Şimdi Ara

peugeot 206 (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
982
Cevap
10
Favori
372.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HERKESE SELAMLAR.EN SONUNDA BENDE YOĞUN UĞRAŞLAR SONUCUNDA 19 TEMMUZ DA 2004 MODEL 206 HDİ X LINE ALDIM.BURDAKİ YAZILARI GENELLİKLE TAKİP ETMEYE ÇALIŞIRIM.BEN ALLAH KAZA BELA VERMEDİĞİ SÜRECE ARABAMI ASLA SATMAYI DÜŞÜNMÜYORUM.:)206 HDİ ALMADAN ÖNCE BAYAĞI BİR ARAŞTIRMA YAPTIM VE GÖRÜYORUM Kİ GAYET DE İYİ YAPMIŞIM TERCİHİMLE.ARABANIN EKSİLERİNDEN FAZLA OLDUĞU İÇİN ARTI YANLARI BENİM MEMNUN OLMAMIN EN BÜYÜK SEBEBİ.ŞİMDİ SİZLERE BİR SORUM OLACAK İZNİNİZLE.YAKIT OLARAK HANGİ MARKAYI TECİH ETMELİYİM.TEŞEKKÜRLER İLGİNİZ İÇİN.HERKESE İYİ SEYİRLER.KAZASIZ GÜNLER.
  • hayırlı olsun ama ben farklı bi tercih yapardım
  • quote:

    HERKESE SELAMLAR.EN SONUNDA BENDE YOĞUN UĞRAŞLAR SONUCUNDA 19 TEMMUZ DA 2004 MODEL 206 HDİ X LINE ALDIM.BURDAKİ YAZILARI GENELLİKLE TAKİP ETMEYE ÇALIŞIRIM.BEN ALLAH KAZA BELA VERMEDİĞİ SÜRECE ARABAMI ASLA SATMAYI DÜŞÜNMÜYORUM.:)206 HDİ ALMADAN ÖNCE BAYAĞI BİR ARAŞTIRMA YAPTIM VE GÖRÜYORUM Kİ GAYET DE İYİ YAPMIŞIM TERCİHİMLE.ARABANIN EKSİLERİNDEN FAZLA OLDUĞU İÇİN ARTI YANLARI BENİM MEMNUN OLMAMIN EN BÜYÜK SEBEBİ.ŞİMDİ SİZLERE BİR SORUM OLACAK İZNİNİZLE.YAKIT OLARAK HANGİ MARKAYI TECİH ETMELİYİM.TEŞEKKÜRLER İLGİNİZ İÇİN.HERKESE İYİ SEYİRLER.KAZASIZ GÜNLER.


    arkadaşım hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binmenizi dilerim

    yakıt konusu yeni nesil dizel araçlarda her zaman soru işareti olarak karşıma çıkıyor forumda bande takip ettğim kadarı ile herkes farklı yakıt alıyor ve bir sorun çıkmadığı sürece de o yakıtı kullanıyor. ama bir noktada birleşiliyor yakıt cinsi mutlaka euro dizel olacak. daha sonra firmalar devreye giriyor. burada da birleşilen ortak nokta güvenilir ve bilinen bir istasyon olması. Ben ankaradayım ,total kullanıyorum ve devamlı istanbul yolu üzerindeki doco(totalin kendi istasyonu) dan alıyorum. başka markalar da denedim ama en performanslı bu ürün gibi geliyor. şu ana kadar bir sorun yaşamadım. Bu arada 15.000 bakımı sırasında motora da baktırmayı düşünüyorum. eğer yakıttan kaynaklanan bir sorun söylenirse sizinlede paylaşırım.

    selamlar herkese kazasız günler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: black 206

    HERKESE SELAMLAR.EN SONUNDA BENDE YOĞUN UĞRAŞLAR SONUCUNDA 19 TEMMUZ DA 2004 MODEL 206 HDİ X LINE ALDIM.BURDAKİ YAZILARI GENELLİKLE TAKİP ETMEYE ÇALIŞIRIM.BEN ALLAH KAZA BELA VERMEDİĞİ SÜRECE ARABAMI ASLA SATMAYI DÜŞÜNMÜYORUM.:)206 HDİ ALMADAN ÖNCE BAYAĞI BİR ARAŞTIRMA YAPTIM VE GÖRÜYORUM Kİ GAYET DE İYİ YAPMIŞIM TERCİHİMLE.ARABANIN EKSİLERİNDEN FAZLA OLDUĞU İÇİN ARTI YANLARI BENİM MEMNUN OLMAMIN EN BÜYÜK SEBEBİ.ŞİMDİ SİZLERE BİR SORUM OLACAK İZNİNİZLE.YAKIT OLARAK HANGİ MARKAYI TECİH ETMELİYİM.TEŞEKKÜRLER İLGİNİZ İÇİN.HERKESE İYİ SEYİRLER.KAZASIZ GÜNLER.


    öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız binersin inşallah aracına.
    yakıt a gelince ben ilk başlarda konya yolu opetten alıyordum daha sonra oradaki personelin suratsızlığından dolayı farklı bir opete yöneldim (gene konya yolu üzerinde peugeot göralın karşısındaki) neyse daha sonra tesadüfen balgat ta akp genel merkezine gelmeden bi total istasyon var altın petrol, son 5000 km dir hep oradan aldım yakıtı (şehir dışı hariç) gayet memnunum, ve kendi gözlemlerim çerçevesinde daha çok yol yaptığma karar verdim, total den almanı tavsiye ederim. zaten peugeot da ya total ya da opet ten almanı öneriyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mnt1907 -- 3 Ekim 2006; 0:47:20 >




  • mert beyaz far olayın napıoz dostum..sen taktırdın mı?bu arada tabiki euro dizel
  • SELAMLAR VERDİĞİNİZ BİLGİLER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.2004 MODEL HDİ XLINE MODELİ İÇİN 18.000 YTL LİK FİYAT SİZCE NASIL PEKİ.OPET EURO DIZEL ALMAYA BAŞLADIM BANA EN YAKIN İSTASYON OLMASI SEBEBİYLE AYRICA SİZE TEŞEKKÜRLER.FORUMU TAKİP ETMEYE ÇALIŞTIĞIM KADARIYLA BELİRTMEK İSTERİM Kİ ÖYLE AMAN AMAN Bİ VİRAJ PROBLEMİYLE HENÜZ KARŞILAŞMADIM.BENCE YOL TUTUŞU ŞAHANE OLMASADA STANDART ARABALARA NAZARAN İYİ.HERKESE İYİ SEYİRLER KAZASIZ GÜNLER...GÖRÜŞMEK ÜZERE!...
  • 15 - 16 milyar civarı otomatik 206 arıyorum cevrenizde veya aramızda satmak isteyen olursa haberiniz olsun ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uruk33

    mert beyaz far olayın napıoz dostum..sen taktırdın mı?bu arada tabiki euro dizel


    abi valla ben şimdi jant işiyle uğraşıyorum kapak lı mapaklı olmuyo ya :D muhtemelen bayram sonrası taktırıyorum, ama diyorsan hemen taktıralım ben ona da varım :D

    sen ankaradamıydın bu arada?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertturkozu


    quote:

    Orjinalden alıntı: uruk33

    mert beyaz far olayın napıoz dostum..sen taktırdın mı?bu arada tabiki euro dizel


    abi valla ben şimdi jant işiyle uğraşıyorum kapak lı mapaklı olmuyo ya :D muhtemelen bayram sonrası taktırıyorum, ama diyorsan hemen taktıralım ben ona da varım :D

    sen ankaradamıydın bu arada?

    o arabada kapak olmaz zaten ben konyadayım..adamlar burda okulda c3 e falan yapmış farı,benim kafam kel mibizde yaptıraalım




  • http://www.otomax.com/_ikinci_el_arac_PEUGEOT_206_XR14HDI_562972.html arkadaşlar bu arabaya en fazla ne kadar verilir. allah nasip ederse ilk arabam olacak ve ben arabadan hiç anlamam. piyasayıda pek bilmem açıkçası. görüşleriniz nelerdir?
  • Arkadaşlar bende 2003 model 93 binde 206 SW HDI var. 62 binde istanbuldan almıştım. Ankara yaşıyorum. Yaklaşık 2 yıldır hem peugeot hemde dizel araba kullanıcısıyım Bilgilerimi paylaşmak isterim.
    Başlarda 5000 de yağını değiştiriyordum. Artık 10 binde değiştiriyorum.

    90 binde trigger kayışını (300 YTL) değiştirdim.
    Arkadaşlar kusura bakmasın ama malesef servislerde adamına göre muamele yapıldığını düşündüğüm için açıkcası çoğuna güvenmiyorum. Göral, Fatih ve Erkay'a gittim.
    Yetkili serviste 150 ytl ye değişen yağı,vs. yi, özel peugeot servisi 120 ytl ye değiştiriyor. artık ben yağ gibi basit şeylerde ikisine de gitmeyeceğim.

    Yakıtımı genelde yolumun üstündeki, tunus caddesindeki totalden alıyorum. 30 ytl ile 180 km civarında gidiyorum. genelde yoğun trafikte kullandığım için, bu bence artabilir.

    Eski AŞOT'un oradaki total hakkında da iyi şeyler duydum. zaten gidenler bilirler, genelde çok taksi bulunur. taksici milleti işini bilir.
    birde eğer merak eden arkadaşlar varsa, kurtuluştaki itfaiyenin yanında BP var. oranında yakıtını kaliteli bulurum. hatta BP euro dizel satmadan önce 5-6 defa almıştım. aracın performansı artınca epey şaşırmıştım.
    Sağlıcakla kalın,kazasız günler dilerim.




  • Arkadaşlar 206'nın farları gece bana yetersiz geldi. Sizde bu sorun var mı, varsa nasıl çözdünüz?
    Tşkler.
  • far yükseklik ayarı yaptınmı ?
    quote:

    Orjinalden alıntı: muratermis

    Arkadaşlar 206'nın farları gece bana yetersiz geldi. Sizde bu sorun var mı, varsa nasıl çözdünüz?
    Tşkler.
  • iki kere serviste yaptılar.
  • Selamlar.Tekrarlamak istiyorum ilginize...2004 model hdi x lıne 100.000 km de şu an satın aldığım fiyat 18.000 ytl.Sizce nasıl?.Ve şu an ne durumda bu arabanın fiyatı?.İlginiz için teşekkürler...İYİ SEYİRLER KAZASIS GÜNLER...










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi black 206 -- 14 Ekim 2006; 20:38:54 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: black 206

    Selamlar.Tekrarlamak istiyorum ilginize...2004 model hdi x lıne 100.000 km de şu an satın aldığım fiyat 18.000 ytl.Sizce nasıl?.Ve şu an ne durumda bu arabanın fiyatı?.İlginiz için teşekkürler...İYİ SEYİRLER KAZASIS GÜNLER...












    arkadaşım araçtan araca biraz farkedebilir ama ii fiyata almışsın bence..Aynı ayardaki araçlar 18/20 arası değişiyo...22 bin isteyen bile oluyo nasıL satmayı düşünüyolarsa artık ....Ama o paraya ii bi araban oLdu..Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bocék -- 15 Ekim 2006; 1:46:11 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: black 206

    Selamlar.Tekrarlamak istiyorum ilginize...2004 model hdi x lıne 100.000 km de şu an satın aldığım fiyat 18.000 ytl.Sizce nasıl?.Ve şu an ne durumda bu arabanın fiyatı?.İlginiz için teşekkürler...İYİ SEYİRLER KAZASIS GÜNLER...









    fiat iyi bencede..ama km biraz fazla gibi yanlış mıyım.100000 ne demek abi ya.ben 6.seneye doğru anca yaparım o kmyi..hayırlı olsun
  • Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için.Evet kilometre biraz fazla ama aracı tanıdığım için aldım.İlk sahibini ve aracı yakından tanıyodum şu an sorunsuz bi araç inşallah ta böyle devam eder.Herkese iyi seyirler kazasız günler dilerim.Görüşmek üzere sağolun...
  • hayırlı olsun iyi bir bakım yaparsın kullanırsın
    fiyat iyi ama km si fazla bildiğin araçmış hayırlısı
  • Dizel motor kullanım tekniği

    Dizel satışlarının artması ve dizel motorlu araçların trafiğe çıkmasıyla birlikte bazı uyum sorunları da yaşanmaya başlandı. Sürücülerin bir bölümü (taksiler dahil) dizel motoru benzinli motor gibi kullanıyor, üst vitese geçmeden önce 4000-4500 devir/dakika'ya kadar çıkıyor. Halbuki, dizel motorların verimliliği (çoğunlukla) 3500 d/d'den sonra hızla düşmeye başlıyor. Hem daha iyi hızlanma hem de daha düşük yakıt tüketimi için üst vitese geçip, torkun en yüksek olduğu 2000 ile 3500 arasındaki devirlerden yararlanmak gerekiyor. Ekonomik kullanmak istiyorsanız, tercihen 2000 ile 3000 d/d arasında kalınmalı. Yani, 3500 d/d'deyken hızlanmak istiyorsanız yapmanız gereken en doğru şey önce üst vitese geçip ondan sonra gaza basmak olacaktır. Dizel motorların özellikleri genel olarak benzese de, tork eğrileri (hangi devirde ne kadar tork sunduklarını gösteren grafik) ve vites oranları farklılıklar gösteriyor. Bu nedenle, araçla ilgili biraz bilgi edinmek aracı daha verimli kullanmak açısından yararlı olur. Doğrudan direksiyona oturan biri de motorun hangi devirden itibaren iyi tepki göstermeye başladığını ve bu yüksek çekiş gücünün hangi devirlere kadar devam ettiğini zaman içinde anlayabilir ve alışabilir. Motorun özelliklerine uygun bir şekilde kullanılmasıyla hem daha iyi performans elde ediliyor hem de yakıt tüketimi düşüyor.

    Başka araçlarla da bu yakıt tüketimine ulaşmak mümkün mü?

    Artık satılmayan 1.4 HDi motorlu 307 şu anda yolda görebileceğimiz büyüklüğü ne olursa olsun en ekonomik araçlardan biri. Daha düşük yakıt tüketimi için aynı motoru kullanan daha küçük otomobillerden başlayarak mini sınıftaki otomobillere bakmak gerekir. Örneğin, Peugeot 206, Citroen C3, C2, Ford Fiesta (1.4 TDCi, aynı motor). Bu motor bir ara Citroen'in 307 ile aynı sınıftaki eski Xsara modelinde de sunuldu. Peugeot-Citroen'in dizel motorları, aynı zamana Ford'da ve Volvo'da da kullanılıyor. Bunun yanında, yeni nesil yüksek basınçlı yakıt hattını (common rail) kullanan birçok şirket çok verimli dizel motorlar sunuyorlar. Renault ve Fiat da bu alanda önemli uzmanlığa sahip. VW Grubu (VW, Audi, Skoda, Seat) ise pompa enjektörlü dizel teknolojisiyle düşük yakıt tüketimi sağlıyor. Araçların teknik bilgilerinde yakıt tüketimleriyle ilgili ayrıntılar belirtiliyor. Az yakıt tüketen birçok dizel (ve benzinli) araç seçeneği var. Ama, bu testte de görüldüğü gibi, aracın ne kadar tükettiği kadar, nasıl kullanıldığı da önemli. Ekonomik araç + ekonomik sürücü = ekonomik tüketim.

    Şehir Efsaneleri: "bu araba gaz yemiyor", "bu motor bu kasayı çekmiyor" vb. !

    İnsanların birbirinden duyduğu ve tekrarladığı şehir efsanelerinden biri olan "bu araba gaz yemiyor" tabiri de aracın kullanımıyla ilgili. Trafikteki bir durumda yanlış viteste yakalanıp, vites değiştirmeden gaza basınca araba "gaz yemiyor" doğal olarak. İnsanlar, "ben yanlış viteste yakalandım, benim hatam" diyemiyor, "araba gaz yemiyor" diyorlar. Bu sürücülere asıl sizin kafanız "gaz yemiyor" demek lazım. Araç otomatik vitesli değilse, zaman zaman vites değiştirme ihtiyacı doğar. Bundan doğal bir şey olamaz (Kusura bakmasınlar, insanların iftiralarına karşı otomobilleri ve motorları savunmam gerekiyordu). Tabii ki bazı motorlar nispeten daha düşük güce ve torka sahip ama yine de doğru kullanıldıklarında gayet iyi bir performans verebilirler.

    Buna benzer bir konu da "bu motor bu kasayı çekmiyor" deyimi. Bunu söyleyenleri tebrik ederim. Fabrikaya bağlı çalışan binlerce araştırma ve geliştirme mühendisinin göremediği bir şeyi görmüşler... Her otomobil çeşitli güçteki benzinli ve dizel motorlarla sunuluyor. Bazıları düşük güçte ama ekonomik oluyor, bazıları da nispeten daha yüksek güçte oluyor ve daha çok yakıt tüketiyor. Bütün bu motorlar araçlar üzerinde, tam yüklü olarak normal trafik koşullarında da test edildikten sonra piyasaya sunuluyor. Müşteriler de araçların özelliklerini ve performans bilgilerini inceledikten sonra satın alıyor. Ama vatandaş aracı almış, ya yukarıdaki gibi yanlış viteslerde yakalanıyor ya da motor gerçekten istediğinden az performans veriyor. Ama burada suçlu aranacaksa, araç, motor ya da fabrikada aranmamalı, aynaya bakmak yeterli. Çünkü, herkes satın almadan önce aşağı yukarı nasıl bir performansla karşılaşacağını biliyor ya da alacağı aracı test edebiliyor.

    Lastiklerin yakıt tüketimine etkisi

    307 1.4 HDi'deki standart lastikler Continental EcoContact EP 195/65 15 idi. Bu lastiğin (modelinin) bileşimi (bir başka deyişle, hamuru) daha sert. Bu sayede düşük yakıt tüketimine katkıda bulunuyor. Bu tür "çevreci" lastiklerin yuvarlanma direnci normal lastiklere göre yüzde 10'u aşan oranlarda daha az olabiliyor. Ama bu durum yakıt tüketimine yüzde 10 olarak yansımıyor tabii, çünkü yuvarlanma direnci, birçok değişkenden sadece bir tanesi (diğerleri, mekanik sürtünme, hava sürtünmesi vb.). Ama yine de başka lastiklere göre daha düşük bir tüketim sunuyor.

    Dizel araç maliyet hesabı yanlış yapılıyor

    Dizel araçların kullanıcıya maliyetini hesaplarken hep şöyle bir yöntem izleniyor. Örneğin, aynı motor gücüne ya da donanım düzeyine sahip benzinli araçla arasındaki fiyat farkına bakılıyor (diyelim ki dizel 35,000 ve benzinli araç da 30,000 olsun). Sonra da her iki aracın yıllık yakıt tüketimi maliyetleri hesaplanarak aradaki fark (dizelin avantajı) bulunuyor. Bu da örneğin, 15,000 km geçildiğinde 2000 YTL olsun. Bu yönteme göre, deniyor ki, dizel aracın verilen 5000 YTL fazla fiyatı çıkarması için 2.5 yıl gerekiyor. Burada göz ardı edilen önemli bir şey var. Bu araçları diyelim ki 2.5 yıl sonra satmaya kalkıştık. Dizel motorlu araç benzinli araçla aynı fiyata mı satılacak? Hayır, tabii ki. Herkes biliyor ki dizel araçlar kullanılmış olarak satılırken de daha yüksek fiyata satılıyor. Bu şekilde, fiyat anlamında maliyetin bir kısmı sonraki kullanıcıya aktarılmış oluyor. Bu nedenle dizel aracın, benzinliye göre fiyat farkının hepsini bir kaç yıl içinde yakıt tasarrufuyla çıkarması gerekir diye düşünmek çok doğru olmuyor.

    Resmi yakıt tüketimi rakamları nasıl elde ediliyor?

    Resmi yakıt tüketimi testlerinin amacı müşterilere farklı modellerin standart testlerdeki yakıt tüketimi hakkında karşılaştırmalı bilgi sunmak. Gerçek hayattaki çok değişken koşullar nedeniyle kuralları sıkı sıkıya belirlenmiş ve karşılaştırılabilir bir test yapılması gerekiyor. Şu anda Avrupa'da AB'nin 80/1268/AET (en son 2004/3/EC ile değiştirildi) direktifine göre yakıt tüketimi testleri yapılıyor. Uluslararası alanda kabul gören bu testler önceki testlere göre gerçek koşullardaki yakıt tüketimini daha doğru gösteriyor.

    Testte kullanılacak araçların en az 3000 km kullanılmış olması gerekiyor. Test iki bölümden oluşuyor; şehir içi ve şehir dışı.

    Şehir içi testi

    Bu test bir laboratuarda 20°C ila 30°C sıcaklıkta döner bir yol üzerinde motor soğuk olarak başlanarak yapılır. Bu testte çeşitli hızlanmalar, sabit hızda gidişler, yavaşlamalar ve boşta çalışmalar bulunuyor. En yüksek hız 50 km/s, ortalama hız 19 km/s ve geçilen mesafe de 4 kilometredir. Aşağıdaki grafikteki birinci bölüm bu testi gösteriyor. Testin bu bölümü şehir içinde sürekli dur kalk trafiğini yansıtıyor.

    Şehir dışı testi

    Bu test şehir içi testinin hemen ardından yapılır ve aşağı yukarı yarısı sabit hızda gidişten ve geri kalın da hızlanma, yavaşlama ve biraz boşta çalışmadan oluşur. En yüksek hız 120 km/s, ortalama hız 63 km/s ve geçilen mesafe de 7 kilometredir. Bu test de aşağıdaki grafiğin sağ tarafında gösteriliyor.

    Ortalama yakıt tüketimi rakamı

    Ortalama yakıt tüketimi şehir içi ve şehir dışı rakamlarının bileşimidir. Bu nedenle, her iki testin her bölümde geçilen mesafeye göre ağırlıklı olarak alınmış ortalamasıdır.

    Yakıt tüketimi testi grafiği
    Yukarıdaki hız ve zaman grafiğinde test sırasındaki hızlanmalar, yavaşlamalar, sabit hızda gidişler ve boşta çalışmalar gösteriliyor. Belirtilen zamanlara ve hızlara aynen uyulması büyük önem taşıyor, izin verilen toleranslar çok düşük. Bu nedenle, testi yapan sürücülerin çok dikkatli olması ve testi çok hassas bir şekilde uygulaması gerekiyor. Bazen testin doğru olarak yapılıncaya kadar 25-30 kez tekrar edilmesi gerekebiliyor. Test sürücülerinin işi hiç de kolay değil, ama testlerin karşılaştırılabilir olmasının başka yolu da yok.
    Test Bilgileri
    Test Tarihi: 27.03.2006 (motorin fiyatı ve maliyet rakamları da aynı tarihin)

    Sabah Yola Çıkış (Kozyatağı, Hal, Petrol Ofisi) = 07:45

    Antalya Varış (Petrol Ofisi, Erdemli Petrol) = 18:40

    Toplam Süre : 10 saat 55 dakika

    Geçilen kilometre: 703.7 km

    Toplam yolculuk süresi (molalar dışında) = 9 saat 53 dk

    Ortalama hız (yaklaşık) : 71.2 km/s (trafik ışığı, gişe, trafik sıkışıklığı vb. dahil)

    Tüketilen yakıt miktarı (motorin) : 26.58 litre (deponun pompada aldığı yakıt)

    1 litre yakıtla gidilen ortalama mesafe = 26.474 km

    100 km'de ortalama tüketim = 3.77 litre

    Yakıta (26.58 litre) ödenen tutar = 59.01 YTL

    0.083 YTL / kilometre

    100 km'de = 8.30 YTL (27.03.2006 tarihindeki yakıt fiyatlarına göre)

    Bu tüketime göre bir depoyla (60 litre) tahmini menzil = 1588.44 km.

    Peugeot 307 1.4 HDI (2004 model) resmi yakıt tüketimi rakamları, şehir içi, şehir dışı, ortalama = 5.5 - 4.0 - 4.5 litre/100 km.

    Lastikler = standart Continental Ecocontact EP 195/65 R 15 H

    Lastik basıncı = ön 2.4 bar, arka 2.55 bar (üreticinin önerisi, normalde ön/arka 2.4 bar, yüklüyken, ön: 2.6, arka 3.0 bar)

    Selamlar...

    Valla insanın inanası gelmiyor şahsen ama ben inanmak istiyorum.İnanılmaz istatistikler verilmiş.Müthiş bi test.Sizlerin yorumuna bırakıyorum.Hakikaten ilginç yaa.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.