Şimdi Ara

Pentium 4 3,0 GHz AMD Radeon HD 5770 e Ne Kadar Darboğaz Yapar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Pentium 4 3,0 GHz AMD Radeon HD 5770 e Ne Kadar Darboğaz Yapar?

    Sistem;

    Intel Pentium 4 3 GHz
    512 + 2x256(Dual) MB Ram
    Asus P5GD1 PRO

    Sistem budur.



    _____________________________
  • edit :e5200 desteklemiyormuş anakart.

    p4 hd 5770 ye darboğaz yapmaz çünki doğru dürüst oyun oynatmasına izin vermez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 4 Şubat 2013; 16:49:59 >
    _____________________________
    Intel i5 6600K - Corsair H75 - MSI z170 gaming M5 - Kingston Hyperx Fury 2666 Mhz 2 x 8 GB - 2x Kingston v300 240 Gb Raid 0 - Segate Momentus xt hybrid - Gigabyte WF 3 R9 290X - Coolermaster HAF 942 X - Corsair CX 750W 80Plus - Creative Sound Blaster Z - Creative Gigaworks G500 Gaming - Sennheiser hd 202 - Monster Purity HD - Monster DNA - Corsair H2100 Gaming Headset - Fiio X3
  • kartı bosa almıs olursun %50 kullanabılse ıyıdır
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasus1881

    kartı bosa almıs olursun %50 kullanabılse ıyıdır

    %50 iyimser davranmışsın
    _____________________________
  • _____________________________
  • Demek öyle diyorsunuz çok merak ettim denicem
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_KeReMM

    Demek öyle diyorsunuz çok merak ettim denicem

    işlemcinin darboğazını gectım bır kere ram sıkıntı kendımden ornek veryım

    amd x2 4200 dual core 2.2 ghz
    3 gb ram ddr2 667
    hd 5570

    bu sistemde hd 5570 e bıle darbgaz yapıyor bazı oyunlarda gpu kullanımı %70 lere iniyor bazen ki sen boşa fantezi arama derim.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    AMD 1000 Ghz & AMD 1.4 Ghz
    25 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangreal_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_KeReMM

    Demek öyle diyorsunuz çok merak ettim denicem

    işlemcinin darboğazını gectım bır kere ram sıkıntı kendımden ornek veryım

    amd x2 4200 dual core 2.2 ghz
    3 gb ram ddr2 667
    hd 5570

    bu sistemde hd 5570 e bıle darbgaz yapıyor bazı oyunlarda gpu kullanımı %70 lere iniyor bazen ki sen boşa fantezi arama derim.


    O olay darboğazdan kaynaklanmıyor oyundan kaynaklanıyor. Oyunların çoğu port olduğu için sistemi kullanamıyorlar.
    _____________________________




  • Oyunları açar mı diyecektin sanırım
    _____________________________
    PSN: false_shepherd_6
    Steam: false shepherd 666
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_KeReMM

    quote:

    Orijinalden alıntı: sangreal_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_KeReMM

    Demek öyle diyorsunuz çok merak ettim denicem

    işlemcinin darboğazını gectım bır kere ram sıkıntı kendımden ornek veryım

    amd x2 4200 dual core 2.2 ghz
    3 gb ram ddr2 667
    hd 5570

    bu sistemde hd 5570 e bıle darbgaz yapıyor bazı oyunlarda gpu kullanımı %70 lere iniyor bazen ki sen boşa fantezi arama derim.


    O olay darboğazdan kaynaklanmıyor oyundan kaynaklanıyor. Oyunların çoğu port olduğu için sistemi kullanamıyorlar.

    dedıdıgın gıbı bazı oyunlarda port sıkıntısı var fakat benım dedıgım seyın port sıkıntısı ıle alakası yok cpu kullanımı ornek vermek gerekırse dirt 3 te yukardakı sıstemde devamlı %100 bu yuzden gpu kullanımı % 99 olmuyor sureklı hatta bazen oyunda ses gidip gelmelerı olabılıyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangreal_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_KeReMM

    quote:

    Orijinalden alıntı: sangreal_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_KeReMM

    Demek öyle diyorsunuz çok merak ettim denicem

    işlemcinin darboğazını gectım bır kere ram sıkıntı kendımden ornek veryım

    amd x2 4200 dual core 2.2 ghz
    3 gb ram ddr2 667
    hd 5570

    bu sistemde hd 5570 e bıle darbgaz yapıyor bazı oyunlarda gpu kullanımı %70 lere iniyor bazen ki sen boşa fantezi arama derim.


    O olay darboğazdan kaynaklanmıyor oyundan kaynaklanıyor. Oyunların çoğu port olduğu için sistemi kullanamıyorlar.

    dedıdıgın gıbı bazı oyunlarda port sıkıntısı var fakat benım dedıgım seyın port sıkıntısı ıle alakası yok cpu kullanımı ornek vermek gerekırse dirt 3 te yukardakı sıstemde devamlı %100 bu yuzden gpu kullanımı % 99 olmuyor sureklı hatta bazen oyunda ses gidip gelmelerı olabılıyor.

    Gpu kullanımı bildiğim kadarıyla %90 ı geçerse zaten darboğaz yoktur. Veya bir uygulamada %99 diğer uygulamada %70 isede yinede darboğaz yoktur.







    Bu arada diğer sistem sizlere ömür
    _____________________________




  • Gpu kullanımı %20 olursa dua et En az e8000 serisi veya q6600 gibi işlemci lazım
    _____________________________
    AMD Ryzen 7600X * MSI Mag CoreLiquid 240R V2 240mm * ASUS TUF GAMING B650 PLUS * SAPPHIRE PULSE 6800 XT 16GB * CORSAIR VENGEANCE RGB 32GB (2x16GB) 6000Mhz DDR5 * Sharkoon SilentStorm Cool Zero 750W 80 Plus GOLD * KINGSTON NV2 PCIe 4.0 2TB NVMe
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.