Merhaba Arkadaşlar, Uzun yol esnasında 150bin km deki 2019 model 301 aracım motor ikaz ve anahtar lambası yaktı. Bunun üzerine motor kendini kıstı ve 2bin devri geçemedim. Yokuşlarda durdu. Fakat kontağı kapatıp 2 dk. bekleyince araç normale dönüyor ve 10 dakika sonra tekrar kendini kısıyor. Aracı ustaya verdim 3 gündür değiştirmediği parça kalmadı hala sorun çözülemedi. Başına gelen varsa sorunu söyleyebilir mi? Maliyetin altından kalkamayacağım. |
PEJO 301 motor arıza lambası
-
-
araç benzinli mi? dizeli bilmiyorum ama benzinli ise aklıma şu katalizör müdür nedir o geliyor..
bir de nasıl ustaya götürdünüz? bilgisayara bağlamadı mı?
benim araçta pcye bağlar bağlamaz arıza ortaya çıkmış, katalizörün temizlenmesiyle sorun ortadan kalkmıştı
-
Yukarıda da yazıldığı gibi arıza lambası yandığında bilgisayara bağladığınızda hangi parça-sistem hata vermiş görülür, deneme yanılmayla iş yapılmaz ki?
-
Yakıt türünü yazmayı atlamışım. 1.6 dizel manuel. Bilgisayara bağlayıp baktı. Ümraniye sanayi'ye götürdüm
-
1.5 dci ile benzer sorun yaşadım. Motor kendini kıstı, 2000 devri geçmedi. Sebebi dpf idi. -
hocam egr, katalizör, dpf, mağ ve maf sensörlerine odaklanın , temizlikle ilgili olabilir. Aracı 2.el aldıysanız çok büyük ihtimal şirket ya da filo aracı , bu tarz kullanımda yakıt tasarrufu sağlamak için pek basılmamış olabilir, oysa arada uzun yolda falan düşük viteste 3000rpm de kurumların yanmasını sağlamak lazım
-
turbo elektrovanasıda benzer soruna sebep oluyor. orjinal lexia cihazı olan bir servise götürüp arıza tespiti yaptırın.
-
Arkadaşlar sorun 4 günün ardından çözüldü. Adblue nin hortumu patlamış değişince düzeldi.tabi bu aşamaya gelene kadar partikül filtresi yakıt şamadırası vs değişti
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X