Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

peltier sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
10
Cevap
0
Favori
291
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Soğutma Uzmanı
    4041 Mesaj
    arkadaşlar sanırım peltier ankarada bulunabiliyor eğer burdan bi arkadaş varsa bana kargo ile peltier yollayabilirmi veya istanbul'da biyer varmı satan.
    3 tane lazım ve watları da çok düşük olmayacak şekilde ayrıca bunları normal psu ile çalıştırabiliriz değil mi.



    |
    |
  • Yarbay
    3740 Mesaj
    calisirda yuksek W li peltier i baska bir psu ile beslemek gerek
    |
    |
  • Soğutma Uzmanı
    4041 Mesaj
    yüksek wat dediğim de zaten 60-80 falan ama istanbulda varmı bilmiyorum birtek bildiğim ankara
    |
    |
  • Teğmen
    220 Mesaj
    Arbiter, peltierin hangi voltaj ve amper ile caliştiği önemli. Mesela 120 wattlık bende ki peltierler 15 Volt x 8 amper calişiyor. Normal bir psu 12 volt sagladigi için 96 watt olarak calişir bu yuzden başka bir guç kaynagına ihtiyaç olur. 60 yada 80 wattliklarda 15 volt ile çalişiyor olabilir aldigin yere sordurman lazim. Eger Ankaradakiler 15 volt ile çalışıyorlarsa ve 60 watta ihtiyacin varsa 80 lik alip onu da normal bir psu ile çalıştırıp 60 watt civarı güç elde edebilirsin...
    |
    |
  • Yarbay
    3740 Mesaj
    benim peltier i satiyorum 226W swiftech su sogutmali :p
    |
    |
  • Soğutma Uzmanı
    4041 Mesaj
    Jincx valla o baya fazla 2m ye 2m radyatör koymaklazım onu soğutmak için:) ama sırf deney için alabilirim belki fiyatı pm atarsan sevinirim.
    |
    |
  • Yarbay
    3740 Mesaj
    120x120 radyator yetior
    ama suyu iyi sogutmak sart
    |
    |
  • Soğutma Uzmanı
    4041 Mesaj
    bide ona göre güç ünitesi lazım değilmi normal psu onu karşılamaz.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    837 Mesaj
    12volt luk ve psu nun çekebileceği kadar amperlik bişey alırsan başka güç ünitesi almam gerekmez ama bulmak zor böyle peltier..
    |
    |
  • Yarbay
    6766 Mesaj
    arbiter dün öğleden beri comp umla uraşıyorum güzelim 5,1 live ım iptal oldu ühühühühühühühüühhü
    bide formattan sora güvenlik bozuldu anında blaster yedi ondan daha yeni görüyorum....
    bu aletin şekli detayları ile ilgili bilgi ve ya link veirirsen... incelerim ona göre sorarım ararım.....
    ühühühühühühühüühühü uçtu güzelim 5,1 im kaldım o/b ye auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw
    |
    |
  • Soğutma Uzmanı
    4041 Mesaj
    arkadaşlar sağolun halettim gibi.
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
google reklamları
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,188
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.