Şimdi Ara

PC kendi kendine alt tab yapıyor belirli aralıklarla !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
22.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 152 gün 18 saat 43 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Croesus (3 mesaj) SALIGIA (2 mesaj) nefra (2 mesaj) NİGHTROD (2 mesaj) weberclas (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> PC kendi kendine alt tab yapıyor belirli aralıklarla !!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1319 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar. Win Xp Pro tüm updateler yapılmış halde kullanıyorum. ZoneAlarm yüklü. Daemon tools, printscreen, ve rivatuner açılışta açılan programlar. Pc belirli aralıklarla kendi kendine alt tab yapıyor. Genelde oyun oynarken ve film izlerken sorun oluyor. Tam ekran film izlerken ekranı küçültüyor. Oyun oynarkende aşağı atıyor oyunu tekrar tıklayıp devam ediyorum bi süre sonra tekrar alt tab yapıp aşağı atıyor. Sorun neden kaynaklanabilir fikri olan var mı?



    |
    |
  • Binbaşı
    1100 Mesaj
    içimden bir ses klavyende tuşlar takılı kalmış olabilir diyor ama :S

    quote:

    Orjinalden alıntı: Croesus

    Merhaba arkadaşlar. Win Xp Pro tüm updateler yapılmış halde kullanıyorum. ZoneAlarm yüklü. Daemon tools, printscreen, ve rivatuner açılışta açılan programlar. Pc belirli aralıklarla kendi kendine alt tab yapıyor. Genelde oyun oynarken ve film izlerken sorun oluyor. Tam ekran film izlerken ekranı küçültüyor. Oyun oynarkende aşağı atıyor oyunu tekrar tıklayıp devam ediyorum bi süre sonra tekrar alt tab yapıp aşağı atıyor. Sorun neden kaynaklanabilir fikri olan var mı?
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: weberclas

    içimden bir ses klavyende tuşlar takılı kalmış olabilir diyor ama :S

    quote:

    Orjinalden alıntı: Croesus

    Merhaba arkadaşlar. Win Xp Pro tüm updateler yapılmış halde kullanıyorum. ZoneAlarm yüklü. Daemon tools, printscreen, ve rivatuner açılışta açılan programlar. Pc belirli aralıklarla kendi kendine alt tab yapıyor. Genelde oyun oynarken ve film izlerken sorun oluyor. Tam ekran film izlerken ekranı küçültüyor. Oyun oynarkende aşağı atıyor oyunu tekrar tıklayıp devam ediyorum bi süre sonra tekrar alt tab yapıp aşağı atıyor. Sorun neden kaynaklanabilir fikri olan var mı?
    ya da hınzır bir çocuk bilgisayarına girmiştir seni kandırıyordur




  • Çavuş
    88 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa3027

    ya da hınzır bir çocuk bilgisayarına girmiştir seni kandırıyordur

    Alıntıları Göster
    çalışan başka bir program yapıyo olmasın.Programları bi kontrol eet.
  • Binbaşı
    1319 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: yusufpala

    çalışan başka bir program yapıyo olmasın.Programları bi kontrol eet.

    Alıntıları Göster
    :D Yok klavyeden değil sorun ;) bende kurulu programlardan birinden şüpheleniyorum ama ne tür bi program yaparki böyle abuk subuk birşeyi bilmiyorum
  • Yüzbaşı
    718 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Croesus

    :D Yok klavyeden değil sorun ;) bende kurulu programlardan birinden şüpheleniyorum ama ne tür bi program yaparki böyle abuk subuk birşeyi bilmiyorum

    Alıntıları Göster
    biri bilgisayarına girdi bence
  • Yüzbaşı
    995 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: uLtRaMaRiNe

    biri bilgisayarına girdi bence

    Alıntıları Göster
    hortlatma gibi olcak azcik ama ayni sorun su anda bende de var. oyun oynarken film izlerken falan kendi kendine masaustune atiyor ve ekranda 1 saniyeligine bi hata geliyo gidiyo. boyle sadece tamam secenegi cikan turden hatadan. bu konuda bir cozumu olan varsa cok sevinirim




  • Yüzbaşı
    995 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SALIGIA

    hortlatma gibi olcak azcik ama ayni sorun su anda bende de var. oyun oynarken film izlerken falan kendi kendine masaustune atiyor ve ekranda 1 saniyeligine bi hata geliyo gidiyo. boyle sadece tamam secenegi cikan turden hatadan. bu konuda bir cozumu olan varsa cok sevinirim

    Alıntıları Göster
    Guncel
    |
    |




  • Teğmen
    242 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Croesus

    Merhaba arkadaşlar. Win Xp Pro tüm updateler yapılmış halde kullanıyorum. ZoneAlarm yüklü. Daemon tools, printscreen, ve rivatuner açılışta açılan programlar. Pc belirli aralıklarla kendi kendine alt tab yapıyor. Genelde oyun oynarken ve film izlerken sorun oluyor. Tam ekran film izlerken ekranı küçültüyor. Oyun oynarkende aşağı atıyor oyunu tekrar tıklayıp devam ediyorum bi süre sonra tekrar alt tab yapıp aşağı atıyor. Sorun neden kaynaklanabilir fikri olan var mı?


    Konuyu hortlatıyorum ama kusura bakmayın arkadaslar bu sorun bendede var ve çok sinir bozucu bir durum bu konu hakkında bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi betten -- 6 Eylül 2010; 12:53:25 >
  • Teğmen
    239 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: betten

    quote:

    Orijinalden alıntı: Croesus

    Merhaba arkadaşlar. Win Xp Pro tüm updateler yapılmış halde kullanıyorum. ZoneAlarm yüklü. Daemon tools, printscreen, ve rivatuner açılışta açılan programlar. Pc belirli aralıklarla kendi kendine alt tab yapıyor. Genelde oyun oynarken ve film izlerken sorun oluyor. Tam ekran film izlerken ekranı küçültüyor. Oyun oynarkende aşağı atıyor oyunu tekrar tıklayıp devam ediyorum bi süre sonra tekrar alt tab yapıp aşağı atıyor. Sorun neden kaynaklanabilir fikri olan var mı?


    Konuyu hortlatıyorum ama kusura bakmayın arkadaslar bu sorun bendede var ve çok sinir bozucu bir durum bu konu hakkında bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler...
    genelde virüs programları yapıyor bu sorunu. kaspersky 2007'den tecrübem var gerçekten sinir bir durumdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rodelero -- 6 Eylül 2010; 15:52:00 >




  • Onbaşı
    25 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rodelero

    genelde virüs programları yapıyor bu sorunu. kaspersky 2007'den tecrübem var gerçekten sinir bir durumdu

    Alıntıları Göster
    Bana bir keresinde worm/trojan benzere bir şey girmişti o yapıyordu,belki sende de öyledir sistemi taratmanı öneririm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deadly105 -- 7 Eylül 2010; 0:36:12 >




  • Binbaşı
    1279 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: deadly105

    Bana bir keresinde worm/trojan benzere bir şey girmişti o yapıyordu,belki sende de öyledir sistemi taratmanı öneririm

    Alıntıları Göster
    Hortlatma gibi olacak ama bende de aynı sorun var kendi kendine alt tab yapıyor mouse la uzerıe gıttıklerım kendılnde acılıo yazarken sorunlar felan
    deli oldum aradım taradım yok virus murus anlamadım gitti sorunu
  • Yüzbaşı
    580 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fear Dot Com

    Hortlatma gibi olacak ama bende de aynı sorun var kendi kendine alt tab yapıyor mouse la uzerıe gıttıklerım kendılnde acılıo yazarken sorunlar felan
    deli oldum aradım taradım yok virus murus anlamadım gitti sorunu

    Alıntıları Göster
    2 yıl sonra da ben hortlatayım. Var mı bir çaresini bilen ?

    yine cevap gelmezse bundan 2 yıl sonra konuyu bulacak arkadaşa sesleniyorum, hortlatma kardeşim, yazmıyorlar işte.
  • Binbaşı
    1319 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: NİGHTROD

    2 yıl sonra da ben hortlatayım. Var mı bir çaresini bilen ?

    yine cevap gelmezse bundan 2 yıl sonra konuyu bulacak arkadaşa sesleniyorum, hortlatma kardeşim, yazmıyorlar işte.

    Hocam combofix ile tamir etmeyi bir deneyin. worm trojan tarzı bir şey ise veya registery ye bulaşmış bir şey ise temizler mutlaka. O da olmazsa format atmak en temiz çözüm.
  • Yüzbaşı
    580 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Croesus

    quote:

    Orijinalden alıntı: NİGHTROD

    2 yıl sonra da ben hortlatayım. Var mı bir çaresini bilen ?

    yine cevap gelmezse bundan 2 yıl sonra konuyu bulacak arkadaşa sesleniyorum, hortlatma kardeşim, yazmıyorlar işte.

    Hocam combofix ile tamir etmeyi bir deneyin. worm trojan tarzı bir şey ise veya registery ye bulaşmış bir şey ise temizler mutlaka. O da olmazsa format atmak en temiz çözüm.

    teşekkür ettim. format
  • Er
    3 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NİGHTROD

    quote:

    Orijinalden alıntı: Croesus

    quote:

    Orijinalden alıntı: NİGHTROD

    2 yıl sonra da ben hortlatayım. Var mı bir çaresini bilen ?

    yine cevap gelmezse bundan 2 yıl sonra konuyu bulacak arkadaşa sesleniyorum, hortlatma kardeşim, yazmıyorlar işte.

    Hocam combofix ile tamir etmeyi bir deneyin. worm trojan tarzı bir şey ise veya registery ye bulaşmış bir şey ise temizler mutlaka. O da olmazsa format atmak en temiz çözüm.

    teşekkür ettim. format

    Alıntıları Göster
    çok enterasan bende de aynı sorun var. nasıl olurda böle bi hastalıgın tedavisi olmaz yav :D
    |
    |




  • Yarbay
    7380 Mesaj
    Aynı sorunu Counter Strike 1.6 oynarken yaşıyordum.Ara sıra yine başıma geliyor.Birde çözünürlüğü değiştirdikten sonra oyun kendi kendine kapanır.Birdaha açmak zorunda kalırsınız.Cs'ciler bilir
  • Er
    3 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zwanzig

    Aynı sorunu Counter Strike 1.6 oynarken yaşıyordum.Ara sıra yine başıma geliyor.Birde çözünürlüğü değiştirdikten sonra oyun kendi kendine kapanır.Birdaha açmak zorunda kalırsınız.Cs'ciler bilir
    Hortlama gibi olucak ama çözüm bulan yokmu çok sinir bozucu format atmak istemiyorum...
  • Binbaşı
    1106 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nefra

    Hortlama gibi olucak ama çözüm bulan yokmu çok sinir bozucu format atmak istemiyorum...

    Alıntıları Göster
    Beyler Sorun bendede var dı çözdüm Obit programı varsa pc nizde onu kapatın bida Alt+Tap gelmez Obit olmayanların kini bilemicem




  • Teğmen
    243 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Unstoppable

    Beyler Sorun bendede var dı çözdüm Obit programı varsa pc nizde onu kapatın bida Alt+Tap gelmez Obit olmayanların kini bilemicem

    Alıntıları Göster
    Konu hortlatma manyağı olacak ama bende de aynı sorun çıktı.
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
vp satın al
bankacılar
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.