Bildirim
Pentium 4 3,0 GHz AMD Radeon HD 5770 e Ne Kadar Darboğaz Yapar
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
edit :e5200 desteklemiyormuş anakart.
p4 hd 5770 ye darboğaz yapmaz çünki doğru dürüst oyun oynatmasına izin vermez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 4 Şubat 2013; 16:49:59 >_____________________________ Intel i5 6600K - Corsair H75 - MSI z170 gaming M5 - Kingston Hyperx Fury 2666 Mhz 2 x 8 GB - 2x Kingston v300 240 Gb Raid 0 - Segate Momentus xt hybrid - Gigabyte WF 3 R9 290X - Coolermaster HAF 942 X - Corsair CX 750W 80Plus - Creative Sound Blaster Z - Creative Gigaworks G500 Gaming - Sennheiser hd 202 - Monster Purity HD - Monster DNA - Corsair H2100 Gaming Headset - Fiio X3 -
kartı bosa almıs olursun %50 kullanabılse ıyıdır _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: pegasus1881
kartı bosa almıs olursun %50 kullanabılse ıyıdır
%50 iyimser davranmışsın
_____________________________ -
_____________________________ -
Demek öyle diyorsunuz çok merak ettim denicem
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: By_KeReMM
Demek öyle diyorsunuz çok merak ettim denicem
işlemcinin darboğazını gectım bır kere ram sıkıntı kendımden ornek veryım
amd x2 4200 dual core 2.2 ghz
3 gb ram ddr2 667
hd 5570
bu sistemde hd 5570 e bıle darbgaz yapıyor bazı oyunlarda gpu kullanımı %70 lere iniyor bazen ki sen boşa fantezi arama derim._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: sangreal_1905
quote:
Orijinalden alıntı: By_KeReMM
Demek öyle diyorsunuz çok merak ettim denicem
işlemcinin darboğazını gectım bır kere ram sıkıntı kendımden ornek veryım
amd x2 4200 dual core 2.2 ghz
3 gb ram ddr2 667
hd 5570
bu sistemde hd 5570 e bıle darbgaz yapıyor bazı oyunlarda gpu kullanımı %70 lere iniyor bazen ki sen boşa fantezi arama derim.
O olay darboğazdan kaynaklanmıyor oyundan kaynaklanıyor. Oyunların çoğu port olduğu için sistemi kullanamıyorlar._____________________________
-
Oyunları açar mı diyecektin sanırım
_____________________________ PSN: false_shepherd_6
Steam: false shepherd 666 -
quote:
Orijinalden alıntı: By_KeReMM
quote:
Orijinalden alıntı: sangreal_1905
quote:
Orijinalden alıntı: By_KeReMM
Demek öyle diyorsunuz çok merak ettim denicem
işlemcinin darboğazını gectım bır kere ram sıkıntı kendımden ornek veryım
amd x2 4200 dual core 2.2 ghz
3 gb ram ddr2 667
hd 5570
bu sistemde hd 5570 e bıle darbgaz yapıyor bazı oyunlarda gpu kullanımı %70 lere iniyor bazen ki sen boşa fantezi arama derim.
O olay darboğazdan kaynaklanmıyor oyundan kaynaklanıyor. Oyunların çoğu port olduğu için sistemi kullanamıyorlar.
dedıdıgın gıbı bazı oyunlarda port sıkıntısı var fakat benım dedıgım seyın port sıkıntısı ıle alakası yok cpu kullanımı ornek vermek gerekırse dirt 3 te yukardakı sıstemde devamlı %100 bu yuzden gpu kullanımı % 99 olmuyor sureklı hatta bazen oyunda ses gidip gelmelerı olabılıyor._____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: sangreal_1905
quote:
Orijinalden alıntı: By_KeReMM
quote:
Orijinalden alıntı: sangreal_1905
quote:
Orijinalden alıntı: By_KeReMM
Demek öyle diyorsunuz çok merak ettim denicem
işlemcinin darboğazını gectım bır kere ram sıkıntı kendımden ornek veryım
amd x2 4200 dual core 2.2 ghz
3 gb ram ddr2 667
hd 5570
bu sistemde hd 5570 e bıle darbgaz yapıyor bazı oyunlarda gpu kullanımı %70 lere iniyor bazen ki sen boşa fantezi arama derim.
O olay darboğazdan kaynaklanmıyor oyundan kaynaklanıyor. Oyunların çoğu port olduğu için sistemi kullanamıyorlar.
dedıdıgın gıbı bazı oyunlarda port sıkıntısı var fakat benım dedıgım seyın port sıkıntısı ıle alakası yok cpu kullanımı ornek vermek gerekırse dirt 3 te yukardakı sıstemde devamlı %100 bu yuzden gpu kullanımı % 99 olmuyor sureklı hatta bazen oyunda ses gidip gelmelerı olabılıyor.
Gpu kullanımı bildiğim kadarıyla %90 ı geçerse zaten darboğaz yoktur. Veya bir uygulamada %99 diğer uygulamada %70 isede yinede darboğaz yoktur.
Bu arada diğer sistem sizlere ömür
_____________________________
-
Gpu kullanımı %20 olursa dua et
En az e8000 serisi veya q6600 gibi işlemci lazım
_____________________________ AMD Ryzen 7600X * MSI Mag CoreLiquid 240R V2 240mm * ASUS TUF GAMING B650 PLUS * SAPPHIRE PULSE 6800 XT 16GB * CORSAIR VENGEANCE RGB 32GB (2x16GB) 6000Mhz DDR5 * Sharkoon SilentStorm Cool Zero 750W 80 Plus GOLD * KINGSTON NV2 PCIe 4.0 2TB NVMe
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







