Bildirim
Penta (MSI Ultrabook) Garanti Kapsamında Değişim İçin Ücret Talep Ediyor
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Güncel+ -
Satıcının sorumluğu ne demek ya. Ya Hepsiburada batmış bir firma olsaydı? Bunlarla muhatap olmayacaksın hocam THH gidecek gerekirse icra yoluyla hakkını alacaksın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Değişim ve iadede msi onay vermişse maalesef mağazayla anlaşmalısınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@Puantum olayın artık mağazayla alakası yok. Okumalısın bence yukarıdaki mesajı. Başına gelir, mağdur olma bu üçkağıtçı firmalara. -
up
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Firmalar dert, üçün beşin hesabını yapıyorlar, arkasından da yurt dışından almayın derler. Buranın insanı dert.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wacom Intuos -- 24 Şubat 2020; 20:52:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Distribütörden tehdit maili geldi:
"Şirketimizin ticari itibarına karşı yapılacak haksız ve mesnetsiz iddialarda bulunulması ve bunların paylaşılması halinde tüm yasal haklarımızın kullanılacağının bilinmesini bilgilerinize sunarız."
Yasalara uymadan tehdit etmeye çalışıyorlar utanmadan.
Uplayalım lütfen. Hepinizi ilgilendiriyor mesele. Çoğunuzun elindeki cihaz PENTA dsitribütörlüğünde. -
Adamlar coşuyor, bu ülkede böyle. Acı gerçek, parmak sallarlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wacom Intuos -- 24 Şubat 2020; 21:52:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Reklam yapmak gibi olmasın ama 2014 yılında monster laptop aldım 2017 de ekranında bir sorun oldu tam hatırlamıyorum götürdüm adamlar hallettiler para da istemediler, valla benim en güvendiğim firma kesinlikle monster bir daha laptop alırken sizde oraya gidin derim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hp notebook almıştım 2 ay sonra falan ekrana görüntü gelmemeye başladı. Gittim hp ye dedi ki ürününüz yeni biz yeni ürünlere tamir yapmıyoruz diste gönderin direkt değiştirsinler, ne güzel dedim çıktım. distribütörü aradım aldığınız yere gönderin dediler, tamam dedim. Aldığım yere gönderdim aldığım yer stok bitti iade yapalım dedi. Dedim distribütör değişim demişti, aldığım yer bilmiyoz biz iade yaparız isterseniz dist ile takrar görüşün dediler. Aradım distribütörü.
Ben: Şimdi bu ürün başka bir yerde daha pahalıya satılıyor
Dist: Evet
Ben: Yani stoklarda var.
Dist: Evet
Ben: Yani değişim yapabilirsiniz
Dist: Hayır, biz ellemiyoz öyle işleri
Ben: Neden iade edip daha pahalıya tekrar alayım aynı laptobu
Dist: Evet haklısınız
Ben: Tamam o zaman indirimde olan başka bir markadan alırım
Dist: Sizin tercihiniz
Ben: Ama 500tl kampanyanızdan da iade almıştım.
Dist: Sağlık olsun güle güle harcayın
Ben: Peki
Böylelikle 2 ay laptop kullanıp bir de üstüne 500tl para iadesi almış oldum. Açıkçası bunu yaşadıktan sonra firmalar 3 kuruşun mu peşinde yoksa cidden ilgilenmiyorlar mı böyle şeylerle emin olamıyorum
Edit: Ayrıca 500tl kampanya iadesini distribütör değil direkt hp yapmıştı, belki umursamama sebepleri budur, sonuçta para onlardan çıkmadı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremec -- 24 Şubat 2020; 18:8:56 >
-
Öncelikle geçmiş olsun, daha önce ben de bir kaç defa ürün iadede sorun yaşadım, stresli bir süreç.
Koskoca firmaların böyle küçük hesaplar pesinde kostugunu gorunce insan da once bir şok, saskinlik ve sonra da enayi yerine koyulmaya karsilik kizginlik olusuyor.
Surec ilerlerken yasanan zaman kaybinin telafisi yok maalesef ama Insallah hakkiniz olani alirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elinizden geleni ardınıza bırakmayın diye cevap vermek lazım.
Hem müşteriyi mağdur edeceksin, hem bunun duyulmasını istemeyeceksin. Daha üst modeli vermek istemiyosa aynı modeli tedarik etsin 20 işgünü servis süresi içinde, ithalatçı başkası sanki. Bu süre içinde de mağduriyet yaşanmaması için ikame cihaz vermeleri gerekir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yukarı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hem müşteriyi mağdur edeceksin hem tehditle susturmaya çalışacaksın, bu firmalar haddini aşmaya başladı cidden sakın konuyu silme hatta ekşi üyeliği olan varsa orayada başlık açsın. Her şekilde haklısın ve paçaları tutuşmuş o yüzden alabileceğin maksimum ücreti veya ürünü almaya çalış, öyle saça böyle tarak.quote:
Orijinalden alıntı: ahmert
Distribütörden tehdit maili geldi:
"Şirketimizin ticari itibarına karşı yapılacak haksız ve mesnetsiz iddialarda bulunulması ve bunların paylaşılması halinde tüm yasal haklarımızın kullanılacağının bilinmesini bilgilerinize sunarız."
Yasalara uymadan tehdit etmeye çalışıyorlar utanmadan.
Uplayalım lütfen. Hepinizi ilgilendiriyor mesele. Çoğunuzun elindeki cihaz PENTA dsitribütörlüğünde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu kadar kur farkı+vergiye rağmen insanın yurtdışından alası geliyor.
En azından muhattap bulabiliyorsunuz amazon gibi büyük sitelerde.
Burada firmalar yasanın etrafından dolaşıyorlar. -
valla işte bu yüzden servisliğini , penta bilgisayar, yok bilmem ne telefon gibi şahıs işletmelerine veren markalardan ürün almamaya dikkat ediyorum
şaka bir yana monsterden 10 bin e laptop aldım hiç pişman etmediler satış sonrası da ilgi alaka 10 numara adamlarda
bi ürünü satıyosa firma o ürünün servisinide kendisi vermesi lazım ancak öyle güveniyorum monster bu konuda iyi bildiğim kadarıyla
msi sözde büyük bir firma ama arıza cıkınca anında geri vites. -
Keşke ürünleride servisleri kadar kaliteli olsa.quote:
Orijinalden alıntı: BOLDVIPER
valla işte bu yüzden servisliğini , penta bilgisayar, yok bilmem ne telefon gibi şahıs işletmelerine veren markalardan ürün almamaya dikkat ediyorum
şaka bir yana monsterden 10 bin e laptop aldım hiç pişman etmediler satış sonrası da ilgi alaka 10 numara adamlarda
bi ürünü satıyosa firma o ürünün servisinide kendisi vermesi lazım ancak öyle güveniyorum monster bu konuda iyi bildiğim kadarıyla
msi sözde büyük bir firma ama arıza cıkınca anında geri vites.
Aynı fanı 3 defa 0 ı ile değiştirdiler gene bozuldu gene bozuldu:)
Ama işin güzel tarafı ücretsiz yaptılar. Garantisi bitmesine rağmen...
Ücretsiz bakımda güzel..
Ama işte kullanılan parçalar daha kaliteli olmak zorunda. Yoksa bu güzel servi rağmen tercih sebebi olmuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Dolandırıcıların memleketi Türkiye'den selamlar.
UP
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türkiye'deki insan kalitesi ne yazık ki çöp seviyesinde. Dini inançların yaygın olduğu tüm ülkeler malesef böyle.
Distribütörden tehdit maili geldi:
"Şirketimizin ticari itibarına karşı yapılacak haksız ve mesnetsiz iddialarda bulunulması ve bunların paylaşılması halinde tüm yasal haklarımızın kullanılacağının bilinmesini bilgilerinize sunarız." Yasalara uymadan tehdit etmeye çalışıyorlar utanmadan. Uplayalım lütfen. Hepinizi ilgilendiriyor mesele. Çoğunuzun elindeki cihaz PENTA dsitribütörlüğünde. |
Hem müşteriyi mağdur edeceksin hem tehditle susturmaya çalışacaksın, bu firmalar haddini aşmaya başladı cidden sakın konuyu silme hatta ekşi üyeliği olan varsa orayada başlık açsın. Her şekilde haklısın ve paçaları tutuşmuş o yüzden alabileceğin maksimum ücreti veya ürünü almaya çalış, öyle saça böyle tarak.
|
Elinizden geleni ardınıza bırakmayın diye cevap vermek lazım.
Hem müşteriyi mağdur edeceksin, hem bunun duyulmasını istemeyeceksin. Daha üst modeli vermek istemiyosa aynı modeli tedarik etsin 20 işgünü servis süresi içinde, ithalatçı başkası sanki. Bu süre içinde de mağduriyet yaşanmaması için ikame cihaz vermeleri gerekir. |
Dolandırıcıların memleketi Türkiye'den selamlar.
UP |
Amerikalılar nikahlarını bile kilisede kıyıyor incile el basıyor ama müşteri memnuniyetinde kusursuzlar. Elli defa söyledik bunun dinle imanla alakası yok bir insan haysiyetli şerefli ve dürüst olması için bir dine inanıyor veya inanmıyor olmasına gerek yok. Tipik ergen "pff din de neymiş yeni trend deizm bro" kafasından kurtulup mantıklı düşünürsen sen de böyle olduğunu anlarsın.
Konumuza dönecek olursak servis zaten iade/değişim için onay vermiş ve distribütör size yokuş yapıyorsa yasal yollara başvurmakla çok mantıklı bir hareket yapmışsınız. Vekalet ücreti bilirkişi ücreti mahkeme masrafları ve sizin zararınızın tazmini düşünüldüğünde bir bilgisayar parası zararları olacak zaten. Size tehdit maili yollamaları da saçma olmuş çünkü siz konuda kimseyi zan altında bırakmamışsınız olayın gidişatını onların attığı mailleri paylaşmışsınız akıllarınca göz dağı vermeye çalışıyorlar. ben olsam kaybedeceğimi bilsem dahi nefis meselesi yapar bu işin peşini bırakmazdım. ki kaybedeceğinizi de düşünmüyorum. Geçmiş olsun. |
Türkiye'deki insan kalitesi ne yazık ki çöp seviyesinde. Dini inançların yaygın olduğu tüm ülkeler malesef böyle.
|
Haksız ya da mesnetsiz bir iddianız yok gibi duruyor. Olanları açıkça belirtmişsiniz.
Asıl siz yasal haklarınızı kullanın.. öttürün şu şirketi... |
Firmalar dert, üçün beşin hesabını yapıyorlar, arkasından da yurt dışından almayın derler. Buranın insanı dert.
|
valla işte bu yüzden servisliğini , penta bilgisayar, yok bilmem ne telefon gibi şahıs işletmelerine veren markalardan ürün almamaya dikkat ediyorum
şaka bir yana monsterden 10 bin e laptop aldım hiç pişman etmediler satış sonrası da ilgi alaka 10 numara adamlarda bi ürünü satıyosa firma o ürünün servisinide kendisi vermesi lazım ancak öyle güveniyorum monster bu konuda iyi bildiğim kadarıyla msi sözde büyük bir firma ama arıza cıkınca anında geri vites. |
Benzer içerikler
- bir bayan bir erkeğe neden bakar
- diyanet ile umreye gidenlerin yorumları
- zoretanin 10 ve 20 mg nasıl kullanılır
- ayna hediyesine yazılacak not
- günlük 3000 kalori nasıl alınır
- walmart dolandırıcılığı
- google çizimi
- prompt mühendisliği
- çay emojisi
- kombiler kalkacak mı
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X