Şimdi Ara

PEUGEOT 208 SAHİPLERİ (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.787
Cevap
95
Favori
618.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 senelik karar sürecinden sonra ben de 208 imle artık burdayım :) donanım haberde paylaşılan yorumlar çok yardımcı oldu bu nedenle donanım habere teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dahlia

    1 senelik karar sürecinden sonra ben de 208 imle artık burdayım :) donanım haberde paylaşılan yorumlar çok yardımcı oldu bu nedenle donanım habere teşekkür ederim.

    Hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus


    Orijinalden alıntı: dahlia

    1 senelik karar sürecinden sonra ben de 208 imle artık burdayım :) donanım haberde paylaşılan yorumlar çok yardımcı oldu bu nedenle donanım habere teşekkür ederim.

    Hayırlı olsun



    Teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dahlia -- 5 Ağustos 2013; 3:29:14 >
  • 1.4 hdi active modeli olan arkadaşlar yakıt tüketiminiz nasıldır.(şehiriçi)

    benim biraz fazla gibi geliyor araç şuan 1200km de ve yol bilgisayarı 100km/6.4lt gösteriyor.

    300 tl ye 1090 km e gittim.

    şuan yol bilgisayarının göstergesi fullediğimde yani 200 tllik yakıta 900 kmlerde gözüküyor.. Kullanıma göre artıyor azalıyor max 950km gördüm minimum 800km gördüm

    sizce normalin üzerinde mi bu tüketim..(şehiriçi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak220589 -- 6 Ağustos 2013; 1:52:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bimba

    quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    Bilgiler için teşekkür ederim.
    Aracım bildiğiniz gibi 1.2 vti.
    Hararet göstergesi 90 derece çubuğunun biraz üzerinde duruyor,ama yukarı gitmiyor gibi.Yalnız hava sıcaklığı 0 derece civarında,yaz aylarında sorun oluşturur mu?

    Aynı durumla bende karşı karşıyayım. Hararet göstergesi sürekli 95 civarında duruyor. Yoğun şehir içi kullanımda herhangi bir yükselme olmuyor. Sizin aracınızda durum düzeldi mi yoksa aynı şekilde mi kullanıyorsunuz?

    aynı şekilde kullanıyorum,bir sorun yok.
    95 civarında dediğiniz gibi ama daha fazla yükselmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fordmustanggt2005 -- 7 Ağustos 2013; 4:19:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak220589

    1.4 hdi active modeli olan arkadaşlar yakıt tüketiminiz nasıldır.(şehiriçi)

    benim biraz fazla gibi geliyor araç şuan 1200km de ve yol bilgisayarı 100km/6.4lt gösteriyor.

    300 tl ye 1090 km e gittim.

    şuan yol bilgisayarının göstergesi fullediğimde yani 200 tllik yakıta 900 kmlerde gözüküyor.. Kullanıma göre artıyor azalıyor max 950km gördüm minimum 800km gördüm

    sizce normalin üzerinde mi bu tüketim..(şehiriçi)

    208 1.4 hdi kullanan yok mu ?
  • uçanninja kullanıcısına yanıt
    Geçen hafta 1.2 Active modelini Ankara ABC'den aldım.
    Karter ve park sensörüyle 30.000 TL verdim.

    Ben az yaksın ve ucuz olsun zihniyetiyle, arabadan güç beklemeyerek aldım.
    Ancak, araba, motorundan ve silindir sayısından (1.2 litre ve 3 silindirli) beklenmeyecek kadar güçlü.
    Yokuşta da diğer durumlarda da performansa yönelik hiç bir sıkıntı yaşamazsın.

    Arabaya yönelik ilk negatif izlenimlerim ise şunlar (negatifleri söylüyorum, iyi özelliklerini zaten biliyorsundur) :

    1. Çok büyük bir vites problemi var. Birinci vitese takıp, az gaz vererek yumuşak bir şekilde arabayı hareket ettirmek neredeyse imkansız. Debriyaj çok yukarıda kavrıyor ve gaz pedalı da tamamen hissiz. Eğer yeni Clio kullandıysan o kadar kötü değil ancak yine de can sıkıyor.

    2. Arabada düz gitmeme problemi var. Direksiyon o kadar hafif ki düşündüğün tarafa doğru yöneliyor. Yüksek süratte sertleşmiyor ve stabil sürüşü yok. Bunu şehir içinde değil de yüksek süratte ve düm düz yolda anlıyorsun.

    3. Sadece teybi çalıştırmak için kontakta ara bir durum yok.

    4. Kapıların üzerinde el tutacağı yok ! (Bundan da çalınır mı yaa! )

    5. Sanki vites değiştirirken gaz yetersiz olduğunda orta eksoz civarından ses geliyor (bunu kaale alma, netleştirirsem söylerim)

    6. Klima devredeyken güç kaybı fazla yaşamıyorsun ama benzin sarfiyatı çok artıyor (bu gün rolantide 20 dak. ila yarım saat arası klima çalıştı, ortalama tüketim 5.8'den 6.1'e fırladı.)

    7. Araba üzerinde değişiklik yaptırman şimdilik neredeyse imkansız. Para farkı vererek smeg ekran, navigation, bluetooth, ya da usb'li teyp taktırmak istedim ama mümkün değilmiş.

    Herşeye rağmen bu paraya bu araba alınır.
    Sorunuz olursa cevap vermeye çalışırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HTU

    1. Çok büyük bir vites problemi var. Birinci vitese takıp, az gaz vererek yumuşak bir şekilde arabayı hareket ettirmek neredeyse imkansız. Debriyaj çok yukarıda kavrıyor ve gaz pedalı da tamamen hissiz. Eğer yeni Clio kullandıysan o kadar kötü değil ancak yine de can sıkıyor.



    Bu arkadaşlar da vitesteki kavrama probleminden yakınmış.

    http://www.youtube.com/watch?v=KhjUkXtu-zc

    http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/Long-term-tests/Peugeot-208-Allure-VTi-long-term-test/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HTU -- 11 Ağustos 2013; 18:16:24 >
  • Direksiyon konusundaki sıkıntıyı uzun yolda birebir yaşadım.özellikle 120-130 dan sonra olması gereken sertlik yok.ama şehiriçinde mükemmel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz fazla.ş.içi ortalama hızınız nedir
    Vites değiştirmelerinde 2000 devire geldiği zaman yükseltmenizi öneririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 15ooo bakımına götürdüm.
    Standart değişenler dışında(yağ-filtreler) fren borularını da değiştireceklerini söylediler.
    Cam yıkama motorunu da teset edeceklerini, gerekşrse değiştireceklerini söylediler ama değişmedi.
    330tl.lik ücret, bilgisayarda faturayı keserken 280tl'ye düştü. Niye, nasıl olduğunu bilmiyorum ama "indirim" dediler.
    Ben de teşekkür ettim.
  • Arkadaslar 1.4 dizel var 2012 bende 1-2 vites gecislerinde bazen anlik tuketim 8-10-12 lt ye kadar cikiyor normalmidir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ostard

    Arkadaslar 1.4 dizel var 2012 bende 1-2 vites gecislerinde bazen anlik tuketim 8-10-12 lt ye kadar cikiyor normalmidir?

    Kalkışlarda, yokuşlu kalkışlarda anlık olur, normaldir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HTU

    Geçen hafta 1.2 Active modelini Ankara ABC'den aldım.
    Karter ve park sensörüyle 30.000 TL verdim.

    Ben az yaksın ve ucuz olsun zihniyetiyle, arabadan güç beklemeyerek aldım.
    Ancak, araba, motorundan ve silindir sayısından (1.2 litre ve 3 silindirli) beklenmeyecek kadar güçlü.
    Yokuşta da diğer durumlarda da performansa yönelik hiç bir sıkıntı yaşamazsın.

    Arabaya yönelik ilk negatif izlenimlerim ise şunlar (negatifleri söylüyorum, iyi özelliklerini zaten biliyorsundur) :

    1. Çok büyük bir vites problemi var. Birinci vitese takıp, az gaz vererek yumuşak bir şekilde arabayı hareket ettirmek neredeyse imkansız. Debriyaj çok yukarıda kavrıyor ve gaz pedalı da tamamen hissiz. Eğer yeni Clio kullandıysan o kadar kötü değil ancak yine de can sıkıyor.

    2. Arabada düz gitmeme problemi var. Direksiyon o kadar hafif ki düşündüğün tarafa doğru yöneliyor. Yüksek süratte sertleşmiyor ve stabil sürüşü yok. Bunu şehir içinde değil de yüksek süratte ve düm düz yolda anlıyorsun.

    3. Sadece teybi çalıştırmak için kontakta ara bir durum yok.

    4. Kapıların üzerinde el tutacağı yok ! (Bundan da çalınır mı yaa! )

    5. Sanki vites değiştirirken gaz yetersiz olduğunda orta eksoz civarından ses geliyor (bunu kaale alma, netleştirirsem söylerim)

    6. Klima devredeyken güç kaybı fazla yaşamıyorsun ama benzin sarfiyatı çok artıyor (bu gün rolantide 20 dak. ila yarım saat arası klima çalıştı, ortalama tüketim 5.8'den 6.1'e fırladı.)

    7. Araba üzerinde değişiklik yaptırman şimdilik neredeyse imkansız. Para farkı vererek smeg ekran, navigation, bluetooth, ya da usb'li teyp taktırmak istedim ama mümkün değilmiş.

    Herşeye rağmen bu paraya bu araba alınır.
    Sorunuz olursa cevap vermeye çalışırım.


    Merhaba aynı araçtan bende yeni aldım ve söylediğiniz 1.maddeki sorun benim arabamda da var ayrıca ilk kez araba kullanıyorum direksiyon dersinde rahatlıkla diğer arabaları kullanıyorum ama kendi arabamda kalkışta zorlanyorum, bu yüzden öğrenmem de bayağı zor olacak gözüküyor :( Bu soruna çözüm bulan olursa bu foruma bildirirse sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dahlia -- 14 Ağustos 2013; 22:40:38 >
  • Evet debriyaj baya yukarda kavrıyor,evet gaz pedalı baya hissiz ama bu beni ilk arabam olmasına rağmen alışmam uzun sürmedi.
    Araba çok yumuşak,sürüşü çok zevkli.6 aydır kullanıyorum sürüşü en kolay arabalardan bence.
  • Yeni fark ettigim bir durum ; kontak kapali ikeb rado , teyp hic bir sekilde calismiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Smeg ekranın düğmesine basınca radyo/mp3 çalabiliyorum.Kontak kapalıyken.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ostard

    Yeni fark ettigim bir durum ; kontak kapali ikeb rado , teyp hic bir sekilde calismiyor

    çalışıyor.bence tekrar deneyim.yada araçla bir süre yolculuk ettikten sonra kontağı kapatın.sonra ekranı açın.bazen bir süre beklemek gerekebilir.
    bende şu olmuştu.kontak açılmadan ekranı açarak müzik dinlemiştim.daha sonra aracı çalıştırıp bir yere gidince ekran açılmamıştı.sonrasında açıldı.
  • Ekranli degil hocam sadece teyp var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı şey onun içinde geçerlidir.dediğim gibi değilse servise sorarsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.