan düşünmüyor değil.


    Hocam aracınız Bluetooth paketli Active olsa boşverin derim ama baz donanım Active olunca birşey diyemiyorum. Arada 2 yaş fark olacak. 45-50bin km fark az değil(3 yılda yapabiliyorum o kadar km'yi). Direksiyondan kumandalı, bluetoothlu, grafik bilgi ekranlı, 4 hoparlörlü ses sistemi geliyor. Çakmağın önünde usb girişi var. Kapılarda piano black tutamaç kolu var. Arkada 2. okuma lambası mevcut. Yan hava yastıkları geliyor. Koltuklar değişiyor. Kol dayama var.Lastik basınç sensörleri mevcut. 16inch jantlarla birlikte Michelin Energy Saver+ lastikler geliyor. Arka park sensörleri de grafik bilgi ekranına entegre. Ben soranlara Access ve Active donanım almayın diyorum. İmkanlar Active'e yetiyorsa da en azından bluetooth paketli olmalı. Access ve Active'ler kesinlikle araç kiralama firmaları ve filo araçları için. Allureyi görünce Active'in yüzüne bakmadım. Çünkü arada çok az fiyat farkı vardı ve donanım farkı da gerçekten fazla. İmkanınız el veriyorsa ve sizi sıkıntıya sokmayacaksa alın derim. Ama sıkıntıya girecekseniz değmez 2014 Modellere de bakabilirsiniz. Torpido da lastik basınç sensörü olan 2014'ler ile 2015'lerin hiçbir farkı yok. En azından 2bin TL'niz cebinizde kalır. Bir ara (Mart sonu Eylül başı arasında galiba) gelen Allure'lerde kızaklı teyp vardı. O kadar çaldıkları yetmiyormuş gibi onu da çalmaya kalktılar. Bir de üstüne navigasyonlu multimedya sistemi satmaya çalışıyorlardı. Ama çok tepki oldu. Sonra eskisine döndüler

    Anladım, teşekkür ediyorum. Maalesef sıfır alma imkanım yok. Dediğim gibi aracın yakıtından ve diz-bagaj kapasitesinden çok memnun kaldığım için uzun yıllar kullanabilirim düşüncesine girdim. Activeyi almadan önce astra sedan vardı en fulünden. Yakıt tüketiminin fazlalığı ve para ihtiyacım nedeniyle sattım ve B segmenti dizele geçerek ekonomiye geçmeye çalıştım. Neticede geçtim de. İlk başlarda plastik kalitesini yadırgasam da arka diz mesafesi C segmenti aracımda dahi yoktu, bagaj da öyle. Ancak bluetooth ile telefon görüşmesi yapamamak, park sensörünün olmaması ve usb ile müzik dinleyememek gibi şeyleri arar oldum. Yoksa yağmur veya far sensörünü aramıyorum, keza ön park sensörü veya deri direksiyon simidini. Açıklmalı cevabınız için teşekkür ederim, bana oldukça yardımcı oldu, oluyor. Durun bakalım zaman ne gösterecek.Aile ekonomisini zora sokmadan, küçülme ve yeniden yapılanmaya girmişken doğru kararlar vermek gerekiyor. Yoksa 301 yakıt masrafımı resmen yarıdan aza indirdi. Eski aracımla 45-50 kuruş yakıyorken şimdi 23-25 kuruş bandında geziyorum. Tabi şunu biliyorum ki bu araçla 120 km nin üzerine çıkmamak lazım. Yasal ve normal koşullarda aracın ataklığı veya sarfiyatı son derece iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahcerun -- 6 Ocak 2016; 13:36:49 >
    _____________________________
    Şu an aracı yok




  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gökhan0180


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun



    Usb sizin auxu kastettiğiniz yerde boşluk dediğiniz ise bir ara Kkzaklı teyple geldi arabalar bilgi ekranı yoktu ama tekrar eskiye döndüler artık hepsinde bilgi ekranı var

    Teşekkür ederim cevap için, ancak bir ara gelen kızaklı teyp ile allureye alanlara yazık olmuş bence.

    Sırf o yüzden citröenden vazgeçtim pejo aldım ama citröende eskiye dönmüş ama piyano Black hoş duruyor

    Bildiğim kadarıyla c elyseede piano black kaplama ve bej konsol-döşeme yok. Gri değişik garip bir kaplama malzemesi ve kemikimsi, ben de ilk başlarda c-elysee düşünüyordum ama benzer araçlar da olsa bej döşeme ve black kaplamalar fark oluşturuyor 301'de.
    |
    |
    _____________________________
    Şu an aracı yok




  • Yüzbaşı
    994 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Cevap için teşekkür ederim 7-8 bin tl arası fark ödemek bana da mantıklı geliyor. 36 bin tl vermiştim üç buçuk ay önce . Alaşımlı jant aldim bir set ve 60 bin bakimini yaptirdim. Herhalde 37 bine çok rahat veririm. 8 ilave etsem 45 bin eder. 10-15 binde 2015 allureye hayır demem

    Hocam bej döşeme daha ferah ve şık duruyor ancak çok çabuk kirleniyor. Active'lerde de bej döşeme var. Ama koltuk kumaşları farklı. Kir silince kolay çıkıyor. Allurenin koltukları sanki daha rahat gibi.Allure'nin park sensörünü çok beğeniyorum. Grafik destekli olması çok işe yarıyor Kol dayama ses yapmaya başladı. Gıcırdayıp duruyor. Ben aracı alırken 1200 TL gibi fiyat farkı vardı(bluetooth paketli Active ile kıyaslıyorum) yanlış hatırlamıyorsam. Donanımlar o parayı fazlasıyla hak ediyor. Deri direksiyon deri gibi değil. Ne derisiyse artık Aracınızı 39-40 civarı da satabilirsiniz. 45-46 civarı temiz araç bulursanız 5-6 bin TL fark çok güzel olur. Ama ikinci el piyasası bir garip olduğundan 7-10bin TL dedim tahmini. Çünkü 2015'leri 52ye alanlarda var 57ye alanlarda var. Ben 2014 Aralıkta 2014 Modelini 52'ye aldım. Sıfırının fiyatları bile çok değişken

    Allurenin artıları benim de hoşuma gidiyor açıkçası. Özellikle bilgisayar verilerinin radyo ekranında üç veriyi aynı anda göstermesi son derece işlevsel. Her nedense ben bilgisayar verilerini sık sık kontrol etme gibi kötü bir alışkanlığım var. Hastalık işte, dakika geçmiyor ki, ortalama hızım ne menzil ne kadar kaldı, sürat ortalamam ne, ortalama tüketim ne diye kontrol ediyor ve tuşa basıyorum. Bu kendimi bile rahatsız etmeye başladı. Allurede üçü aynı anda görülüyor, bu bana avantaj sağlar. Ayrıca bej döşeme ve konsol rengi görsel olarak çok farklı. Şu anki karanlık, siyah koltuk ve konsol, belki kullanım açısından bir kolaylık ancak görüntü olarak çok kasvetli. Neticede şirket aracı kullanmıyorum, tek kişi bilemedin oğlumu da sayarsan iki kişi kullanıyoruz, ne kadar kirlenebilir ki? Ayrıca allure koltukların şekilsel farklılığının olup olmadığını bilmiyorum, daha rahat veya kavrayan bir yapısı olup olmadığını bilmiyorum. Eğer öyle ise o daha da iyiymiş. Direksiyon deri veya değil çok önemli değil, şu anki direksiyondan da şikayetçi değilim. Dün allureyi bir inceleyeyim diye peugeot bayiine gittim, üç allure vardı showroomda, siyah, füme, gri. Üçünün de içi simsiyahtı, bakasım gelmedi, daha doğrusu baktım benim activeden hiç bir açıdan hiç bir farkı yoktu. Sadece piano black parçalar vardı ama zaten arabanın her yeri o kadar kara ki hiç kendini göstermemiş, ben buradayım dememiş. Oysa bej döşeme olsaydı çok gösterişli dururdu diye düşünüyorum ama yoktu, değerlendirme yapamadım.
    Sizin araç allure olduğu için soruyorum. Aux girişinin çakmaklığın yanında olduğunu gördüm ama usb girişi nerede göremedim dün. Bir de bazı allurelerde nasıl tarif edeyim, yol bilgisayarı veri gösterge ekranı düğmenin yanında ve hemen üstünde bizim activelerede olduğu gibi boşluk var, 4 lü flaşörün yanında. Bu berbat ötesi bir görüntü. Oysa ilanlarda gördüğüm bazı allurelerede o yuvarlak düğme tam ortada ve gösterge ekranı üstteki o boşluğun yerinde konumlandırılmış ki bu dizayn çok daha güzel. Bu farklılık neye göre var. Dün baktığım showroomdaki üç allurede de ekran üstte idi. Cevaplarınızı bekliyorum, teşekkür ederim. İstediğim özelliklerde bir allure bulabileceğimi bilsem aracımı satışa çıkarabilirim. Aslında aracı bulsam satmam vakit alacağından muhtemelen o aracı da almam mümkün olmayacak. Active-allure değişikliğine de karar vermek pek de kolay değil. Avantajları ve artıları bana göre çok açık olmasına ve değeceğine inanmama rağmen, bir taraftan da 7-8 bin tl külfete girip aynı aracın tıpkısını almak ne kadar mantıklı insan düşünmüyor değil.


    Hocam aracınız Bluetooth paketli Active olsa boşverin derim ama baz donanım Active olunca birşey diyemiyorum. Arada 2 yaş fark olacak. 45-50bin km fark az değil(3 yılda yapabiliyorum o kadar km'yi). Direksiyondan kumandalı, bluetoothlu, grafik bilgi ekranlı, 4 hoparlörlü ses sistemi geliyor. Çakmağın önünde usb girişi var. Kapılarda piano black tutamaç kolu var. Arkada 2. okuma lambası mevcut. Yan hava yastıkları geliyor. Koltuklar değişiyor. Kol dayama var.Lastik basınç sensörleri mevcut. 16inch jantlarla birlikte Michelin Energy Saver+ lastikler geliyor. Arka park sensörleri de grafik bilgi ekranına entegre. Ben soranlara Access ve Active donanım almayın diyorum. İmkanlar Active'e yetiyorsa da en azından bluetooth paketli olmalı. Access ve Active'ler kesinlikle araç kiralama firmaları ve filo araçları için. Allureyi görünce Active'in yüzüne bakmadım. Çünkü arada çok az fiyat farkı vardı ve donanım farkı da gerçekten fazla. İmkanınız el veriyorsa ve sizi sıkıntıya sokmayacaksa alın derim. Ama sıkıntıya girecekseniz değmez 2014 Modellere de bakabilirsiniz. Torpido da lastik basınç sensörü olan 2014'ler ile 2015'lerin hiçbir farkı yok. En azından 2bin TL'niz cebinizde kalır. Bir ara (Mart sonu Eylül başı arasında galiba) gelen Allure'lerde kızaklı teyp vardı. O kadar çaldıkları yetmiyormuş gibi onu da çalmaya kalktılar. Bir de üstüne navigasyonlu multimedya sistemi satmaya çalışıyorlardı. Ama çok tepki oldu. Sonra eskisine döndüler

    Anladım, teşekkür ediyorum. Maalesef sıfır alma imkanım yok. Dediğim gibi aracın yakıtından ve diz-bagaj kapasitesinden çok memnun kaldığım için uzun yıllar kullanabilirim düşüncesine girdim. Activeyi almadan önce astra sedan vardı en fulünden. Yakıt tüketiminin fazlalığı ve para ihtiyacım nedeniyle sattım ve B segmenti dizele geçerek ekonomiye geçmeye çalıştım. Neticede geçtim de. İlk başlarda plastik kalitesini yadırgasam da arka diz mesafesi C segmenti aracımda dahi yoktu, bagaj da öyle. Ancak bluetooth ile telefon görüşmesi yapamamak, park sensörünün olmaması ve usb ile müzik dinleyememek gibi şeyleri arar oldum. Yoksa yağmur veya far sensörünü aramıyorum, keza ön park sensörü veya deri direksiyon simidini. Açıklmalı cevabınız için teşekkür ederim, bana oldukça yardımcı oldu, oluyor. Durun bakalım zaman ne gösterecek.Aile ekonomisini zora sokmadan, küçülme ve yeniden yapılanmaya girmişken doğru kararlar vermek gerekiyor. Yoksa 301 yakıt masrafımı resmen yarıdan aza indirdi. Eski aracımla 45-50 kuruş yakıyorken şimdi 23-25 kuruş bandında geziyorum. Tabi şunu biliyorum ki bu araçla 120 km nin üzerine çıkmamak lazım. Yasal ve normal koşullarda aracın ataklığı veya sarfiyatı son derece iyi.

    Hocam zaten sıfır alın demiyorum. 2014 Ağustostan sonrasına bakın diyorum.Çünkü aynı araçlar ve 10-15bin km'de olan çok araç var. 2bin TL'niz cebinizde kalır Bir de aracınızın rengi köpek balığı gri mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExCaLiBuR58 -- 6 Ocak 2016; 14:05:34 >
    |
    |
    _____________________________
    Dünyadaki en son tecrübe ölümdür!




  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    Evet köpek balığı grisi. Yani bildiğimiz füme



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Şu an aracı yok
  • Yüzbaşı
    994 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Evet köpek balığı grisi. Yani bildiğimiz füme

    Hocam 60bin bakımı alaşım jant diyince başka bir forumdaki harunhoca mı dedim. Astra diyince soruyum dedim
    |
    |
    _____________________________
    Dünyadaki en son tecrübe ölümdür!
  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    Aynen öyle, doğru tespit.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Şu an aracı yok
  • Yüzbaşı
    994 Mesaj
    Hocam aracı ilk aldığınız zaman konuşmuştuk. Memnun kalacaksınız kullandıkça daha da seveceksiniz demiştim. Allure'yi de kesinlikle tavsiye ederim. Çok memnun kalırsınız. Benim aracın döşemeleri açık renk. Açık renk tercih ederseniz araba daha şık olur. Ama yazı bekleyin. Ben olsam şu sıralar araba yenilemektense paramı elimde tutmayı tercih ederim
    |
    |
    _____________________________
    Dünyadaki en son tecrübe ölümdür!
  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    Doğrudur, hangi platformda konuştuk hatırlamıyorum veya ne paylaştık. Ancak şu an itibariyle memnunum. Bu araçtan memnun olmak için ne aradığını veya beklediğini bilmek lazım. Çünkü diğer taraftan bakarsanız plastik malzeme kalitesi iyi değil, bagaj kapağı düşüyor, şanzıman sesi var, yüksek hızlarda tedirgin ediyor, rüzgar -motor ve yol sesi kabine fazla geliyor, 5 vitesli araç mı kaldı, kaporta gofret gibi vesaire vesaire sayarsin da sayarsin. Ancak fiyat performans dengesine bakarsanız araç muadilleri(linea, symbol, blue ve hatta c-elysee) arasında bence en iyisi. Yaza beklemeye ve parayi tutmaya gelince... zaten ortada bir para yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Şu an aracı yok
  • Yüzbaşı
    994 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Doğrudur, hangi platformda konuştuk hatırlamıyorum veya ne paylaştık. Ancak şu an itibariyle memnunum. Bu araçtan memnun olmak için ne aradığını veya beklediğini bilmek lazım. Çünkü diğer taraftan bakarsanız plastik malzeme kalitesi iyi değil, bagaj kapağı düşüyor, şanzıman sesi var, yüksek hızlarda tedirgin ediyor, rüzgar -motor ve yol sesi kabine fazla geliyor, 5 vitesli araç mı kaldı, kaporta gofret gibi vesaire vesaire sayarsin da sayarsin. Ancak fiyat performans dengesine bakarsanız araç muadilleri(linea, symbol, blue ve hatta c-elysee) arasında bence en iyisi. Yaza beklemeye ve parayi tutmaya gelince... zaten ortada bir para yok

    Aynen hocam. Bu aracı alırken Linea, Symbol, Accent Blue ve C-elysee'ye baktım. Accent Blue'ya peşin 60bin TL istediler. O paraya dizel astra alınıyordu. Symbol o parayı etmez. Loganla aynı araç. Logan MCV 7-8 bin TL daha ucuzdu. Resmen çakallık. Hem de araç dar. Linea'yı test ettim. Ses yalıtımı ve malzeme kalitesi olarak bir tık daha iyi ama aynı donanımdaki aracı 4bin TL daha pahalıydı, motorunun performansı daha az, içi daha dar ve çok yakıyor. Peugeot'u Citroen'e tercih etme sebebim ise servisi. 110'u geçen biri değilim. Az yakması, bagajı ve içinin geniş olması önemliydi benim için. Fiyat/fayda olarak en iyi araç buydu benim için. Bagaj kapağı için amortisör düşünüyorum. https://www.youtube.com/watch?v=ibzlDj2PlnY&feature=youtu.be
    https://www.youtube.com/watch?app=desktop&persist_app=1&v=Aw0evO1j_A8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExCaLiBuR58 -- 6 Ocak 2016; 15:22:17 >
    _____________________________
    Dünyadaki en son tecrübe ölümdür!




  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ExCaLiBuR58

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Doğrudur, hangi platformda konuştuk hatırlamıyorum veya ne paylaştık. Ancak şu an itibariyle memnunum. Bu araçtan memnun olmak için ne aradığını veya beklediğini bilmek lazım. Çünkü diğer taraftan bakarsanız plastik malzeme kalitesi iyi değil, bagaj kapağı düşüyor, şanzıman sesi var, yüksek hızlarda tedirgin ediyor, rüzgar -motor ve yol sesi kabine fazla geliyor, 5 vitesli araç mı kaldı, kaporta gofret gibi vesaire vesaire sayarsin da sayarsin. Ancak fiyat performans dengesine bakarsanız araç muadilleri(linea, symbol, blue ve hatta c-elysee) arasında bence en iyisi. Yaza beklemeye ve parayi tutmaya gelince... zaten ortada bir para yok

    Aynen hocam. Bu aracı alırken Linea, Symbol, Accent Blue ve C-elysee'ye baktım. Accent Blue'ya peşin 60bin TL istediler. O paraya dizel astra alınıyordu. Symbol o parayı etmez. Loganla aynı araç. Logan MCV 7-8 bin TL daha ucuzdu. Resmen çakallık. Hem de araç dar. Linea'yı test ettim. Ses yalıtımı ve malzeme kalitesi olarak bir tık daha iyi ama aynı donanımdaki aracı 4bin TL daha pahalıydı, motorunun performansı daha az, içi daha dar ve çok yakıyor. Peugeot'u Citroen'e tercih etme sebebim ise servisi. 110'u geçen biri değilim. Az yakması, bagajı ve içinin geniş olması önemliydi benim için. Fiyat/fayda olarak en iyi araç buydu benim için. Bagaj kapağı için amortisör düşünüyorum. https://www.youtube.com/watch?v=ibzlDj2PlnY&feature=youtu.be
    https://www.youtube.com/watch?app=desktop&persist_app=1&v=Aw0evO1j_A8

    Çok iyi ya bu amortisör aslında kendimiz bile yapabiliriz bi uygun zamanda inceleyelim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    Kesinlikte 301 bagajı için olmazsa olmaz. Son derece kullanışlı ve işlevsel olmuş. Çekim de ayrı güzel. Ancak uzun vadede ne netice verir, bozulur mu bilmem. Bu kadar basıt çözümü varsa fabrika bunu nasıl yapmaz. Ayrıca o mekanizma tek mi, diğer tarafta da var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Şu an aracı yok
  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    Kesinlikte 301 bagajı için olmazsa olmaz. Son derece kullanışlı ve işlevsel olmuş. Çekim de ayrı güzel. Ancak uzun vadede ne netice verir, bozulur mu bilmem. Bu kadar basıt çözümü varsa fabrika bunu nasıl yapmaz. Ayrıca o mekanizma tek mi, diğer tarafta da var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Şu an aracı yok
HızlıCevap
Reklamlar
son dakika
haberler
üniversite
Bey Azura
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.