Şimdi Ara

PEUGEOT 2008 ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
4
Favori
31.190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 67
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 19 gün 15 saat 39 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Favoriye Eklediklerim 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • icemy (10 mesaj) orhansencag (8 mesaj) Roque_Jn (7 mesaj) amadeus99 (7 mesaj) HondAta (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (64 mesaj) Mobil (11 mesaj) Tablet (3 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1897 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: n_mert

    Fiat 500l'de en donanımlısı 50-55bin aralığındaysa pejo 60a çıkar gibi geliyor bana.

    Aynı sınıfta değiller arkadaşım.. Birisi B sınıfı Crossover ki B sınıfı olarak kalmayabilir de çünkü 3008'in üretimi bir daha yenilenmemek için tamamlanabilir. Yani 2008 crossover bir araç, 500L ise butik bir B sınıfı araç.. Bir başka konuda forum ahalisi fiyatını falan eleştiriyordu da Punto'yla aynı fiyata satacak halleri de yoktu herhalde adamların.. Trax'in dün 48.000 TL'den açılacağı söyleniyordu yine mevcut rakibi Mokka'da 50.000 TL civarında olduğuna 2008'de baz benzinlisi 48.000 - 52.000 TL civarında olacak bana göre.. Bir kaç ay önce Captur için bunun için Trax için fiyat konusunda atıp tutuyorlardı da şimdi gülüyorum.. Teşbihte hata olmamakla birlikte köpekler istedi diye atlar ölmez diye bir laf var..




  • Teğmen
    240 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    quote:

    Orijinalden alıntı: n_mert

    Fiat 500l'de en donanımlısı 50-55bin aralığındaysa pejo 60a çıkar gibi geliyor bana.

    Aynı sınıfta değiller arkadaşım.. Birisi B sınıfı Crossover ki B sınıfı olarak kalmayabilir de çünkü 3008'in üretimi bir daha yenilenmemek için tamamlanabilir. Yani 2008 crossover bir araç, 500L ise butik bir B sınıfı araç.. Bir başka konuda forum ahalisi fiyatını falan eleştiriyordu da Punto'yla aynı fiyata satacak halleri de yoktu herhalde adamların.. Trax'in dün 48.000 TL'den açılacağı söyleniyordu yine mevcut rakibi Mokka'da 50.000 TL civarında olduğuna 2008'de baz benzinlisi 48.000 - 52.000 TL civarında olacak bana göre.. Bir kaç ay önce Captur için bunun için Trax için fiyat konusunda atıp tutuyorlardı da şimdi gülüyorum.. Teşbihte hata olmamakla birlikte köpekler istedi diye atlar ölmez diye bir laf var..

    Fiat 500l düz b sınıfı değil butik hiç değil, retro belki denebilir ama tam olarak sınıfı Mini Mpv, b sınıfından Punto platformunda üretilmiş, 2008 ise yine b sınıfı 208 üzerinde üretilmiş mini Suv yani fark olduğu konusunda haklısınız, ama bu üst donanım fiyatlarının dediğim seviyede olacağını değiştirmeyecek; 60-65 çok rahat görecek full donanımlı modeller baz için ise 50 güzel tahmin




  • Yarbay
    8801 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    quote:

    Orijinalden alıntı: n_mert

    Fiat 500l'de en donanımlısı 50-55bin aralığındaysa pejo 60a çıkar gibi geliyor bana.

    Aynı sınıfta değiller arkadaşım.. Birisi B sınıfı Crossover ki B sınıfı olarak kalmayabilir de çünkü 3008'in üretimi bir daha yenilenmemek için tamamlanabilir. Yani 2008 crossover bir araç, 500L ise butik bir B sınıfı araç.. Bir başka konuda forum ahalisi fiyatını falan eleştiriyordu da Punto'yla aynı fiyata satacak halleri de yoktu herhalde adamların.. Trax'in dün 48.000 TL'den açılacağı söyleniyordu yine mevcut rakibi Mokka'da 50.000 TL civarında olduğuna 2008'de baz benzinlisi 48.000 - 52.000 TL civarında olacak bana göre.. Bir kaç ay önce Captur için bunun için Trax için fiyat konusunda atıp tutuyorlardı da şimdi gülüyorum.. Teşbihte hata olmamakla birlikte köpekler istedi diye atlar ölmez diye bir laf var..

    2008 urban crossover. crossover ile uzaktan yakından ilgisi yok.

    rakipleri juke, toyata urban cruiser, trax, captur v.b. bu arada 500l de rakiplerinden biri rockstar denen donanımda dinamik çekiş kontrolü ve yükseltilmiş araç olayı ile o da urban crossover sayılır üstelik bence bunların hepsinden çok daha iyi bir seçim olur.

    juke fiyatları 40.000'den başlıyor 48.000 baz derseniz kim neden bu aracı alsın.

    500l otomatik dizel olarak dinamik çekiş kontrolü ise 53'e falan alınır. 2008 en üst donanımda dizel otomatik olarak 55'i geçerse ayda 5 tane satarsa iyi. zira o paralara çook çook daha iyi araçlar var.

    bu arada gerçekten bu sınıfta opel saçma bir fiyatla girdi, diğerleri de aynı saçmalığa devam ederse juke sınıfın hakimi olarak kalır. 500l geriye kalanları toplar. renault, pejo falan da mal mal bakar.




  • Binbaşı
    1897 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: n_mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    quote:

    Orijinalden alıntı: n_mert

    Fiat 500l'de en donanımlısı 50-55bin aralığındaysa pejo 60a çıkar gibi geliyor bana.

    Aynı sınıfta değiller arkadaşım.. Birisi B sınıfı Crossover ki B sınıfı olarak kalmayabilir de çünkü 3008'in üretimi bir daha yenilenmemek için tamamlanabilir. Yani 2008 crossover bir araç, 500L ise butik bir B sınıfı araç.. Bir başka konuda forum ahalisi fiyatını falan eleştiriyordu da Punto'yla aynı fiyata satacak halleri de yoktu herhalde adamların.. Trax'in dün 48.000 TL'den açılacağı söyleniyordu yine mevcut rakibi Mokka'da 50.000 TL civarında olduğuna 2008'de baz benzinlisi 48.000 - 52.000 TL civarında olacak bana göre.. Bir kaç ay önce Captur için bunun için Trax için fiyat konusunda atıp tutuyorlardı da şimdi gülüyorum.. Teşbihte hata olmamakla birlikte köpekler istedi diye atlar ölmez diye bir laf var..

    Fiat 500l düz b sınıfı değil butik hiç değil, retro belki denebilir ama tam olarak sınıfı Mini Mpv, b sınıfından Punto platformunda üretilmiş, 2008 ise yine b sınıfı 208 üzerinde üretilmiş mini Suv yani fark olduğu konusunda haklısınız, ama bu üst donanım fiyatlarının dediğim seviyede olacağını değiştirmeyecek; 60-65 çok rahat görecek full donanımlı modeller baz için ise 50 güzel tahmin

    Nasıl butik değil söyler misin ? Mevcut B sınıfı içinde tasarımı ile çizgileri ile farklı bir otomobil.. Butikten kastımız ne zannediyorsunuz ki ? Küçük araba mı anlaşılıyor butik kelimesinden! DS3'de Mini Cooper'da, Opel Adam'da butik otomobiller.. MPV ise fazla iddialı bence; son zamanlarda MPV segmenti de karışmaya başladı. Orada da has oyuncuları üzerinden bir yorum yapılabilir bence, B-MAX, Meriva, C3 Picasso.. 4 kapılı olması bu arabayı MPV yapmaz..

    2008'in 208 üzerine geliştirildiğini elbette bende biliyorum.. Siz o arabaya bunu istiyorlarsa buna haydi haydi şunu isterler diyorsunuz, ben bunun için konuştum. Hani ne alakası var demek istedim ki öyle zaten.. Mesajımda ki tepkim de önceki konularda geçen muhabbetlereydi. Çoğu kişi bu araçların max. 40.000 TL'den başlaması gerektiğini söylüyordu. Bugün nasıl bir markanın B sınıfı aracı ile C sınıfı baz araçlarının arasında takribi 8.000 - 10.000 TL varsa ortalama Crossoverların çoğu 55.000 TL civarlarında dolaşıyor. Biraz az biraz çok.. Bununla birlikte yükselen bir sınıfa yani otomobil konsepti için alternatif araçlar ürettiler ve elbette ilk etapta biraz pahalı olacaklar. Duster'ı bir kenara bırakın onların olayı farklı bir kere, Juke ise sadece yüksek bir otomobil, ayrıca tasarım anlamında çok değer kaybetti ve fiyatı biraz daha uygun şu anda kaldı ki neredeyse 2 seneyi de öldürdü.. Bu araçlar için şu anda emsal Mokka.. Hem marka, hem tasarım, hem donanım anlamında.. Değerlendirmeyi Mokka referans alınarak yapmak daha mantıklı olacaktır. Kısacası tutulacaklar mı diye merak eden varsa; göreceksiniz deli gibi tutulacaklar..
    |
    |




  • Binbaşı
    1897 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    quote:

    Orijinalden alıntı: n_mert

    Fiat 500l'de en donanımlısı 50-55bin aralığındaysa pejo 60a çıkar gibi geliyor bana.

    Aynı sınıfta değiller arkadaşım.. Birisi B sınıfı Crossover ki B sınıfı olarak kalmayabilir de çünkü 3008'in üretimi bir daha yenilenmemek için tamamlanabilir. Yani 2008 crossover bir araç, 500L ise butik bir B sınıfı araç.. Bir başka konuda forum ahalisi fiyatını falan eleştiriyordu da Punto'yla aynı fiyata satacak halleri de yoktu herhalde adamların.. Trax'in dün 48.000 TL'den açılacağı söyleniyordu yine mevcut rakibi Mokka'da 50.000 TL civarında olduğuna 2008'de baz benzinlisi 48.000 - 52.000 TL civarında olacak bana göre.. Bir kaç ay önce Captur için bunun için Trax için fiyat konusunda atıp tutuyorlardı da şimdi gülüyorum.. Teşbihte hata olmamakla birlikte köpekler istedi diye atlar ölmez diye bir laf var..

    2008 urban crossover. crossover ile uzaktan yakından ilgisi yok.

    rakipleri juke, toyata urban cruiser, trax, captur v.b. bu arada 500l de rakiplerinden biri rockstar denen donanımda dinamik çekiş kontrolü ve yükseltilmiş araç olayı ile o da urban crossover sayılır üstelik bence bunların hepsinden çok daha iyi bir seçim olur.

    juke fiyatları 40.000'den başlıyor 48.000 baz derseniz kim neden bu aracı alsın.

    500l otomatik dizel olarak dinamik çekiş kontrolü ise 53'e falan alınır. 2008 en üst donanımda dizel otomatik olarak 55'i geçerse ayda 5 tane satarsa iyi. zira o paralara çook çook daha iyi araçlar var.

    bu arada gerçekten bu sınıfta opel saçma bir fiyatla girdi, diğerleri de aynı saçmalığa devam ederse juke sınıfın hakimi olarak kalır. 500l geriye kalanları toplar. renault, pejo falan da mal mal bakar.

    500L sırf dinamik çekiş kontrol ile bu sınıfın, en azından tüketici gözünde, oyuncusu olmayacak.. Bu çok basit bir yargı; tüketici gözünde bu araçların Crossover lardan hiç bir farkı olmayacak emin olun. Zaten dikkat edin hemen hemen hazırlanan tüm mini Crossover lar, markaların mevcut B segmenti araçlarının platformundan çıktılar.. Yani hepsi yükselen bir trendden pay kapma çalışmasının bir parçası.. Sen, ben bunu değerlendiriyoruz belki ama sokaktaki adam için bu araçların Nissan QQ'dan hiç bir farkı yok.. Onlar için bu araçlar birer jeep ve yine onlara 500L de jeep miş dersen güler geçerler adama.. Markalarda durumun böyle olduğunu biliyorlar ve olabildiğince jeep tasarımı vermeye çalışıyorlar. Mini Cooper Cross Country bu sınıfın oyuncu, onu geçtim Dacia'nın bile bu platformda arabası var.. 48.000 baz derseniz değil diyecekler zaten, T-Rax dedi, Mokka dedi 2008 de diyecek, Ford'da aracına aynı değeri biçecek.. Hatta Renault bile biçebilir.. 2008'i canlı görmedim ama boyutları resimlerden oldukça büyük gibi geldi ayrıca zaten bu sınıfta aracı olan Peugeot neden bu işe girdi diye düşününce sanırım 3008 için bir planlamaları yok diye düşünüyorum.. 2008 piyasaya girince 3008 kaldırılabilir veyahut biraz daha premiumlaştırılabilir.. Son olarak sen galiba ciddi ciddi 500L mini suv yapmışsın kafanda :) Üstüne de ciddi satış rakamları elde edeceğini düşünüyorsun ki diğerleri mal mal bakar diye yorum yapmışsın, hayatta iyi şanslar diliyorum :)




  • Yarbay
    8801 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    quote:

    Orijinalden alıntı: n_mert

    Fiat 500l'de en donanımlısı 50-55bin aralığındaysa pejo 60a çıkar gibi geliyor bana.

    Aynı sınıfta değiller arkadaşım.. Birisi B sınıfı Crossover ki B sınıfı olarak kalmayabilir de çünkü 3008'in üretimi bir daha yenilenmemek için tamamlanabilir. Yani 2008 crossover bir araç, 500L ise butik bir B sınıfı araç.. Bir başka konuda forum ahalisi fiyatını falan eleştiriyordu da Punto'yla aynı fiyata satacak halleri de yoktu herhalde adamların.. Trax'in dün 48.000 TL'den açılacağı söyleniyordu yine mevcut rakibi Mokka'da 50.000 TL civarında olduğuna 2008'de baz benzinlisi 48.000 - 52.000 TL civarında olacak bana göre.. Bir kaç ay önce Captur için bunun için Trax için fiyat konusunda atıp tutuyorlardı da şimdi gülüyorum.. Teşbihte hata olmamakla birlikte köpekler istedi diye atlar ölmez diye bir laf var..

    2008 urban crossover. crossover ile uzaktan yakından ilgisi yok.

    rakipleri juke, toyata urban cruiser, trax, captur v.b. bu arada 500l de rakiplerinden biri rockstar denen donanımda dinamik çekiş kontrolü ve yükseltilmiş araç olayı ile o da urban crossover sayılır üstelik bence bunların hepsinden çok daha iyi bir seçim olur.

    juke fiyatları 40.000'den başlıyor 48.000 baz derseniz kim neden bu aracı alsın.

    500l otomatik dizel olarak dinamik çekiş kontrolü ise 53'e falan alınır. 2008 en üst donanımda dizel otomatik olarak 55'i geçerse ayda 5 tane satarsa iyi. zira o paralara çook çook daha iyi araçlar var.

    bu arada gerçekten bu sınıfta opel saçma bir fiyatla girdi, diğerleri de aynı saçmalığa devam ederse juke sınıfın hakimi olarak kalır. 500l geriye kalanları toplar. renault, pejo falan da mal mal bakar.

    500L sırf dinamik çekiş kontrol ile bu sınıfın, en azından tüketici gözünde, oyuncusu olmayacak.. Bu çok basit bir yargı; tüketici gözünde bu araçların Crossover lardan hiç bir farkı olmayacak emin olun. Zaten dikkat edin hemen hemen hazırlanan tüm mini Crossover lar, markaların mevcut B segmenti araçlarının platformundan çıktılar.. Yani hepsi yükselen bir trendden pay kapma çalışmasının bir parçası.. Sen, ben bunu değerlendiriyoruz belki ama sokaktaki adam için bu araçların Nissan QQ'dan hiç bir farkı yok.. Onlar için bu araçlar birer jeep ve yine onlara 500L de jeep miş dersen güler geçerler adama.. Markalarda durumun böyle olduğunu biliyorlar ve olabildiğince jeep tasarımı vermeye çalışıyorlar. Mini Cooper Cross Country bu sınıfın oyuncu, onu geçtim Dacia'nın bile bu platformda arabası var.. 48.000 baz derseniz değil diyecekler zaten, T-Rax dedi, Mokka dedi 2008 de diyecek, Ford'da aracına aynı değeri biçecek.. Hatta Renault bile biçebilir.. 2008'i canlı görmedim ama boyutları resimlerden oldukça büyük gibi geldi ayrıca zaten bu sınıfta aracı olan Peugeot neden bu işe girdi diye düşününce sanırım 3008 için bir planlamaları yok diye düşünüyorum.. 2008 piyasaya girince 3008 kaldırılabilir veyahut biraz daha premiumlaştırılabilir.. Son olarak sen galiba ciddi ciddi 500L mini suv yapmışsın kafanda :) Üstüne de ciddi satış rakamları elde edeceğini düşünüyorsun ki diğerleri mal mal bakar diye yorum yapmışsın, hayatta iyi şanslar diliyorum :)

    satış direk fiyatlarla ilgili olur, buyrun mokka kaç tane sattı. bu segmentte fiyat düşüren kazanır.
    |
    |




  • Er
    3 Mesaj
    Herkese Merhaba....


    Aynı segmentte yer alan ve peugeot 2008 in en ciddi rakiplerinden biri olarak görülen renault captur un tr deki fiyatları belli oldu. 42000 TL den başlayan fiyatlarla satışa çıkan captur, bence peugeot 2008 in çıkış fiyatı içinde fikir sahibi olmamızı sağladı. Şu anda lansman fiyatı olduğu için bu fiyattan satışa çıktığı da düşünülecek olursa, sanıyorum peugeot 2008, çıktığı zamanki captur fiyatına yakın bir fiyattan 45000TL seviyelerinden başlayan fiyatlarla satışa çıkar diye düşünüyorum...

    Siz ne dersiniz?...
    |
    |
  • Binbaşı
    1676 Mesaj
    Şuan ntv de Saffetin garajında inceleniyor.
    |
    |
  • Yarbay
    2843 Mesaj
    Şimdi Saffet'in Garajı'nda izledim aracı Juke'dan da Captur'dan da kat kat güzel bir araç olmuş bence...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi humerus06 -- 29 Mayıs 2013; 23:04:05 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    402 Mesaj
    araç güzel olmuş beğendim dizel otomatik versiyonu tutulur gibi..
    |
    |
  • Teğmen
    150 Mesaj
    Tasarım güzel
    |
    |
  • Yüzbaşı
    454 Mesaj
    Dizel otomatik geliyor muymuş? Ben izleyemedim programı. En büyük rakibi Renault Captur bence pahalı fiyattan geldi, 2008 daha uygun olursa piyasayı süpürür.
  • Binbaşı
    1100 Mesaj
    FİYAT NE OLUR PEKI ARKADASLAR?
    ne zaman TR olur...bende captur bumu kararsız kaldım
    |
    |
  • Yarbay
    2289 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: commandostigre

    Dizel otomatik geliyor muymuş? Ben izleyemedim programı. En büyük rakibi Renault Captur bence pahalı fiyattan geldi, 2008 daha uygun olursa piyasayı süpürür.

    Türkiye ye ilk etapta 1.2 VTI 82 hp, 1.6 VTI 120 hp ve 1.6 e-HDI 92 hp motor seçenekleriyle gelecek.

    1.2 VTI Auto5R ve 5 ileri manuel şanzımana, 1.6 VTI sadece 4 ileri tam otomatik şanzımana, 1.6 e-HDI ise 6 ileri manuel ve Auto6R şanzımana sahip.

    Yakın zamanda bu motorlara 1.2 e-THP 110 HP ve 130 HP lik motorlar eklenecek.
    |
    |
  • Binbaşı
    1772 Mesaj
    Arkadaşlar konu hort gibi olacak ama 1.6 e-HDI Auto6R ne zaman gelir ve fiyat tahmininiz ne olur? Capture u mu beklemek lazım? Capture dizel otomatik daha yok, yıl sonu üretim bandına girecek deniliyor. Yani bu 2 aracın dizel otomatiği için ne düşünürsünüz? Capture şanzımanı EDC olacak. Şu an var zaten de Türkiyede yok. En dolu hallerini düşünürsek Capture dizel manuel 53 falan şu anda edc gelince onu ekleyeceğiz tabii ki fiyata. Acaba 2008 de durum ne olur?
  • Yarbay
    2289 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Arkadaşlar konu hort gibi olacak ama 1.6 e-HDI Auto6R ne zaman gelir ve fiyat tahmininiz ne olur? Capture u mu beklemek lazım? Capture dizel otomatik daha yok, yıl sonu üretim bandına girecek deniliyor. Yani bu 2 aracın dizel otomatiği için ne düşünürsünüz? Capture şanzımanı EDC olacak. Şu an var zaten de Türkiyede yok. En dolu hallerini düşünürsek Capture dizel manuel 53 falan şu anda edc gelince onu ekleyeceğiz tabii ki fiyata. Acaba 2008 de durum ne olur?

    Yukarda da yazdığım gibi araç Türkiye ye ilk etapta 1.2 VTI 82 hp, 1.6 VTI 120 hp ve 1.6 e-HDI 92 hp motor seçenekleriyle gelecek.

    1.6 e HDI hem 6 ileri manuel şanzımana hem de Auto6R a sahip olacak. Capture la benzer bir fiyatlandırmaya sahip olacağını düşünüyorum.

    İlk testlerde 2008 in yol tutuşunun çok başarılı olduğu özellikle vurgulanıyor. Benim şahsi görüşüm 2008 Capture dan daha iyi göründüğü yönünde. Ayrıca 1.6 dizel otomatikle birlikte ülkemizde çok iyi satış rakamları elde edeceğini düşünüyorum.




  • Binbaşı
    1772 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Arkadaşlar konu hort gibi olacak ama 1.6 e-HDI Auto6R ne zaman gelir ve fiyat tahmininiz ne olur? Capture u mu beklemek lazım? Capture dizel otomatik daha yok, yıl sonu üretim bandına girecek deniliyor. Yani bu 2 aracın dizel otomatiği için ne düşünürsünüz? Capture şanzımanı EDC olacak. Şu an var zaten de Türkiyede yok. En dolu hallerini düşünürsek Capture dizel manuel 53 falan şu anda edc gelince onu ekleyeceğiz tabii ki fiyata. Acaba 2008 de durum ne olur?

    Yukarda da yazdığım gibi araç Türkiye ye ilk etapta 1.2 VTI 82 hp, 1.6 VTI 120 hp ve 1.6 e-HDI 92 hp motor seçenekleriyle gelecek.

    1.6 e HDI hem 6 ileri manuel şanzımana hem de Auto6R a sahip olacak. Capture la benzer bir fiyatlandırmaya sahip olacağını düşünüyorum.

    İlk testlerde 2008 in yol tutuşunun çok başarılı olduğu özellikle vurgulanıyor. Benim şahsi görüşüm 2008 Capture dan daha iyi göründüğü yönünde. Ayrıca 1.6 dizel otomatikle birlikte ülkemizde çok iyi satış rakamları elde edeceğini düşünüyorum.

    Daha dün bir arkadaşımın 5008 ine bindim. Dizel otomatikti. Şanzıman çok sıkıntılı değildi. EDC gibi değil tabii vites geçişleri ama fena da değildi. Yürüyen biraz sertdi ama capture da öyle muhtemelen. Sanki bana Capture dan biraz pahalı olacakmış gibi geliyo ama ben burada Capturun benzinli otomatiğini de alabilirim.




  • Yarbay
    2289 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Arkadaşlar konu hort gibi olacak ama 1.6 e-HDI Auto6R ne zaman gelir ve fiyat tahmininiz ne olur? Capture u mu beklemek lazım? Capture dizel otomatik daha yok, yıl sonu üretim bandına girecek deniliyor. Yani bu 2 aracın dizel otomatiği için ne düşünürsünüz? Capture şanzımanı EDC olacak. Şu an var zaten de Türkiyede yok. En dolu hallerini düşünürsek Capture dizel manuel 53 falan şu anda edc gelince onu ekleyeceğiz tabii ki fiyata. Acaba 2008 de durum ne olur?

    Yukarda da yazdığım gibi araç Türkiye ye ilk etapta 1.2 VTI 82 hp, 1.6 VTI 120 hp ve 1.6 e-HDI 92 hp motor seçenekleriyle gelecek.

    1.6 e HDI hem 6 ileri manuel şanzımana hem de Auto6R a sahip olacak. Capture la benzer bir fiyatlandırmaya sahip olacağını düşünüyorum.

    İlk testlerde 2008 in yol tutuşunun çok başarılı olduğu özellikle vurgulanıyor. Benim şahsi görüşüm 2008 Capture dan daha iyi göründüğü yönünde. Ayrıca 1.6 dizel otomatikle birlikte ülkemizde çok iyi satış rakamları elde edeceğini düşünüyorum.

    Daha dün bir arkadaşımın 5008 ine bindim. Dizel otomatikti. Şanzıman çok sıkıntılı değildi. EDC gibi değil tabii vites geçişleri ama fena da değildi. Yürüyen biraz sertdi ama capture da öyle muhtemelen. Sanki bana Capture dan biraz pahalı olacakmış gibi geliyo ama ben burada Capturun benzinli otomatiğini de alabilirim.

    Auto6R en başarili tek kavramali yarı otomatik vites kutularindan bir tanesi.

    Unutmadan 2008 ağustos ta türkiye de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Binbaşı
    1897 Mesaj
    Araç Fransa'da satışa sunuldu.. Geçenlerde 208'in Fransa fiyatlarıyla bir şeyler çıkarmaya çalıştım; sanırım öyle çok da pahalı olmayacak.. Baz donanımının 45.000 TL'den pahalı olacağını sanmıyorum.. Gerçi son zamanlarda kurlardaki dalgalanmalar farklı bir fiyatlandırmaya sebep olabilir ama bildiğim kadarıyla 2008 son çeyrekte giriş yapacak bu nedenle şimdiden konuşmak için erken..
    |
    |
  • Binbaşı
    1772 Mesaj
    Yukarıda cevap yazan arkadaşlarıma teşekkürler. Bir kampanyadan bir araba almıştık. Bazı yönlerini beğenmedim. Daha 2000 kmde. Çok zarar etmeden bir an önce satayım diyorum ama ne alacağım belli değil. B SUV düşündük ama Capture dizel otomatik yıl sonu gelecekmiş. Ben de 2008 ile ilgili bilgi edinmeye çalışıyorum. Bu dolar olayı işi bozacak galiba.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.