Şimdi Ara

PC'de 4K Ryse: Son of Rome deneyimi! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
1
Favori
2.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkansa89

    quote:

    Orijinalden alıntı: killuminati25

    Sen önce ağzını topla.Kimin kimi eleştireceğine sen mi karar vereceksin kimsin sen?Her ne kadar haz etmesem de Türkiye'nin en büyük donanım sitesinin bir editörüdür Mesut Çevik öyle eften püften adamlarla karşılaştırma.Silahlı mmo nedir ya?Diğer mmolarda taş atıyordu millet zaten.

    Bak bak kekoya bak. Senin Mesut abinin yaşı kadar Levent Pekcan'ın sektör tecrübesi var. Eften püften adam dediğin seni commodore 64'e bağlayıp yeniden programlar, forum botu. Diğer mmolar ekseriyetle kılıçlıdır. LP bunu incelemede belirtti zaten. Destiny ise toplu tüfekli bir mmodur. Bunu anlayamamak için bot olmak lazım.



    Teknoseyir ile karşılaştırılacak kalitade bir yayın yok Türkiye'de.




  • ne teknoseyirmiş arkadaş be anladık mesut çeviği beğenmezsnde 7 sayfa yorumun 2 sayfası teknoseyir şöyle iyi teknoseyir böyle iyi teknoseyir hardcore diyen bile çıktı asdfdsasd
    biz buraya bsc nin incelemelerini izlemek için geliyoruz beğenmediğimiz nokta olduğu zamanda belirtiyoruz ha kimse kale almıyor o ayrı ama eğrisiyle doğrusuyla güzel site ama başka sitenin fanboyu olup gelip buraya sayfa sayfa ağlamak da çok antipatik doğrusu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frozen Grenadier

    ne teknoseyirmiş arkadaş be anladık mesut çeviği beğenmezsnde 7 sayfa yorumun 2 sayfası teknoseyir şöyle iyi teknoseyir böyle iyi teknoseyir hardcore diyen bile çıktı asdfdsasd
    biz buraya bsc nin incelemelerini izlemek için geliyoruz beğenmediğimiz nokta olduğu zamanda belirtiyoruz ha kimse kale almıyor o ayrı ama eğrisiyle doğrusuyla güzel site ama başka sitenin fanboyu olup gelip buraya sayfa sayfa ağlamak da çok antipatik doğrusu

    Aynen insan sevmediği bişey hakkında niye bu kadar konuşur ki?
  • Beyler müjde . Oyun büyük ihtimal türkçe geliyor .Fakat seslendirme mi altyazı mı kesin değil

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emiLL

    eleştiri yapmak değil fakat bi teknoseyir oyun incelemerine bakıyorum birde donanımhaber. Deneyimlemek isteyenler ts destiny incelemesini falan izlesin


    Düzeltme, bu bir oyun incelemesi değil, karşılaştırma videosu. Donanım Haber de teknoloji, donanım inceleme sitesi. Mobil platform dışındaki oyunları(onu da Uygulama Haber inceliyor) Bölüm Sonu Canavarı yapıyor. Teknoseyi'deki incelemeyi BSC'deki incelemeyle karşılaştırmak daha mantıklı diye düşünüyorum(Ayrıca BSC üzerinden bu yorumu yapmayı garipsediğimi belirtmeden geçemeyeceğim). Ayrıca şunu belirtmeden geçemeyeceğim. İki sitenin inceleme anlayışı farklı. Teknoseyir oynarken incelerken, BSC oyun üzerinden oluşan görüntüleri birleştirerek inceleme hazırlıyor. Her şey bir yana insan daha iyisini bekliyor tabi bu karşılaştırma videosunda. Özellikle Ps4 çıktığında yapılan bir saatlik incelemede sadece 8 dakika eski-yeni nesil karşılaştırmasına ayrılmıştı. Onun kadar uzun(sıkıcı oluyordu öyle) olmasa da oluşturulan galerinin bir kısmı videoya eklenebilirdi.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rubisco

    Geforce ilk çıktığında Levent Pekcan mıydı %100 emin değilim, PC Magazin'de incelemişlerdi. Quake 3 ile 640x480'de overclock testi yapmışlardı ve overclock hızlandırmıyor, hatta yavaşlatıyor demişlerdi (107 FPS normal, 105FPS oc.li sonuç vardı yada öle bişi). O zmandan beri antipatim var, önyargılı yaklaşıyorum.

    O değil ise de kusura bakmasın.


    CF SLI desteği bilmiyorum, AMD Nvidia ile çalışıyoruz, Cry3'dekine benzer sonuçlar bekleyebilirsiniz demişler.

    980 incelemelerini izledim. Gene beklediğim türde hatalar yapılmış.

    - 980'de, 780 Ti'dan fazla transistör var diyor. Oysa 2 milyar az transistör var (7.1 yerine 5.2).

    - "980'in özel modeli pek çıkmayacak; soğutma bu tipse, pek özel model olmuyor" diyor. Halbuki, kart piyasaya çıkmadan önce, çok sayıda özel model tanıtıldı..
    770-780-780Ti da o soğutmayla tanıtılmasına rağmen, referans modeli neredeyse bulamıyorduk. Aklına Titan gelmiştir.

    ---

    DHW zamanında da, şöyle bir hatasını hatırlıyorum:http://www.darkhardware.com/inceleme/amd-ati_hd5870-05

    Testteki 4870, belli ki 512 MB model. 8x AA'daki anormal düşüşün sebebi %99 ihtimalle bu; ama LP, mimari yüzünden 3 katlık performans farkı oluştuğunu söylemiş.
    Yapılmayacak bir hata; ama söylesen, alacağın karşılık "4870'in standardı 512 MB, 5870'in standardı 1 GB, ben testimi yapar sonucu aktarırım" düzeyinde olacaktı muhtemelen...
    FC2'nin, böyle bir teste uygun olmayan, sorunlu bir oyun olması da ayrı konu.

    DHW'ye editör olarak atadığı bir şahıs da, geçen sene, nutuk çeker bir şekilde, "ekran kartı performansını ROP sayısı belirler" diyordu.. PS3'ün GPU'su, bu yüzden 7600 GT düzeyindeymiş.
    Yani Nvidia, 100+ milyon üretilecek bir GPU'ya, boş yere 24 iş hattı koymuş
    Aynı şahsın, kendini forum, hatta Tanrı sandığı, iftira niteliğindeki mesajlarını da görmüşsündür. Akla zarar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 11 Ekim 2014; 7:55:36 >




  • Şöyle olsa bende katılırım : ""imkanlarımız bu kadar, biz bu şekilde inceledik ve böyle sonuçlar çıktı. Bu şartlar altında böyle böyle sonuçlara varıyoruz"" vs.

    Yargıya varmadan önce, ellerinde yeterli delil / imkan yok ise o zaman olasılıklı cümleler kurmak lazım. Açık kapı bırakıp yeni bilgi bulursan düzeltmen lazım. Yanlış / hatalı baktığın şeyler var, hatalı vardığın sonuçlar veya başta yorumun varsa, sonradan strike vs. ile düzeltmen lazım.

    Ben çok uzun zmandır Tr'den inceleme vs. bakınmıyorum. İmkanları belki daha kısıtlı oluyor anlıyorum. Kısıtlı imkanlar ile de o tarz bi hedef kitleye yönelik, inceledikleri şey ne ise onunla yapılabilecek kombinasyonlara yönelik yönelmeler yapabilirler. i3 inceleyip her ekran kartına gider demek gibi mesela. Bunu derken, hangi durumlarda darboğazın artmaya başlayabileceğinin, hangi durumlarda yetmeyeceğinin de detaylandırılması gerekiyor. Birilerinde bikaç oyun için multi acc./şifre bulup denenilebilir mesela. çıkıp şöyle şöyle düzeylerde daha iyi olabilir denir. Hep en iyi nedir onun peşinde koşulduğundan cevap verilmeyen tonla soru ortada kalıyor bana göre.

    Belki eskiden daha amatör yaklaşılıyordu, bilinmeyen detaylarına ulaşılamayan çok çok fazla şey oluyordu. Belki o zmanlar affedilebilir, şimdiki bakış açımızla bakınca.

    Ama bu devirde, bilinmeyen şeyler yine tonla ama tonla olsa da, ulaşılma imkanı bi nebze daha fazla olabilir. Daha ciddi iş yapılıyorsa, artık o amatör diyip hataların yapılmasına kısmen müsamma gösterilecek dönemler geçildi, daha ciddi bakmak lazım, detayları iyi araştırmak lazım.

    Kimsenin iplemesi gerekmeyen alelade biriyim ben. Bişey yazacağım zaman kafamda oluşanların yanında bi anlık "lan yannış mı biliyorum bi sakatlık olmasın başımısz belaya girmesin" diyebiliyorsam, kuşkuları gidermek iyice detayına girip emin olmaya çalışıyorsam, çok daha geniş kitleye hitap edenlerin de bunu daha doğru düzgün yapmaları gerekiyor. Bi anlık hata ile yanlış bişey yazmışsan, sonra post etmeden başka birsinin mesajı beni kuşkuya düşürmüşse, oturup detayının peşine düştüğümde en başta düşündüğüm şey veya yaklaşımımda problem varsa, bunu daha msjı yollamadan düzeltip şükür diyebiliyorsam, inceleme yapanların da bi tür sorumluluk taşıdığını bilmesi lazım bana göre.

    Konuyla yarı alakalı yarı alakasız :

    Bu Nvidia GPU'ların fillrate limitlerini belirleyen faktörleri çoğu kişi yakın zamana kadar ya bilmiyordu yada iplemiyordu. Hem Kepler'de hem Maxwell'de mesela her bi SMM/ SMX'in 128 bitlik SMX/SMM >> ROP bus / bağlantı yapısı var. Bu bize 32bit formatlar için (INT8 >> 4x8 = 32 veya INT32 diye de isimlendiriliyorlar, yada 32bit çıktısı/limiti olan FP formatlar gibi) ;

    128 bit / 32 bit = 4 pixel / clock çıktı limiti veriyor.

    Bi GTX660 mesela, 3 GPC, 5 SMX'e, 24 ROP'a sahip. Frekansı da 660 ti'dan biraz daha yüksek.

    Anandtech incelemesinde ne diyordu? "and a full 107% of the ROP performance."

    Belki bilerek yada bilmeyerek direk fillrate performansından bahsetmediler.

    Oysa 660 ne ile limitli?

    3 GPC = 3 Rasterizer = 3 x 8pixel/clock = 24 pixel / clock (Nvidia rasterizerları 8 pixel/clock üretebiliyor)

    5 SMX >> 5 x 4 pixel/clock = 20 pixel / clock

    24 ROP >> 24 pixel/clock

    Rasterizer SMX ROP
    ----------- ------ --------
    24 pixel 20 pixel 24 pixel

    Yani daha az SMX yüzünden pixel çıkışı burdan limitli. 24 ROP'u besleyebilecek SMX yapısı yok, veya anca SMX ile beslenmeden ROP'lar kullanılabilirse işe yarayabilir.

    O zman boost frekansları üstünden karşılaştırırsak :

    660 >> 1033 mhz x 20 pixel / clock >> 20.660 Mpixel
    660ti >> 980 mhz x 24 pixel / clock >> 23.520 Mpixel

    (660ti'da 4 GPC >> 4x8 = 32 Pixel, 7 SMX >> 7 x 4 = 28pixel, 24 ROP var). 660ti burda ROP yüzünden limitleniyor(doğal olarak 192bit - 3 bellek kontrolcüsü var diye 3 ROP bloğu var, 3x8 24 ROP var).

    Aralarında hiç de 660'dan yana yorumlanacak bi fillrate durumu yokmuş yani.

    Neyi nasıl test ettiğine göre 660 ile 660ti birbirlerine çok yakın da diyebilirsin(Anand'ın yaptığı), 660ti %20 civarlarına kadar daha iyi de diyebilirsin.

    İncelemeyi buna benzer şekilde detaylandırmak lazım, temellerine doğru hareketlenmek lazım. Ondan sonra neyin ROP ile limitli olduğundan bahsedebilirsin.

    Çıkıp oyunların fillrate limitli olduğundan bahsedersen, bunların da programcıların yıllar önceki donanıma uyum sağlatmak için böyle yaptıklarından bahsedersen, ne yaparlarsa yapsınlar işin içinden çıkamadıklarından, daha yeni yaklaşımların peşinde koşmadıklarından, Dx'in PC için limit kısıtlama getirdiğinden, Dx9 yaklaşımları ile oyunlara yaklaşıldığından vs. bahsedersen yanlış konuşmuş olmazsın. Tutup direk ROP'a getirirsen ama olmaz dediğin gibi. Karşılaştırılabilir yapılar olmaları lazım.




  • 1080p yeterli olsaydı yapımcılar kaç yıldır anti alliasing üstünde çalışmazdı. 4k gerekli ama şimdilik çok erken
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navhkrin

    1080p yeterli olsaydı yapımcılar kaç yıldır anti alliasing üstünde çalışmazdı. 4k gerekli ama şimdilik çok erken

    Biz son kullanıcı için yeterli arkadaşım. Önce adam akılı bu çözünürlükte oyun sunmayı becersinler, ondan sonra 4k da 2k da bakarız.
  • Hocam 2k 1080p demek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navhkrin

    Hocam 2k 1080p demek

    1440p'yi kastetim. Sağol düzettiğin için..
  • Levent Pekcan'ın "Bu bilgisayar oyunları müsabakalarına katılanlara e-sportçular niye spor müsabakası deniyor, ben aklıma getirdiğimde göbekli üşengeç insanlar aklıma geliyor" diye kendince e-sportçuların sporcudan sayılamayacağını haklı çıkarma çabası müthişti.

    İşin aslı, Techreport editörü bile, "Vay biz bilmiyormuşuz, Hardwarefr'den Damien Triolet sağolsun, çok büyük adamdır kendisi, artık sayı saymasını öğrendik" nağmına absürd açıklamalarda bulunabiliyor.

    Doğruya doğru, Hardware.fr'de yazan birçok ekstra detay olmasa kimse bilgisini sorgulamayacaktı, hatta öğrenmeye bile tenezzül etmeyecekti. Lakin, hesap döndü. Şimdi herkes kraldan çok kralcıyı oynuyor.

    Daha kaç sene öncesinde Anandtech senin Tom's hardware benim, "Eski incelemelerde eski sürücülerle alınan skorlara yeni kartların yeni sürücü sonuçlarını monteliyor" diye tartışırdık. Yakın zamana kadar hiçbiri kalmadı, "Daha iyisini mi biliyorsun" kuru gürültüsü haricinde.

    Halihazırda kimse GPU-Z sonucuna bakıp, "Haa, 48 rop varmış şu kadar da mpixel/s performansı varmış" demekten ötesine gitmiyordu, programın hesaplama derinliği dolayısıyla. GPU-Z öyle uzun uzadı, tüm grafik hattındaki iş yükünün ismini cismini tamamen araştıracak sandbox bir uygulama değil, basit bir sorgu ile "kaç rop", "kaç frekans" üzerinden basit bir çarpımla kartların performansını hesaplıyor diye tahmin ediyorum.

    Gel gör ki; işin ucu reklam olunca, kantarın topuzu kaçıyor. Kimsenin de tutup kartların hangi özelliklerinin kısıtlandığını anlatmak gibi bir esaslılığa zorunluluğu olmuyor. Yıllar yılı gelen Nvidia'nın TWMTBP programı dolayısıyla incelemecilerle geliştirilen ilişkilerde, herkes iklime alışıp tek bir tarafa çaktığı sürece hata doğru farketmiyordu. Zira dümenin suyu dönsün... Kimsenin hazırında olmayan bir durumdu program sağlayıcısının değişeceği; ama şimdi hangi defterler karıştırılacak, hangi troller ortaya çıkarılacak, bir bir göreceğiz.




  • Alakası yok ama aklıma nerden geldiyse , Nvidia'nın en ufak bişeyini kullanırasn oyunda Nvidia logosu vs. kullanma zorunluluğun var. Nvidia oyun programında olmasan bile.
  • +100-99=+1.

  • Şaka maka Amd nin 4 bin tllik ekran karti cakildiya 4kda :D
    bende nvdia var bitakim ince ayarlarla cok rahat oynuyorum 4kda yada 2kda gayet akici ryse..
    Amd yakında kuru buzlu ekran karti yada sıvı azotlu ekran karti cikararsa sasmamali :D ...Gerci oda takilir fps dusmeleri felan..

  • Tv lerdeki çozunurluk muhabbeti zamanında tv satış promotorlerinin birazda uydurduğu birşey. Tabiki önemli ama Poligon ve netlik daha önemli.yada grafik motoru vs. Aynı grafik motorunu kullanmayan iki 1080 p oyun arasında fark olduğu surece bu muhabbet çok gereksiz.
    Bakınız fifa 14 pes 14
    Bakınız bf 4 ve diğerleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim anlamadığım bu x1 ciler düne kadar ne taktınız bu çözünürlük fps değerlerine diyordu burada çözünürlük 1 tık yanlış söylendi diye kıyameti kopardılar 1600*900 demeler başlandı demek takılacak bir durummuş bir oyunu düşük çözünürlükte oynamak bir de mesut çeviğe çok yükleniyorsunuz ve ben hakaretlere varacak yorumlar görüyorum adam ona rağmen bir yaptırım uygulamıyorsa bu bile bu sitenin ne kadar takip edilesi olduğunu ve tarafsızlığını gösterir

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.