Şimdi Ara

=== PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY === (124. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
5.701
Cevap
111
Favori
484.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortallight


    quote:

    Orijinalden alıntı: selim_ugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortallight


    quote:

    Orijinalden alıntı: selim_ugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortallight

    @Muzocan76 Ankara Göral ile bugün görüştüm, 500TL kapora verdim. Mersin Meroto 72.000den aşağı düşmedi. Son anda kapora vermekten vazgeçip Ankara Göral'ı aramak iyi oldu.

    Eat6 vites geçişleri gayet hızlı ve sarsıntısız. Sport modu da çok iyi. Tam otomatik şanzımanı beğendim. Keşke 2008'de de olsaydı. Ancak fiyatı etg ile aynı olmazdı sanırım.

    @AslanAlex2008 2008'in vasat bulduğum yanı vites geçişleri ve iç malzeme kalitesi. Tamam donanımı ve dizel araç olması fiyatının da cazipliği güzel ama malzeme kalitesi daha iyi olsaydı diye içimden geçiyorum doğrusu.


    İyi geceler,

    Allure 1.6e-hdi + Nav Pack 69.800TL anlaştık, demişsiniz, otomatik viteste anlaştınız dimi?

    Biz aracı çok beğendik, almayı düşünüyoruz, eger siz bu fiyattan teklif aldıysanız samsun'dan ankara gidecegim arac alamaya bayiden kımınle görüştünüz acaba...

    Bugun eşim ile aracı görmeye samsun bayisine gittik, bayi hem benim hemde eşimin kafasını karıştırdı, bize yardımcı olursanız sevinirim,

    Kısaca konuyu anlatım...

    Bende şuan Clio 4 var araç bize kucuk gelıyor, aracın arka kısımda genıslıgı (1,87 boyum var arkada cok rahat oturdum) ve otomatık dizel olusu(eşim için)ve ıc dızaynı bayıldık ınternet gordugumuz kadar, bayının ellerinde arac yok test aracı var, oda 2 el, 1.2 otomatik en düşük modeli, aracı test ettim vites geçişleri barız belli oluyor, eşim test etti eşim direk arac yolda akıp gitmiyor, gaza basıyorum, arac gitmiyor diyor,

    Müşteri temsilcisi ile konuştuk, araç küçük, bize büyük geldi diyorum, tutturmuş bu araç küçük, tamam bunu geçtim, eşimin bahsettiğinden bahsettik bu araç böyle, yarı otomatık 1.2 ile 1.6 arasında fark yok performans istiyorsanız bu aracı almayacaksınız, yokus cıkarken yığılıyor gibi cümleler kullandı adam butun hevesimizi kaçırdı acıkcası bize yardımcı olun lütfen...


    Araç B Sınıfı bir aracın üzerine inşaa edilmiş bir SUV. Yani söyle aslında, 208den geniş neredeyse C Sınıfı standartlarında ancak gerçek C Sınıfı bir araç kadar geniş ve konforlu değil. Clio'dan çok daha rahat edersiniz kesinlikle.

    Motor konusunda 1.2 benzinliyi test etmedim. 1.6 e-hdi etg6 allure test ettim. Aynı araç (otomatik) için Ankara Göral bayisine kapora bıraktım.
    1.6 e-hdi 92 hp performansı gayet yerinde. Sadece şanzımandan dolayı düz modda biraz yığılma gerçekleşiyor. Ancak ciddi performans beklentisi anında manuel olarak da kullanılabilen şanzıman sayesinde yığılmaların önüne geçilebilir. Onu da özellikle kullanarak anladım.
    Fiyat, donanım ve beklentiye göre şu anda piyasadaki en iyi araç diyebilirim.
    Sadece ilk kaşkış anında oluşan titreşim rahatsız ediciydi. Belki de test aracında böyle bir problem vardı bilemiyorum.

    1.GÖRAL
    PEUGEOT BAYİ
    Konya Yolu No:202 Balgat
    06530 ANKARA
    Tel 0 312 207 45 45
    Faks 0 312 207 45 59

    2.GÖRAL
    PEUGEOT BAYİ
    Konya Yolu Tes-İş Sendikası Yanı Beştepe
    06510 ANKARA
    Tel 03122154102
    Faks 03122154119

    3.GÖRAL
    PEUGEOT BAYİ
    Eskişehir Yolu 12.KMErler Mahallesi
    06810 ANKARA
    Tel 0090 312 236 36 80
    Faks 0090 312 236 36 95

    Bu bayilerden hangisi ile görüştünüz acaba? ona göre bende görüşüp aracı almayı düşünüyoruz...

    Göral Otomotiv A.Ş.
    Konya Yolu No:202 Balgat / Ankara
    Tel : 0312 207 45 59

    Satış temsilcileri Cem bey veya Ufuk bey,
    ikisiyle de görüşebilirsiniz. Bana aracı kim sattı tam olarak bilmiyorum. Baya karışık oldu diyebilirim :)

    Gürol bayisinden ufuk bey ile görüştüm, sizin aldığınız fiyatın aynısını da bana verdiler, fiyat çok iyi, teşekkür ederim yardımınız için,




  • selim_ugur S kullanıcısına yanıt
    Bence herseyden önce şık bir araç. Gündüz ledleri far ön ızgara yapısı agresif bir görüntüsü var. Bence yeni 308 ile birlikte peugeot nun en modern tasarımlı aracı. Hatta 3008 yeni nesil bile görüntü olarak çok fazla 2008 e benziyor olacak.

    Onun dışında crossover araç kardeşi 208 den büyük yerden daha yüksek iç mekan harika plastikler sert ama kaliteli. Çoğu fransız arabasi gibi. Euro NCAP yeni standartlarında 5 yıldız almış yol tutuşu başarılı ben 1.2 motorlu kullanmama karşın performansından gayet memnunum tek eleştirilebilir yani yarı otomatik şanzıman o da zaten bir seçenek beğenmeyen için manuel olanı alma şansı her zaman var. Ikinci elde değeri fiyatları zamanla oturacaktir ülkemizde ilk 6 ayda mokka ve captur un ardından en çok satılan 3.b suv modeli oldu. Kim cam tavan hediye otomatik vites hediye gibi kampanyalar devam ediyor satış adetletinin artarak gitmesini bekliyorum ben.

    olumsuz çok söylenecek şey bulamadım mesela tavan yüksekliği bir 5 cm daha yüksek olsa hem crossover görüntüsü prkisir hemde iç mekan rahatlığı artar idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muzocan76
    ......

    olumsuz çok söylenecek şey bulamadım mesela tavan yüksekliği bir 5 cm daha yüksek olsa hem crossover görüntüsü prkisir hemde iç mekan rahatlığı artar idi.



    Ve 10 cm daha uzun olsa tadından yenmezdi

    Ben 2 aydır kullanıyorum
    Otomatik vites dahil olmak üzere olumsuz birşey görmedim
    Otomatik vites kullanınca görecek herkes 2 günde alışılacak bir husus
    Tek yapılması gereken gaza sabit basmak yerine
    Nerede biraz fazla gaz verilmesi gerektiğini, gazın arttırılması gerektiğini
    Ve nerede ayağınızı gazdan çekmeniz gerektiğini öğrenmek
    O kadar




  • stranger0609 kullanıcısına yanıt
    Ve bahsettiğiniz gaz ayarı da öyle şimdi vereyim şimdi çekeyim şeklinde bir şey değil zamanla iç gudusel hale geliyor unutuyor insan kendiliğinden gazı ayarlıyorsun. Hoş ayarlamasan ne olacak hocam azıcık aheste geçiyor vites hepsi bu. Hep diyoruz ya performans aracı değil bu hem dizel hem benzinli olanı ikisi de ekonomi için üretilmiş araçlar aracını performans için alanlar da zaten yakıt tüketimi odaklı olmazlar yüksek bg gücüne sahip araç alırlar. Bu örneği vermiştim sıfır yeni kasa Mondeo 1.5 ecoboost motor 160 bg falan idi şehir içi fabrika verisi 10 litre varın gerçek tüketimi siz düşünün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstelik 120 bin TL fiyatı olan bir araç hızlanma 10 saniye altında performans canavar gibidir:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muzocan76
    Ve bahsettiğiniz gaz ayarı da öyle şimdi vereyim şimdi çekeyim şeklinde bir şey değil zamanla iç gudusel hale geliyor unutuyor insan kendiliğinden gazı ayarlıyorsun.....................

    Aynen

    Otomatikleşiyor
    Aslında klasik vites mantığı
    Klasik viteste nasıl ayağımızı gazdan çekip debriyaja basıyorsak sonra gaz veriyorsak öyle zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muzocan76
    .....................Hep diyoruz ya performans aracı değil bu hem dizel hem benzinli olanı ikisi de ekonomi için üretilmiş araçlar aracını performans için alanlar da zaten yakıt tüketimi odaklı olmazlar yüksek bg gücüne sahip araç alırlar. Bu örneği vermiştim sıfır yeni kasa Mondeo 1.5 ecoboost motor 160 bg falan idi şehir içi fabrika verisi 10 litre varın gerçek tüketimi siz düşünün


    quote:

    Orijinalden alıntı: Muzocan76
    Üstelik 120 bin TL fiyatı olan bir araç hızlanma 10 saniye altında performans canavar gibidir:)
    Ve biraz para verilip bu ürün kullanılırsa performans aracını da aratmaz gibi duruyor
    (kullanmadım kendim ama yorumları güzel görünüyor)

    http://www.hepsiburada.com/ara?q=peugeot%202008&markalar=race_chip

    Bu arada yanlış anlaşılmasın
    Asla tavsiyem falan değil bu ürün
    Ne kendim kullandım,
    Ne de çevremde kullanan var
    Sadece netteki yorumları güzel gibi duruyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stranger0609 -- 27 Temmuz 2015; 16:45:47 >




  • https://www.youtube.com/watch?v=kL3J8dTCV6k

    Peugeot 2008 Hybrid air Concept - 2.9l/100km
  • Chip tunning ürünleri yıllardır tartışılıyor ancak aynı 1.6 HDi motorun 92 110 115 ve 120 bg lik versiyonları olması yazılım ile performansın artırıldıgi fikrini destekliyor bence. Dizel araç sahipleri için denenrbilir bir şey gibi duruyor. Ancak bizim 3 silindirli 1.2 motorda yazılım yüzünden atıl bir kapasite kaldığını zannetmiyorum aksine olabilen en yüksek değerlerde ayarlamışlardir gibime geliyor. Zaten limitleri kısıtlı bir motor olduğu için. Ama Ww nin 1.2 ve 1.4 tsi motorlarının da farklı bg güçlerinde bir çok alternatifi var. Motor aynı farkı yaratabilecek husus turbo sarj olabilir onu da her araç için farklı ürettiklerini sanmam yazılım ile güç performans farklılaşmasi gayet mantıklı bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar son zamanlarda yeni alan arkadaşlar varsa söyleyin ekleyeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muzocan76
    ...aynı 1.6 HDi motorun 92 110 115 ve 120 bg lik versiyonları olması yazılım ile performansın artırıldıgi fikrini destekliyor bence...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: stranger0609

    quote:

    Orijinalden alıntı: Muzocan76
    ...aynı 1.6 HDi motorun 92 110 115 ve 120 bg lik versiyonları olması yazılım ile performansın artırıldıgi fikrini destekliyor bence...





    Dedim ama;

    Okuduğum yazılar neticesinde yazılım ile olması çok mümkünmüş gibi gelmedi
    Yazılım ile tabi ki mümkün olabilir ama yazılım ile aynı donanım ile farklı beygir gücü ancak;

    daha fazla yahut daha verimli yanma/yakma ile gerçekleşir gibi anladım okuduklarımdan

    Aynı hacimli motorda farklı beygir gücü/farklı tork un olabilmesi ise sanırım aslında aktarım organlarının farklılaşması, vites kutusunun farklılaşması, tekerlek çapının farklılaşması, piston kolu uzunluğunun farklılaşması ile mümkün oluyor gibi anladım. (Ve belki turbo sistemlerindeki farklılıklar)

    Örnekse;
    piston kolu uzadıkça tork artıyor
    İki motor hacmi aynı ama birinde daha uzun piston kolu kullanıldığında o motorun torku daha yüksek oluyor, motor daha güçlü oluyor
    Şey gibi; hani kapıyı kapatma işini hep kapının merkeze en uzak kısmından yaparız
    Aynı ağırlıkta, aynı ebattaki kapıya merkeze daha yakın bir yerden güç uyguladığımızda daha fazla güç uygulamamız gerekir kapıyı kapatabilmek için

    Aynı ağırlıkta, aynı ebattaki kapıyı kapatmak için merkeze daha yakın bir noktadan aynı gücü uyguladığımızda daha verimsiz oluruz yani

    Bir de resim ekledim,
    Resmin açıklaması da şu (benim vw motorlarda merak ettiğim bir konu idi ilgimi çekti o yüzden)

    ALINTI
    “Bir motorun tork eğrisi ne kadar düz bir çizgi şeklinde ilerliyorsa, motor o kadar verimlidir.” Motorun verimli olması kullanılan yakıttan minimum ısıl kayıpla optimum kazanç elde edilebildiği anlamına gelir ki, bu bir motor için en belirleyici kalite faktörlerinin başında gelir.

    Grafikteki her iki motor da benzinlidir. 1.4 litrelik TSI motor 1500 devir seviyelerinden başlayarak 3500 devre kadar aynı tork değerini koruyabilmiştir. Bu demektir ki otomobil bu devir bandında kendinden beklenebilecek en atak(esnek) sürüşü mümkün kılıyor. 1.6 litrelik FSI motor ise, maksimum torkunu 4000 devirde üretmiş ve bu devirden sonra 6300 devirlere kadar fazla bir şey kaybetmeden çekişini korumuş. Atmosferik bir motor için güzel bir değer fakat 4000 devire kadar otomobilin uyuşuk bir tavır sergilemesi hem şehir içi yakıt ekonomisi hem de sürüş keyfi açısından kötü bir durum. Bu motordan performans alınabilmesi için yüksek devirde kullanmak şart, bu da çok yüksek ısıl kayıplarla beraber verimsizliği ve yüksek yakıt tüketimini beraberinde getirir. Peki bu durumda 1.4 TSI motor harika mı? Tabiki değil; onun da 3500 devirden sonra aniden nefesi kesilmeye başlıyor ve FSI motor kadar yüksek devirle motoru çeviremiyor. Sonuç olarak rampada TSI motor FSI’ya rahatlıkla toz yutturacak ve kıyas götürmez şekilde performansını gösterecektir. Düz yolda ise FSI motor, TSI’yı hem hızlanma değeri olarak hem de maksimum sürat anlamında ya geride bırakacaktır. Ama yakıt ekonomisi ve sürüş keyfi açısından TSI motorun tercih edilebilirliği daha fazla. FSI motorun eğrisi grafiğin hiçbir yerinde düz bir çizgi olarak ilerlemediğinden zaten ilk bakışta çok başarılı olmadığı anlaşılıyor. Bu grafikte kırmızı çizgiyle gösterilen TSI motor tork anlamında da güçlü zaten ama bazı grafiklerde tam tersi olur ve eğri tepe gibi olan mavi grafik kırmızının üzerine çıkar. İşte o durumda da düz ilerleyen grafiğe sahip aracı tercih etmek daha mantıklı olacaktır. Maksimum torku az olsa da o torku değişken devir aralığında sürekli üretebilen motor daha başarılıdır.

    Hatta alıntı yaptığım linki vereyim
    Güzel bir yazı

    http://www.bilgiustam.com/tork-nedir-ne-ise-yarar/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stranger0609 -- 29 Temmuz 2015; 13:33:08 >




  • Bizim arabanın tork eğrisi de bu olsa gerek
    Yani 1.6 dizel 92 hp lerin
  • Merhaba arkadaşlar bende aranıza katılmak için foruma üye oldum. Aracım 2008 1.6 e-hdi etg6 listeye eklerseniz memnun olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koi.onur

    Merhaba arkadaşlar bende aranıza katılmak için foruma üye oldum. Aracım 2008 1.6 e-hdi etg6 listeye eklerseniz memnun olurum.

    Hoşgeldiniz
  • koi.onur kullanıcısına yanıt
    Allure mu??

    Hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Arkadaşlar son zamanlarda yeni alan arkadaşlar varsa söyleyin ekleyeyim



    1.2 e-vti pure tech s&s etg5 Allure

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • semihefe kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, güle güle binin

    Tüketiminiz ne alemde bu arada??

    Başka varsa söyleyin arkadaşlar
  • İki yıl Mulhouse, Peugeot'nun en çok satan biri, Peugeot 2008, kentsel crossover PSA PEUGEOT CITROËN sitesinde endüstriyel lansmanından sonra, hattı kapalı haddeleme 300,000 otomobil kutluyor.
    Avrupa, Asya (Çin) ve Güney Amerika - - Şimdi üç kıtada üretilen Peugeot 2008, Mulhouse fabrikasında olmak 2013 Bugün üretime giren girmiştir, bu 300,000 ünitesinin üretimini kutluyor. Bileşenlerinden% 73 Fransa'da üretilen sayesinde, Peugeot 2008 lansmanından bu yana "Fransız kökenli garantili" olarak etiketlendi.

    Birden fazla 370,000 ünite dünyada üretilen sayesinde, Peugeot 2008 başarısı devam ediyor: 2015 yılının ilk dört ayında, global satış fazla 79,000 araç, 2014 yılının aynı dönemine göre% 8 artış gerçekleşti.

    Hızla Peugeot 2008 kademeli satılan ve tüm pazarlarda müşterilerimize hitap eden tam Euro 6 benzinli ve dizel motorlar, donanım seviyesi 3 ve toplam hacminin fazla% 60 için 4 (Allure ve Feline) hesabı ve Peugeot en kanıtı ile donatılmış olan Strateji B segmentinde yukarı-pazar taşımak için.

    Peugeot 2008 de sadece Avrupa'da ondan fazla ödül kazanan otomotiv basını tarafından kabul edildiğini.

    http://www.peugeot.com/en/news/the-mulhouse-site-produces-its-300-000th-peugeot-2008




  • 2008 satış yönünden müthiş başarılı oldu.

    İşin ilginci Peugeot bile bu kadarını beklemiyordu

    Hem de %73 yerlilik oranı
  • 
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.