Şimdi Ara

PC aldığıma çok pişmanım. Sürekli bir sorun!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
1.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HyperX Cloud 2 kulaklık aldım. Mikrofonundan ses gitmiyor bugün itibarıyla. 20 gün oldu alalı. Bu nedir yahu? Sürekli bir sorun parçalarında. Fare bozulur onla uğraş, garantiye yolla, bilgisayarı bu süreçte kullanama. Monitörde ışık sızması olur, ölü piksel olur değiştir uğraş(Takıntılı olmadığım için umrumda olmadı ama can sıkıcı). Klavyenin sadece bir tuşu çalışmaz, bilgisayarı kullanamazsın. Kasanın içinde donanımlar zaten saymıyorum bile. Neyse onlar o kadar çabuk bozulmuyor. Yahu 20 gün önce kulaklık aldım. Kulaklıkta üstelik yazılımı olmadığı halde bu kadar sorun çıkartıyor. Kablosu inanılmaz birbirine giriyor, ben daha böyle birbirine giren kablo görmedim. Düzeltmek isteseniz eliniz yarılır o derece sert giriyor. Kulaklık mikrofonu çalışmıyor şimdi de, arada gidip geliyordu. Yahu 20 gün oldu be. Burnumdan getirdin. Şimdi desteğe mail attım İngilizce diyor. Te Allah'ım ya! Logitech almadığım güne lanet olsun. Şimdi garantiye götür getir uğraş dur. SteelSeries'den sonra HyperX'de beni üzen markalar arasına girmiş oldu. Kulaklık mikrofonu her şey algılanıyor ama ses gitmiyor hiçbir yerden. Şaka gibi. Hiçbir uygulamadan gitmiyor. Hiçbir türlü. YAHU YETER BE! Bilgisayar aldım rezil oldu hayatım resmen! Ne bu onla uğraş bunla uğraş, şu parçası çalışmasın şey olsun falan. Yeter yahu. Keşke PlayStation alaydım. Düğmeye bas çalışsın. Bu nedir yahu!




    _____________________________




  • Aynı şeyleri bende hissettim 1 ay önce.
    Pc almanın cefası bu malesef.
    Kulaklık aldım seslerde sorun vardı yazılım yüzündenmiş sildim azcık düzeldi ama bi kere pişman oldum mu oldum.
    hani amerikalı olsak 50dolara alsak kulaklığı kafana takmazsın. 600 tl veriyorsun pişman oluyorsun sonra bide.
    + olarak g102 fare aldım arada çift tıklıyor.
    + bloody b120 klavye aldım u tuşu iki kez basıyor arada.


    Çözüm ne dersen söyleyeyim.

    Pc yi sat köye yerleş.


    bu arada ps alsan 1 oyuna 500 - 600 vermen gerekecek aman uzak kalsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Long Island Iced Tea -- 7 Ocak 2021; 0:38:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • fare klavye bozuldu diye pc mi kullanılmıyor lol

    _____________________________
  • Allah Allah ben de gecenlerde aldim cloud2 cok cok iyi size denk geldi sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Konsol aldım. Konsol köylüsü oldum çok memnunum
  • aynı kulaklıktan bende de vardı bozuldu. 1000 lira olmuş alamadım gittim james donkey aldım. oyunda oynanmıyor zaten hangi competive oyuna girsem hile var. 2k21 atayım diyorum 100 kişiden 85 i hileli. fps giriyorum adam beni görmeden headshot atıyor allah belasını versin pc nin

    _____________________________
  • Pcyi itopyadan mi topladin ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Pc böyle daha güzel oldu
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musetea -- 17 Mayıs 2025; 21:49:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • musetea M kullanıcısına yanıt
    Aradığım yorumu yazdığınız için teşekkürler. PC candır ama konsol oynayacaksam oyunlar sudan ucuz olacak. Konu sahibi sanırım PC toplarken hata yapmış olabilir veya dikkatsizlik etmiş olabilir. Bizim evdeki PC klavyesi 3-4 senelik fareyi yeni aldık kulaklık steelseries Arctic falan 10/10 anlaşılacağı üzere
  • HyperX Cloud 2 kulaklığı 4 yıldır kullanıyorum.


    Mikrofonu yıllar sonra bozuldu çünkü soketinden deforme oldu. Mikrofon ses çıkarmıyorsa dibinde bir mute yeri var orayı kontrol et. Olmadı windows'dan


    ses kaydediciyi fabrika ayarı olarak hyperx mikrofonu seç.


    Hyperx kulaklık güzel bir ses kartıyla olabildiğince iyi performans verir.

    _____________________________
    Asus Tuf Gaming X570 Plus // Asus Rog Strix Gaming-E WIFI2 // Ryzen 5 5600x // Ryzen 9 5900x // FSP Windale 6 // Noctua NH-D15 Chromax Black // H110i GTX // MSI 3060ti Gaming Z Trio // Gigabyte 2070 Super Gaming 3X // Crucial Ballistix DDR4 3600mhz CL16 64 Gb // WD Black SN850 1TB PCI 4.0 // Samsung 970 Evo Plus // Kingston A2000 512GB // Sabrent Rocket NVMe Heatsink // EVGA G3 750W // High Power PG-750 ATX 3.0 SM // Hp Pavillion 1440p // Kingston HyperX Alloy Elite 2 RGB // Corsair Sabre Pro Mouse // Razer DeathAdder v3 // Asus Theta 7.1 // Razer Blackshark 2.0 // Asus Essence STX II 7.1 // Sound Blaster Z // LG 65NANO866NA // BenQ Zowie XL2746S // Phanteks ENTHOO 719 // Cintiq 16 DTK-1660
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    HyperX Cloud 2 kulaklığı 4 yıldır kullanıyorum.


    Mikrofonu yıllar sonra bozuldu çünkü soketinden deforme oldu. Mikrofon ses çıkarmıyorsa dibinde bir mute yeri var orayı kontrol et. Olmadı windows'dan


    ses kaydediciyi fabrika ayarı olarak hyperx mikrofonu seç.


    Hyperx kulaklık güzel bir ses kartıyla olabildiğince iyi performans verir.

    Kendi ses karti iyi degil mi hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • HALO kullanıcısına yanıt

    Oldukça iyi, zaten usb'ye takılıyor.


    Bende asus stx essence 2 var da o yüzden öyle dedim.


    SBZ ile zaten gümbür gümbür.

    _____________________________
    Asus Tuf Gaming X570 Plus // Asus Rog Strix Gaming-E WIFI2 // Ryzen 5 5600x // Ryzen 9 5900x // FSP Windale 6 // Noctua NH-D15 Chromax Black // H110i GTX // MSI 3060ti Gaming Z Trio // Gigabyte 2070 Super Gaming 3X // Crucial Ballistix DDR4 3600mhz CL16 64 Gb // WD Black SN850 1TB PCI 4.0 // Samsung 970 Evo Plus // Kingston A2000 512GB // Sabrent Rocket NVMe Heatsink // EVGA G3 750W // High Power PG-750 ATX 3.0 SM // Hp Pavillion 1440p // Kingston HyperX Alloy Elite 2 RGB // Corsair Sabre Pro Mouse // Razer DeathAdder v3 // Asus Theta 7.1 // Razer Blackshark 2.0 // Asus Essence STX II 7.1 // Sound Blaster Z // LG 65NANO866NA // BenQ Zowie XL2746S // Phanteks ENTHOO 719 // Cintiq 16 DTK-1660
  • TheSilentGhost-T kullanıcısına yanıt
    PC oynayacaksam oyunlar sudan ucuz olacak dediniz Xbox gamepasstan haberiniz yok sanırım. :)
  • Exhume10 E kullanıcısına yanıt
    Klavye düzeltmiş yoksa orada PS yazıyor. Kullandım da ama aradığım oyunlar yoktu
  • Pc de en güvenilir en kaliteli parçaları almaz isen risk vardır, ana kart özellikle en iyisi olmalı, fiyat performans alır mutlu da olabilirsin ama risk vardır, en iyisinde risk cok ama çok azdır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Zotac Rtx 2080 ti Amp Intel Core i7-6700K Skylake Samsung 850 EVO 500 GB SSD Kingston HyperX Fury Black DDR4-2600 MSI Z170A GAMING M5
    Konsol - ps1 ps2 ps3 ps4
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Oldukça iyi, zaten usb'ye takılıyor.


    Bende asus stx essence 2 var da o yüzden öyle dedim.


    SBZ ile zaten gümbür gümbür.

    Evet bence de iyi hocam. Sizinki de iyi ses kartı baktığım kadarıyla.

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exhume10

    PC oynayacaksam oyunlar sudan ucuz olacak dediniz Xbox gamepasstan haberiniz yok sanırım. :)

    Hocam çok iyi oyunlar yok ki ya bence orada.

    _____________________________
  • Akilli insan apple gibi ps gibi insani yormadan isini goren markalardan sasmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • TheSilentGhost-T kullanıcısına yanıt
    Yenileniyor sürekli gamepass. Pcden geçtim ve neden daha önce gecmemisim dedim açıkçası. PC başka ama bizim gibi evli çocuklu koltukta ayak uzatıp oyun oynamak isteyen adama konsol birebir. Parçaydı driverdi setupti ugrasmiosun. Yer ayırmak zorunda değilsin .vs artışı çok o başka.
  • HALO kullanıcısına yanıt
    Ayda 15 liraya. Pes21 sea of thives gears5 codevein nier otomata control vs birdunya aaa ve indie oyun var. Yapmayın . Yine indirimler ile ve kardeslikle yariyariya da oyun alınabiliyor.daha neolsun.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.