Şimdi Ara

::: Peugeot 207 ::: (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.594
Cevap
11
Favori
529.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir pejo cu olarak güzel bi araç fiyatın bu kadar yüksek olması kurlara bağlıyorum fakat acele etmemek lazım fiyat geri mutlaka gelicektir en kötü donanıma ekstra paketler koyacaklardır.yoksa rekabet edeceği rakam değil . gerçi arabayı daha görmedim bu akşam görücem koktey i varmış bu yazdıklarımı yutabilirimde
  • Ya bu far olayını çok abartmışsınız gibime geliyor. 407'nin farları çok mu ufak sanki?? Onu kırana daha rastlamadım.
  • 207 Krom Kapı Kolları Satışta .

    Eşikler ve bagaj çıtası da üretilmeyi düşünüyor.

    S-Dizayn ...
  • Bugün bayilerde cocktail vardı, biraz önce döndüm tanıtımdan, fena değil araç ancak şu an dizayn yönünden sanırım Opel Corsa daha albenili geldi bana bu sınıfta. Bence Opel Corsa piyasayı silecek süpürecek. Bir Peugeot Team üyesi olarak üzülerek de olsa bu tespiti yapmış bulunuyorum.

    206 ile yakalanan çizginin dışında bir araç 207. Mesela halen kullandığım 307 nin ön dizaynıda bozuk bece ama ilgi çekiyor Allah var. Şu an Peugeotlarda 407 en mükemmel kasa ve tasarım olarak göze batıyor. İkinci sırada 206, üçüncü sırada yeni 207, son olarak da 307 makyajlı diyorum.

    Peugeot bir hata yaptı ve tasarımlarını bozdu, bunuda makyajlı 307 ile ilk olarak yaptı, ardından 207 geldi. Biran evvel bu yanlıştan dönmeliler ama nafile. 407 deki güzellik hiçbirinde yok şu anda.
  • ohannes tatonyan;peugeot 307, fransız ekolünün ürettiği kaliteli ürünlerden biri olmasına rağmen ne yazık ki üretim aşamalarındaki bazı sorunları devam ediyor.ayrıca, bu sorunlardan bazıları da ülkemiz yol şartlarından kaynaklanıyor.öncelikle arka amortisörlerin bozuk zeminli yollara uyumlu olmaması nedeniyle sık sık bağlantı yataklarında oluşan boşluklar şikayet unsuru olmaktadır.yeni modellerde geliştirilerek değiştirilen bu sistem sonucunda bu şikayetler giderilmiştir.bu ana sorunun dışında her ne kadar bazı elektronik sorunlardan şikayetlet olsa da bu bence seri üretim şartlarındaki bir çok araçta zaten bulunuyor.bu sorunlar için satış sonrasında giderilebilen olumsuzluklar diyebilirim.sonuç olarak peugeot ciddi ve kaliteli bir markadır.ayrıca,fiyatı manuel şanzımana kıyasla biraz daha yüksek olmasına rağmen ,tiptronic kullanımlı otomatik şanzımanı konfor açısından önerebilirim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: onboardx

    Bende 1999 model Pug vardı 306 griffe.Böyle yürüyen aksam hiç görmedim ön takım ses arka takım ses kaynağı idi torsiyon çubuğu vardı bilya sistemi dağılmıştı.Puglar tr yollarının arabası değil içinde işçilik kötü çok ses geliyordu.Ondan sonra pugan kaçar oldum..




  • Fiyat ve aksesuar fiyatlarını toparlayacak olursak..


    207 TRENDY 1.4 16V 90 hp 5K Düz 5 vites Benzinli........26.600,00

    207 TRENDY 1.4 HDi 5K Düz 5 vites Dizel.......................28.700,00

    207 PREMIUM 1.4 HDi 5K Düz 5 vites Dizel.....................30.900,00

    207 PREMIUM 1.6 HDi 90 hp 5K Düz 5 vites Dizel............32.400,00


    207 AKSESUAR FİYATLARI

    Trendy için;

    Bluetooth..............700
    Sunroof.................1270
    Metalik Boya..........540
    Güvenlik paketi......900

    Premium için;

    Esp(1.4hdi)...........................650
    Park Sensörü........................350
    Bluetooth..............................700
    Panoramik Cam Tavan...........1500
    Metalik Boya..........................540
    15'' Alüminyum Jant(1.4 Hdi)...660
    16'' Alüminyum Jant(1.6 Hdi)...760
    Ön Konsolda 5'li CD................520
    Tekno Paket(1.6 Hdi)..............2550



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi proxy007 -- 27 Mayıs 2006; 17:24:56 >




  • bence peugeot'nun politikası çok yanlış.
    bu fiyata bu aracı satamazlar gibi geliyo.
    bu kadar fazla rakip varken ve fiyatlar da fazla olduğu için 207 yi satamayacaklar, 206'da eskidiği için satılmayacak, zaten çok düştü satışları. sonuç olarak ikisi de mundar olacak.
    ben de 207 almaya niyetliydim ama trendy ye 27000 ytl verilmez. premium alim desem 31000'e 15.1 sn. gibi bi 0-100km hızlanması olan bir araç almış olacaksın, jant ve metalik boyayı da eklersen fiyat zaten 32 oluyor. bu sınıf bi araca 32 verene kadar neler alırım. tercih meselesi tabii alanlar olacaktır ama baya bi müşteri kaçıcak bu yüzden sanırım. şöyle içine sinen özelliklerde olan bi modelini almaya kalksan en az 35 i gözden çıkarıcaksın ki bu fiyata full 0 leon alırım ben be
    yani daha inceleyemedim, en kısa zamanda gidicem inşallah ama büyük ihtimalle 207'den vazgeçicem :(
    bir büyük yanlışta şu bence; premium da benzinli seçenek ilk etapta da olsa yok. benzinli premium olsa belki alırdım ama o gelene kadar da bekleyemem. her neyse yanlış bi iş yol izliyorlar sanırım.
    ne güzel karar vermiştim, içime sinmişti sonunda bi araba ama o da olmadı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: proxy007

    Fiyat ve aksesuar fiyatlarını toparlayacak olursak..


    207 TRENDY 1.4 16V 90 hp 5K Düz 5 vites Benzinli........26.600,00

    207 TRENDY 1.4 HDi 5K Düz 5 vites Dizel.......................28.700,00

    207 PREMIUM 1.4 HDi 5K Düz 5 vites Dizel.....................30.900,00

    207 PREMIUM 1.6 HDi 90 hp 5K Düz 5 vites Dizel............32.400,00


    207 AKSESUAR FİYATLARI

    Trendy için;

    Bluetooth..............700
    Sunroof.................1270
    Metalik Boya..........540
    Güvenlik paketi......900

    Premium için;

    Esp(1.4hdi)...........................650
    Park Sensörü........................350
    Bluetooth..............................700
    Panoramik Cam Tavan...........1500
    Metalik Boya..........................540
    15'' Alüminyum Jant(1.4 Hdi)...660
    16'' Alüminyum Jant(1.6 Hdi)...760
    Ön Konsolda 5'li CD................520
    Tekno Paket(1.6 Hdi)..............2550


    Eyvallah yaa..Çok makbule geçtiiAma bu fiyatlar birazcık kazık yaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sal2003 -- 27 Mayıs 2006; 21:02:45 >




  • Bence de bu sınıfta bir araç için pahalı gözküyor. Bence Euro'nun sürekli yükselmesinden dolayı böyle fiyatlar koydular. Piyasalar seyrine girsin, zaten Corsa da çıkar o zamana kadar fiyatlar düşecektir
  • pardon.
    bir araçta Bluetooth çok kullanışlımıdır....

    ........ki fiyatı 700 ytl
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes

    pardon.
    bir araçta Bluetooth çok kullanışlımıdır....

    ........ki fiyatı 700 ytl



    700 lira ona vereceğime alırım bir tane Bluetooth kulakılık geçiririm kafama, çok daha ucuza gelir.
    Olmadı, artık birçok telefonun kutusunda kendi kulaklıkları oluyor, bir tanesini takarsın kulağına, mikrofonunu da üzerine iliştir, tamamdır

    700YTL, Bluetooth. Sanki direkt lisansını filan alıyoruz Bluetooth'un




  • kısaca peugeot bu yanlış politikalarıyla kendi bindiği dalı kesiyor diyebiliriz......
  • 2 Litre HDI makine nasıl 90 HP olur anlayamadım,eğer gerçekse yazık Peugeot'ya,
    Ayrıca halen 1.6 Litre 110 HP2lik makine mevcutken Türkiye'ye neden üvey evlat gözüyle bakıpta 60 ve 90 küsürlük makineli HDI araç gönderirler hemde bu fiyatlara ???
    Yazık çok pahalı ve çok boş araç.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Awacs

    2 Litre HDI makine nasıl 90 HP olur anlayamadım,eğer gerçekse yazık Peugeot'ya,
    Ayrıca halen 1.6 Litre 110 HP2lik makine mevcutken Türkiye'ye neden üvey evlat gözüyle bakıpta 60 ve 90 küsürlük makineli HDI araç gönderirler hemde bu fiyatlara ???
    Yazık çok pahalı ve çok boş araç.



    Arkadaşım galiba yanlış bilgi almışsın.

    1,4 HDI 70 hp ki berbat!! Gerçi Clio'larda da 1,5 dCi 65 hp var orası ayrı.

    Ayrıca 1,6 HDI motorlar 90 hp ve 110 hp olmak üzere 2 farklı motor gücündeler. 2,0 litre hacminde bir motor şu an için yok.


    Bu arada fiyatlar şu an için pahalı, ancak ben döviz kuru normal bir seyir tutturunca fiyatların düşeceğine inanıyorum. Bence yanlış bir zamanda piyasaya sürdüler bu aracı.
    Ayrıca diğer markalar da zam yolunda..




  • Konun en başındaki paragraflardan birinde yazan cümleler;

    Kaputunun altında 1.1 litre 60 HP, 1.4 litre 75 HP, 1.4 litre 88 HP, 1.6 litre 110 HP, 2.0 litre 136 HP ve 2.0 litre 177 HP'lik benzinli motorların yanı sıra 1.4 litre 68 HP, 1.6 litre 109 HP ve 2.0 litre 90 HP'lik turbo dizel motor seçeneklerinin yer alması beklenen otomobilde manuel şanzımanla beraber elektrohidrolik sıralı otomatik şanzıman seçeneği de sunulacak.

    Bunu okuyunca bende şaşırdım,demekki varmış,doğru ise bu bilgi yazık derim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orjinalden alıntı: Awacs

    2 Litre HDI makine nasıl 90 HP olur anlayamadım,eğer gerçekse yazık Peugeot'ya,
    Ayrıca halen 1.6 Litre 110 HP2lik makine mevcutken Türkiye'ye neden üvey evlat gözüyle bakıpta 60 ve 90 küsürlük makineli HDI araç gönderirler hemde bu fiyatlara ???
    Yazık çok pahalı ve çok boş araç.



    Arkadaşım galiba yanlış bilgi almışsın.

    1,4 HDI 70 hp ki berbat!! Gerçi Clio'larda da 1,5 dCi 65 hp var orası ayrı.

    Ayrıca 1,6 HDI motorlar 90 hp ve 110 hp olmak üzere 2 farklı motor gücündeler. 2,0 litre hacminde bir motor şu an için yok.


    Bu arada fiyatlar şu an için pahalı, ancak ben döviz kuru normal bir seyir tutturunca fiyatların düşeceğine inanıyorum. Bence yanlış bir zamanda piyasaya sürdüler bu aracı.
    Ayrıca diğer markalar da zam yolunda..




  • Bu sınıfta en son çıkan araçlar arasında Yarisi tek geçerim diyodum şimdi 207 yi tek geçerim diorum. . . hakikaten güzel yapmışlar bi de fiyatı bu kadar yüksek olmasaymış iyi olurmuş ama zamma denk geldi tüm araba fiyatları arttı. . .
  • özellikle içi sınıfındaki rakiplerine gore daha guzel geldi birde bu arabnın 1.4 hdi 90hp i turkiyeye gelmedimi ben glcek diye biliyordumda
  • 307 1.6 HDI 110 HP fiyatı 700 ytl arttı son zamlarla birlikte. EURO düşerse zamları geri alırlar, düşmezse arabaların fiyatları 40000 YTL leri geçer. Şu an zaten 36000 YTL civarı.
  • Bugün 207 yi ile test sürüşüne çıktım.
    Aslında fotoğraflardan gördüğümde hiç beğenmemiştim.Herkes gibi bir ton eleştiri yapmıştım.(407 ye benzetmişler falan).Bugün öylesine bir bakalım dedik.Sonra aracı inceleyince hoş gelmeye başladı ve test sürüşüne çıktık.
    Test aracı 1.4 hdi 70hp Premium versiyonuydu.
    Öncelikle dış tasarım olarak, rakipleri clio III ve Grande Punto'dan aşağı kalır bir tarafı kesinlikle yok.
    içi ise çok güzel.Kullanılan malzeme kalitesi çok iyi. Ön koltuklar çok rahat (1.90 olmama rağmen çok rahat oturabildim,tavana çarpmadan).ABS,6 hava yastığı,çift bölgeli dijital klima, 16" lastikler(opsiyonel alüminyum alaşımlı jant),direksiyondan kumandalı mp3 çalar.4 cam otomatik,aynalar elektrikli ve ısıtmalı,göstergelerin etrafı krom kaplama (trendy modelinde beyaz kadran standart, premiumda ise siyah kadran var),torpido gözü soğutmalı,kadife kumaş koltuklar falan...
    içerisindeki malzeme kalitesi gerçekten insanı şaşırtıyor.
    direksiyonu çok hafif.hani şu puntonun çok övündüğü city modu gibi.parmağınızın ucu ile dönüyor.
    test aracı 1.4 dizel ve 70hp olmasına rağmen oldukça memnun edici bir performansa sahip. 130 km kadar bir hıza çıktım.daha fazlasını deneyecektim ama bursa trafiği oldukça yoğundu.
    3500 devir civarlarında araç ben dizelim sesi çıkarmaya başlıyor ve 4000 devirden sonra da yeter vites değiştir diyor.
    ama 3500 devire kadar benzinli araç mı dizel mi kullandığınızı anlamıyorsunuz.ben aracı sürekli yüksek devirle kullandım ve 70hp lik bir aracın böyle ivmelenmesini çok beğendim.birde bunun 1.6 motor 90hp olanı var ki, tadından yenmez...
    neyse sözün özü:
    Türkiye piyasasına bu yeni B segmenti araçlar gelmeden önce, fotoğraflarına bakarak;
    1-Clio III
    2-Grande Punto
    3-Peugeot 207 diye düşünüyordum.
    Ama şimdi sıralamam değişti.
    Clio III ün iç tasarımı benim için hayal kırıklığı olduğu için, test sürüşüne bile çıkmadan,kafadan listemden sildim.Yılın otomobili bu kadar mı kötü olabilir, şaşırıyorum.
    Puntoyu dış tasarım olarak çok beğeniyorum,ama içi o kadar güzel değil ve sonuçta Fiat ürettiği için hep 2.sırada kalıyor benim için.
    207 favorim oldu bugün.Şimdi nasıl alırız,fiyatları düşer mi araştırmalarına gireceğim.

    Bu arada forumda okuyorum gpunto kullanıcıları beyaz kadran taktırabilmek için sıyırıyorlar,ama 207 nin en alt versiyonunda beyaz kadran standart veriliyor.

    Son birşey daha gpuntonun frenleri bana çok garip gelmişti.frene dokununca alet çakılıyordu.bi yumuşak fren yapamamıştım testte. 207 de ise bu çok iyi dengelenmiş. yumuşak fren yapabiliyorsun. ve araba resmen yere yapışıyor frenlere asılınca.
    Ben 207 yi çok beğendim.206 dan sonra çok iyi bir sıçrama olmuş
    Ama fiyatları biraz pahalı.




  • Eklemeyi unutmuşum.
    207 GT
    1.6 motor ve 150 hp

    BMW ile ortak geliştirilmiş bir motormuş.Şu anda Gt satışına başlanmamış ama fiyatı yaklaşık 36 000 ytl olacağını söylediler.Gt de nerdeyse herşey standart. 17" jant ile de oldukça hoş bir araba.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.