Şimdi Ara

Periyodik bakıma gitmemek (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
6.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar tüm yorumlar icin tesekkur ederim.
    Arabayı biraz once 19500 de verdik bakıma sıkıntı hala yoktu ama santiye dolasmaktan klimadan filtreleri (sanırım) dolmustu,
    yakıt tüketiminde fark yok gibiydi
    ama araba ilk calısmada biraz yavas marş alıyodu normaline göre 2-3 saniye ama bu aralıkta yol bilgisayarında yazmayan
    motor calıstırılıyor... yazısı cıkıyordu :D
  • Araç çok sıkıştırılmadıysa bir şey olmaz. Ancak 19.000km sentetik de olsa çok uzun bir süre bundan sonraki bakımlarda kesinlikle gerekirse erken götürün geç kalmayın. 50-60bin seviyesinde motorunuz elinizde kalır düzgün yağlanmadığı için üzülürsünüz. Garanti için de muhtemelen iyi niyet gitti.
  • yolda kalana kadar gitmeyin.boşuna masraf.sigortadan çekici çağırısın bitti gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o araca tonla para verip 19,000 km sonra bakıma gitmek..
    zaten neredeyse her şeyi garanti dışına atan servislere güzel bir bahane vermişsiniz
  • 0 km aracın ilk yağı bırakın 10-15 bini, ilk 1000 km den sonra değişir. Rodaj sırasında motordan aşınma yoluyla çıkan partiküller, motor yağına karışır. Onların atılması gerekir, yoksa yağ pompasından geçerler. Her halükarda yağ filtresinde takılırlar. (Rodaj yok diyecek arkadaşları şimdiden uyarayım, otomotiv fabrikasında çalışıyorum, kesinlikle var)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    0 km aracın ilk yağı bırakın 10-15 bini, ilk 1000 km den sonra değişir. Rodaj sırasında motordan aşınma yoluyla çıkan partiküller, motor yağına karışır. Onların atılması gerekir, yoksa yağ pompasından geçerler. Her halükarda yağ filtresinde takılırlar. (Rodaj yok diyecek arkadaşları şimdiden uyarayım, otomotiv fabrikasında çalışıyorum, kesinlikle var)

    Çok önemli bi konuya değindiniz, 0 km alınan her araç 1.000 km yağ değişimine mecburi gitmeli, gitmeyen garanti dışı bırakılmalı en azından motorla ilgili garantisi sonlandırılmalı.Ancak servis ve satış danışmanlarının bilgisizliği ve müşteriyi yeterince bilgilendirmemelerinden ötürü olsa gerek 1000 km.de yağı değiştiren kullanıcı bana göre çok azdır.
  • Fiatta böyle bir problem yok. Belirlenen bakım aralığı 20.000 km. Dobloyu geçen yıl 78.000'de götürdüm bakıma 100.000'de bakıma gel diye yazmışlar 22.000 km bu ay yine bakıma gidecek, 2200 km yaptık 1 yılda Fiat'a göre daha 10 yıl var bakıma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reis-Bey


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    0 km aracın ilk yağı bırakın 10-15 bini, ilk 1000 km den sonra değişir. Rodaj sırasında motordan aşınma yoluyla çıkan partiküller, motor yağına karışır. Onların atılması gerekir, yoksa yağ pompasından geçerler. Her halükarda yağ filtresinde takılırlar. (Rodaj yok diyecek arkadaşları şimdiden uyarayım, otomotiv fabrikasında çalışıyorum, kesinlikle var)

    Çok önemli bi konuya değindiniz, 0 km alınan her araç 1.000 km yağ değişimine mecburi gitmeli, gitmeyen garanti dışı bırakılmalı en azından motorla ilgili garantisi sonlandırılmalı.Ancak servis ve satış danışmanlarının bilgisizliği ve müşteriyi yeterince bilgilendirmemelerinden ötürü olsa gerek 1000 km.de yağı değiştiren kullanıcı bana göre çok azdır.

    Aracı teslim alırken servis periyodu 15000 km/1 yıl ama 1000 km sonra mutlaka gelin aracınızı kontrolden geçirelim demişlerdi.
    Gittiğimde tüm hidrolik sıvılar kontrol edildi ve araç kaydına işlendi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Reis-Bey


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    0 km aracın ilk yağı bırakın 10-15 bini, ilk 1000 km den sonra değişir. Rodaj sırasında motordan aşınma yoluyla çıkan partiküller, motor yağına karışır. Onların atılması gerekir, yoksa yağ pompasından geçerler. Her halükarda yağ filtresinde takılırlar. (Rodaj yok diyecek arkadaşları şimdiden uyarayım, otomotiv fabrikasında çalışıyorum, kesinlikle var)

    Çok önemli bi konuya değindiniz, 0 km alınan her araç 1.000 km yağ değişimine mecburi gitmeli, gitmeyen garanti dışı bırakılmalı en azından motorla ilgili garantisi sonlandırılmalı.Ancak servis ve satış danışmanlarının bilgisizliği ve müşteriyi yeterince bilgilendirmemelerinden ötürü olsa gerek 1000 km.de yağı değiştiren kullanıcı bana göre çok azdır.

    Aracı teslim alırken servis periyodu 15000 km/1 yıl ama 1000 km sonra mutlaka gelin aracınızı kontrolden geçirelim demişlerdi.
    Gittiğimde tüm hidrolik sıvılar kontrol edildi ve araç kaydına işlendi...

    Bunun standardı yok, kimi diyor kimi demiyor, benim demek istediğim periyodik bakım gibi standarda bağlanması.




  • Aracın 10 bin bakımı geldi suan 11 binde gidemedim aıkıntı olurmu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine bir Türk milletinin araba kültüründen yoksun yaşadığını gösteren konu.

    Bizim millet ne araba sürmesini biliyor.
    Ne aracına bakmasını biliyor.
    Ne düzenli kontrol etmesi gereken şeyleri biliyor.
    Ne trafikte saygılı olmasını biliyor.

    Özetle 1 gram arabadan anlamıyor bizim millet. Zaten anlamadıkları için piyasa bu halde...

    Neyse araç sahibine gelince tam sentetik yağların ömrü en az 20bin km oluyor. Eğer 19bin km içinde yağı, kızartma yağına çevirecek hareketlerde bulunmadıysan motor sağlığı açısından çok problem olmaz ancak doğuş seni öpecektir
  • 1000 km de yağ değişmesi gerekseydi otomotiv sektörü bu fırsatı kaçırmazdı emin olun. Motordan aşınma yoluyla çıkan partiküller motor yağına karışıyor ama filtre denen bir olay var. Hani deseler 1000 km sonra filtreyi değiştirin iyi olur onu anlarım ama yağı değiştirmek sadece para harcamaya yer aramaktan başka bir şey değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.