|
Arkadaşlar Öne Çıkar Butonuna basmak çok mu zor? Bu kadar mı duyarsızsınız? Binlerce yıllık Türkmen Yurdu Kerkük Peşmerge kontrolüne geçmeye hazırlanıyor.25 Kasımda gerçekleşmesi planlanan durum öncesi konuşan Tümamiral Cihat Yaycı herkesi Kerkük için ses çıkarmaya çağırdı. Kerkük elden Giderse, Türkiye elden Gider dedi. Lütfen başlığı üste taşıyalım. Lütfen kanalıma abone olmayı, videoları beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayınız. https://www.youtube.com/watch?v=XL0E7ukhQhY TÜRK DEGS / TURK MAGStwitter“🔴 Bölgeden aldığımız bilgi ve görüntüler...
‼️ PEŞMERGE KERKÜK’ü kuşatmaya başladı..
‼️ Artık Türkmenler Erbil'de olduğu gibi Kerkük’e de ikamet kimliği göstererek girer... https://t.co/3QskGgOLB3” https://twitter.com/turkdegs/status/1459814012598857730< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeSioN -- 14 Kasım 2021; 15:35:13 > |
|
_____________________________
Telefon numaramdan onay almadan işlem yapmayın..
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






