Şimdi Ara

Paragon [PC ANA KONU] - MOBA (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
1
Favori
4.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Epic bu işi beceremedi bir türlü.



    Oyunun mekaniklerini 1 yılda 3 kez değiştirdiler.

    Saçma sapan kart sistemi vardı tam alıştık dedik matchmaking yüzünden oyundan soğuttu. Düzelttik dediler bu seferde moba oyunlarının en güzel haritasını tamamen değiştirdiler yetmedi yapılan bütün deckleri hiç ettiler.



    Yılmadım oynamaya devam ettim, bu seferde hero dengelemelerini alt üst ettiler. Favori herom olan twinblasta gelen reworkle iyice soğuttular oyundan. Olsun dedim, yılmadım. Revenant gibi efsane bir hero getirdiler- kendisi bence moba tarihinin en iyi herolarındandır- yediği nerfle heroyu çöp ettiler.



    Yin diye kırbaçlı bir abla getirdiler, tek kırbaçla tanklara tek atanları gördüm. Yetti mi ? yetmedi.



    Wukong getirdiler hani şu tüm mobalarda olan maymun. Bir hero düşünün; 4 saniyede rakip kuleyi yıkıp neredeyse kendi basesine kadar kaçabilen yeteneklere sahip.



    Bu da yetmedi murdock çok güçlü dediler rewoklediler. Şu an kimse murdock oynamıyor neden ? Çünkü ultisi hariç tüm skilleri çöp.

    Yetti mi ? Yetmedi.



    Matchmakinge tekrar rework yaptılar bu sefer tamamdır dediler. 50 level im 12 level adamla aynı takımda oynadım. Offlane de safelane oynayanlar mı dersin mid or feed mi dersin herşey geldi önüme. 5 level adam orbprime a dalıyordu en son.



    Şimdi bütün oyun mekaniğini değiştiriyoruz dediler. Açıp oynamadım ama twitterda okuduğum kadarıyla iyice çöpe çevirmişler.



    Carry heroların hızlı ve yüksek dps vuruş özelliğini oyunun ana mekaniği haline getirmişler. Ee o zaman ben niye carry oynayayım.



    Bütün kart sistemini yine değiştirdiniz. 40 tane deck yapmıştım yine hepsi çöp oldu.



    Oyuna yeni başlayacaklar için güzel olabilir ama benim gibi 1 yılda 40 kez sistem değişikliği görenler için kötü.



    Ulan agora haritasından ne istediniz be. Oyun içinde canın sıkılınca haritadaki güzellikleri izleyebiliyodun o kadar efsaneydi.



    Ha unutmadan haritanın değiştirilme nedeni oyunun uzun sürmesiymiş (40-50 dakikada bir oyun. Bazen bir saat)

    Yeni gelen monolight haritasında ortalama oyun süresini söylüyorum (40- 50 dakikada bir oyun. Bazen bir saat.)



    1 yılda bir efsanenin çöküşünü izledim resmen. Olsun yine umutluyum belki bir ihtimal düzeltirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CaptanFarfan C kullanıcısına yanıt
    Hocam yorumun fazla acımasız gibi geldi. Sen ne kadar eski haritayı sevdiysen bende yenisini o kadar sevdim. Aynı zamanda epic games ilk defa moba oyun yapıyor ve oyun hala beta. Bu tarz değişimler gayet normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BilgiFakiri kullanıcısına yanıt
    Hocam 8 milyon aktif oyuncusu olan bir oyunun mekaniğini sürekli değiştiremezsin. Tamam betada diye bazı şeylere göz yumuyoruz ama demekki bu kadar insan bu mekaniği sevmişki hala aktif.
    Epic moba konusunda yeni olabilir eyvallahta yıl 2017. Az önce oyuna girmeye çalıştım ve serverlar kapalı. Gir bak twittera herkes şikayetçi. Adamlar da özür diliyor doğal olarak büyük ders aldık hazır değildik diyor. E kardeşim madem hazır değilsin niye yayınlıyosun güncellemeyi.
    Demek istediğim yaptığı hatalar çok amatörce Amerika' yı yeniden keşfetmeye gerek yok yani.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptanFarfan

    Epic bu işi beceremedi bir türlü.



    Oyunun mekaniklerini 1 yılda 3 kez değiştirdiler.

    Saçma sapan kart sistemi vardı tam alıştık dedik matchmaking yüzünden oyundan soğuttu. Düzelttik dediler bu seferde moba oyunlarının en güzel haritasını tamamen değiştirdiler yetmedi yapılan bütün deckleri hiç ettiler.



    Yılmadım oynamaya devam ettim, bu seferde hero dengelemelerini alt üst ettiler. Favori herom olan twinblasta gelen reworkle iyice soğuttular oyundan. Olsun dedim, yılmadım. Revenant gibi efsane bir hero getirdiler- kendisi bence moba tarihinin en iyi herolarındandır- yediği nerfle heroyu çöp ettiler.



    Yin diye kırbaçlı bir abla getirdiler, tek kırbaçla tanklara tek atanları gördüm. Yetti mi ? yetmedi.



    Wukong getirdiler hani şu tüm mobalarda olan maymun. Bir hero düşünün; 4 saniyede rakip kuleyi yıkıp neredeyse kendi basesine kadar kaçabilen yeteneklere sahip.



    Bu da yetmedi murdock çok güçlü dediler rewoklediler. Şu an kimse murdock oynamıyor neden ? Çünkü ultisi hariç tüm skilleri çöp.

    Yetti mi ? Yetmedi.



    Matchmakinge tekrar rework yaptılar bu sefer tamamdır dediler. 50 level im 12 level adamla aynı takımda oynadım. Offlane de safelane oynayanlar mı dersin mid or feed mi dersin herşey geldi önüme. 5 level adam orbprime a dalıyordu en son.



    Şimdi bütün oyun mekaniğini değiştiriyoruz dediler. Açıp oynamadım ama twitterda okuduğum kadarıyla iyice çöpe çevirmişler.



    Carry heroların hızlı ve yüksek dps vuruş özelliğini oyunun ana mekaniği haline getirmişler. Ee o zaman ben niye carry oynayayım.



    Bütün kart sistemini yine değiştirdiniz. 40 tane deck yapmıştım yine hepsi çöp oldu.



    Oyuna yeni başlayacaklar için güzel olabilir ama benim gibi 1 yılda 40 kez sistem değişikliği görenler için kötü.



    Ulan agora haritasından ne istediniz be. Oyun içinde canın sıkılınca haritadaki güzellikleri izleyebiliyodun o kadar efsaneydi.



    Ha unutmadan haritanın değiştirilme nedeni oyunun uzun sürmesiymiş (40-50 dakikada bir oyun. Bazen bir saat)

    Yeni gelen monolight haritasında ortalama oyun süresini söylüyorum (40- 50 dakikada bir oyun. Bazen bir saat.)



    1 yılda bir efsanenin çöküşünü izledim resmen. Olsun yine umutluyum belki bir ihtimal düzeltirler.







    Ah ahhhh içimdeki yaraları deşmişsin dostum :( Nerde Agora nerde Monolith. Oyunu monolith çıktıktan 1 hafta sonra falan bırakmıştık, 3 arkadaş takılıyorduk. Yahu agorada hiç olmazsa strateji yapabiliyorduk fakat monolithte ne mümkün. En iyi oynadığım herolarla 1-2 haftadır tekrar oynuyorum ama agorayı çok özledim yine. Iggy'yi seçememek çok saçma neymiş "Iggy is broken, please pick another hero" bu ne ya!! Yahu hala reddit ve epic forumlarında Agoranın geri getirilmesini istiyorlar da bunlar neden ısrar ediyor yapmamakta onu anlamıyorum. Yani bu ısrarın sebebini bilen varsa aydınlatsın lütfen. Ayrıca yahu Monolithi niye 2. harita olarak getirmedin Epic Games? Sana ne battı? Diye düşünmeden de edemiyorum.




  • vagojeo kullanıcısına yanıt
    Bi ara agorayı geri getireceklerini söylüyorlardı fos çıktı. Yahu onu geçtim monlith e görsel güncelleme bile yapmadılar. İki çim ekleyip bıraktılar. 1 yılda adamlar aaa oyun çıkarıyor sen, oyun motoru senin olamana rağmen haritanı bitiremiyosun. Merdivenden yürürken karakter kendiliğinden zıplıyo onlardan bahsetmiyorum bile.

    Yeni gelen kart sisteminede göz attım youtubedan. Ben böyle rezalet bişey görmedim. Zaten kötü ve karmaşık olan birşeyi iyice kötü ve iyice karmaşık hale getirmişler. Kolay kolay dönmem heralde artık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eleştirilerinde haklı noktalar var ama gereğinden fazla eleştirilmişsin.Ben eski haritayı oynamadım ama bana kalırsa diğer moba oyunlarındaki haritadan çok büyük gözüküyor ki oyuna travel mod sistemi eklemişler.Yeni haritada oyun süresi 30-35dk sürüyor.Görsel güncelleme ise eylül ayında eklenecek,tasarım olarak haritayı baya bir değiştirmişler.Hero dengesine gelirsek evet orada sıkıntı var devamlı nerf/buff getiriyorlar ama bu olay tüm mobaların ortak kaderi.Yeni sistemde tek beğenmediğim nokta seninde bahsetmiş olduğun attack speed olayı.Gerçekten tüm heroların temel vuruşları aşırı hızlandırılmış böyle oluncada animasyonlar çok hızlı oluyor ve herkes adeta carry oynar gibi hızlı saldırıyor.Yeni kart sistemi eskisinden çok daha iyi.Eski sistemde tamamen tek düze bir olay vardı,varyasyon olayı yok denecek kadar azdı bunun sebebide düz kart sayısının çok fazla olmasıydı.Şuan ise kartlar ya aktif ya da pasif özellik veriyor yani artık düz kartlar yok.İngilizceniz biraz iyiyse bu kartların özelliklerinide kısa sürede çözebilirsiniz.Özete gelirsek ben 6 aydır oynuyorum gelen güncellemeler oyunu her zaman bir tık üste götürdü.Tek beğenmediğim noktası matchmaking idi,oda umarım yakın zamanda çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan587 -- 9 Ağustos 2017; 1:0:30 >




  • İlk harita bariz bir şekilde büyüktü. Karaterimiz 3-4 sn kadar hasar almadan yürürse, daha sonra kosmaya başlıyordu. Koşarken bile harita bariz bir şekilde büyüktü. Biraz daha küçük bir harita getirdileri yerine ama dediğin gibi oyun süresinde bir değişme olmadı. Harita küçüklüğü sadece daha fazla savaş ve kill olayını arttırmış oldu.

    Bir önceki kart sistemi tamamen basit bir sistemdi. Artık herkesi aldığı kartlar belliydi.

    Şimdiki kart sistemi gördüğüm kadarıyla fazlasıyla karışık. Bu sistemde kartların hepsini tamamen okuyup anlamak lazım. Yeni deck yapmak işi bayağı üzun sürecekmiş gibi duruyor. 1 aya kalmaz herkes buna da alışır.

    Takım eşleştirme olayı çok saçmaydı dediğiniz gibi. Buna çözüm bulmuşlardır diye düşünüyorum. Ben 1200 maç yapmışken. Takım arkadaşım 10 maç yapmış olarak gelebiliyordu. En azından 0-100 maç aralığındakiler bir arada v.b. gini bir düzenlemeler yaparlarsa iyi olur.




  • Bu yeni gelen güncelleme çok saçma duruyor eski kart sistemi basit güzel ve etkiliydi diğer oyunlardan ayırın bir nokta oluşturmaktaydı. Şimdi altın sistemi ile gelişen 3 lü kartlar oyun keyfini azaltarak baya kafa yormak gereken bir durum haline gelmiş. Açıkcası yeni sistemi tam olarak anlamadım bir şekilde deneyip sistemi çözen varsa yeni güncelleme ile gelen sistemi açıklarsa çok iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shark7

    Bu yeni gelen güncelleme çok saçma duruyor eski kart sistemi basit güzel ve etkiliydi diğer oyunlardan ayırın bir nokta oluşturmaktaydı. Şimdi altın sistemi ile gelişen 3 lü kartlar oyun keyfini azaltarak baya kafa yormak gereken bir durum haline gelmiş. Açıkcası yeni sistemi tam olarak anlamadım bir şekilde deneyip sistemi çözen varsa yeni güncelleme ile gelen sistemi açıklarsa çok iyi olur.

    Yeni kart sistemi aslında eskisine göre bir çok yönden daha iyi.Kart sisteminde her karta artık pasif veya aktif özellik eklendi,bu sayede her kart eski sisteme göre daha işe yarar hale gelmiş oldu.Eski kart sisteminde oyundaki her heronun 2 tane affinity(yatkın olduğu özellik)vardı.Şimdi ise 5 affinity arasından 2 affinity'i kendin seçiyorsun.Her Seçtiğin Affinity için 24 kart bulunmakta.Toplam 2 affinity seçebildiğin için toplam 48 adet sana kart vermekte.Oyun içerisinde kullanmak için bu kartlardan en az 3 en fazla 12 kartı seçiyorsun.Örneğin oyun başı için 3 kart,Oyunun ortaları için 3 kart ve oyunun sonları içinde 3 kart seçebilirsin,karşına gelen herolara veya oyunun gidişatına göre değiştirebileceğin 3 kart daha alabilirsin.Bu kartların Türkçe açıklamalarını konunun altına atacam.Bunun haricinde kartları seçtikten sonra oyun içerisinde altın ile yükseltiğin statlar var.Bunlar Vitality,Agility,İntellect oluyor.Bunların her biri maksimum 25 puan oluyor.Bunların seviyelerini yükseltmek için her seferinde 1000 altın veriyorsun.Bunlar karşlığında da kartları satın alıyorsun.Örneğin bir kartın ücreti 3 vitality puanı ise o kartı almak için 3 vitality puan vermen gerekiyor.Kartları daha sonradan sattığında,aldığın puan geri geliyor.Deck hazırlarken 1 7 13 19 25 puanlar için senden kullanmak istediğin gemleri seçmeni istiyor.Bunların içinde 3 farklı varyasyon var.Oynadığın hero veya oynama sistemine göre 3 varyasyondan birini seçiyorsun.Toplam 6 adet gem seçmen gerekiyor.Örneğin gemlerden 5'i Vitality 1'i Agility şeklinde de olabilir veya 2 Vitality,2 Agility,2 İntellect olabilir.Bunların seçim seviyeleri ve seçeceklerin yine tamamen sana bağlıdır.

    Kartların Türkçe Açıklamaları (Hazırlayanlar = Mugen,CritParty ) :https://quip.com/onToAiQFoiwl#WNeACAIajbN




  • Bugün tekrardan oynadım daha esnek sistem sunmuşlar bana göre slot sayısının azalması olumsuz yönde gitmiş. Kart sistemi kendi slot içinde gelişerek devam etse güzel olurmuş ama neyse böyle yapı olarak daha dinamik daha hızlı olmuş belki oynadıkça alışılabilir ama gönlüm önceki sistemden yana orası ayrı. Peki merak ettiğim bir kaç konu var kartların gelişimlerini gösteren bir tablo yada benzeri bir rehber var mı ? Aynı şekilde deck oluşturmak için bir rehber var mıdır yeni sisteme göre ?

    Konu dışı olarak oyunda kaç levele kadar geldiniz ne kadar süredir oynakmaktasınız acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shark7

    Bugün tekrardan oynadım daha esnek sistem sunmuşlar bana göre slot sayısının azalması olumsuz yönde gitmiş. Kart sistemi kendi slot içinde gelişerek devam etse güzel olurmuş ama neyse böyle yapı olarak daha dinamik daha hızlı olmuş belki oynadıkça alışılabilir ama gönlüm önceki sistemden yana orası ayrı. Peki merak ettiğim bir kaç konu var kartların gelişimlerini gösteren bir tablo yada benzeri bir rehber var mı ? Aynı şekilde deck oluşturmak için bir rehber var mıdır yeni sisteme göre ?

    Konu dışı olarak oyunda kaç levele kadar geldiniz ne kadar süredir oynakmaktasınız acaba?

    Kartlara seviye atlatmanın PvP maçlarda hiç bir etkisi yok.Botlara karşı maçlar için yapılmış bir şey,aslında asıl sebebi de oyuncuların oyun içi parayı nereye harcayacaz demesi üzerine yapılmış gereksiz sistem.Kısacası kartları seviye atlatmak hiç bir işine yaramaz.Deck oluştururken benim kullandığım yöntem şöyle;öncelikle seçeceğim heroya göre deck yapıyorum.Kartların açıklamasına bakıyorum ve o hero'ya uygun 2 affinity seçerek başlıyorum.Zaten 1 affinity genellikle seçeceğiniz rol için kesin gerekli oluyor.Örneğin;Adc kesinlikle Chaos seçiyor,Support kesinlikle Order seçiyor,Mid Lane veya Ability Damage vuran herolar İntellect alıyor gibi.Deck hazırlarken 2 Affinity seçtikten sonra kart sıralamasını Cost'a göre seçip daha sonra sırasıyla oyunun başından-sonuna kadar kullanacağın kartları seçiyorsun daha sonrada 6 tane gem seçtikten sonra desten bitmiş oluyor.

    Son soruna gelince oyunu yaklaşık 8 aydır oynuyorum ve son gelen güncelleme ile beraber oyun 99 seviye sınırına çıktı bende şuan 79.seviyeyim,fakat maçlara eşleştirme sistemi seviye'ye göre olmuyor 10 level birisi ile 90 level birisi eşleşebilir.Oyunun sıralama-ELO puanlarının tutulduğu bir sistem var.(agora.gg) Oradaki elo puanına göre kendi elo puanının yakınındaki oyuncular ile eşleşiyorsun.Maç kazandıkça elon artar iken kaybettikçe de düşüyor.Agora.gg'deki sıralamaya göre Diamond liginde ve 228. sırada bulunuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkan587 -- 29 Ağustos 2017; 23:36:3 >




  • Dün indirdim, kart sistemi şahane olmuş bence ama tam oturmamış gibi duruyor. Oyun içi etkisine bir tık daha fazla etki ederse daha iyi olur bence.
    Her biri birer talent ve desteler de talent ağacı gibi olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aschil

    Dün indirdim, kart sistemi şahane olmuş bence ama tam oturmamış gibi duruyor. Oyun içi etkisine bir tık daha fazla etki ederse daha iyi olur bence.
    Her biri birer talent ve desteler de talent ağacı gibi olmuş.


    Yeni kart sisteminde devamlı olarak iyileştirmeler,dengelemeler yapılıyor.Şuan da ilk geldiği güne göre çok daha iyi bir kart sistemi var.Daha fazla kart ve gem'in oyuna ekleneceğini söylediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkan587


    quote:

    Orijinalden alıntı: aschil

    Dün indirdim, kart sistemi şahane olmuş bence ama tam oturmamış gibi duruyor. Oyun içi etkisine bir tık daha fazla etki ederse daha iyi olur bence.
    Her biri birer talent ve desteler de talent ağacı gibi olmuş.


    Yeni kart sisteminde devamlı olarak iyileştirmeler,dengelemeler yapılıyor.Şuan da ilk geldiği güne göre çok daha iyi bir kart sistemi var.Daha fazla kart ve gem'in oyuna ekleneceğini söylediler.

    Bırakmadın mı sen hala 😅😅

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 26 Nisan 2018 tarihinde oyun tamamen kapanacak.


    Her güncellemede oyunun biraz daha ağzına s*çarak bu noktaya ulaştıkları için kendilerini kutluyorum, 2 senede oyunun mekanikleri en az 3-4 defa değiştirdiler.Kart sistemini değiştirdiler, yeni getirdikleri kartlarla her hafta en az 3-4 hero OP olurdu.Yine 2 senede RANK sistemini getiremediler.

    Oyunun sayılacak o kadar açığı var ki, herneyse artık gerek kalmadı.Fortnite'dan vurdukları parayla paragon' s**tir ediyorlar.
  • Safi mal bir geliştirici ekibi olduğu için iyi olmuş kapanması. İnsanlar yalvarıyodu twitchte eski kart sistemini getirin diye kimse de takmıyodu. E oyuncu sayısı da azaldı doğal olarak.
    Daha durun siz "battle royale" furyası bitsin asıl vurgunu fortnite'dan yiyecekler. Ne yapıp edip onu da saçma bir hale sokacaklarına inancım tam zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alpha surumunden beri oynuyordum, legacy cok zevkliydi monolith geldi kart sistemi degisti mekanikler degisti falan filan derken oyunu batirdilar. Ilk dediler yok oyunlar cok uzun suruyor bunu kisaltmamiz lazim oyuncu kaciyor dediler degistirdiler haritayi mekanikleri kart sistemini oyun daha da beter hale geldi.



    Matchmaking zaten hep kotuydu daha da kotu oldu.



    Bi turlu oyuna adam akilli ranked sistemi gelmedi genel matchmaking elosu uzerinden girdigimiz her oyun sanki ranked gibi oynuyorduk. Hele ki cok yuksek elo da oyun bulmuyordu cunku seviyene gore eslestirebilecegi biri olmadigi icin sonra bunu cozduler insanlar yeterki oynasin dediler ornek veriyorum gold elodamisin gecenin gec bir vakti oynayan insan sayisi az giriyorsun maca karsina plat diamond adam geliyor he bide normal zamanda bile eslesemedin min 3 kisilik plat diamond lobilerine karsi denk geldigin de oluyordu.





    Oyun sureleri legacye gore kisalir dediler kisalmadi. Sadece takim savaslarinda takimin kaybederse eskisine gore daha da ezilerek yine ayni surede oyunu kaybediyordun. He eskiden oyunu takim olarak cevirme gibi ihtimalin falan vardi monolith ile o da ortadan kalkti sadece belli karakterler backdoor yaparak oyunu tek basina cevirebiliyor.





    Son gelen kart sistemi oyunu pay2win yapti. Yeni baslayan bir oyuncu icin kart satin almak kart kasmak iskenceydi anca oyuna para yatirip ilerlemesi lazimdi, ben bile ne zamandan beri oynamama karsin bende dahi eksik kartlar vardi veya uydurdular bu bu sende eksik diye orasini bilemeyecegim.



    Hadi kartin var bide karti upgrade etmesi var elinde bolca ayni karttan 20-30 tane olan adam kartini gelistirip karsidakine gore ciddi bir eziciligi oluyordu dengeleyemediler.



    Karakterleri dengelicez dediler yapamadilar.



    Kartlari dengelicez dediler yapamadilar.



    Oyunun gelistiricilerini fortnite a gonderdiler.



    Oyunun zaten gidici oldugu monolith geldiginde belli olmustu uzerine bide bu olaydan 10-15 gun once topluluga sordular nasil istersiniz nasil olsun bakin oyun kotuye gidiyor diye, insanlar kisa ve uzun vadeli cozumler yazdi ve takip ediyordum o kadar guzel seyler vardi ki ama denemediler bile belki hic okumamislardir bile.


    Halen oyun kapanirken bile insanlar v27 legacy patchini geri getirin en azindan son bir kez oynayalim diye yakiniyor. Oyuna sonradan baslayan insanlar bile v27 videolarini izleyip “oha oyun ne guzelmis o zamanlar” kafasinda eskinin hayalini kuruyor. Oyun o eski hicbirseyin dengeli olmadigi halinde bile suanki halinden daha dengeliydi taktisel oynama ve bilek isiydi.

    Yazik belki de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi W O M B A T -- 27 Ocak 2018; 8:25:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: W O M B A T

    Alpha surumunden beri oynuyordum, legacy cok zevkliydi monolith geldi kart sistemi degisti mekanikler degisti falan filan derken oyunu batirdilar. Ilk dediler yok oyunlar cok uzun suruyor bunu kisaltmamiz lazim oyuncu kaciyor dediler degistirdiler haritayi mekanikleri kart sistemini oyun daha da beter hale geldi.



    Matchmaking zaten hep kotuydu daha da kotu oldu.



    Bi turlu oyuna adam akilli ranked sistemi gelmedi genel matchmaking elosu uzerinden girdigimiz her oyun sanki ranked gibi oynuyorduk. Hele ki cok yuksek elo da oyun bulmuyordu cunku seviyene gore eslestirebilecegi biri olmadigi icin sonra bunu cozduler insanlar yeterki oynasin dediler ornek veriyorum gold elodamisin gecenin gec bir vakti oynayan insan sayisi az giriyorsun maca karsina plat diamond adam geliyor he bide normal zamanda bile eslesemedin min 3 kisilik plat diamond lobilerine karsi denk geldigin de oluyordu.





    Oyun sureleri legacye gore kisalir dediler kisalmadi. Sadece takim savaslarinda takimin kaybederse eskisine gore daha da ezilerek yine ayni surede oyunu kaybediyordun. He eskiden oyunu takim olarak cevirme gibi ihtimalin falan vardi monolith ile o da ortadan kalkti sadece belli karakterler backdoor yaparak oyunu tek basina cevirebiliyor.





    Son gelen kart sistemi oyunu pay2win yapti. Yeni baslayan bir oyuncu icin kart satin almak kart kasmak iskenceydi anca oyuna para yatirip ilerlemesi lazimdi, ben bile ne zamandan beri oynamama karsin bende dahi eksik kartlar vardi veya uydurdular bu bu sende eksik diye orasini bilemeyecegim.



    Hadi kartin var bide karti upgrade etmesi var elinde bolca ayni karttan 20-30 tane olan adam kartini gelistirip karsidakine gore ciddi bir eziciligi oluyordu dengeleyemediler.



    Karakterleri dengelicez dediler yapamadilar.



    Kartlari dengelicez dediler yapamadilar.



    Oyunun gelistiricilerini fortnite a gonderdiler.



    Oyunun zaten gidici oldugu monolith geldiginde belli olmustu uzerine bide bu olaydan 10-15 gun once topluluga sordular nasil istersiniz nasil olsun bakin oyun kotuye gidiyor diye, insanlar kisa ve uzun vadeli cozumler yazdi ve takip ediyordum o kadar guzel seyler vardi ki ama denemediler bile belki hic okumamislardir bile.


    Halen oyun kapanirken bile insanlar v27 legacy patchini geri getirin en azindan son bir kez oynayalim diye yakiniyor. Oyuna sonradan baslayan insanlar bile v27 videolarini izleyip “oha oyun ne guzelmis o zamanlar” kafasinda eskinin hayalini kuruyor. Oyun o eski hicbirseyin dengeli olmadigi halinde bile suanki halinden daha dengeliydi taktisel oynama ve bilek isiydi.

    Yazik belki de

    Hocam kusura bakmayın ama aynı oyunumu oynadık?

    -Kartı upgrade yapmak pvp'de hiç bir işe yaramıyor (Burada bi p2w söz konusu değil).Sadece botlara karşı girdiğiniz oyunlarda upgrade'li kartları kullanabiliyorsunuz.

    -Kart almak açmak hiç bir zaman zor olmadı? Rank atlattığın her hero ile gelen chestler ile zaten zilyon tane kart veriyordu.Kart çıkmaz ise gider oyun parası ile alırdın.Ayrıca oyun parası satmıyordu epic.

    -Legacy'de bir maç ortalama 1 saat sürerdi, 1 saat 34 dakika süren oyun gördü bu gözler.Monolith ile bu süre yarı yarıya indi özellikle son 3-4 ayda maçlar 20-30 dakika sürüyordu.


    Epic Games'ten nefret ediyorum ama hiç bir zaman bu adamların oyunu olan PARAGON için pay2win diyemem, öyle bi durum yok çünkü.


    Karakterlerin dengesizliğine katılıyorum, kartların saçma sapan özellikler vermesine katılıyorum.


    possessed spry kin-deathcrawler kombosu ile 2 haftada diamond olduğumda anlamıştım bu oyunun biteceğini.




  • K.J kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlisiniz var upgrade li kartlar pvp de kullanilabiliyordu ve lane deki rakibe ciddi ustunluk sagliyordu soyle bir durum var kart oyun icinde lv1 kart gibi gozukuyordu ama karti upgrade ettiginiz zaman yukselen degerler oyun icine yansiyordu bundan cok net eminim.



    Kartlarin p2w den kastim soyle duz normal kartlar zaten cikiyor oyle yada boyle oynadiginiz karakterin veya yaptiginiz buildin asil ozelligini daha da guclu olmasini saglayan rare ve epic kartlar cikmiyordu veya cok zor cikiyordu ciksa bile upgrade edemiyorduk cunku ayni karttan baska yok burda su devreye giriyor yeni baslayan biri hadi oyle boyle elde etti basic cardlari daha ust seviye cikmasi zor olan kartlar icin ya oyuncu cok fazla rep kasip(yani grind yapip) kutu ve kart pakedi alacakti veya ayni kart paketlerini daha ugrassiz olan oyun icinde karakter skini almak icin kullanilan para ile alacakti yada gidip key ve kutu alip skin ve rep puani alip bunlar ile kart acacakri. Benim p2w den kastim budur ki yeni bir oyuncu icin kart kasmak cok cok zor hele ki upgrade de edecekse.



    Ki adamlar bunu bugune kadar yaptiklari yamalar reworkler vs ile de dile getirdi adamlar oyunda hardcore grind yapacak player istemiyor ranked modu istemediler ki kac sene gecti gelmedi istedikleri suydu 20 bilemedin 30dk dan insanlar gunde 3-4 oyun atsinlar takilsinlar grafikler vs zaten guzel az ilerlemek isteyen zaten oynar oyuna yatirin yapar veya belki oyunun buyusune kapilip 3-5 skin alip bizi kurtarirlar kafasinda ilerlediler yeni oyuncu kitlesi icin, daha cok casual player a hitap eden bir yola yoneldiler asil cekirdek oyuncu kitlesini kaybettiler.



    Oyun surelerine gelecek olursak benim legacy de maks 1.30 saatlik oyun gordum 20dk da bittigi de oldu genelde 40-50dk surerdi benim maclarim, denk geldi monolith te 1 saat 50dk 2 saat oynadigimda oldu ama hicbir zaman 35dk altinda oyun bitmedi, soyle soyliyim monolith ile tas catlasin 15dk oyun kisalmistir normalde cok daha kisalmasi lazimdi lakin yaptiklari bazi degisiklikler etki etmedi.



    Mapi kuculttuler ama kosma modunu kaldirdilar bu kosma modu en azindan legacy e gore azaltilabilirdi tamamen kaldirilmasi hata



    Saniye basina exp artti ama lv siniri da artti daha da var da var yazmaya kalksam dilimde tuy biter



    Sizin oyunlarinizin da 20-30dk da bitmesi tamamen matchmaking hatasi ve karsi takimdaki oyuncunun skill leveli feedlemesi vs ile alakali aksi olamaz varsa bile karsi takimda oyunu bilmeyen feedleyen toxiclik yapan biri vardir 20-30dk da diamond vs diamond hata payi en az olan dilimde herkes oyunun pro su oyun 20-30dk da bitemez. En kotu ihtimal takimlardan birinin ya karakter secimleri kotudur yada takimlardaki oyunculardan birkacinin buildi.



    Kiran kirana gecen gold vs gold veya plat vs plat dengi dengine olan elodaki maclarda takimlardan birinde feedleyen toxiclik yapan biri yoksa oyun minimum 30dk dan asagi bitmiyordu



    2 haftada diamond oldum demissiniz mesela oyundaki diamond sayisi oyunun belki %5 idir veya daha az



    ama mesela bu oyunda diamond olmak guzel birsey degil cok fazla diamond olan adam olmadigi icin cogu zaman ayni adamlarla oynadiginiz da olur, diamond a diamond eslestirme deneyip online diamond oyuncu sayisi az oldugu icin eslestirme zamani uzar bakti oyun bulmuyor sizin karsiniza high plat high gold adamlari cikarir



    Matchmaking 1 diamond karsiya 1 diamond bu takima gibi elolari dengelemek icin birsey yapmaz diaomond ve seviyesindeki adamlari bir takima toplayip karsiya rakip diamond yoksa diamonddan daha dusuk seviyede adam gonderir(high gold high plat)



    Ornek oyuncu sayisinin az oldugu vakit 3 kisi lobbydesiniz oyun aratiyorsunuz hem oyuncu pek yok hem de diamond adam yok online oyun aratan yada varsa bile 1-2 tane oyun nasil yapiyor biliyormusunuz zaten diamond adam yok ya oyun aratan diamonda karsi olabilcek en yuksek rank oyunculari buluyor ama sizin gibi aratan 1-2 tane solo lobby diamondi karsi takima atmiyor yine sizin takima atiyor adamlar skill leveline yakin adamlarla ayni takimda olsun diye karsiyada kim varsa onu firlatiyor ondan sonra alin size muhtesem eglenceli bir oyun.



    Bende countessi abuse ederek high plate kadar ciktim tek basima oyun tasiyordum sonra baktin hem oyun bulmama sureleri uzuyor hemde baktim gece gec vakitlerde karsima sacma sapan rakip atiyor girdigim oyunlari pasif oynayarak high golda kadar dusurdum kendimi ki kac tane adam gordu bu gozler aynisini yapan ne adamlar gordum adam o kadar dertlenmiski plattan silvera dusurdu kendisini matchmaking hizlansin diye.





    Bu oyunun aklimda kalacak tek guzel yani v27 legacy patchi grafikleri ve karakter modellemelerini skinlerini yapan grafik tasarimcilari ve sanat studyosu olacak.



    Epic games firma olarak sagi solu belli olmayan bir firma cok ani karar verip verdikleri karardan da donebiliyorlar.



    2018 e girerken oo paragon icin cok guzel olucak yeni hero vs bla bla hayat guzel tikirinda modunda



    15-20 gun sonra ya oyun iyiye gitmiyor toplulugun fikirleri lazim yazdiklariniza bakicaz mantikli gelenleri uygulamaya calisicaz oyunun daha iyi olmasi daha gelismesi oyuncu kitlesinin artmasi vs icin.



    Bu yazdiklari seyden 10-15 gun sonra da ya yok istatistikler kotu biz kapiyoruz oyunu hadi eyw moduna girdiler.



    Daha 1 ay once yeni karakter sneek peak i yaptin e farkinda degilmiydin peak oyuncu sayisinin masrafin vs?



    Server masrafi cokmus bilmem ne gelir elde edemiyorlarmis oyunu kapayacaklarmis e tamam kapa o zaman 1 aya neden 26 nisana kadar acik kalacak sonra kapayacagiz dedin? 3 ay sure verdin.



    Bu oyun çin pazarinda farkli bir firma tarafindan haklari alindi ve onlar isletiyor adamlar etkinlik event vs yapiyor halen devam da etmekte twitchteki top paragon streamlar gelistiricilere çin pazarida kapanacak mi diye sordu evet dediler adamlara daha oyunun pazarlama vs hakki verileli cok olmuyor uzerine oyun madem orda da kapanacak adamlar halen neyin eventini vs yapip oyuncu cekiyor?



    Bana kalirsa bir isler donuyor bu oyun kapanmaz tahminen epic adi altindan cikip baska bir firmaya satilir veya haklari verilir gibime geliyor bakalim izleyip gorecegiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: W O M B A T

    Hocam yanlisiniz var upgrade li kartlar pvp de kullanilabiliyordu ve lane deki rakibe ciddi ustunluk sagliyordu soyle bir durum var kart oyun icinde lv1 kart gibi gozukuyordu ama karti upgrade ettiginiz zaman yukselen degerler oyun icine yansiyordu bundan cok net eminim.



    Kartlarin p2w den kastim soyle duz normal kartlar zaten cikiyor oyle yada boyle oynadiginiz karakterin veya yaptiginiz buildin asil ozelligini daha da guclu olmasini saglayan rare ve epic kartlar cikmiyordu veya cok zor cikiyordu ciksa bile upgrade edemiyorduk cunku ayni karttan baska yok burda su devreye giriyor yeni baslayan biri hadi oyle boyle elde etti basic cardlari daha ust seviye cikmasi zor olan kartlar icin ya oyuncu cok fazla rep kasip(yani grind yapip) kutu ve kart pakedi alacakti veya ayni kart paketlerini daha ugrassiz olan oyun icinde karakter skini almak icin kullanilan para ile alacakti yada gidip key ve kutu alip skin ve rep puani alip bunlar ile kart acacakri. Benim p2w den kastim budur ki yeni bir oyuncu icin kart kasmak cok cok zor hele ki upgrade de edecekse.



    Ki adamlar bunu bugune kadar yaptiklari yamalar reworkler vs ile de dile getirdi adamlar oyunda hardcore grind yapacak player istemiyor ranked modu istemediler ki kac sene gecti gelmedi istedikleri suydu 20 bilemedin 30dk dan insanlar gunde 3-4 oyun atsinlar takilsinlar grafikler vs zaten guzel az ilerlemek isteyen zaten oynar oyuna yatirin yapar veya belki oyunun buyusune kapilip 3-5 skin alip bizi kurtarirlar kafasinda ilerlediler yeni oyuncu kitlesi icin, daha cok casual player a hitap eden bir yola yoneldiler asil cekirdek oyuncu kitlesini kaybettiler.



    Oyun surelerine gelecek olursak benim legacy de maks 1.30 saatlik oyun gordum 20dk da bittigi de oldu genelde 40-50dk surerdi benim maclarim, denk geldi monolith te 1 saat 50dk 2 saat oynadigimda oldu ama hicbir zaman 35dk altinda oyun bitmedi, soyle soyliyim monolith ile tas catlasin 15dk oyun kisalmistir normalde cok daha kisalmasi lazimdi lakin yaptiklari bazi degisiklikler etki etmedi.



    Mapi kuculttuler ama kosma modunu kaldirdilar bu kosma modu en azindan legacy e gore azaltilabilirdi tamamen kaldirilmasi hata



    Saniye basina exp artti ama lv siniri da artti daha da var da var yazmaya kalksam dilimde tuy biter



    Sizin oyunlarinizin da 20-30dk da bitmesi tamamen matchmaking hatasi ve karsi takimdaki oyuncunun skill leveli feedlemesi vs ile alakali aksi olamaz varsa bile karsi takimda oyunu bilmeyen feedleyen toxiclik yapan biri vardir 20-30dk da diamond vs diamond hata payi en az olan dilimde herkes oyunun pro su oyun 20-30dk da bitemez. En kotu ihtimal takimlardan birinin ya karakter secimleri kotudur yada takimlardaki oyunculardan birkacinin buildi.



    Kiran kirana gecen gold vs gold veya plat vs plat dengi dengine olan elodaki maclarda takimlardan birinde feedleyen toxiclik yapan biri yoksa oyun minimum 30dk dan asagi bitmiyordu



    2 haftada diamond oldum demissiniz mesela oyundaki diamond sayisi oyunun belki %5 idir veya daha az



    ama mesela bu oyunda diamond olmak guzel birsey degil cok fazla diamond olan adam olmadigi icin cogu zaman ayni adamlarla oynadiginiz da olur, diamond a diamond eslestirme deneyip online diamond oyuncu sayisi az oldugu icin eslestirme zamani uzar bakti oyun bulmuyor sizin karsiniza high plat high gold adamlari cikarir



    Matchmaking 1 diamond karsiya 1 diamond bu takima gibi elolari dengelemek icin birsey yapmaz diaomond ve seviyesindeki adamlari bir takima toplayip karsiya rakip diamond yoksa diamonddan daha dusuk seviyede adam gonderir(high gold high plat)



    Ornek oyuncu sayisinin az oldugu vakit 3 kisi lobbydesiniz oyun aratiyorsunuz hem oyuncu pek yok hem de diamond adam yok online oyun aratan yada varsa bile 1-2 tane oyun nasil yapiyor biliyormusunuz zaten diamond adam yok ya oyun aratan diamonda karsi olabilcek en yuksek rank oyunculari buluyor ama sizin gibi aratan 1-2 tane solo lobby diamondi karsi takima atmiyor yine sizin takima atiyor adamlar skill leveline yakin adamlarla ayni takimda olsun diye karsiyada kim varsa onu firlatiyor ondan sonra alin size muhtesem eglenceli bir oyun.



    Bende countessi abuse ederek high plate kadar ciktim tek basima oyun tasiyordum sonra baktin hem oyun bulmama sureleri uzuyor hemde baktim gece gec vakitlerde karsima sacma sapan rakip atiyor girdigim oyunlari pasif oynayarak high golda kadar dusurdum kendimi ki kac tane adam gordu bu gozler aynisini yapan ne adamlar gordum adam o kadar dertlenmiski plattan silvera dusurdu kendisini matchmaking hizlansin diye.





    Bu oyunun aklimda kalacak tek guzel yani v27 legacy patchi grafikleri ve karakter modellemelerini skinlerini yapan grafik tasarimcilari ve sanat studyosu olacak.



    Epic games firma olarak sagi solu belli olmayan bir firma cok ani karar verip verdikleri karardan da donebiliyorlar.



    2018 e girerken oo paragon icin cok guzel olucak yeni hero vs bla bla hayat guzel tikirinda modunda



    15-20 gun sonra ya oyun iyiye gitmiyor toplulugun fikirleri lazim yazdiklariniza bakicaz mantikli gelenleri uygulamaya calisicaz oyunun daha iyi olmasi daha gelismesi oyuncu kitlesinin artmasi vs icin.



    Bu yazdiklari seyden 10-15 gun sonra da ya yok istatistikler kotu biz kapiyoruz oyunu hadi eyw moduna girdiler.



    Daha 1 ay once yeni karakter sneek peak i yaptin e farkinda degilmiydin peak oyuncu sayisinin masrafin vs?



    Server masrafi cokmus bilmem ne gelir elde edemiyorlarmis oyunu kapayacaklarmis e tamam kapa o zaman 1 aya neden 26 nisana kadar acik kalacak sonra kapayacagiz dedin? 3 ay sure verdin.



    Bu oyun çin pazarinda farkli bir firma tarafindan haklari alindi ve onlar isletiyor adamlar etkinlik event vs yapiyor halen devam da etmekte twitchteki top paragon streamlar gelistiricilere çin pazarida kapanacak mi diye sordu evet dediler adamlara daha oyunun pazarlama vs hakki verileli cok olmuyor uzerine oyun madem orda da kapanacak adamlar halen neyin eventini vs yapip oyuncu cekiyor?



    Bana kalirsa bir isler donuyor bu oyun kapanmaz tahminen epic adi altindan cikip baska bir firmaya satilir veya haklari verilir gibime geliyor bakalim izleyip gorecegiz.















    Hocam bu konuda tartışmayı bile gereksiz buluyorum.Kart levelinin pvpde hiç bir önemi olmayacağı paragon tarafından daha kartlar gelmeden önce söylendi.Kartlar geldi ağustosta, oynadık gördük hiç bir etkisi yok.

    Bence siz, kart levellerinin oyunun sonrasında görünmesinden bahsediyorsunuz.
    https://www.epicgames.com/paragon/forums/open-beta/feedback/837237-why-do-cards-show-levels-in-pvp

    hatta bu konuda şu linkleri bırakayım.
    https://www.reddit.com/r/paragon/comments/6s1jvu/whats_the_point_of_leveling_up_cards_in_v42/
    https://www.reddit.com/r/paragon/comments/6vm7dd/card_levels_whats_the_purpose/

    Yüksek gold-giriş platinium seviyesinde, stack yapılabilen kartlar ile build oluşturur çoğu kişi.Kart zaman geçtikçe yada jungle yaratığı kesmenize bağlı güçlenir.Siz bunu kast ediyorsunuz sanırım.Çünkü kart leveli kesinlikle hiç bir işe yaramıyor.

    Örnek vereyim ''Tyrant'' kartı.Base değeri 10 power olan bir kart, yalnız bu karta sahip olduktan sonra 35 jungle minionu kesmeniz durumunda 0.75 x 35) = 26,25 gibi bir power daha hanenize ekleniyor.Siz rakip kişinin kartlarına baktığınızda sadece 10 power verdiğini görüyorsunuz, yalnız bu kartın gerçek değeri 36,25 gibi power'a tekabül ediyor.(Oyunu sildiğim için, kartın gerçek değerlerini bilemiyorum, en son .75 idi)


    Hocam ben diamond elo'daydım lakin benim karşıma gelen rakipten 4'ü platinium, yalnızca 1 diamond gelir karşıma (Bazen hepsi platinum).Oyunlar daha düşük elolara göre çabuk biter.

    12 yada 13. dakikalarda orb prime kesilir.

    Genelde sadece 1 teamfight olur, kazanan oyunuda götürür.Teamfight'ı kaybeden takımda iyi bir split pusher var ise ufakta olsa bir şans daha deneyebilirler.Oyunun ne kadar dengesiz olduğu buradan belli zaten.

    Bu elo seviyesinde oyun, maksimum 25-30 dakika sürüyor.

    Bu oyunu bitiren tek şey matchmaking sistemidir.Oyunun dinamiklerini bilmeyen adamın karşısına smurf ordusu geliyor.Adam match bulamayınca smurf hesabına girip terör estiriyor, itiraf ediyorum bende yapıyordum.Lakin duo smurf takılan tipler çoğalınca, yeni oyuncu durmaz oldu.

    Artık emin olduğum tek şey Epic Games'in insanları aptal yerine koyan, iş bilmez tipler olduğudur.Birde utanmadan ''oyunu biz mainstream yapmak istiyoduk ama olmadı :( o yüzden kapıyoruz'' diyorlar ya.

    Adam gibi reklam yapamadılar.

    Matchmaking 2.0 gelecekti, getiremediler.

    Ranked olacaktı, olamadı


    Üstüne oyunun tüm dinamiklerini değiştirdiler.Herolara yapılan reworklerle ortalığın içine iyice sıçtılar.(Wukong) aklıma geldikçe halen çıldırıyorum :D

    Bütün bunları geçtim ya bu adamlar kasım ayında, 2018 çabuk gel dayanamıyoruz gibi şeyler saçmalıyorlardı.Sözde ranked,matchmaking 2.0 gelecekti.

    Kısaca bu adamlar, oyunu kaybetmek için ellerinden gelen herşeyi yaptılar.Fortnite gibi dandik bir oyunun iyi kazandırması, paragonun tabutuna son çiviyi çaktı.


    Bi kaç yerde okudum, tencent neredeyse epic games'in yarısına sahip.WeGame adlı steam vari bir sistemleri var, paragon çinde bu platform üzerinden oynanıyor.Sanıyorum ki bu adamlar wegame'i batı pazarına sürecekler, hatta en büyük reklamlarından birini paragonun geri dönüşü ile yapabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.J -- 28 Ocak 2018; 16:9:55 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.