Şimdi Ara

Park halindeki arabama tır sürttü ne yapmam lazım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar bugün cenazemiz vardı gittik bir süre sonra bir ses geldi hemen dışarı çıktım huzursuz oldum tır geçmeye çalışırken ara sokaktan park halindeki duran arabamı sürttü ve yamulttu kaza tutanağı tuttuk karşı taraf suçlu , ehliyet ruhsat fotokopilerini çektirdim aldım yarın sigortası poliçesinin fotokopisini çektim numarasını aldım sizce başka ne yapmam lazım aracım yeni full+full 80 bin lira değer kaybı yada iç aksamda bir sorun olmuş olabilir mi yetkili servis kaça patlar.
    Ayrıca araba düz iken ben geldiğimde tırın arka lastiği vurduğu için araç sağa doğru durmuştu.
    Jantta sorun yok çamur olduğundan böyle görünüyor.
    Ruhsatta Lojistik firmasına ait olduğu yazıyor şirket aracı galiba.

    Park halindeki arabama tır sürttü ne yapmam lazım?


    Park halindeki arabama tır sürttü ne yapmam lazım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkTelecom -- 4 Mart 2018; 1:2:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    Türk Telekom olarak hedefimiz Tüm Türkiye'ye Fiber internet sağlamaktır!




  • Tırcıyla irtibatı kaybetme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Simone Simons kullanıcısına yanıt
    Yok hocam telefonu var eğer vurup kalsaydı ne olurdu bilginiz var mı ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Türk Telekom olarak hedefimiz Tüm Türkiye'ye Fiber internet sağlamaktır!
  • Öncelikle geçmiş olsun iç aksamda sorun yok gibi görünüyor eğer jant içe doğru zorlanmadıysa
    _____________________________
  • Pisikletçi kullanıcısına yanıt
    Hocam jantta benim gördüğüm kadarıyla sorun yok ama arabanın yana doğru gitmesi beni şüphelendirdi tabiki de servis daha iyi bilir iç aksama bakar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Türk Telekom olarak hedefimiz Tüm Türkiye'ye Fiber internet sağlamaktır!
  • Hocam bu sürtünme değil ki, bildiğin içine girmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • TurkTelecom kullanıcısına yanıt
    Hocam kaskodan alırdınız paranızı sıkıntı yok vurup kaçmış derseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    My mama always used to tell me 'If you can't find something to live for,you best find something to die for.'
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Farkındayım peki iç aksamda sorun yaratır mı hocam ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Türk Telekom olarak hedefimiz Tüm Türkiye'ye Fiber internet sağlamaktır!
  • Peki hocam benim kaskomun fiyatı artmaz mı ?
    _____________________________
    Türk Telekom olarak hedefimiz Tüm Türkiye'ye Fiber internet sağlamaktır!
  • TurkTelecom kullanıcısına yanıt
    Sanmam. Vurduğu yer tampon ve çamurluk. Sadece canınızı sıktığı ile kalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kardeş sanayide usta bunu 1000 civarına yapar. Yetkili servis en az 3bin keser. Ona göre hesap et kamyoncuyla ne yapacağını, değer kaybı olmaz resimleri kaybetme

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değer kaybı olmaz. Kaskonun da fiyatı artmaz çünkü senden kaynaklı değil. Yapman gereken şu tutanağı resimleri bir çıktı halinde dosyalıyorsun. Aracını gidip servise bırakıyorsun çıktını bırakıyorsun. Gelen sigorta yetkilisi tutanakları alıyor ardından karşı tarafta suç var ise o belirtiliyor. Bütün işlemler kaskon tarafından karşılanıyor. Daha sonrasında bunun parası misliyle karşı tarafın sigortasından alınıyor yoksa cebinden alınıyor. Senin bu konuda tek zararın arabasız kalman ancak poliçende yazıyorsa araba kiralayıp kira parasını sigorta şirketinden alabilirsin ve araçsız kalmazsın. Geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FaLkenAuGe -- 4 Mart 2018; 2:46:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Millete hayvan gibi AKK uygula, en kötü hizmeti ver, sonra da aman arabama tır sürttü. Oldu canım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Zıbaramayan
  • Bunda pek birşey yok dostum bi ıslak bez ile sil sonra resim koy bakalım derin çizik varsa boyanır. Direksyonu sağa sola çevir bakalım herhangi bir sorun varsa o zaman sıkıntı. Aks kafası rot başı falan taşıyıcıda sorun çıkarsa biraz pahalıya çıkar
    _____________________________
  • KöfteSuyu kullanıcısına yanıt
    Kazadan sonra arabayı sürdüm tümseklerde ezilen kısım lastiğe sürtüyor hafif frene basarken biraz başlamış gibi rotlarda sıkıntı yok ama düz yolda anlamak lazım geceydi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Türk Telekom olarak hedefimiz Tüm Türkiye'ye Fiber internet sağlamaktır!
  • 2500 tl kamyoncu adına üzüldüm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • FaLkenAuGe kullanıcısına yanıt
    Hocam sigortası yenilenmesi gerekiyormuş tır şirketin üzerine bir sorun olur mu ? Ne yapmam lazım bilgi verir misiniz hocam ?

    Park halindeki arabama tır sürttü ne yapmam lazım?


    Park halindeki arabama tır sürttü ne yapmam lazım?


    Park halindeki arabama tır sürttü ne yapmam lazım?


    Park halindeki arabama tır sürttü ne yapmam lazım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkTelecom -- 4 Mart 2018; 15:14:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Türk Telekom olarak hedefimiz Tüm Türkiye'ye Fiber internet sağlamaktır!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkTelecom

    Hocam sigortası yenilenmesi gerekiyormuş tır şirketin üzerine bir sorun olur mu ? Ne yapmam lazım bilgi verir misiniz hocam ?

    Park halindeki arabama tır sürttü ne yapmam lazım?


    Park halindeki arabama tır sürttü ne yapmam lazım?


    Park halindeki arabama tır sürttü ne yapmam lazım?


    Park halindeki arabama tır sürttü ne yapmam lazım?






    Sizin kaskonuz var mı? Var diye varsayıyorum. tutanklarıda tuttunuz hatalı hatasını kabul etti çizimler bilgiler dolduruldu. Ancak karşı tarafın sigortası yok yanlış anlamadıysam. Bu durumda tamamen senin insifiyatine kalıyor. Eğer servise verip kaskodan hallettirip tutanakları verirsen masraflar hatalı olan şirkete posta olarak gider ve alır burda senlik bir durum yok. Ancak sen karşı tarafın sigorta yaptırmasınıda beklemek istersen buda seçenek ama farklı sonuçlanabilir. Bu konuyu otomobil genele aç bu şimdiki sorduğun soruya kesin yanıtlar alırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.