Şimdi Ara

Passat 2.0 TDI 170 HP Enjektör + Turbo Problemi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
2
Favori
8.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 30
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 34
  • Ortalama Mesaj Aralığı 49 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 16
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ABB09 (34 mesaj) *President* (10 mesaj) haluk 23 (7 mesaj) akifsari (6 mesaj) gezginbur (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (41 mesaj) Mobil (30 mesaj) Tablet (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Passat 2.0 TDI 170 HP Enjektör + Turbo Problemi.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    12958 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SamsClient
    ---

    Keşke zamanında "bu firmayı bu kadar yüceltmeyin dediğimde" bana çarşaf gibi cevap verenler de gelip birşeyler yazabilseler.


    Bir de ben kendi hesabıma çalışıyorum.
    |
    |
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.
    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
    In the end everything will be fine. If it's not fine, it's not the end....
  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Sonuçta o enjektörler 140 bg'e göre üretilmiş. Fabrikada yazılımıyla oynayarak 170 bg'e yükseltiyorlar. Demekki o kadar beygiri kaldırmıyor o enjektörler. Bundan sonra passat alırsanız 140 bg alın.

    Hocam eğer hata böyle bir hata ise bildiğin komedidir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    FENERBAHÇE
  • Binbaşı
    1802 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ABB09'


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Sonuçta o enjektörler 140 bg'e göre üretilmiş. Fabrikada yazılımıyla oynayarak 170 bg'e yükseltiyorlar. Demekki o kadar beygiri kaldırmıyor o enjektörler. Bundan sonra passat alırsanız 140 bg alın.

    Hocam eğer hata böyle bir hata ise bildiğin komedidir.

    Benim tahminimce böyle olması lazım. Markalar arasıda moda oldu bu son zamanlarda. Enjektör basıncını arttırıp yüksek beygiri arttırıyorlar. Aracı alan kişi de bunun beygiri yüksek bu daha iyi sanıyor. Aslında daha kötü. Hem çok yakar, hemde enjektörü bozar arıza yaptırır. Sizin arabada kötü değil yanlış anlamayın. Rekabetin kurbanı olmuşsunuz.
    _____________________________
    i30 style dizel manuel 2013




  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: ABB09'


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Sonuçta o enjektörler 140 bg'e göre üretilmiş. Fabrikada yazılımıyla oynayarak 170 bg'e yükseltiyorlar. Demekki o kadar beygiri kaldırmıyor o enjektörler. Bundan sonra passat alırsanız 140 bg alın.

    Hocam eğer hata böyle bir hata ise bildiğin komedidir.

    Benim tahminimce böyle olması lazım. Markalar arasıda moda oldu bu son zamanlarda. Enjektör basıncını arttırıp yüksek beygiri arttırıyorlar. Aracı alan kişi de bunun beygiri yüksek bu daha iyi sanıyor. Aslında daha kötü. Hem çok yakar, hemde enjektörü bozar arıza yaptırır. Sizin arabada kötü değil yanlış anlamayın. Rekabetin kurbanı olmuşsunuz.

    Araç performans, güvenlik, kalite hususunda çok iyi ancak bu tip sıkıntıları bezdirdi yoksa memnunuz.

    Ancak sizin dediğiniz çok mantıklı geldi bana araştırılması gerek.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    FENERBAHÇE




  • Enjektor basinci dediginiz sey bir tane regulatorle ayarlanabilen bir sey. Vw bu kadar saftirik bir firmami?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Old Honda's newer die, they just get faster.
  • Yarbay
    8523 Mesaj
    Mesele sadece basıncıyla ilgili değil(miş)

    P-D sisteminde enjektörler yağın içinde çalışıyormuş.

    Eskiden 140 hp'lik versiyonda bosch enjectörler varmış ve düşük voltajda çalışıyormuş, 170liklerde siemens piezzo yüksek voltajlı enjektörler kullanılmış.

    Motor yağının içinde biriken kurum, ki bu zaten yağ değişiminden sonra 1000 km içinde belirgin hale geliyor, kurum düşük voltajlı enjektörde sorun çıkarmazken yüksek voltajda kimi zaman bir şekilde kısa devreye sebep oluyor, bunun sonucunda da ecu sistemi tümden kapatıyormuş.

    Common rail sisteminde aynı enjektörler yağın içinde çalışmadığı için böyle bir sorun yaratmıyormuş.

    Yani vw'nin common rail'den iyi olduğunu iddia etti pumpe duse performans anlamında geri kalınca böyle bir ara çözüm üretmiş onu da eline yüzüne bulaştırmış...

    Zaten bu 170likler hangi ara çıktı hangi ara yok oldu onu bile anlamak mümkün olmadı. Vw çok uyanık olduğu için motor isimlerini ve güçlerini aynı tutuyor, arkada tekniği değiştiriyor.

    Yeni 1.4 tsi 122 ve 1.2 tsi 105'lerde olduğu gibi.




  • Yarbay
    5030 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Mesele sadece basıncıyla ilgili değil(miş)

    P-D sisteminde enjektörler yağın içinde çalışıyormuş.

    Eskiden 140 hp'lik versiyonda bosch enjectörler varmış ve düşük voltajda çalışıyormuş, 170liklerde siemens piezzo yüksek voltajlı enjektörler kullanılmış.

    Motor yağının içinde biriken kurum, ki bu zaten yağ değişiminden sonra 1000 km içinde belirgin hale geliyor, kurum düşük voltajlı enjektörde sorun çıkarmazken yüksek voltajda kimi zaman bir şekilde kısa devreye sebep oluyor, bunun sonucunda da ecu sistemi tümden kapatıyormuş.

    Common rail sisteminde aynı enjektörler yağın içinde çalışmadığı için böyle bir sorun yaratmıyormuş.

    Yani vw'nin common rail'den iyi olduğunu iddia etti pumpe duse performans anlamında geri kalınca böyle bir ara çözüm üretmiş onu da eline yüzüne bulaştırmış...

    Zaten bu 170likler hangi ara çıktı hangi ara yok oldu onu bile anlamak mümkün olmadı. Vw çok uyanık olduğu için motor isimlerini ve güçlerini aynı tutuyor, arkada tekniği değiştiriyor.

    Yeni 1.4 tsi 122 ve 1.2 tsi 105'lerde olduğu gibi.



    Vw çocuk gibi zaten deneme yanılma ile buluyolar herşeyi. Yağ yakmayan gti istiyoruz
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar araç bugün yine yolda bıraktı geldi çektiler götürdüler babamdayken araba. Golf verdiler tekrar çok hoş araba 1000 km de :))

    Neyse geçen ki olayda 2 enjektör değiştirilmesini söylemiş Almanya Türkiye'deki servise serviste diğer ikisini değiştirmek için baskı yapmış.

    Almanyaya baskı yapmış güya nitekim değiştirecekler diğer 2 enjektörü ve servis şefi 4 yıl garanti veriyor. Bakalım nasıl olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABB09 -- 29 Kasım 2012; 20:21:51 >
    _____________________________
    FENERBAHÇE
  • Yarbay
    8110 Mesaj
    bu konuyu sonuna kadar okudum.

    gerçekten TDI motora olan güvenim yarı yarıya indi. bir sonraki araç hayalimi TDI süslüyordu. eğer aynı teknoloji ise;mevcut sorunların 1.6 TDI larda da olması muhtemel midir acaba ?

    şu anda kaşınıyorum sanırım, 1.6 hitler + LPG çok sorunsuz
    _____________________________
    Fikrin kadar varsın!
  • Yarbay
    12958 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ABB09'

    Arkadaşlar araç bugün yine yolda bıraktı geldi çektiler götürdüler babamdayken araba. Golf verdiler tekrar çok hoş araba 1000 km de :))

    Neyse geçen ki olayda 2 enjektör değiştirilmesini söylemiş Almanya Türkiye'deki servise serviste diğer ikisini değiştirmek için baskı yapmış.

    Almanyaya baskı yapmış güya nitekim değiştirecekler diğer 2 enjektörü ve servis şefi 4 yıl garanti veriyor. Bakalım nasıl olacak.

    İnşallah şu araçtan hayırlısıyla kurtulur ve bir sonraki araç seçiminde bu tecrübenizi gözönüne alırsınız demekten başka birşey gelmiyor elden.
    |
    |
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.
    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
    In the end everything will be fine. If it's not fine, it's not the end....
  • Binbaşı
    1802 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    bu konuyu sonuna kadar okudum.

    gerçekten TDI motora olan güvenim yarı yarıya indi. bir sonraki araç hayalimi TDI süslüyordu. eğer aynı teknoloji ise;mevcut sorunların 1.6 TDI larda da olması muhtemel midir acaba ?

    şu anda kaşınıyorum sanırım, 1.6 hitler + LPG çok sorunsuz



    Sorun 170 beygirlik passatlarda. 1.6 TDI lerde sorun çıktığını hiç kimseden duymadım.
    _____________________________
    i30 style dizel manuel 2013
  • Yarbay
    12958 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    bu konuyu sonuna kadar okudum.

    gerçekten TDI motora olan güvenim yarı yarıya indi. bir sonraki araç hayalimi TDI süslüyordu. eğer aynı teknoloji ise;mevcut sorunların 1.6 TDI larda da olması muhtemel midir acaba ?

    şu anda kaşınıyorum sanırım, 1.6 hitler + LPG çok sorunsuz



    Sorun 170 beygirlik passatlarda. 1.6 TDI lerde sorun çıktığını hiç kimseden duymadım.

    1.6 tdi motorlarin kalitesiz mazota karşı çok hassas olduğunu ve bundan dolayı Amerikada çok sorun yaşandığına dair bir konu açmıştım.

    Sorun olarak kabul eder misiniz bilmem ama böyle bir durum söz konusu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.
    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
    In the end everything will be fine. If it's not fine, it's not the end....




  • Binbaşı
    1802 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    bu konuyu sonuna kadar okudum.

    gerçekten TDI motora olan güvenim yarı yarıya indi. bir sonraki araç hayalimi TDI süslüyordu. eğer aynı teknoloji ise;mevcut sorunların 1.6 TDI larda da olması muhtemel midir acaba ?

    şu anda kaşınıyorum sanırım, 1.6 hitler + LPG çok sorunsuz



    Sorun 170 beygirlik passatlarda. 1.6 TDI lerde sorun çıktığını hiç kimseden duymadım.

    1.6 tdi motorlarin kalitesiz mazota karşı çok hassas olduğunu ve bundan dolayı Amerikada çok sorun yaşandığına dair bir konu açmıştım.

    Sorun olarak kabul eder misiniz bilmem ama böyle bir durum söz konusu.

    Yani volkswagen sahibi değilim. Bu forum üzerinde turbo patlamasıyla ilgili bende konu açmıştım. Herkes volkswagen'in turbo basıncını düşük tuttuğu için turbo problemini çok nadir çıkarttığını söyledi. Kalitesiz mazot motoru nasıl bozar sizce?
    |
    |
    _____________________________
    i30 style dizel manuel 2013




  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    bu konuyu sonuna kadar okudum.

    gerçekten TDI motora olan güvenim yarı yarıya indi. bir sonraki araç hayalimi TDI süslüyordu. eğer aynı teknoloji ise;mevcut sorunların 1.6 TDI larda da olması muhtemel midir acaba ?

    şu anda kaşınıyorum sanırım, 1.6 hitler + LPG çok sorunsuz



    Sorun 170 beygirlik passatlarda. 1.6 TDI lerde sorun çıktığını hiç kimseden duymadım.

    1.6 tdi motorlarin kalitesiz mazota karşı çok hassas olduğunu ve bundan dolayı Amerikada çok sorun yaşandığına dair bir konu açmıştım.

    Sorun olarak kabul eder misiniz bilmem ama böyle bir durum söz konusu.

    Hocam bu aracı ölü fiyata verip cc 1.4 160 HP alacağız sanırım liste fiyatı 90 bin bize 84 e bıraktılar 80 ' e alırız araç benzinli olduğu için içim rahat biraz daha...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    FENERBAHÇE




  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    bu konuyu sonuna kadar okudum.

    gerçekten TDI motora olan güvenim yarı yarıya indi. bir sonraki araç hayalimi TDI süslüyordu. eğer aynı teknoloji ise;mevcut sorunların 1.6 TDI larda da olması muhtemel midir acaba ?

    şu anda kaşınıyorum sanırım, 1.6 hitler + LPG çok sorunsuz



    Hocam bu 2.0 TDI 170 HP ve Emme Pompa motorların kronik sorunu 1.6 larda birşey görmedim duymadım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    FENERBAHÇE
  • Yarbay
    5132 Mesaj
    Sizi hemen 14.000 km de rektefiye gören Tiguan konusuna alalım o zaman.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Sizi hemen 14.000 km de rektefiye gören Tiguan konusuna alalım o zaman.

    Kronik mi arıza hocam?

    Bakmadım bilgisayar başına geçince bakacağım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    FENERBAHÇE
  • Yarbay
    5466 Mesaj
    o kadar sorun yaşadıktan sonra hala vw almayı istemek nasıl iş anlamadım valla

    14.000 km'de rektifiye gören tiguanda da cc'de bulunan 1.4 tsi 160 hp motor var bilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muss@ -- 30 Kasım 2012; 8:11:22 >
    _____________________________
    Audi A4 B8 2.0 TFSI Quattro S line S tronic // APR Stage 2 290 HP/470 NM - OEM Çift Susturucu Egzoz & Difüzör - OEM 3.0 TDI FMIC - Spor Katalizör (HFC) - RS4 Ön Panjur

  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC

    o kadar sorun yaşadıktan sonra hala vw almayı istemek nasıl iş anlamadım valla

    14.000 km'de rektifiye gören tiguanda da cc'de bulunan 1.4 tsi 160 hp motor var bilginize.

    Hocam bilmemek kötü birşey bunu göz önüne alıp öyle karar vereceğim. Ben VW' den memnun kötü araba değil konfor, güvenlik,performans iyidir tam 9 sene olacak passat kullandık hepsi TDI 'di bu sonuncusunun kronik arızası üzdü bizi o kadar. Araştırıp sıkıntısız bir araç bulacağız artık.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    FENERBAHÇE




  • Yarbay
    7405 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ABB09'


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    bu konuyu sonuna kadar okudum.

    gerçekten TDI motora olan güvenim yarı yarıya indi. bir sonraki araç hayalimi TDI süslüyordu. eğer aynı teknoloji ise;mevcut sorunların 1.6 TDI larda da olması muhtemel midir acaba ?

    şu anda kaşınıyorum sanırım, 1.6 hitler + LPG çok sorunsuz



    Sorun 170 beygirlik passatlarda. 1.6 TDI lerde sorun çıktığını hiç kimseden duymadım.

    1.6 tdi motorlarin kalitesiz mazota karşı çok hassas olduğunu ve bundan dolayı Amerikada çok sorun yaşandığına dair bir konu açmıştım.

    Sorun olarak kabul eder misiniz bilmem ama böyle bir durum söz konusu.

    Hocam bu aracı ölü fiyata verip cc 1.4 160 HP alacağız sanırım liste fiyatı 90 bin bize 84 e bıraktılar 80 ' e alırız araç benzinli olduğu için içim rahat biraz daha...

    Malesef onun da dsg riski var

    ayrıca 1.4 çift şarj 160 ho motor zaman içinde üretimden kaldırılacak.

    vw ,maliyeti ve arıza riski yüksek motor olarak değerlendiriliyor.

    vw, eski sağlamlığında değil.
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Gülüş Tasarımı
Cancer Clinical Trials
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Radyo Dinle
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.