DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
pasta cila fiyatları nedir??
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
49
Cevap
4
Favori
113.803
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      315 Mesaj
      31 Ağustos 2005 13:13:16 Konu Sahibi
      piyasadaki fiyatlar nedir?bilgisi olan varsa paylaşırsa tabiki firma ismiyle birlikte sevinirim teşekkürler



      |
      |
    • Emekli Yönetici
      10726 Mesaj
      31 Ağustos 2005 13:27:36
      Sen piyasadaki fiyatları boşver, çok para... Gideceksin alacaksın 30 milyona bi pasta cila makinası, bide gidip kaliteli bi pasta cila alacaksın, şöyle güzelce bi arabana pastanı arkasından istediğin gibi kalınca atacaksın cilanı...Oh mis gibi, hem için rahat, hem ekonomik, hemde mükemmel sonuç... İstediğin kalınlıkta at cilanı, ayna gibi olsun araban... Ne uğraşıcan, adamlar dünyanın parasını istiyorlar... Koruma falan atsalar hadi neysede sadece pasta cila atıyolar oda iki dakka.... Cilada incecik, göstermelik.... E tabi cilayı kalın atsalar fazla cila gidecek daha az kazanacaklar di mi... Bi pazar arabanı gıcır gıcır yaparsın makinayla... Bilmiyorum, bu benim hoşuma gider. Arabayla uğraşmak zevk veriyor bana... Arabana bakacaksın , gözüne güzel görünmeli araba... Dimi ya...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 31 Ağustos 2005, 13:28:32 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      44900 Mesaj
      31 Ağustos 2005 14:35:56
      Tanıdık birini bul 20 25 m babalar gibi pasta polish atarlar ...
      |
      |
      _____________________________

      psn
      acaltun17
    • Yüzbaşı
      469 Mesaj
      31 Ağustos 2005 15:05:38
      Şampuan veya pasta alıcaksanız CARNUBA maddesi olan markaları almanınızı siddetle tavsiye ederim. Etkisi bizzat test edilmiştir. 7 ylt civarında. Bir çok marka var.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pafta_turk -- 31 Ağustos 2005, 15:06:53 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2054 Mesaj
      31 Ağustos 2005 15:09:11
      quote:

      Orjinalden alıntı: pafta_turk

      Şampuan veya pasta alıcaksanız CARNUBA maddesi olan markaları almanınızı siddetle tavsiye ederim. Etkisi bizzat test edilmiştir. 7 ylt civarında. Bir çok marka var.


      Abi yazının başını okurken oldum birden boşluuuma gelmiş ne şampuan ne pasta diom Ben de TV den TEL aracılığla almıştım gayet işe yarıo...10-15 YTL
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1525 Mesaj
      31 Ağustos 2005 15:49:01
      quote:

      Orjinalden alıntı: set

      Sen piyasadaki fiyatları boşver, çok para... Gideceksin alacaksın 30 milyona bi pasta cila makinası, bide gidip kaliteli bi pasta cila alacaksın, şöyle güzelce bi arabana pastanı arkasından istediğin gibi kalınca atacaksın cilanı...Oh mis gibi, hem için rahat, hem ekonomik, hemde mükemmel sonuç... İstediğin kalınlıkta at cilanı, ayna gibi olsun araban... Ne uğraşıcan, adamlar dünyanın parasını istiyorlar... Koruma falan atsalar hadi neysede sadece pasta cila atıyolar oda iki dakka.... Cilada incecik, göstermelik.... E tabi cilayı kalın atsalar fazla cila gidecek daha az kazanacaklar di mi... Bi pazar arabanı gıcır gıcır yaparsın makinayla... Bilmiyorum, bu benim hoşuma gider. Arabayla uğraşmak zevk veriyor bana... Arabana bakacaksın , gözüne güzel görünmeli araba... Dimi ya...



      o işler kolay mı hocam ben kendim evde yapabilir miyim??ilk deneyişim olacak ne gibi zorluklarla karşılaşabilirim????
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      425 Mesaj
      31 Ağustos 2005 16:27:14
      BİLMEYEN YAPARSA ARACIN ÜZERİNDEKİ BOYAYI İNCELTİR ARAKDAŞARIN BAHSETTİĞİ AMATÖR ŞAMPUAN TARZI ŞEYLER PASTA CİLA BOYACIDA ATILIR 50 YTL DEN BAŞLAR..AMA KORUYUCU ETKİLİ OLURSA 100 CİVARI ASGARİ.
      |
      |
      _____________________________

      Evinizin duvarları camdansa pencereme taş atmayın
    • Yüzbaşı
      261 Mesaj
      31 Ağustos 2005 16:29:09
      quote:

      Orjinalden alıntı: BOSS_MSC

      o işler kolay mı hocam ben kendim evde yapabilir miyim??ilk deneyişim olacak ne gibi zorluklarla karşılaşabilirim????



      birader aracın boyasında ince çizikler lekeler falan varsa bir kutu pasta al bir kutuda cila al kendin yap. araç temiz ve kuruyken süngerle veya bezle pastayı sür üstüpüyle veya pamukla (üstüpü öneririm daha iyi oluyo) dairesel hareketlerle ovarak temizle. güneş altında yapmazsan daha iyi sonuç alırsın. birde sürüp hemen ovma, mesela ön sol çamurluğa pastayı sür ama ovma, sonra ön sol kapıyı sür, bu sürede çamurluktaki pasta biraz beklemiş olur, çamurluğu ov sonra kapıyı ov bu şekilde devam et. cilayıda aynı şekilde uygula.
      kolların bayağı yorulacak ama
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      261 Mesaj
      31 Ağustos 2005 16:39:23
      @ototeknik birader belirtmiş boyayı inceltir demiş, doğrudur bu işi abartmamak gerekir arabayı parlatıcam diye kısa aralıklarla pasta cila uygularsak aracımıza kârdan çok zararı olur.

      zaten pasta uyguladıktan sonra ovduğumuz pamukta üstüpüde yada her ne kullanıyosak onun üstünde boya kaldığını görürüz.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konqueror -- 31 Ağustos 2005, 16:40:31 >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      31 Ağustos 2005 17:15:22
      Ben 10 milyona Carnaubalı cila aldım Carpex.
      İlk önce aracımı cilalı şampuanla bir güzel yıkadım sonra bezle sildim.
      Sonra giriştim cilaya. Saatlerce uğraştım kolum koptu. Bütün mahalleli beni izledi, kzılar falan yanımdan 4-5 tur attı gezerken, sonuç olarak millet harbi acayip şaşırdı, bir bakan gene bakıyor.

      Ama hiç iyi olmadı hiç tavsiye etmiyorum, çünkü nazar değiyor araca göz kalıyor, bakan bir daha bakıyor vallahi... Ayna gibi oldu
      |
      |
      _____________________________

      Opel Astra G
      Renault Clio 1.6 RXT
    • Yüzbaşı
      905 Mesaj
      31 Ağustos 2005 17:31:37
      arkadaşlar pastalar iki çeşittir birisi beyaz pasta diğeri sarı pasta sarı olanlar profesyonel makine kullanımı içindir beyaz olanlar günlük kullanım içindir düz renk otomobillerde beyaz pasta boyanın bir kısmını çıkartır metalik renklerde aracın boyasının üzerinde ayrıca birde vernik olduğu için boyayı çıkartmaz.Sarı pasta çok büyük çiziklerde vs.kullanılıyor

      Edit: Marshall iyi gidiyordu bizde.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhan_ok -- 31 Ağustos 2005, 17:36:15 >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1761 Mesaj
      01 Eylül 2005 11:43:10
      bugün arabayı uzun ısrarlarım sonucu 75e pasta+cila yapmak üzere ustama bıraktım. (bu fiyatı kimseye söyleme demişti naaptım ben ya)
      |
      |
      _____________________________

      Compaq/HP 9010 dizüstüyü TV'ye bağlamak konusunda yardım ediniz.
      Otomatik şanzımanlar hakkında bilgi ve yardım alınız.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Eylül 2005 12:11:59
      quote:

      Orjinalden alıntı: andydark

      Tanıdık birini bul 20 25 m babalar gibi pasta polish atarlar ...


      tanıdık biri var beleş
      |
      |
      _____________________________

      ...TaM oLaRaK BuRDaYıM...
    • Teğmen
      149 Mesaj
      01 Eylül 2005 13:21:34
      araca pasta değilde sadece cila atsak nasıl olur sürekli yapsak zararı olur mu?
      |
      |
      _____________________________

      seat altea 1.6 stylance
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Eylül 2005 15:14:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: antiochos

      Ben 10 milyona Carnaubalı cila aldım Carpex.
      İlk önce aracımı cilalı şampuanla bir güzel yıkadım sonra bezle sildim.
      Sonra giriştim cilaya. Saatlerce uğraştım kolum koptu. Bütün mahalleli beni izledi, kzılar falan yanımdan 4-5 tur attı gezerken, sonuç olarak millet harbi acayip şaşırdı, bir bakan gene bakıyor.

      Ama hiç iyi olmadı hiç tavsiye etmiyorum, çünkü nazar değiyor araca göz kalıyor, bakan bir daha bakıyor vallahi... Ayna gibi oldu

      hser82 yazımı tekrar alıntı yaptım 10 milyonluk Carnaubalı koruyucuyla arabayı süper yaptım ben. Araba ayna gibi parlıyor ama çok uğraştırıyor. Pasta atma, eğer çizikleri falan çoksa at boyayı inceltiyor pasta...
      Bir aracın boyasının yaklaşık 5 pastalık ömrü var ondan sonra boya gidiyoyr bir pastaya daha dayanmıyor
      |
      |
      _____________________________

      Opel Astra G
      Renault Clio 1.6 RXT
    • Binbaşı
      1761 Mesaj
      01 Eylül 2005 17:22:55
      quote:

      Orjinalden alıntı: antiochos



      Alıntıları Göster


      bu çok önemli bi bilgi. nerde okuduğunu öğrenebilir miyim?
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Compaq/HP 9010 dizüstüyü TV'ye bağlamak konusunda yardım ediniz.
      Otomatik şanzımanlar hakkında bilgi ve yardım alınız.
    • 01 Eylül 2005 17:31:38
      abimin dükkanda 40 pasta 20 de parlatma size indirimde yaparım
      |
      |
      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      10726 Mesaj
      02 Eylül 2005 12:32:08
      Evet fazla pasta kesinlikle önerilmiyor, hatta benim görüşüm mecbur kalmadıkca pasta kullanmayacaksın.... Şu an piysada bulunan bazı cilalar özel çizik gidericili oluyo zaten. Ancak derin çiziklerde çok az pasta kullanılabilir. Mecbur kalmadıkça pasta olayını hiç sevmiyorum. Hep cila atarım arabama.... Pasta atarken arabanın boyasını inceltiyorum diye üzülüyorum hep... Dediğim gibi, mecbur kalmadıkca asla...
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2228 Mesaj
      18 Ağustos 2012 19:34:58
      ankarada kac liraya yaptirbiliriz?
      _____________________________

      ...
    • Yüzbaşı
      412 Mesaj
      18 Ağustos 2012 22:12:37
      5 senelik HOORRRTTT



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      **AMD Phenom II X6 1055T 2.8 GHz, 9 MB** ASUS M4A87TD/USB3** G.SKILL Ripjaws 4 GB (2X 2GB) DDR3 1333 MHZ RAM CL7 2GB kingston hyperx DDR3 1333 MHZ RAM CL7 **WESTERN DIGITAL 1 TB SATA III HDD 64MB Caviar Black 6GB/s WESTERN DIGITAL 2 TB SATA III HDD 64MB Caviar GREEN 6GB/s**POWERCOLOR HD6870**LG W2286L-PF 22'' LED LCD MONİTÖR, Full HD**COOLER MASTER RC-690 KKP4-GP 650W Aliminyum**




Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
SEO
modasor
ses yalıtımı
izmir havalimanı transfer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.