Şimdi Ara

PES 2015 MYCLUB MODE [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.532
Cevap
20
Favori
93.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 298
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 276
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 48 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 131
  • Favoriye Eklediklerim 20
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • msty85 (276 mesaj) AkatooS86 (124 mesaj) Reus88MC (115 mesaj) cagdasguldali (105 mesaj) AngelsBjk (89 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (97 mesaj) Mobil (1270 mesaj) Tablet (48 mesaj) (1 mesaj) Mini (19 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Spor >> PES 2015 MYCLUB MODE [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5609 Mesaj
    Yaklaşık 3 ay önce kutulu alıp sonra takasladığım PES 15'i indirimden dijital olarak yeniden aldım.Kutulu oyun 2. bölgeydi dijitalde aynı şekilde TR PSN.Bakalım save dosyaları çalışacak mı ve kaldığım yerden myclub'e devam edebilecekmiyim merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uncle Trevor -- 29 Mart 2015; 17:13:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1925 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa

    Beyler myclub parası yükleyeyim dedim olmadı.kredi kartı bilgilerini girdim olmadı neden acaba?Daha önce hiç almadım birsey ps3 ten

    ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    384 Mesaj
    Ya beyler ilk defa my club açtım. 2 tane hediye verdi biri götze diğeri avrupa klasiklerinden bişey verdi. Top açtım c. Ronaldo çıktı. Herkese verilen bişey mi yoksa nadir mi -

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3965 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Uncle Trevor

    Yaklaşık 3 ay önce kutulu alıp sonra takasladığım PES 15'i indirimden dijital olarak yeniden aldım.Kutulu oyun 2. bölgeydi dijitalde aynı şekilde TR PSN.Bakalım save dosyaları çalışacak mı ve kaldığım yerden myclub'e devam edebilecekmiyim merak ediyorum.

    sonuç?
  • Yarbay
    5609 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Uncle Trevor

    Yaklaşık 3 ay önce kutulu alıp sonra takasladığım PES 15'i indirimden dijital olarak yeniden aldım.Kutulu oyun 2. bölgeydi dijitalde aynı şekilde TR PSN.Bakalım save dosyaları çalışacak mı ve kaldığım yerden myclub'e devam edebilecekmiyim merak ediyorum.

    sonuç?

    Çalıştı hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    345 Mesaj
    Arkadaslar sürekli olarak div 1-2-3 teyim ama manager olarak listede 83 puan yukarısı hiç olmuyor sizdede böylemi durum
  • Yüzbaşı
    462 Mesaj

    Aynen hocam. Bilindik biri de yok. Üst düzey birisi de. Varsa da ben 2 3 hafdır göremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ender55ss1965 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Arkadaşlar 2-3 haftadır online rakip bulamıyorum bıktım bil. Ya karşı oynamaktan.
    Bu durum genelmi bendenmi kaynaklı ?
    Rakip bulamıyorum ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    462 Mesaj

    En fazla 2 dakika bekliyorum. Bende bir sıkıntı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mahoni34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Ya ne yapmam laazım bilen varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Ps3 pes2015 den bahsediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3231 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Uncle Trevor

    Yaklaşık 3 ay önce kutulu alıp sonra takasladığım PES 15'i indirimden dijital olarak yeniden aldım.Kutulu oyun 2. bölgeydi dijitalde aynı şekilde TR PSN.Bakalım save dosyaları çalışacak mı ve kaldığım yerden myclub'e devam edebilecekmiyim merak ediyorum.

    Bende kutulu almistim ilk once. Uefa 11 topu cikmisti. Oyunu satip dijital aldim. Tekrar Uefa 11 topu cikti. Bir de Götze cikti. Super oldu boyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    5609 Mesaj

    Banada Ribery çıkmıştı ama o kadar top açtım başkada böyle adam çıkmadı Bu arada save dosyaları çalıştı ve bakım için özür niyetine verilen gp'ler birikmiş 60000 olmuş hemen 3 top çevirdim yine siyah gelmedi ne şans var arkadaş bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TheRecRuiT123 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    9 Mesaj

    ben son dediğini anlamadım save dosyasınıaçıklarmısın rica etsem
    |
    |
    Uncle Trevor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5609 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jayjay82

    ben son dediğini anlamadım save dosyasınıaçıklarmısın rica etsem

    Hocam oyunu ilk olarak kutulu 2. bölge almıştım daha sonra oyunu takasladım ama save dosyalarını silmemiştim.Yaklaşık bir hafta önce bu kez dijital olarak TR Psn'den yani 2. bölge oyunu aldım ve eski save dosyalarını kullanabildim.Myclub'de falan kaldığım yerden devam edebildim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Er
    9 Mesaj

    tşkler dostum sağolasın
    |
    |
    Uncle Trevor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    321 Mesaj
    Bence gelecek sene myclub a kesinlikle takas sistemi gelmeli oyunu oynamayı bırakmam yakın hala bir on libero yok takımda ve kanatsız oynarken dünya kadar kanat oyuncusu var kesinlikle takas gelmeli en azından oyuncular arasındaki etkileşim de artar böylece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    57 Mesaj
    bugün tek toptan P. Pogba geldi
    |
    |
  • Yüzbaşı
    373 Mesaj
    beyler bu beleş toplardan 3 lü kombinelerle iyi herifleri çıkarma olayı kalktı mı? 60 tane biriktirdim pesdb'den bakıp 3 er 3 er kombineledim gelenler tırışkadan adamlar.
    |
    |
  • Er
    2 Mesaj
    Arkadaşlar my club 1 den fazla code kullanabiliyomuyuz bilgisi olan varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
triple negative breast cancer
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.