Şimdi Ara

Pazarlama ve Girşimcilik üzerine web sitesi, kitap, dergi ÖNERİLERİNİZ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,
    Net ve düzgün bilgiye daha hızlı ulaşmak için tecrubelerinizi bilgi birikiminizi paylaşmanızı istiyorum.

    Aşağıda maddeleri sıralayacağım Konular için Web Sitesi, Blog, Kitap, Dergi, PDF gibi kaynakları paylaşmanızı istiyorum.

    PAZARLAMA
    GİRŞİMCİLİK
    FİZİKSEL PAZARLAMA
    DİJİTAL PAZARLAMA
    NERO PAZARLAMA (NERO MARKETİNG)
    KÜÇÜK İŞLETMELERDE PAZARLAMA TAKTİKLERİ (GERİLLA, İLİŞKİSEL PAZARLAMA VB)
    PAZAR ARAŞTIRMASI VERİLERİNE ULAŞMAK İÇİN YAPILACAKLAR
    YARATICI İŞ FİKİRLERİ
    MARKALAŞTIRMA
    FİZİBİLİTE HAZIRLANMASI
    RADİKAL BİR DÜŞÜNCEYİ PROJEYE DÖKMEK


    Bunlara ekleyeceğiniz başka bilgi birikimleri varsa konu altına yazmanızı isterim. Türklerin ticaretteki eksikliğinin pazrlama, girişimcilik, marka oluşturma ve pazar araştırmasında olduğunu düşünüyorum. Gençlerin sabit bir yerde çalışmak yerine girşimci olarak yaratıcı şeyler üretmesini ve toplumumuzun daha hızlı gelişmesini isteyenlerdenim. Paylaşımlarınız için şimdiden teşekkürler.







  • konuyu üste çekmek ve bilgi verip ilgi çekmek için bir yazı paylaşmak istiyorum. Dünya artık değişti! üretmek yeterli değil, yeni dünyada kalite standartları birbirine yakın bir malı satarken ona yüklediğiniz anlam ve kendinizi satarsınız(hizmet kaliteniz pazarlama kabiliyetiniz).

    1988'de ileriyi gören bir iş adamının yazısı;

    "Küçük sanayici çok daha özel, çok daha güzel üretimlere girmek zorunda. Çünkü Türkiye'de artık tüketici bir malın sadece var olmasını isteme aşamasından geçmiştir. Tüketicinin talebi bence üç aşamadan geçmektedir:
    • en ilkel aşaması, bir malın sadece var olmasını istemektir;
    • ikinci aşama, malın daha kalitelisini istemektir;
    • üçüncü aşama, malın daha güzelini istemektir.Şimdi Türkiye'de tüketicinin talebi ikinci aşamaya gelmektedir. Hatta bazı sektörlerde üçüncü aşamaya doğru kaymaktadır. Küçük sanayicilerin de şansı ikinci, bilhassa üçüncü aşamadadır. Küçük sanayici bunları büyük sanayiciden daha önce yapmak durumundadır. Yani ortaya sermayesini koyamadığı zaman, beyninin içindekileri koyma durumundadır. Zira küçük büyüğün cebindeki ile rekabet edemez, tek şansı beynindeki ile rekabet edebilmektir.




  • kimse ticaret ile ilgilenmiyor sanırım :)

    İki web sitesi yazayım;
    koniks.com
    http://www.morfikirler.com/
    http://www.marketoloji.com/
    http://www.pazarlamasyon.com/
    https://www.kobimeydan.com.tr/




  • Sonuna kadar izlemeniz dileği ile.

    https://vimeo.com/32510442



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tufeba -- 13 Temmuz 2012; 17:41:34 >
  • www.webrazzi.com
    www.sosyalmedya.co
    www.farketing.com
    www.girisimdunyasi.com
    www.koniks.com

    kitap olarak :

    Buyology
    Brandwashing
    Brandchild
    Starbucks Experience
    Dikkat Vücudunuz Konuşuyor


    Şu an için aklıma başka gelmiyor Valla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feel Me

    www.webrazzi.com
    www.sosyalmedya.co
    www.farketing.com
    www.girisimdunyasi.com
    www.koniks.com

    kitap olarak :

    Buyology
    Brandwashing
    Brandchild
    Starbucks Experience
    Dikkat Vücudunuz Konuşuyor


    Şu an için aklıma başka gelmiyor Valla...

    Teşekkürler Feel Me Devamını bekliyoruz.
    Herkesin Katkıda bulunmasını istiyorum ayrıca.




  • Boş vaktimde bi inceleyeyim.Konuyu favorilerime alıyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.