Şimdi Ara

Pegasus'un zararı 500 milyon TL, 2018'i kurtarmamız lazım!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen yıl 500 milyon zarar ettiklerini açıklayan Pegasus CEO'su Mehmet Nane, "2017 yılı artık bitti, geçmiş olsun. Şimdi 2018 yılını konuşmamız lazım, çünkü o da kaçmak üzere" dedi.

    TurizmdeBuSabah

    Turizm Araştırmaları Derneği- TURAD'ın düzenlediği "Turizmde Çıkış Yolu" çalıştayının ilk oturumunun konuşmacılarından Pegasus CEO'su Mehmet Nane, geçen yıl 500 milyon zarar ettiklerini açıkladı.

    Armada İstanbul Old City Hotel'de gerçekleştirilen çalıştayda havacılık sektörüne dair veriler paylaşan Nane, Rusya'dan gelen turistlerin kendi charter şirketleri ile geldiğinden dolayı onlara pek bir faydasının olmadığını vurguladı. Turizmdeki krizden dolayı Pegasus'un geçen yıl 500 milyon TL zarar ettiğni açıklayan Nane, "Bunlar kolay kolay hazmedilecek rakamlar değil ve bu kayıplar genel olarak operasyonel kayıplar. Çünkü; döviz, yakıt ve finansman maliyetleri yükseldi" dedi.

    Bu zararın sadece havacıları değil, tüm ülkeyi etkilediğne vurgu yapan Nane, şunları anlattı:

    "Şu an en büyük sıkıntılarımızdan bir tanesi batılı bankaların kredi konusunda çok sıkıntılı davranması. Çünkü biz bazen bu ülkelere kızıp, ertesi gün unutuyoruz. Ancak batılı unutmuyor. Şu an finansmanda kalp krizi noktasına gelmiş durumdayız, Allah'tan Asya bankaları açık da, ayakta kalabiliyoruz. Uçaklara finansman sağlamak oldukça karlı bir iştir, dolayısıyla batılı bankalar eksiden kredi verelim diye peşimizde koşuyordu. Şimdi bizimle göz göze gelmemek için karşılaştığımızda kaldırım taşlarını sayıyorlar.

    2017 yılı artık bitti, geçmiş olsun. Şimdi 2018 yılını konuşmamız lazım, çünkü o da kaçmak zorunda. Çoktan satılmış turlara teşvik vermek, tur operatörlerinin sahiplerini zenginleştirmekten başka bir işe yaramıyor. Bizim satılacak turlara teşvik vermemiz, satılacak turların atraksiyonunu artırmamız lazım.

    İnsanlara ülkemizdeki güvenlik tedbirlerini, normalleşmeyi anlatmamız gerekiyor. Arkadaşlarımız, yaklaşık 1.5 ay once 'hayatına sahip çık' diye bir kampanya başlattı ve bu kampanya artık ülkenin kampanyası haline geldi. Bunlar dalga dalga yayılmalı çünkü insanlar ancak işlerin normale döndüpünü görürse ülkemize gelir. Bir ülkenin kendi vatandaşları evde oturmaya başlarsa, hiçkimse o ülkeye gitmez.

    Alınan tedbirlerin uluslararası standartlarda olduğunu, hayatın normale döndüğünü göstermek zorundayız. İnsanları etkileyecek olan şey budur. Biz şirketler olarak fiyat düşürmek de dahil helimizden gelen her şeyi yapıyoruz. Hava yolu taşıyıcıları, yeme-içme sektörü, konaklama sektörü ve devlet olarak birlik olmalıyız. Sektörün bütün kesimlerinin bir araya gelip, 'Türkiye'ye nasıl turist getiririz'i tartıştığı bir toplantı hiç yapıldı mı? Ben duymadım. Bir an önce bunu yapmalıyız. 1.2 milyon yatağımız var, bu yataklar boş kalamaz. Sadece Antalya'da işsiz kalan 80 bin kişi önümüzdeki yıl da işsiz kalamaz.

    Enseyi karatamayız. Bunu topyekün bir ekonomik savaş olarak görmeliyiz. Bu bizim milli meselemizdir, burada herhangi bir siyasi görüş olmaz. Birlikte olursak en azından 2018'i kurtarabiliriz."

    http://www.turizmdebusabah.com/haberler/pegasusun-zarari-500-milyon-tl-2018i-kurtarmamiz-lazim-82982.html







  • nasıl zarar ediyo ucakta parasız 1 yudum su vermiyolar otobüste metro nese uçaktada pegasus o
  • DEMEK kİ,
    bu uçakla seyahat etmek çok tehlikelibir durumda.
    dün akşam atlas jetin ıspartada düşen uçağının videosunu izledim.
    durum aynı, şirketlerın borcu ve zararı çogalınca uçak bakımları neredeyese sıfıra düşer.çünki bu uçaklara bakım yapmak çok masraflı bir iş.
    zarar eden bir firma tasarruf için her hizmetten (giderler)kesinti yapacaklardır.
    atlas jet ısparta uçak videosunu izlemeniz öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DEMİRCİEFE -- 15 Şubat 2017; 16:19:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shegenli chingen

    nasıl zarar ediyo ucakta parasız 1 yudum su vermiyolar otobüste metro nese uçaktada pegasus o

    Ama uçuşları ölümüne ucuz.Şirket doktoruna İstanbul-Ankara bilet aldım sabihadan 39 lira.Otobüsten ucuz.
  • bu turizmin yere çakıldığının işareti.
  • DEMİRCİEFE kullanıcısına yanıt
    Bu kadar basit diyorsunuz yani? En azından "Uçak Kazası Raporları" serisini izlemenizi tavsiye ederim, bu dediğiniz kalemler firmaların en az maliyet kısacakları alanlar. Bir uçak düşmesi demek bu firmanın prestij kaybı demek, bir uçak bakımından edeceği tasarrufu düşünmez bu firma. En fazla ihmal olur, acele edilir, o parçanın kontrolü yapılmaz ama bilerek bakımsız bırakılmaz uçak.
    Pegasus'un masraftan kaçmak için Sabiha Gökçen Havalimanı için yaptığı uyanıklıklarla ilgili bir haber vardı, o masraftan kaçırır firmayı ama uçağı bakımsız bırakmak kesinlikle tercih edeceği bir yol değildir bir havayolu firmasının.
    Zaten haber içeriğinde de zararın sebebi olarak "döviz, yakıt ve finansman maliyetleri yükseldi" denilmiş.
  • bilgehankalkan kullanıcısına yanıt
    Uçak firmaları asıl karı yurt disi ucuslardan yaparlar , artik yurtdisi gelen turist sayisi cok azaldigi icin firmalar ayakta durmakta zorlaniyorlar. Yurtici ucuslardan para kazanamiyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • biletlere saçma sapan arabulucu fırmalardan bakıyordum hep pahalı cıkıyordu defalarca.... sivas ankara yada o cıvarlar için 600 1000 lira fiyat verıyordu

    pegasus sımdı 115 lira verdi bilsem hep pegasusla gıderdım
  • Evet, zarardaki asıl sebeplerden birisi bu, diğeri de kur dalgalanması. Firma 2 ya da 3 sene önce 100 uçaklık bir sözleşme imzalamıştı, onun da baskısıyla büyük sıkıntıda şuan belli ki.

    Ama buna rağmen şuan biletlerinde halen indirimler var ve fiyatlar otobüslerden daha ucuz, buradan da anlaşılıyor ki sistem bakkal mantığıyla işlemiyor. (@anadolu86 size değil, genel diyorum)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Bu kadar basit diyorsunuz yani? En azından "Uçak Kazası Raporları" serisini izlemenizi tavsiye ederim, bu dediğiniz kalemler firmaların en az maliyet kısacakları alanlar. Bir uçak düşmesi demek bu firmanın prestij kaybı demek, bir uçak bakımından edeceği tasarrufu düşünmez bu firma. En fazla ihmal olur, acele edilir, o parçanın kontrolü yapılmaz ama bilerek bakımsız bırakılmaz uçak.
    Pegasus'un masraftan kaçmak için Sabiha Gökçen Havalimanı için yaptığı uyanıklıklarla ilgili bir haber vardı, o masraftan kaçırır firmayı ama uçağı bakımsız bırakmak kesinlikle tercih edeceği bir yol değildir bir havayolu firmasının.
    Zaten haber içeriğinde de zararın sebebi olarak "döviz, yakıt ve finansman maliyetleri yükseldi" denilmiş.

    evet zararın sebebi..döviz,yakıt,finasman maliyetleri olursa,firma her hizmetten kısar.buna bakım dahil..




  • Ucaklari resmen minibus, THY ile arasinda o kadar az fark var ki bu kafayla fazla gitmez zaten.

    Bari satip kurtulsunlar, isi bilen biri alir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.