Şimdi Ara

PERFORMANS ODAKLI F/P ARACI TAVSİYESİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
1.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    4x4 olması da büyük bir artı,bunu da göz ardı etme,güçlendirilmiş fren sistemi var ek olarak. Ayrıca herşeye teorisel bg/tork olarak bakma. Süspansiyon sistemi,şanzuman karakteri,direksiyon karakteri gibi tamamlayıcı unsurlar ile genel olarak bir araçtan tad alır ya da almazsın.

    Ayrıca turbo vs atmosferik tipte motorlar kişiye göre değişken zevkler taşır,ben atmosferik tercih ederim ayrı mesele.Bunda da eğilimini belirlersen daha kolay seçim yaparsın.

    Yoksa kağıt üstünde belli seviyenin üstünde her araçta karnın doyar,ama hem lezzet alıp hem karın doyurmak paha biçilmez olur.

    Alıntıları Göster
    Doğrudur hocam ama MTV sinin yüksek olması ve 2,5 motor ve 1.5 tondan fazla ağırlıkla yakıt içmesi nedeniyle düşünmem bu aracı. Zaten listeyi autodata.net ten çıkardım. Siteyi alt üst ettim. Kriterlerime uyuyor olsaydı listemde olurdu Yine de öneriniz için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Farfaraway21 -- 1 Ağustos 2018; 19:44:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kimse yazmamış sanırım ama sizin ilacınız söyleyeceğim 2 araç.



    1) cruze 2.0d . Acayip bir makina deli gibi gidiyor içi dışı güzel çekici bir araç. Motoru taş gibidir sorun çıkarmaz ufak bir yazılımla 200hp tork ise 400 e yaklaşır. 2.eli bedava bu araç için. Tek kusuru alımı satımı yavaş ilerler ve yakıt tüketimi 7.5 civarı .



    2) Bu araç pek fazla piyasada yok o yüzden tehlikeli bir sol şerit makinesidir aynı motoru taşıyan megane sport tourier tasarımından dolayı pek satamadı.



    EVET 2. Aracımız 1.6 DCI Fluence staj yaptığım şirketteyken altıma vermişlerdi Türkiye’de zaten sadece icon paketi var dolu dolu araba. Stok 130hp ve 320nm.

    Çoğu dizelin aksine 6000d/d dönen bir sol şerit magandası arkadaşımın civici ile yürütmüştük. Yarışın sonunda bana oynanmış arabayla gelme demişti



    Alternatifi accent blue 1.6crdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    30-40bin kredi çekme bence altından kalkamazsan kötü olur...



    Şu an faizler 1.75 ve üstü bence yüksek 35.000tl fln çeksen 4 yıllığına 55-60 bin tl ödemek demek arabayı 90-100 bin tl ye mal edersin yaklaşık,





    40-45 bine Cruze 2.0D 160bg , Bravo 1.4 Turbo 120bg vs bak bütcene göre bişey al...
    1.4T 120 bg Bravoların torku düşük 200 nm. 1.4 140 olanların 230 torku var. Sanırım Giu daki motorun aynısının biraz daha kısılmış hali.

    Cruze da 2.0 Dizel yerine 2.0 Çok Nokta Enjeksiyonlu Turbo Benzinli bir motor olsaydı keşke. Ve kasası ağır 1480 kg gözüküyor. Ağırlık/Güç oranına baktığımda 106 HP çıkıyor ve listenin en kötüsü. Yine de fiyatına göre makul bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    O konuyu gördüm, çoğuna katılmıyorum. Her aracın olumsuz yanları var.



    170hp otomatik giu parasına Manuel daha donanımsız 1.2tsi golf ancak alabiliyorsun.
    Giu ya çok sıcak bakıyordum ama bu konu yüzünden çok soğudum.Çok uygun fiyata çok temiz bişey denk gelmediği sürece almayı düşünmem açıkçası.Bakalım hayırlısı.
  • Astra 1.4 t ye bakabilirsiniz.
  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt
    Kendi giuliettamı 145 bin km de sattım.

    Bir çoğuna katılmıyorum. Ben bakımdan bakıma gittim, ekstra olarak bi tek dizellerde kronik olam egr kütük kapağını değiştirdim. (600 tl)

    18” opsiyon jantlar vardı benim aracımda, ilk Z rotu 120 bin km de değiştirdim.



    Dediği sıkıntılardan aks olan 2010 sonu ilk gelen serilerde duydum. Amortisörüde keza öyle.

    Yok anahtar dobloymuş yok parçalaro fiatmış. Bi kere bravonun segmentinin uzatılmış hali deltadır, giuliettanın platformu farklıdır.

    O zaman leonla aynı platformu kullanan a3 ün çöp olması lazım.

    Tabi ki oerak parça kullanımı olacak ama bravosuda olan biri olaral giulietta her konuda çok daha farklı, özel ve kalitelibir araba.



    Bütçenize alabileceğiniz en modelli ve güncel araç giuliettadır.

    Listedeki araçlaron hiçbiri yol tutuş, frenaj ve güvenlikte yaklaşamaz

    Konfor ve konfor özellikleri olarak ise zayıftır(Eşya gözü vs. Konusunda)



    2014 altı mk1 lerde kronik olarak iç trimlerde hata, arka silecek bağlantılardaki hata sonucu zaman zaman arka sileceğin saçmalaması, dizellerde egr kapak kütüğüdür.

    Giuliettanın uzun dönem adac verisi bir çok rakibinden iyidir.

    Sanılanın aksine Alfalara göre çok daha sağlam bir araçtır.

    Dediğim gibi ben 145 bin km de sattım, şu an 175 bine geldi ve sattığım çocukla hala görüşürüm, sıkıntısız biniyor.



    Daha fazla detay isterseniz yazarım.



    Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • seat leon 1.4 tsi manuel al geç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vet147

    Kendi giuliettamı 145 bin km de sattım.

    Bir çoğuna katılmıyorum. Ben bakımdan bakıma gittim, ekstra olarak bi tek dizellerde kronik olam egr kütük kapağını değiştirdim. (600 tl)

    18” opsiyon jantlar vardı benim aracımda, ilk Z rotu 120 bin km de değiştirdim.



    Dediği sıkıntılardan aks olan 2010 sonu ilk gelen serilerde duydum. Amortisörüde keza öyle.

    Yok anahtar dobloymuş yok parçalaro fiatmış. Bi kere bravonun segmentinin uzatılmış hali deltadır, giuliettanın platformu farklıdır.

    O zaman leonla aynı platformu kullanan a3 ün çöp olması lazım.

    Tabi ki oerak parça kullanımı olacak ama bravosuda olan biri olaral giulietta her konuda çok daha farklı, özel ve kalitelibir araba.



    Bütçenize alabileceğiniz en modelli ve güncel araç giuliettadır.

    Listedeki araçlaron hiçbiri yol tutuş, frenaj ve güvenlikte yaklaşamaz

    Konfor ve konfor özellikleri olarak ise zayıftır(Eşya gözü vs. Konusunda)



    2014 altı mk1 lerde kronik olarak iç trimlerde hata, arka silecek bağlantılardaki hata sonucu zaman zaman arka sileceğin saçmalaması, dizellerde egr kapak kütüğüdür.

    Giuliettanın uzun dönem adac verisi bir çok rakibinden iyidir.

    Sanılanın aksine Alfalara göre çok daha sağlam bir araçtır.

    Dediğim gibi ben 145 bin km de sattım, şu an 175 bine geldi ve sattığım çocukla hala görüşürüm, sıkıntısız biniyor.



    Daha fazla detay isterseniz yazarım.



    Saygılarımla
    Yazdıklarınızı dikkate alacağım. Eğer ciddi olarak ilgilenirsem ve beğendiğim bir araç olursa özelden yazarım. Teşekkür ederim.




  • Bravo 1.4 sport 150 hp..lpg uyumu da cabasi.

    45e temizi bulunur sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarış mi yapicaksiniz yollarda anlamiyorum. Hiz yapacaksaniz pistlerde yapin. Masum insanlarin canını yakmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIME

    Bravo 1.4 sport 150 hp..lpg uyumu da cabasi.

    45e temizi bulunur sanirim.
    https://www.sahibinden.com/fiat-bravo-1.4-turbo?a2320=74346

    https://www.sahibinden.com/fiat-bravo-1.4-multiair

    Kazın ayağı öyle değil maalesef. Fiata bu fiyat istenmez. Uzun zamandır bakıyorum hep aynı ilanlar. Bu paraya satamazlar bravoyu. Satarlarsa BRAVO




  • 16 ve 17 için genel yazıyorum bir rcz kullanıcısı olarak. Mini cooper s , GP ,jcw veya ds3 alınabilir aynı motorlu benzer platformda araçlar.

    rcz biliyorsunuz peugeot bmw ortak yapımı 1.6 thp prince motor kullanıyor. Mini , citroen , peugeot , bmw pek çok benzinli modelinde mevcut olduğundan orjinal parça fiyatları epey ucuz; olası bakımlarda kafanız rahat eder. ( filtreler 20/ 40-50 tl bandından , diskler disk başı 200 TL, balataların teki 75 TL civarı, bujiler 30 , yağ motul alırsanız 180 TL gidiyor) Özetle periyodik bakımları size ucuza gelir bu sınıf araç alırsanız, 10000 km de bir genel bir periyodik bakım yağ değişimi ve kontrollerini yapmanızı titiz bir kullanıcı olarak tavsiye ederim.

    araç bu listede yazdığınız her araçtan daha çok dikkat çekiyor, bütçe yeterliyse yeni kasa almanızı tavsiye ederim çok fazla yok gezen o sebeple daha çok ilgi çekersiniz. 6 aydır kullanıyorum henüz benimki gibi yeni kasa rcz göremedim.

    boyadan çok mekanik aksamına çok dikkat etmenizi tavsiye ederim.Araç arıza ışığı yakmaya başladı mı (ki aklınıza gelmeyecek yerlere sensörler konulmuş garip arızalar çıkabiliyor) söndürmek aşırı zor ve maliyetli. 15-16 araç görüp aşırı özenerek seçtiğim rcz 2. ayında radyatör hortumu patlattı kalitesiz antifriz yüzünden. ( termostat değişti 4 tane sadece bu araçta olan boru değişti 1300 TL fatura özel serviste)


    bu ve bunun gibi tüm thp araçlarda araç sahipleri arıza ışıklarını ciddiye almıyor,basit bir sensörden ,müşürden zarttan zurttan şeklinde satarken geciktiriyor.Bu şekilde araç alırsanız 2 aya yukarıda yazdığım gibi kalın bir fatura çıkabilir.

    bu yazdıklarım haricinde periyodik bakımları düzenli yapılan ve kontrol edilen bir thp motor yabancı forumlarda da okuyabileceğiniz üzere ömürlüktür , üzmez. Kronik sorunları çoğu yerde belirtilmiştir 60-100k arası thp lerde termostat , 120k üstü rcz lerde enjektör , 60-120k arası rcz lerde oksijen sensörü , 150k üstü rcz lerde turbo , 100k üstü benzin pompası genel olarak tüm motorlarda yağ kaçağı ve yağ yakma sorunu km farketmeksizin mevcuttur.Yağ yakımı VAG grubu gti araçlara göre çok daha azdır.Ama özellikle contaların eskimesi sebebiyle araç alırken 9/10 oranla ekspertizde yağ kaçağı uyarısı alırsınız.Bu yazdığım sorunlar kroniktir ; benimkinde termostat çıktı enjektör çıkmadı genellikle biri kesin çıkıyor ama.Termostat sadece 400 TL , 4 enjektör 1200 TL , 2 oksijen sensörü 500 TL , turboyu yazmıyorum tahmin edersiniz aşağı yukarı , benzin pompası 2000 TL çıkartır.


    bahsi geçen araçların çoğunda olmayan telefon bağlantısı,bluetooth,cruise,limitör,led ve xenon farlar , hareketli spoiler , deri koltuk , koltuk ısıtması , elektrikli koltuk , bluetooth bağlantı , soğutmalı torpido, ön ve arka park sensörü , volumetrik alarm , elektrikli katlanır aynalar gibi bir sürü gerekli gereksiz özellik var araçta 2011-2013 model olmasına rağmen.


    elektronik olarak aracın genel bir sıkıntısı bulunmamakta,far koltuk ısıtma ve elektriği olsun cruise sistemi olsun şanzıman olsun genel olarak sorunsuz.Şanzıman otomatikse japon aisin marka şanzıman ; dsg kadar olmasada diğer peugeot modellerinden çok daha hızlı vites değiştiriyor.


    LPG prins takıyor 4750 + kdv gibi bir fiyatı vardı en son. 20.000 üzeri kullanacaksanız değer ötesi değmez.

    manuel 200 otomatik 156 beygir. otomatik şehir içi uslu kullanımda 8-9 lt karma yakar ,sürekli dur kalk trafikte 12-13 lt , uzun yolda 80-120 arası sabit herhangi bir hızda 4.5-6 arası yakar . İdeali 96 . Otomatik için şehir içi tüketimi 1 lt daha az diyebiliriz.

    sürüşü sürüş pozisyonu görüş açıları direksiyon tepkileri yazdığınız tüm araçlardan çok daha farklıdır.süspansiyonları şehir içi için aşırı sert olmakla birlikte yukarıda yazdığınız tüm araçlardan daha iyi yol tutar. 200 manuel için konuşursak 100-200 arasında 1.4 motorlar boğulurken amacınız roll yapmaksa ibiza cupra ve gti ları geçersiniz rahatça.


    almadan önce bu tarz araçları mutlaka 1 hafta kiralayın, test edin ona göre alın bence. Görece en büyük dezavantajı alışması zor sürüş pozisyonu , yakıt tüketimi , kronik mekanik problemleri denebilir.Bu yukarıda yazdığım problemler çok detaycı bir kullanıcı değilseniz yolda kalmadığınız sürece yazdığınız araçlar da dahil pek çok araçta dikkate almayacağınız şeyler zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bordo_BERE

    16 ve 17 için genel yazıyorum bir rcz kullanıcısı olarak. Mini cooper s , GP ,jcw veya ds3 alınabilir aynı motorlu benzer platformda araçlar.

    rcz biliyorsunuz peugeot bmw ortak yapımı 1.6 thp prince motor kullanıyor. Mini , citroen , peugeot , bmw pek çok benzinli modelinde mevcut olduğundan orjinal parça fiyatları epey ucuz; olası bakımlarda kafanız rahat eder. ( filtreler 20/ 40-50 tl bandından , diskler disk başı 200 TL, balataların teki 75 TL civarı, bujiler 30 , yağ motul alırsanız 180 TL gidiyor) Özetle periyodik bakımları size ucuza gelir bu sınıf araç alırsanız, 10000 km de bir genel bir periyodik bakım yağ değişimi ve kontrollerini yapmanızı titiz bir kullanıcı olarak tavsiye ederim.

    araç bu listede yazdığınız her araçtan daha çok dikkat çekiyor, bütçe yeterliyse yeni kasa almanızı tavsiye ederim çok fazla yok gezen o sebeple daha çok ilgi çekersiniz. 6 aydır kullanıyorum henüz benimki gibi yeni kasa rcz göremedim.

    boyadan çok mekanik aksamına çok dikkat etmenizi tavsiye ederim.Araç arıza ışığı yakmaya başladı mı (ki aklınıza gelmeyecek yerlere sensörler konulmuş garip arızalar çıkabiliyor) söndürmek aşırı zor ve maliyetli. 15-16 araç görüp aşırı özenerek seçtiğim rcz 2. ayında radyatör hortumu patlattı kalitesiz antifriz yüzünden. ( termostat değişti 4 tane sadece bu araçta olan boru değişti 1300 TL fatura özel serviste)


    bu ve bunun gibi tüm thp araçlarda araç sahipleri arıza ışıklarını ciddiye almıyor,basit bir sensörden ,müşürden zarttan zurttan şeklinde satarken geciktiriyor.Bu şekilde araç alırsanız 2 aya yukarıda yazdığım gibi kalın bir fatura çıkabilir.

    bu yazdıklarım haricinde periyodik bakımları düzenli yapılan ve kontrol edilen bir thp motor yabancı forumlarda da okuyabileceğiniz üzere ömürlüktür , üzmez. Kronik sorunları çoğu yerde belirtilmiştir 60-100k arası thp lerde termostat , 120k üstü rcz lerde enjektör , 60-120k arası rcz lerde oksijen sensörü , 150k üstü rcz lerde turbo , 100k üstü benzin pompası genel olarak tüm motorlarda yağ kaçağı ve yağ yakma sorunu km farketmeksizin mevcuttur.Yağ yakımı VAG grubu gti araçlara göre çok daha azdır.Ama özellikle contaların eskimesi sebebiyle araç alırken 9/10 oranla ekspertizde yağ kaçağı uyarısı alırsınız.Bu yazdığım sorunlar kroniktir ; benimkinde termostat çıktı enjektör çıkmadı genellikle biri kesin çıkıyor ama.Termostat sadece 400 TL , 4 enjektör 1200 TL , 2 oksijen sensörü 500 TL , turboyu yazmıyorum tahmin edersiniz aşağı yukarı , benzin pompası 2000 TL çıkartır.


    bahsi geçen araçların çoğunda olmayan telefon bağlantısı,bluetooth,cruise,limitör,led ve xenon farlar , hareketli spoiler , deri koltuk , koltuk ısıtması , elektrikli koltuk , bluetooth bağlantı , soğutmalı torpido, ön ve arka park sensörü , volumetrik alarm , elektrikli katlanır aynalar gibi bir sürü gerekli gereksiz özellik var araçta 2011-2013 model olmasına rağmen.


    elektronik olarak aracın genel bir sıkıntısı bulunmamakta,far koltuk ısıtma ve elektriği olsun cruise sistemi olsun şanzıman olsun genel olarak sorunsuz.Şanzıman otomatikse japon aisin marka şanzıman ; dsg kadar olmasada diğer peugeot modellerinden çok daha hızlı vites değiştiriyor.


    LPG prins takıyor 4750 + kdv gibi bir fiyatı vardı en son. 20.000 üzeri kullanacaksanız değer ötesi değmez.

    manuel 200 otomatik 156 beygir. otomatik şehir içi uslu kullanımda 8-9 lt karma yakar ,sürekli dur kalk trafikte 12-13 lt , uzun yolda 80-120 arası sabit herhangi bir hızda 4.5-6 arası yakar . İdeali 96 . Otomatik için şehir içi tüketimi 1 lt daha az diyebiliriz.

    sürüşü sürüş pozisyonu görüş açıları direksiyon tepkileri yazdığınız tüm araçlardan çok daha farklıdır.süspansiyonları şehir içi için aşırı sert olmakla birlikte yukarıda yazdığınız tüm araçlardan daha iyi yol tutar. 200 manuel için konuşursak 100-200 arasında 1.4 motorlar boğulurken amacınız roll yapmaksa ibiza cupra ve gti ları geçersiniz rahatça.


    almadan önce bu tarz araçları mutlaka 1 hafta kiralayın, test edin ona göre alın bence. Görece en büyük dezavantajı alışması zor sürüş pozisyonu , yakıt tüketimi , kronik mekanik problemleri denebilir.Bu yukarıda yazdığım problemler çok detaycı bir kullanıcı değilseniz yolda kalmadığınız sürece yazdığınız araçlar da dahil pek çok araçta dikkate almayacağınız şeyler zaten.
    Hocam verdiğiniz detaylı bilgiler için teşekkürler. Dikkate alacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güncel



    Aracımı ilana koydum. Sattıktan sonra 40-45 arası bişey düşünüyorum. Önerilerinizi bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.