Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Patates almayı düşünüyorum.ADAPAZARI MI? ÖDEMİŞ Mİ?.....

38
Cevap
0
Favori
746
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Gereksiz Mesajlar >> Patates almayı düşünüyorum.ADAPAZARI MI? ÖDEMİŞ Mİ?.....
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2914 Mesaj
    Hangisini alayım karar veremedim.Bi yardmıcı olursanız sevinirim.Adapazarı mı yoksa Ödemiş mi?hangi yörenin patatesini önerirsiniz?Sanırım Adapazarı daha hızlı kızarıyo ama Ödemiş daha lezzetli.Fiyat/performans önemli benim için.

    Bakın bu Ödemiş'in sarı patatesi.



    Bu da Adapazarı'nın patatesi.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi irish -- 26 Eylül 2005, 0:00:20 >



    |
    |
    _____________________________

    ^_^




  • Yarbay
    44900 Mesaj
    abi topu topu bi patates alacan yaw
    dur bi kamyon gönderim

    ll



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi potasium -- 25 Eylül 2005, 17:15:52 >
    |
    |
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • Yarbay
    2914 Mesaj
    poti bu konuya yorumsuz kalmışsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi irish -- 25 Eylül 2005, 17:10:17 >
    |
    |
    _____________________________

    ^_^
  • Binbaşı
    1783 Mesaj
    Patates kızartması+keçap ve mayonez + cola =
    |
    |
    _____________________________


    Bize Her Yer Trabzon
  • Yarbay
    44900 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: irish

    poti bu konuya yorumsuz kalmışsın

    emin misin yukarı bak abi

    ll



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi potasium -- 25 Eylül 2005, 17:16:36 >
    |
    |
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • Yarbay
    2914 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: potasium


    quote:

    Orjinalden alıntı: irish

    poti bu konuya yorumsuz kalmışsın

    emin misin yukarı bak abi

    ll


    tamam patates alacaz da topu topu uzmanlara danışmak lazım...neymiş ne değilmiş
    |
    |
    _____________________________

    ^_^




  • Teğmen
    237 Mesaj
    Ödemiş'in patatesi daha güzel görünüyo
    |
    |
    _____________________________


    ¤ M e t a l l i c A ¤
  • Yüzbaşı
    524 Mesaj
    bi teyse vadrı tv de ikide bir "hadiyin gaayri" diyodu, ona sormak
    lasım patetesi
    |
    |
  • Yarbay
    2914 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: _aMiGo_

    Ödemiş'in patatesi daha güzel görünüyo

    haklısın galiba en iyisi Ödemiş in pattesini almak

    @gerekmez
    |
    |
    _____________________________

    ^_^
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Kaç ton alacağına bağlı...
    |
    |
    _____________________________
    Geçmişimiz pırıl pırıl aydınlık da olabilir, bazı yönleriyle sisli-dumanlı da; ne olursa olsun o bizim geçmişimizdir. Mazinin bir kısım olumsuz yanlarını bir yere kadar sorgulasak da onu bütünüyle karalamamız doğru değildir. Böyle bir davranış ondan aldığımız ve alacağımız ışığı söndürmek demektir. Bu ise, cedlerimize saygısızlık olmasının yanında, hem bugünkü nesillere hem de yarınki genç kuşaklara karşı apaçık bir ihanettir.
    Eski Nick: Simit "Gözlerim, gözlerim nerede?
    Şeytan aldı, götürdü; satamadan getirdi.
    Gözlerim, gözlerim nerede?"
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Üst resimde En sağdakini al iyi bişeye benziyor .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnarKin -- 25 Eylül 2005, 21:04:01 >
    |
    |
    _____________________________
    Kendi küllerimiz üzerinden yeniden doğabilmek için kendimizi yakmadıkça,her birimiz birer simurg olmayı göze almadıkça,bataklığımızda,tüneklerimizde ve kafeslerimizde yaşamaktan kurtulamayacağız..

    Rize
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Endoplazmikredikulum

    Patates kızartması+keçap ve mayonez + cola =


    Nikinin uzunluğu hizayı bozuyor olmaz ayıp değişin lütfen .
    |
    |
    _____________________________
    Kendi küllerimiz üzerinden yeniden doğabilmek için kendimizi yakmadıkça,her birimiz birer simurg olmayı göze almadıkça,bataklığımızda,tüneklerimizde ve kafeslerimizde yaşamaktan kurtulamayacağız..

    Rize
  • Yarbay
    2914 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Simit

    Kaç ton alacağına bağlı...

    3 kilo ya ne tonu
    |
    |
    _____________________________

    ^_^
  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    adapazarının patatesini al

    kurtlu çıkarsa karışmam ama
    |
    |
    _____________________________

    Seni yüksekte tutmak ve acını uzaklaştırmak istiyorum,
    Çünkü yalnızken kırılıyorum,
    Ve yeterince güçlü olduğumu sanmıyorum,
    Ve sen uzakta olduğunda iyi hissetmiyorum...
  • Yarbay
    2914 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: pamukprenses

    adapazarının patatesini al

    kurtlu çıkarsa karışmam ama


    kutlu ise daha iyi kurtlar ağzının tadını bilir
    |
    |
    _____________________________

    ^_^




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Patates almayı düşünüyorum......


    düshünmekle olmuo ki hojam harekete gechmek lasım
    |
    |
    _____________________________
    I know I was born and I know that I'll die
    The in between is mine
    I am §Ş¨©¦Ç§ï..

  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: irish

    Hangisini alayım karar veremedim.Bi yardmıcı olursanız sevinirim.Adapazarı mı yoksa Ödemiş mi?hangi yörenin patatesini önerirsiniz?Sanırım Adapazarı daha hızlı kızarıyo ama Ödemiş daha lezzetli.Fiyat/performans önemli benim için.



    Yaptığım deneysel sonuçlara göre Adapazarı patatesi hızlı kızarıyor ama ısınma problemi var. Ödemişi ise overclok "hız aşırtma" yaparak daha hızlı verim alabilirsin. Ayrıca ödemiş daha az yağ harcıyor.

    Bu kriterlere göre siz bir karara varabilirsiniz sanırım

    |
    |
    _____________________________

    Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi / Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi
    Kanuni Sultan Süleyman




  • Yarbay
    2914 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Roswell

    quote:

    Patates almayı düşünüyorum......


    düshünmekle olmuo ki hojam harekete gechmek lasım



    @seyyah_seyyare
    hocam şimdi Ödemiş e overlok yapalım ama o da biraz riskli değil mi?Ben pek riske girmek istemiyorum.biraz ondan biraz ondan alayım diyorum ama bu seferde kızarma süreleri farklı olduğu için iyi bir performans olmuyor.senkron sorunu oluyo.peki uygun fiyata nerden bulabilirim?
    |
    |
    _____________________________

    ^_^




  • Yarbay
    2162 Mesaj
    Patates almak ichin sen bu kadar düşünürsen işin iş walla .Seni bi ayakkabı alırken düşünemiyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: aceventura

    Patates almak ichin sen bu kadar düşünürsen işin iş walla .Seni bi ayakkabı alırken düşünemiyorum


    yaw herkes düshünüo yaw pardon arkadash düshünemio
    |
    |
    _____________________________
    I know I was born and I know that I'll die
    The in between is mine
    I am §Ş¨©¦Ç§ï..





HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
Blogio
üniversite
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,361
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.