Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

PC GÖÇTÜ ACİLYARDIM GEREK PLSSSSS

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
10
Cevap
0
Favori
301
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> PC GÖÇTÜ ACİLYARDIM GEREK PLSSSSS
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Admin
    2220 Mesaj
    arkadaşlar overclockdenemesi yaparken pc çöktüacılmıyoanasını satiyim.

    işlemcim amd 1700+
    anakart soltek 75rfn2-rl
    ram 256 ddr 333mhz

    fsb yi 200 işlemci çarpanını 10 a getirdim. bilgisayar göçtü.
    ilkönce jumper ı değiştirdim olmadı.sonra pilini çıkardım yine olmadı.şuan cafedeyim.
    ekranda çıkanları yaziyim

    2190mhz
    memory frequency is at 199mhz

    cmos checksum error-defaults loaded

    press f1 to continue,del to enter setup

    del e bastığımsa yukarıda çizgi yanıp sönen bir ekran geliyor.

    f1 e bastığımda siyah ekran geliyor.

    bazen bilgisayarı açtığımda uzun bip sesigeliyor.

    ne bok yicem bilmiyorum .acayip tırstım walla



    |
    |
  • Yüzbaşı
    808 Mesaj
    merhaba biosu resetlemeyi dene bios pilinin yakinlarinda ki jumper olmali. anladigim kadariyla default bios ayarlari yuklenemiyor. kendin bios ayarlarini default yapabilirsin yada eski haline getir. biraz fazla zorlamissin galiba:)
    |
    |
  • Yarbay
    4237 Mesaj
    cagrı geldim baba online ım o söylediğim jumperi resetle daha sonra del e bas wine gir save and exit setup u seç yes e bas çık
    |
    |
  • Admin
    2220 Mesaj
    dostum ancak yarım saat önce sorunu halledebildim. fsb yi 100-133 de sabitleyen jumper ile hallettim olayı.allaha şükür açıldı pc.
    başlarım yaw o.c ye normali yeter bana :D

    saolsın creative dostum
    |
    |
  • Yarbay
    4237 Mesaj
    oc den bu kadar kolay vazgeçme yaw hem bana şu merlini bul yaw free hiç bir yerde bulamadım baba ya hadi msn e bekliyorum seni
    |
    |
  • Yüzbaşı
    808 Mesaj
    hackerteam06 umarim yardimci olabilmisimdir, ben bi keresinde ilk defa lg cd-rw firmware update ederken sorun cikti slot kapagi yarim acik kaldi eyvah dedim cdrwnin icine ettik kapagi elimle kapatip acar oldum neyseki bilgisayari acip kapatinca duzeldi, ole korktum ki sirtimdan soguk terler bosaldi:)) seni cok iyi anliyorum, ama seytan bi sure sonra tekrar kanina girecek oc devam edeceksin..

    merhaba can abi bu merlin nedir? merak ettim. [bgstr]
    |
    |
  • Yarbay
    4237 Mesaj
    ya hackerteam bana kendi pc me server kurmayı falan öğreticekte
    merlin server die bi program lazımmış bulamadım yaww :((
    |
    |
  • Admin
    2220 Mesaj
    can msn ye giremiyorumki yaw. abria merlini buluruz kolay.

    gecenin ilerleyen saatlerinde gelebilirim inşallah
    |
    |
  • Admin
    2220 Mesaj
    creative dostum can php yi öğrenmek istiyor. kendi bilgisayarına apache ve sql kuracaz. abria merlin diye program vardı.içinde hem apache hemde sql vardı.ama downloadını bulamamıştık.neyse dur şimdi adamakıllı bi bakiyim
    |
    |
  • Yarbay
    2068 Mesaj
    Soltek in oc denemeleri sonunda Cpu ya zarar vermemesi için yapılmış bir güvenlik tedbiri.
    hiç o şekilde bios piliyle clear cmos la falan ugraşmaya gerek yok.

    makine açılmadan "inset" tuşuna basılı tutun ve makineyi açın açılana kadar tuştan elinizi çekmeyin.bios ekranı gelir.sonrası size kalmış.
    |
    |
  • Admin
    2220 Mesaj
    dracul dostum saol. ben bu özelliğini bilmiyordum
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
Mobilya Takımları
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.