Şimdi Ara

PEUGEOT 208 SAHİPLERİ (229. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.791
Cevap
95
Favori
620.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 227228229230231
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tipikes T kullanıcısına yanıt
    Calan sarkinin ismini falan gosterme kayarak yani ayarlardan yapiliyorum animasyonlu menuyu ac kayan yazilari active et 2si ayni yerde ama tam olarak nerde su an hatirlamiyorum biraz kurcalarsan bulursun. Bende daha once sadece sarkinin1 kismi gozukuyodu kayan yaziyi active ettikden sonra tamami kayarak gosteriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sabah depoya 50 tl benzin aldiktan sonra sayaci sifirladim. Yakit tuketimim ortalama 5 - 5.2 arasi toplam 105 km yol gittim. Bu bilgiler ne kadar gercek bilemem dogruya cok iyi bir tuketim. Sahil yolu disinda genelde yollar boştu.



    Benzin : shell nitro litresi 4.98 tl

    Zaman: sabah 6:30-8:30 arasi

    Güzergah: kozyatagi- cekmekoy ortalama 6 lt 80-90 km hız



    Cekmekoy-sabiha gokcen 5.3 lt, hiz 110-120 km



    Sabiha gokcenden dönüste pendik sahil yolundan girip bagdat caddesi uzerinden kadıköy

    Ortalama hiz 50 km 5.0-5.2 yakit tuketimi..








    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar daha önce sordum burda ama içimde kaldı.
    Aracın bakımını yaptıracam ve motor yağı konusunda çok kararsız kaldım.
    Castrol en iyi yağ diye düşünerek sitesinde "yağ bulucu" özelliği var. Her araç için özel yağ buluyor ve bizim araçlar için (bnmki 2012 dizel e-hdi) Magnetec C2 modelini öneriyor. Fakat bu yağ bayilerde yok.(soran olmuyormuş) bu konuda bosch car service lere gittim onlarda partikül filtreli araçlara bu yağı koymamam gerektiğini söylüyorlar.
    Şimdi arkadaşlar sorum şu castrolün yağ seçicisine mi güvenmeliyim yoksa piyasadaki ustalara mı (hemen hemen hepsi partikül filtreli araçlara edge koyulur diyor)

    fakat magnetec c2 nin üzerinde de hem start stop yazıyor hem de peugeot yazıyor. Edgede ise ne start stop yazıyor ne de peugeot...
    Bu ikilemde kaldım, kafamda deli sorular bilgisi olan varsa yardım lütfen.
    Bu arada yağ,hava,polen filtresi artı edge yağ için 350 tl diyorlar (yağ 180tl diyor)




  • Arkadaşlar. Konu açmak yerşne size sorayım. Hanıma peu 208 düşünüyorum. Micra ile arasında kaldım. Eskiden micra tam otomatikti. Yine tam otomatik istiyoruz. Tavsiye eder misiniz. Micra mı yoksa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Krkahmet K kullanıcısına yanıt
    Her ikisininde kullandim. Micrayi 2 yil kullandim 10 bin km yaptim. 208 1.2 active etg5 i alali 2 ay olmadi 2000 km ye yakin yol yaptim anlayacaginiz keyifle biniyorum araca. Ama şanzimani dert ederseniz o zaman micra alin. Sanzimani disinda micranin bi ustunlugu yok gibi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Micra su cvt sanziman arizasinda şanzıman değişimi icin 40bin lira istenen micra mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 40 bin derken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Krkahmet K kullanıcısına yanıt
    şanzıman sorun yaratırsa cvt de cıkabikecek rakamlar çok yüksek
  • Peki hocam hyundai i20 nasıldır otomatiği.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egursu

    şanzıman sorun yaratırsa cvt de cıkabikecek rakamlar çok yüksek

    Sizin bahsettiğiniz başlık bu:

    https://forum.donanimhaber.com/micra-cvt-sanziman-fiyati-aldim-soktayim-durum-sonuclandi--97906299-10

    Normalde Cvt çok iyi ve sorunsuz bir şanzıman. Toyota, Subaru hatta Audi yıllardır otomatiklerine Cvt koyuyor. Kavrama derdi yok. Seri geçişleri var ve atik. O yüzden olaya Nissan ölçeğinde bakmak lazım. Nissan QQ ve Micra gibi Cvt kullandığı bazı modellerde (çoğu dizel) motor tork seviyesini tutturamadığı için Cvt boğulup bir süre sonra arıza vermesine sebep oluyor. Yani sorun alenen Nissan'da.

    Bu arada o başlıkta Nisaan ve distribütör işgüzarlığı var. Max 5 bin liralık şanzıman için araç fiyatı istemeleri onların kusuru unutmayın.

    i20'de klasik tork konvertörlü 4 ileri yüksek yakıt tüketimi sağlayan otomatik var. Dct değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 25 Haziran 2017; 12:23:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sağolasın. İyi bayramlar bu arada. Ben pek anlamıyorum. Hyanlış bi karar vda vermek istemiyorum. Hanım micra al diyor tipinden. Ben yakıtı iyi olsun diyordum. Demin baktım i20 micradan fazla yakıyor. @programmer_onur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi bayramlar , ilk defa uzun yol yaptim 208 1.2 active etg5 ile yaklasik 1000 km izlenimlerimi paylasiyorum. Depoyu fulledim 1 gun istanbulda gezdim ertesi gun yola ciktim.istanbul eskisehir eskisehir ilcesi eskisehir merkezde gezme tozma toplam yakit tuketimi 4.8 yolun yarisinda crusie kontrol acikdi yolun durumuna gore . Aracta 6 kisi idik bagaj full dolu klima 2. Kademee hep acikdi.(2 si cocukdu).yolda git gel toplam 7 sefer falan durdum.mola icin.yakit tuketimi beni hayran birakdi.cekisde ise bu kadar dolu aracta ve klima acikken performansi cok guzeldi. Yeni otobanda 160 a vurdum bu sekilde dip gazi merak ediyordum ama aracta dolu ve cocuk oldugu icin vaz gectim.bagaj ufakligindan dolayi sikinti çekeceğiizi dusunuyordum. Onuda valiz kullanmak yerine herseyi parca parca posetlere bolerek astik. Kisaca uzun yolda beklentimin ustunde bir performans sergiledi.yola cikmadan once arac 11000 de idi sadece yagina ve suyuna baktim. Esksik yoktu .extra hic bir sey yapmadan yola ciktim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprsr

    Herkese iyi bayramlar , ilk defa uzun yol yaptim 208 1.2 active etg5 ile yaklasik 1000 km izlenimlerimi paylasiyorum. Depoyu fulledim 1 gun istanbulda gezdim ertesi gun yola ciktim.istanbul eskisehir eskisehir ilcesi eskisehir merkezde gezme tozma toplam yakit tuketimi 4.8 yolun yarisinda crusie kontrol acikdi yolun durumuna gore . Aracta 6 kisi idik bagaj full dolu klima 2. Kademee hep acikdi.(2 si cocukdu).yolda git gel toplam 7 sefer falan durdum.mola icin.yakit tuketimi beni hayran birakdi.cekisde ise bu kadar dolu aracta ve klima acikken performansi cok guzeldi. Yeni otobanda 160 a vurdum bu sekilde dip gazi merak ediyordum ama aracta dolu ve cocuk oldugu icin vaz gectim.bagaj ufakligindan dolayi sikinti çekeceğiizi dusunuyordum. Onuda valiz kullanmak yerine herseyi parca parca posetlere bolerek astik. Kisaca uzun yolda beklentimin ustunde bir performans sergiledi.yola cikmadan once arac 11000 de idi sadece yagina ve suyuna baktim. Esksik yoktu .extra hic bir sey yapmadan yola ciktim.

    Merhabalar,
    paylaşım için teşekkürler.. Peki hangi yakıtı kullandınız daha doğrusu hangi markayı.. bende kısmetse bu haftasonu yola çıkacağım...




  • foresteng. kullanıcısına yanıt
    ben hep shellden alıyorum, arabayı sıfır aldım shellden almaya basladım ve hep shellden alıyorum ve hep fulletiyorum. crusıe controlun yakıt tuketımıne cok etkisi var eger full crusie control ile gelseydim tuketımın dahada aşagıda olacagına eminim.ortalama crusie control hızım 80- 90 - 100 - 110 radar ve yol durumuna göre ayarladım.sadece yeni otobanda boş oldugu için 140-150 gittim ,ayrıca durmadan gelseydım yakıt tuketımı dahada düşerdi 2 cocuk oldugu icin 7-8 sefer durdum mola yerlerınde,arada tuvalet için durduklarımı saymıyorum.ayrıca 2 sefer eşime verdim arabayı yaklasık 200 km falan o götürdü.oda tüketimi biraz yükselti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprsr

    ben hep shellden alıyorum, arabayı sıfır aldım shellden almaya basladım ve hep shellden alıyorum ve hep fulletiyorum. crusıe controlun yakıt tuketımıne cok etkisi var eger full crusie control ile gelseydim tuketımın dahada aşagıda olacagına eminim.ortalama crusie control hızım 80- 90 - 100 - 110 radar ve yol durumuna göre ayarladım.sadece yeni otobanda boş oldugu için 140-150 gittim ,ayrıca durmadan gelseydım yakıt tuketımı dahada düşerdi 2 cocuk oldugu icin 7-8 sefer durdum mola yerlerınde,arada tuvalet için durduklarımı saymıyorum.ayrıca 2 sefer eşime verdim arabayı yaklasık 200 km falan o götürdü.oda tüketimi biraz yükselti.

    Teşekkür ederim.. bende ya opet ya shell tercih ediyorum.. aracınız da hayırlı olsun bu arada.. bende crusie ile gitmeyi düşünüyorum. şirket araçlarında uzun yolda sürekli kullanırız gerçekten hem rahatlık hem de tasarruf ettiğinizi görüyorsunuz.. bagaj konusunda da aynı şeyi düşünmüşüz başka alternatif maalesef yok çünkü..




  • 1.2 110hp eat6 yaklaşık 800 km uzun yol yaptım bunun içerisinde 2 kere 40-45 dk aşırı sıkışık trafiğe girdim, klima full açık hızım otobanda 110-130 aralığında seyretti, ortalama tüketim 6.0lt/100km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FthGTI F kullanıcısına yanıt
    Bana kalırsa çok yakmış benim 1.4 dizel yarı otomatik şehir içinde kullanıyorum tam iş saatlerinde ve kısa mesafede 6 litre yakıyor ben buna çok diyodum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FthGTI

    1.2 110hp eat6 yaklaşık 800 km uzun yol yaptım bunun içerisinde 2 kere 40-45 dk aşırı sıkışık trafiğe girdim, klima full açık hızım otobanda 110-130 aralığında seyretti, ortalama tüketim 6.0lt/100km

    Bence son derece normal ve iyi değer 6 lt. Ben kıştan kalma ortalama ile 6.2 lt yakıyorum hala. 6.0 lt görmüşlüğüm var ama 82hp Etg5.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    uzun mesafede 6 lt cok bence. şehir içi normal ama , uzun yolda 6 dan az yakması gerek. 110 hpn turbo motor oldugu için normal olabilir belki. atmosferık motor daha az yakıyor turboya göre
  • aynı yolda ve aynı ortalama hızda dizeller 5.5 yakıyor
  • 
Sayfa: önceki 227228229230231
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.