Şimdi Ara

Panzer Corps 2 [Ana Konu]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Panzer Corps 2, İkinci Dünya Savaşı'nda geçen bir sıra tabanlı strateji oyunudur. Aynı zamanda "Panzer General" serisinin manevi halefidir. Yıllar boyunca milyonlarca oyuncu tarafından beğenilen ve zaman içinde kendini kanıtlamış oynanış formülünü en yeni teknik standartlarda sunan bir oynanışa sahip olacak.

    Oynaması kolay fakat aynı zamanda çok derin olan sıra tabanlı savaş sisteminde tıklama hızı değil oyuncuların vereceği kararlar savaşın sonucunu belirleyecek. Her biri detaylı bir şekilde modellenmiş 1000'den fazla eşsiz askeri birim ile birlikte devasa içerik, 61 senaryodan oluşan bir campaign, çok oyunculu ve co-op deneyim sunacak.

    Ayrıca oyuncuların kendi campaign'lerini, senaryolarını ve çok oyunculu haritalarını oluşturabilecekleri ve diğer oyuncuların oluşturduklarını oynayabilecekleri bir senaryo editörü de içerecek.
    Panzer Corps 2, şu anda hem teknolojik yenilikler hem de görsel etkide bir sıçrama yapmak için Unreal Engine 4 ile geliştiriliyor. Yüzlerce II. Dünya Savaşı birimi, daha önce bir savaş oyununda hiç görülmemiş bir kalite ve detay ile gösterilecek.


    STEAM - Çıkış Tarihi: 19 Mart 2020

    Tür: Tur Bazlı, Taktiksel, Strateji, Savaş
    Geliştirici: Flashback Games (Bağımsız) - Yayıncı: Slitherine Software
    Platform: Microsoft Windows



    Özellikler:

    > 61 Wehrmacht Senaryosunun yanı sıra 10 ek tek oyuncu senaryosu ve dengeli bir Multiplayer deneyimi için dikkatlice tasarlanmış 10 senaryo daha mevcuttur.
    > 1000'den fazla benzersiz farklı askeri birim
    > Oyundaki her bir birim özenle modellenmiş ve animasyonlu
    > Çatışma modu için altı farklı harita türü ve dört görev türü sunan gelişmiş rastgele harita üreteci
    > Çok çeşitli Multiplayer seçenekleri: Hot seat, sunucu destekli e-posta ile oynama(Slitherine'n PBEM++) modu, gerçek bir çevrimiçi Multiplayer. İkinci modda, coop arkadaşınızla turlarınızı sıfıra eş zamanlı olarak oynamanız bile mümkündür, bu da bekleme sürelerini sıfıra indirir!
    > Kullanıcı dostu Senaryo Editörü

    Türkiye'de pek umursanmayan bir oyun olduğunu bildiğimden çeşitlilik adına forumda konuyu açtım. Konu düzenlenecek ve ara ara canlılık için yorumlarda yeni bilgiler ve geliştirici günlükleri paylaşılacaktır. Çok güzel yenilikler var.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Panzer Corps 2 [Ana Konu] Panzer Corps 2 [Ana Konu] Panzer Corps 2 [Ana Konu] Panzer Corps 2 [Ana Konu]




    Panzer Corps 2 - Geliştirici Günlükleri
    \----------------------------------------------------------/


    #1 | 18.07.2018


    Panzer Corps 2 Geliştirici Günlüğü'nün ilk sayısına hoş geldiniz. Panzer Corps 2'nin ilk duyurusu biraz zaman önceydi ve birçok kişinin daha fazla bilgi beklemesini sağladığını anlıyoruz. Bu sayımızda, bu projeyle nereye gittiğimize ve bundan ne bekleyeceğimize genel bir bakış sunmaya çalışacağız. Gelecekteki günlüklerde oyunun her bir yönü hakkında daha fazla bilgi sağlayacağız.

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Oynayış Değişiklikleri

    Panzer Corps, klasik Panzer General serisinin manevi bir devamı olarak tasarlandı ve bu serinin günü için çok başarılı olan geleneklerini korumak için çok dikkatli davrandık. Panzer Corps 2'de de oyun tasarımına aynı şekilde dikkat ediyoruz. Biz ilk etapta kırık olmayan(iyi çalışan) şeyleri düzeltmek için çalışmıyoruz. Birim sınıfları ve birim istatistikleri listesi de dahil olmak üzere oyunun birçok yönü değişmeden kalıyor ve Panzer Corps gazileri yeni oyunla kendilerini anında evde hissedeceklerdir. Aynı zamanda, oyuncuya oyun deneyimini daha da ilginç ve ilgi çekici hale getirecek bir dizi yeni taktik seçenek sunuyoruz. İşte bu seçeneklere bazı örnekleri:

    Overrun (İstila).
    Bu muhtemelen Panzer Corps'ta en çok talep edilen özellikti ve bunu dahil etmekten başka bir seçeneğimiz yoktu. İstila tankların sakatlanan(büyük hasar alan) düşman birimlerini geçmeleri, hamlelerini veya saldırı hareketlerini harcamadan onları yok etme yetenekleridir. Bu özellik yalnızca 2. Dünya Savaşı'ndaki tankların rolünü daha iyi göstermeye yardımcı olmakla kalmıyor, aynı zamanda saf bir oyun açısından birçok ilginç taktiksel etki sunuyor.
    (Ekleme: Oyun Sıra Tabanlı olduğundan her turda 1 hareket ve saldırı yapılır, oyunda her turun önemi ayrıdır çünkü turlar sınırlıdır. Overrun mekaniği tam yerinde olmuş çünkü akın akın saldırma hissiyatını baltalıyordu tankların hareket kıtlığı)

    Encirclements (Kuşatmalar).
    Panzer Corps ilk etapta bir “savaş oyunu” ve çoğu oyuncu için “savaş” yönü en ilginç olanı. Öte yandan, savaş dışı tedarik birimlerinin etrafında dolaşma, tedarik noktalarını sayma vb. hareketler çok daha az eğlencelidir. Bu nedenle, yeni oyunun tamamen gelişmiş bir gerçekçi tedarik modelini içermeyeceğine erkenden karar verdik. Bununla birlikte, düşman birimlerini tedarikten kesmenin çok ilginç ve kullanışlı, bir taktiksel seçenek olduğunu hissettik, bu yüzden oyuna dahil ettik. Şu şekilde çalışıyor: bir grup birim düşman tarafından kuşatıldığında (sadece “geçilebilir” arazinin engellenmesi gerekir), artık herhangi bir tedarik alamaz ve buna ek olarak, kuşatılmış birimler her turda ileri bir tur için savaş cezası alır. Şimdi, oyuncunun bir seçeneği var: bir sonraki hedefle kafa kafaya mücadele edin yada onlarla uğraşmadan önce savunucuları kuşatmaya ve zayıflatmaya çalışın.


    Panzer Corps 2 [Ana Konu]

    Piyade birimi küçük bir yarımadada deniz ve düşman tarafından izole edilir. Burada herhangi bir tedarik alamaz.


    Splitting units (Birimleri bölme).
    Panzer Corps 2'de herhangi bir birim, savaş alanında iki bağımsız birim olarak hareket edecek olan iki eşit yarıya ayrılabilir(tabii ki, ek birim yuvaları pahasına). Bölme, özellikle yukarıda açıklandığı gibi kuşatmalarla birlikte sayısız taktiksel kullanıma sahiptir. Recon gibi bazı birim sınıfları özellikle bundan yararlanabilir.

    Captured units (Yakalanan birimler).
    Panzer Corps seferlerinde yakalanan birimler o kadar popülerdi ki, onları temel oyun mekaniğinin bir parçası yapmaya karar verdik. Düşman birimini teslim olmaya zorladığınızda, ekipmanı yakalanır ve bir havuza eklenir. Daha sonra yeni birimler oluşturmak veya mevcut olanları ücretsiz olarak doldurmak için bu havuzu kullanabilirsiniz. Bu, başka bir taktik düşünceyi de ekliyor: Bu birimi yok edeyim mi yoksa teslim olmasına mı çalışayım?

    Unique hero abilities (Eşsiz kahraman yetenekleri).
    Kahramanların yalnızca istatistik'lerini(stat) arttırdığı Panzer Corps'ın aksine, Panzer Corps 2'de birçok eşsiz taktik yetenekleri olacak ve bu yeteneklerin bazıları sinerjik olacak. (birbirine bağlı-karşılıklı etkisi olacak) Bu nedenle, kahramanlarınızı mümkün olan en iyi şekilde kullanmak için, her oyunda farklı bir görev olacaktır.

    Air and Naval Warfare (Hava ve Deniz Harpleri).
    Hava ve deniz savaşında bir kaç önemli değişiklikler olacak. Kara Muharebesi, Panzer Corps'un en sofistike(gelişmiş) ve ilginç parçasıydı. Pek çok farklı kural, birim sınıfları ve arazi türleri ile, kara savaşı çeşitli ve zengin bir oyun deneyimiydi. Hava ve deniz Savaşının biraz eksik olduğunu hissettik. Bizim devam oyununda nihai hedefimiz, onları yalnızca “sadece deniz” ve “sadece hava” senaryolarına izin verecek kadar ilginç hale getirmek ve bu amaca ulaşmak için çeşitli “sadece deniz” ve “sadece hava” hex-tabanlı (Altıgen ızgaralı oynayış) savaş oyunlarına bakıyoruz. İlham almak için. [Tebrik ediyorum kendilerini :)= ]

    Hava savaşındaki en önemli değişiklik, tüm uçakların şimdi hava alanlarından hareket etmesi ve dönüşlerinin başında otomatik olarak üslerine geri dönmesidir. Ayrıca, gerçek hayatta olduğu gibi, uçağın etkinliği üssüne olan mesafe arttıkça düşer. Bu Panzer Corps'ta ki tüm hava kurallarının ve mekaniklerinin (toplu saldırı, önleme vb. gibi) yerinde kalması anlamına gelir, ama aynı zamanda havalimanları haritadaki konumu gereği, zamanında saldırı ve uygun savunma ile, hava savaşında kilit unsurlar haline gelir.

    Deniz savaşına gelince, deniz arazisi “tanım gereği” karasal alandan daha az ilginç ve sonsuz deniz altıgenleri her yöne gidiyor. Bunu telafi etmek için, gemilerin kendileri, muharebe etkinliğini etkileyen çeşitli faktörlere (taretlerin yönelimi ve konumu gibi) ve geminin altındaki basit “güç sayısının” ötesine geçen bir hasar modeline (Pasifik Generalinden esinlenerek) sahip daha karmaşık varlıklar olacaktır. Taşıyıcı ve denizaltı sınıfları, deniz savaşındaki benzersiz rollerini temsil etmekte çok daha iyi olacak. Daha gelişmiş bir deniz modeli, bu serinin gelecekte Panzer Corps'un hiç yapmadığı “deniz ağırlıklı” Pasifik de dahil olmak üzere herhangi bir savaş sahnesine girmesine izin verecek.

    İlk geliştirici günlüğü bu kadardı. İlginizi bekliyorum, ilk oyunu da oynamadıysanız denemeyi ihmal etmeyin :) Buradaki yenilikleri daha iyi kavrayacaksınız.




    #2 | 08.08.2018


    İçerik ve oyun modları

    Birbirine çok sayıda bağlantılı senaryo ve birim taşıma içeren dallanıp budaklanan büyük seferler her zaman bu türün bir imza özelliği olmuştur ve Panzer Corps 2'nin temel özelliği olmaya devam edecektir. İlk sürüm, büyüklük açısından Panzer Corps vanilyası ile Büyük Seferler arasında olacak. Yepyeni bir Wehrmacht Seferi sunacak, hem Avrupa hem de Afrika muharebelerini birbirine bağlı tek bir senaryo ağacında gösterecek. Tasarım hedefimiz, sefer tekrarlanabilirliğini artırmak için çeşitli tarihi ve kurgusal dalları uzunluk ve ilgi açısından iyi dengelenmiş hale getirmektir. Yeni seferin yeterince taze ve farklı bir oyun deneyimi sunacağını umuyoruz.

    Bu klasik modun yanı sıra, oyuncularımıza deneyecek yeni deneyimler vermek istiyoruz ve bunu yeni rastgele harita üretecimiz ile sağlayacağız. Üreteç, çeşitli görev hedefleri, başlangıç koşulları ve oyun seçenekleri ile birlikte hakimiyet için mücadele eden max. 8 oyuncu için farklı boyut ve tipte haritalar (kıta, ada, adalar vs.) oluşturabilir. Dolayısıyla, denenecek kombinasyon sayısı neredeyse sonsuzdur.

    Böyle bir rastgele üreteci varken, bir sonraki mantıksal adım, tarih aralığı, senaryo sayısı ve oyuncu tarafından seçilen muhalif hiziplere dayalı tam gelişmiş rastgele mücadeleler oluşturmak olacaktır. Diğer bir olasılık, rastgele birkaç klasik senaryoyu insan tarafından tasarlanmış sefere dahil etmek.

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Factions and units (Hizipler ve birimler).

    Panzer Corps 2'deki hiziplerin listesi elbette, öncülüne çok benziyor ve 2. Dünya Savaşı'nda savaşan ülkelerin çoğunu içeriyor. Ancak birimler listesi daha kapsamlı olacak. İlk birim listesi, tüm yamaları, dlc'leri ve genişlemeleri ile doğrudan Panzer Corps üzerine kuruludur. Böylece ilk oyunun tamamlandığı yerden başlıyoruz ve üstüne birkaç şey ekliyoruz. Öncelikle, genel “savaş gemileri”, “yok edici” ve “denizaltılar” yerine birçok tarihi gemi ekliyoruz. Yukarıda belirtilen yeni deniz kuralları ile birlikte, bunun daha ilginç ve otantik bir deniz deneyimi için önemli olduğunu düşündük.



    İkincisi, oyunda daha iyi temsil edilmeleri için küçük hiziplere daha fazla içerik vermeye çalışıyoruz. Bu hiziplerin “dört büyük” ile (Almanya, ABD, Büyük Britanya ve SSCB) eşit koşullarda mücadele edebileceği anlamına gelmez, ancak ilerleyen zamanlarda kendi içeriklerini (senaryolar ve kampanyalar) alacak kadar ilginç hale gelmelerini umuyoruz.


    Multiplayer (Çok oyunculu).

    Panzer Corps'taki klasik PBEM++ multiplayer çok popülerdi ve elbette bu seçeneği devam ettireceğiz. Aynı zamanda, bazı oyuncular birçok modern oyunda sunulan “gerçek” çevrimiçi çok oyunculu deneyime kıyasla PBEM++'nın yeterince etkileşimli olmadığını ve aslında “eski bir teknik” olduğunu hissediyordu. Bu oyuncular için, oyuncuların aynı anda çevrimiçi olmalarını, doğrudan bağlantı kurmalarını ve birbirlerinin hareketlerini gerçek zamanlı olarak görmelerini sağlayan yeni bir Çok Oyuncu modu ekliyoruz.

    En önemlisi, PBEM++ ve çevrimiçi modlar ayrılmamıştır. Tüm oyunlar hala sunucuda tutulur ve yeni bir MP oyunu oluştururken tek bir oyun moduna geçmeniz gerekmez. Çevrimiçi modda bir oyunun birkaç turunu oynayabilir, daha sonra birkaç tur için PBEM++'ya geri dönebilir, daha sonra tekrar çevrimiçi oynayabilirsiniz. Bu yeni sistemin Panzer Corps 2'de çok oyunculu oyunu daha popüler hale getireceğini umuyoruz.

    Çok oyuncu'daki diğer değişiklikler doğrudan aynı harita üzerinde 8 oyuncuya destek vermekten kaynaklanıyor. Bu bize birkaç insan ve /veya yapay zeka rakipleri arasında rekabetçi ve işbirlikçi oyunlar yaratma konusunda birçok seçenek sunuyor.


    Ekleme: PBEM++ Nedir?
    Rakibinizin hamlelerini gerçek zamanlı izlemek yerine tekrar olarak görüyorsunuz ama her şey otomatik olarak ve oyun tarafından ele alınır: Oyunun içinden mücadele şartlarını gönderip, kabul edersiniz. Oyun sırası size geçince bir e-posta uyarısı alacaksınız. Hareketleriniz bittiğinden, oyun oynadığınız turu sunucuya yükleyecek ve rakibinize şimdi onun sırası olduğunu bildirecektir. Genel olarak Sıra Tabanlı Oyunlar için iyi çalışan bir sistem olduğu düşünülüyormuş.

    Artıları
    + Rakibinizin sizi beklemesi gerekmediğinden istediğiniz hızda oyununuzu oynayabilirsiniz.
    + Rakibiniz hamlesini yaparken beklemek zorunda kalıp sıkılmıyorsunuz.
    + Aynı anda çeşitli oyuncularla oynayabiliyorsunuz.

    Eksileri
    - Rakibinizle aynı anda oynamadığınız için, gerçek çok oyunculu savaştan daha fazla zaman alır. (2. oyunda bu süre 0'a kadar indi)
    - Eğlence ve heyecanı söndürebiliyor.




    #3 | 29.08.2018


    Panzer Corps 2'nin üçüncü Geliştirici Günlüğü'ne hoş geldiniz! Bu kez, önceki iki günlükte değinilmeyen yönlere odaklanacağız. Daha önce olduğu gibi, onlara oldukça genel bir bakış atacağız, ancak bir sonraki geliştirici günlüğünden itibaren oyunun belirli alanları hakkında daha ayrıntılı bilgi bekleyebilirsiniz.


    Grafik

    Temel teknolojideki (3D ve Unreal Engine) önemli değişime rağmen, önceki oyunlarda her zaman çok iyi çalışan grafiklere karşı aynı genel yaklaşımı korumaya çalıştık. Arazi temiz ve göze batmıyor ve birimler büyük, kristal berraklığında ve haritadan daha çok öne çıkıyor. Oyun yüzlerce farklı birime sahip olduğunda bu önemlidir ve oyuncu bir bakışta hepsini ayırt edebilmelidir. Bu nedenle, daha “gerçek” gibi görünebilecek tek bir ünite için daha küçük modeller göstermeyi hiç düşünmedik, sonuçta bu tür bir oyunda kullanılamaz.

    Arazide ise eski Panzer General serisinin en güzeli olarak kabul edilen Panzer General 2'den çok ilham aldık. Aynı zamanda, haritalarımız elle çizilmemiş ya da küçük atomik öğelerden yapılmamıştır ve bu yüzden oluşturmaları çok daha hızlı.




    UI (Kullanıcı Arayüzü).

    Panzer Corps 2'deki kullanıcı arayüzü, selefine kıyasla işlevsellik ve kullanılabilirlik açısından ileriye doğru büyük bir adım. Herhangi bir monitör boyutuna ölçeklenebilir (tüm varlıklar 4K cinsinden yapılmıştır ve istenen boyuta ölçeklenir), herhangi bir ekran oranına uyarlanabilir ve ekranın en iyi şekilde kullanılması için belirli öğelerin (birim listesi ve mini harita gibi) ölçeklendirilmesine izin verir, kare ekrandan, süper geniş veya çoklu monitör yapılandırmasına kadar.

    Biz birim istatistikleri, özellikler, oyun kuralları vb. ile ilgili tüm bilgilerin doğrudan oyun ekranında veya araç ipuçlarında kolayca bulunabildiğinden emin olmaya çalışıyoruz. Tüm komutlar, bir işlevi başlatmak için kısayol tuşlarına ve diğer belirsiz araçlara güvenmeden ekranda kullanılabilir ve kolayca keşfedilebilir olacaktır. Yeni kullanıcı arayüzünü kullanımda göstermek için sabırsızlanıyoruz.


    Panzer Corps 2 [Ana Konu]

    Panzer Corps, oyuncunun çok fazla rutin mikro-yönetim yapmasını gerektirmedi, yine de devam oyununda onu daha da azaltmaya çalıştık. Örneğin, oyuncunun artık “Tedarik” düğmesini manuel olarak kullanması gerekmiyor. Tüm birimler, tedarik mümkün olduğu sürece otomatik olarak tedariklerini (yakıt ve cephane) alacaktır.


    AI (Yapay Zeka).

    Panzer Corps 2'deki yapay zeka tamamen yeniden yazılmıştır, Panzer Corps'un hiçbir kodunu kullanmaz ve biraz daha gelişmiş yaklaşımlar kullanır. Bu, netice de yeni, tamamen farklı bir yapay zeka rakibi olacağı anlamına geliyor.

    Yeni AI, rastgele haritalar ve rastgele seferler düşünülerek tasarlandı ve oyuna eklendi. Bu, yapay zekanın komut dosyasına hiçbir şekilde güvenemeyeceği anlamına gelir. Herhangi bir haritanın yapısını kendi başına anlayabilmeli, her türlü senaryoda hedefine ulaşabilmeli ve rakibinin de aynısını yapmasını engelleyebilmelidir. Ayrıca, belirli bir senaryoda önceden yapılandırılmış birimler olmaması durumunda tüm ordusunu satın alabilir ve dağıtabilir.

    Öte yandan, Panzer Corps 2'deki yapay zeka komut dosyası seçenekleri de selefinden daha zengindir. Bu, yapay zekayı, tarihsel bir ortamda yararlı olabilecek istenen davranışa tam olarak ayarlamanın mümkün olduğu anlamına gelir.


    Editor and modding (Editör ve modlama).

    Panzer Corps'ın modlama topluluğu her zaman güçlü ve canlıydı ve Panzer Corps 2'yi de modcu-dostu bir oyun haline getirmeye kararlıyız. Panzer Corps 2, ilk günden itibaren editör bulunduracak ve bu editörün kullanımı Panzer Corps'taki editörden daha kolay olacak. Yeni harita motoru 3D olmasına rağmen, senaryo tasarımcısının hala sadece her altıgen için arazi tipini belirlemesi gerekiyor ve haritanın geri kalanı motor tarafından otomatik olarak üretilecek. Selefinde bulunmayan diğer yararlı özellikleri; Geri Alma/Yinele, altıgenler ve birilmler üzerinde grup işlemleri ve komut dosyası ve AI için çok daha düzenli bir arayüz sunar. Aynı zamanda, tasarımcı tüm kullanıcı arayüzlerini atlayıp, senaryoları doğrudan belirli bir beceri gerektiren fakat karşılığında büyük bir esneklik ve güç veren Lua dilinde yazabilir.

    Panzer Corps'ta olduğu gibi, oyun veri tabloları açık metin biçiminde kalır ve kolayca düzenlenebilir. Unreal Engine'e aşina kişiler, Unreal Editor'ı indirebilir ve yeni birimler ekleyerek, yeni arazi türlerini, harita oluşturma kurallarını değiştirmeyi (vb.) sağlayan daha derin modlar oluşturabilir.

    Ayrıca, Panzer Corps'ta eksikliği fazlaca hissedilen uygun bir mod yöneticisi üzerinde çalışıyoruz.

    Bu üç tanıtıcı geliştirici günlükte vurgulamaya çalıştığımız ana nokta, Panzer Corps 2'nin sadece bir güzelleştirme olmaktan uzak olduğudur. Tahta üzerindeki hedefimiz: Serinin geleneklerine sadık kalırken, oyun deneyimini geliştirmektir ve yeni oyunun her bir yönü çok fazla düşünce ve dikkat istiyor. Küçük ekibimiz için büyük ve çok iddialı bir proje ve biz gerçekten doğru yapmak istiyoruz, bu yüzden çok zaman alıyor. Aslında, başlangıçta beklenenden çok daha fazla zaman. Geçmişte, tahminlerimiz konusunda biraz fazla iyimserdik ve muhtemelen duyuruyu ertelemeliydik. Bu yüzden, lütfen bizimle kalın, oyun piyasaya sürüldüğünde, beklemeye değeceğini umuyoruz.

    Bir sonraki geliştirici günlüğünde görüşmek üzere!




    #4 | 27.09.2018


    Önceki geliştirici günlüklerinde, Panzer Corps 2'de uygulayacağımız yeni özellikler ve mekanikler hakkında çok konuştuk. Peki ya her zaman oyunun ana parçası olan temel oyun mekaniği? Aynı kalacaklar mı yoksa devam oyununda değişecekler mi? Geliştirici günlüğünün bu sayısında, temel mekaniğin bazılarının nasıl dönüştürüleceğini tartışacağız.

    Turn Limit (Tur Sınırı).

    Gerçek bir savaşta geç zafer çoğu zaman zaferle neticelenmez ve oyun bunu temsil eder. Oyuncu sadece zafere ulaşmakla kalmamalı, aynı zamanda sınırlı sayıda turda elde etmeli. Bu, haritanın üzerinde yavaşça ilerlemek ve ana kuvvetin konsantre gücüyle dağınık düşman birim gruplarını ortadan kaldırmak yerine uygun planlama ve strateji gerektirir.

    Tüm bunlar Panzer Corps 2'de de geçerli. Ancak, bir çok oyuncunun bu tur sınırının oyunun eğlencesinden eksilten yapay bir sınırlama olduğunu düşündüğüne şaşırdık. Bu tür oyuncular için tur sınırını tamamen devre dışı bırakma seçeneği de ekliyoruz. Böyle bir onay kutusu eklemek işin kolay kısmıdır. İşin en zor yanı bu seçenek açıkken oyunun dengeli kalmasını ve eğlenceli olmasını sağlamak. Süresiz bir senaryoda kalarak daha yararlı kaynakları (prestij, deneyim) “hasat etmenin” mümkünü olmadığından, düşman birimlerinin yeterli bir mücadele sağladığından emin oluyoruz.


    Prestige (İtibar).

    Prestij bu oyunun para birimidir ve adından da anlaşılacağı gibi savaş alanındaki başarılarınız için ödüllendirilirsiniz. Panzer Corps'ta, bu kuralın bazı istisnaları vardı, Major'dan(Büyük Zafer) daha fazla prestij veren Minor(Küçük Zafer) gibi ve bu çok fazla karışıklık yarattı. Panzer Corps 2'de böyle şeylerden kaçınırız. Daha iyi performans daha fazla prestij ile ödüllendirilecektir.
     

    Unit slots (Birim Yuvaları).

    Birim slotları, bir harekattaki senaryodan senaryoya geçen ana kuvvette oyuncuya sahip olabilecekleri birim sayısını belirtir. Panzer Corps'ta her birim tek bir çekirdek yuvaya yerleşmişti. Panzer Corps 2'de bu, birimin bir veya birkaç slotu alabileceği şekilde değişecektir. Daha güçlü birimler daha fazla yuva tutacaktır.

    Böyle bir yaklaşım bir yenilik değildir, daha önce pek çok benzer oyunda kullanılmıştır ve birçok kişi bunu zaten Panzer Corps'da uygulamak zorunda olduğumuzu düşünmüştür. Ama tabii ki, bu önemli ve temel bir değişikliktir. Daha önce çalıştığı şekliyle, en uygun çekirdek yapı belliydi - mevcut en iyi birimleri kullanmak istediniz. Belki bu birimleri hemen karşılayamadınız, ancak bu uzun vadede yapılması gereken açık bir hedefti. Artık kesin olarak değil. Hangisi daha iyi: 3 Tigers II, 5 Panther veya bunların bir kombinasyonu? Belki biraz Panzer IV'leri de ekleyin, ve Tiger da karışıma dahil mi? Değişen birim yuvaları mekaniği sayesinde, Panzer Corps 2'de çok daha çeşitli çekirdek kuvvetler görmeyi bekliyoruz ve muhtemelen daha da gerçekçi hale gelecekler.

    Aynı şey nakliye için de geçerlidir. Daha iyi taşımalar daha fazla yuvaya mal olur, bu nedenle çekirdekteki her bir birim için bunu kullanmak iyi bir fikir olmayabilir. Aynı zamanda, örneğin yalnızca-kara veya yalnızca-hava olan birimler için özel yuvalar da sunmayacağız. Çekirdek bileşiminin esnek kalmasını istiyoruz ve oyuncular tercih ettikleri takdirde hala kara-ağırlıklı veya hava-ağırlıklı çekirdek yapısı(ordu) oluşturmakta özgürler.

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Overstrength (ksc. Güçlendirme).

    Güçlenen birimler (yani, türlerinden daha fazla güç puanına sahip olan birimler) genellikle oyuncularımız tarafından her zaman popüler olmuştur ve bazı durumlarda, özellikle rakibinizin kadrosunda daha güçlü birimler olduğunda, tamamen gerekli hale gelirler. Bu mekaniği devam oyununda bulundurmanın şart olduğunu hissettik.

    Aynı zamanda, güçlendirme oyun dengelemesinde büyük bir problemdi, deneyimle bağlantısı çok yapay hissettiriyordu ve bu nedenle güçlendirme mekaniği, sadece bir harekatın daha sonraki bölümünde önem kazanıyordu. Bu sorunları çözmek istedik. Panzer Corps 2'de herhangi bir ünite, oyunun başından itibaren doğrudan Satın Alma ekranında güçlendirme alabilir. Ancak bu tür birimler normalden daha fazla prestij ve yuvalara mal olur, böylece bunlardan daha azına sahip olabilirsiniz. Dengeli bir çekirdek yapı hem aşırı güçlü hem de normal birimleri içerecektir, ancak oyuncunun kendisi için mükemmel bir oran bulması gerekecektir.


    Entrenchment (Siper).

    Siper mekaniği temelde aynı kalacaktır. Sabit birimler zamanla siper kazanacak (piyade ve çekilen silahlar daha hızlı, diğer sınıflar daha yavaş) ve bu savaşta çeşitli savunma bonusları kazandıracak. Ancak Panzer Corps 2'de bu mekaniği daha da kritik hale
    getirmek istiyoruz. Daha fazla siper seviyesi ve onları hızla yok etmeyi amaçlayan özel birimler (ağır toplar, stratejik bombardıman uçakları, mühendisler) olacak.

    Bir diğer önemli değişiklik ise, Panzer Corps'un aksine, arazi tarafından sağlanan ana siperlerinin yok edilmeyeceğidir. Ana siperler, arazinin kendisi (orman, tepeler, dağlar) tarafından oluşturulan bir savunma bonusudur ve hiçbir bombardıman bu bonusu önemli ölçüde azaltamaz.

    Support fire (Destek Ateşi)

    Ateş Desteği, Panzer Corps'un bir başka orjinal mekaniği. Birimler arasındaki etkileşimin temel bir örneğidir ve savunucunun, saldırgan tarafından "kırılması" kolay olmayan "savunma kümeleri" oluşturmasına izin verir. Tüm bunlar Panzer Corps 2'de de geçerli. Ancak, AT silah sınıfını kullanılmakta iken, savaş öncesi topçuların tanklara karşı ateş desteği rolünün çok faydalı olmadığını düşündük. Böylece devam oyununda topçu, yumuşak hedeflere karşı destek ateşi sunarken, AT(Anti-Tank) birimleri sert hedeflere karşı ateş desteği sağlayacak.

    Bugünlük bu kadar. Okuduğunuz için teşekkür ederiz ve çekirdek oyun mekaniğinin Panzer Corps 2'de nasıl çalışacağına dair herhangi bir sorunuz varsa, yorumlara gönderin(oyunun kendi sitesinde). Bir sonraki geliştirici günlüğünde görüşmek üzere!




    #5 | 22.10.2018


    Oyun konusundaki önceki geliştirici günlüğümüz çok ilginç tartışmalara yol açtı, bu yüzden aynı konuyu takip etmeye ve devamında değiştirilen birkaç oyun mekaniğinden bahsetmeye karar verdik.

    Major and minor victories (Büyük ve küçük zaferler).

    Büyük ve küçük zaferler serinin özgün bir özelliği olmasına rağmen, bu mekaniğin bir takım sorunları olduğunu hissettik. Çoğu durumda, büyük - küçük arasındaki ani geçiş son derece yapay hissettirdi. Oyuncular, 10. tur'da bitirmenin neden tüm bonuslarıyla büyük bir zafer olduğunu merak ediyorlardı, çünkü 11. turda bitirmek zaten küçük bir zaferdi ve 9. turda bitirmek herhangi bir ek bonus vermedi. İkincisi, oyuncuları senaryoda oyalanmaya ve büyük zafer sınırından önce daha fazla prestij ve tecrübe “hasat” etmeye motive etti.

    Öte yandan, birçok oyuncunun küçük bir zafere razı olmayı reddettiğini ve büyük bir başarı elde etmek için bir senaryoyu birkaç kez tekrarlamak zorunda kaldığını gördük. Ve bu oyunun eğlencesinden çok eksiltti.
    Tüm bunları düzeltmek için Panzer Corps 2'de yeni bir yaklaşım sunuyoruz. Savaş alanında başarılara ne kadar hızlı ulaşırsanız (bayrak ele geçirmek, düşman birimlerini öldürmek veya teslim olmaya zorlamak), bu başarılar için daha fazla prestij kazanacaksınız. Ve görevi bitirirken verilen son ödül kalan tur sayısına bağlı olacak. Bu, görevi mümkün olduğunca hızlı ve kararlı bir şekilde bitirmek için size yeterli teşviki sağlayacaktır, ancak aynı zamanda, aptal rastgele bir üreteç nedeniyle tek bir turla bu büyük zaferi kaçırdığınızda çok ciddi bir şekilde cezalandırılmayacaksınız.


    Heroes (Kahramanlar).

    Panzer Corps'ta çok sayıda kahramanın olduğunu, yeni bir kahramana edinmenin artık heyecan verici olmadığı bir noktaya geldiğini hissettik. Bu konuda geri adım atacağız. Bir sefer sırasında Panzer Corps 2'ye alacağınız kahramanların sayısı birkaç kat daha az olacaktır. Öte yandan, yeni oyunda kahramanlar daha güçlü ve önemli olacak.

    Her birimde hala kendisine atanmış üç kahraman bulunabilir, ancak istenmeyen kahramanları azletmek ve onları birimler arasında özgürce hareket ettirmek için kontroller ekliyoruz (belirli kısıtlamalar dahilinde, (yani) bazı kahraman yetenekleri sınıfa özel olabilir). Bu, sinerjistik(eş-etkin) yeteneklere sahip kahramanları tek bir birimde saf şansa güvenmeden toplamanızı sağlayacaktır.
    Zorluk seviyesine bağlı olarak, kahramanlar birimleri yok edildiğinde yaralanabilir, hatta ölebilir. Fakat bir kahramanın hayatta kalma ve bir sonraki görevden önce farklı bir birime atanma şansı her zaman yüksektir.
    Kahraman yeteneklerinin kendilerine gelince, zaten listemizde yaklaşık 50 eşsiz yetenek var ve bunların çoğu basit istatistik değişiklikleri değil, birimi ve etrafındaki diğer birimleri (dost veya düşman) etkileyen daha temel yetenekler.


    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Awards (Ödüller)

    Ödüller de önemli bir revizyon alıyor. Panzer Corps ödülleri tamamen dekoratifti ve bir dizi yeşil değişimde deneyimlerini yitirmiş olsalar bile seçkin kıdemli birimleri temsil ediyordu. Ancak biz bir oyun mekaniği olan ödüller'in büyük ölçüde boşa harcandığını hissettik.

    Panzer Corps 2'de ödüller, belirli sayıda öldürme için verilmeyecek (sonuç olarak, çekirdekteki tüm birimler eninde sonunda ve genellikle aynı anda başarırlar), ancak savaş alanında göze çarpan bir şey yaptığınız için ödüllendirileceksiniz. Örneğin, tek bir senaryoda birkaç birimi öldürdüğün veya tek bir turda birden fazla saldırıdan sağ kurtulduğun için.
    Bu şekilde kazanılan her ödül sadece birimlerin dosyasındaki unutulmaz bir metin notu olmakla kalmayacak, aynı zamanda çeşitli istatistikler için küçük bir bonus verecek. Kahramanların aksine, ödüller birimler arasında devredilemez.


    Bonus units (Bonus Birimleri).

    Bonus (SE) gibi birimleri oyundan çıkarılır. Bir dizi yeni mekaniği tanıttığımızdan beri gereksiz olduklarını hissettik.

    İlk olarak, bazı kahramanlar, birim tarafından kullanılan yuva sayısını sıfıra indirgemek gibi özel bir yeteneğe sahip olabilir, bu da bonus birimlerinin en önemli özelliğini taklit eder, ancak aynı zamanda bu özelliği çekirdekteki herhangi bir birime uygulamanıza izin verir.
    İkincisi, prototip kavramını sunuyoruz. Prototipler sınırlı sayıda kendi "resmi" kullanılabilirlik tarihinden önce sizin için kullanılabilir hale getirilen daha gelişmiş ve havalı birimleridir. Prototipler, çeşitli koşullara, ikincil görevlerin performansına vb. bağlı olarak rastgele görünebilir. Doğrudan Satın Alma arayüzünde bulunurlar ve yeni birimlere yükseltmek veya mevcut puanları tükenene kadar mevcut birimleri değiştirmek ve yükseltmek için kullanılabilir. Tıpkı gerçek hayatta olduğu gibi, prototiplerin güvenilirlik sorunları olabilir, bir tur başında arada bir hareket noktaları ve saldırı eylemi kaybı ile oyunda kendini gösterir.

    Son olarak, Panzer Corps 2'de, Panzer Corps'un karakteristik “SE”(Special Elite) kamuflajı da dahil olmak üzere, çekirdeğin herhangi bir birimine herhangi bir özel kamuflaj ve amblemi atamak, onlara görsel bir ayrım vermek mümkündür.


    Naval, air and rail transports (Deniz, hava ve demiryolu taşımacılığı).

    Deniz, hava ve demiryolu taşımacılığı temelde aynı kalır. Kullanılabilir bir ulaşım havuzunuz var ve doğru altıgen ızgaralara taşıma yapabilirsiniz (deniz taşımacılığı için limanlar, hava taşımacılığı için havaalanları vb.). Ancak tüm bu taşımacılığın kullanılış tarzını kökten değiştirecek küçük bir değişiklik var.

    Panzer Corps'ta, bir birimin, taşınabilmesi için kullanılmamış hareket eylemine sahip olması gerekir. Eğer 10 biriminiz ve tek bir yükleme noktanız varsa, tüm grubu yüklemek için 10 tur(!) gerekir.
    Panzer Corps 2'de, yükleme komutu yalnızca saldırı eylemi harcar. Tek bir turda, bir limana veya havaalanına gidebilir, yüklenebilir ve terk edebilirsiniz. 10 birimden oluşan aynı grup tek bir turda taşınabilir. Bu değişikliğin, özellikle deniz, göl ve adaların bulunduğu kurgusal rastgele haritalarda, taşımacılığı çok daha faydalı bir stratejik ve taktiksel varlık haline getireceğini umuyoruz. Hala yola çıktığın turda inmeye devam edemezsin, bu nedenle rakibiniz hareket halindeyken savunmasız nakledilen birliklerinizi yakalama ve tepki verme şansına sahiptir.




    #6 | 16.11.2018


    2018 sona ererken, Panzer Corps 2'nin çıkış tarihi hakkında birçok soru alıyoruz. Ne yazık ki, gelinen süreçte bu yıl oyunu serbest bırakamayacağımız anlaşıldı. Bu, bazılarınızın daha önce tahmin ettiği bir şeydi, ancak gerçekçi olmayan beklentilerin olmaması için burada onaylamak istedik.

    Oyun gelecek yıl piyasaya sürülecek ve makul bir zamanda kesin çıkış tarihi ilan edilecek, bu konuda kendimize oldukça güveniyoruz.

    Geliştirici Günlüğü'nün son sayısında ilgili oyun özelliklerine derinlemesine daldıktan sonra, bugün farklı bir konu hakkında konuşmak istedik. Son zamanlarda rastgele harita motorumuzu parlatmak(cilalama) için çok zaman harcadık. Neler yapabileceğine bir bakalım.

    Panzer Corps 2, 2 ila 8 arasında herhangi bir sayıda oyuncu için farklı boyutlarda rastgele haritalar oluşturabilir. Bu haritalar hem tek oyunculu hem de çok oyunculu modda oynatılabilir. Rastgele haritalar altı ana tipte gelir.


    Continent (Anakara)

    Bu tür çoğu Panzer Corps oyuncusunun en aşina olduğudur. Nehirleri dışında su kütleleri bulunmuyor ve bu tür haritalarda yapılan savaşlar %100 kara ve hava savaşlarına odaklanıyor. Bu haritalarda oluşturulan senaryolar rastgele olsa da, gerçek hayatta 2. Dünya Savaşı'nda çok benzer savaşlar olabilirdi. Aynı zamanda, Eksen kuvvetleri yerine birbirleriyle kavga eden müttefikler gibi her türlü tarihi şeyi keşfetmek harika.

    Anakara haritaları, aşağıdaki diğer türler kadar süslü görünmeyebilir, ancak tadını çıkarmak için çok fazla oyun var. Belki başka bir türden daha fazla.

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Coast (Kıyı)

    Bu harita önceki türe benzer, ancak haritanın bir bölümünde deniz de var. Bu tür haritalardaki deniz bileşeni sınırlı olmasına rağmen, göz ardı edilemez: Eğer bundan faydalanamazsanız, sizin yerinize rakipleriniz faydalanacaktır. Bir düşman ana muharebe gemisinin başkentinizi bombalaması eğlenceli değildir. :)

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Big Island (Büyük Ada)

    Adı her şeyi söylüyor; bu harita tamamen denizle çevrili büyük bir adadır. Bu harita deniz savaşı için çok daha fazla alan açıyor çünkü rakiplerden herhangi birine deniz yoluyla kolayca ulaşabilir ve şehirlerini bombalamaya çalışabilir veya birliklerinizi düşman hatları arkasına indirerek onları şaşırtmaya çalışabilirsiniz. Bununla birlikte, büyük adalardaki savaşlar hala eski güvenilir panzerler tarafından karara bağlanıyor. Kara ve hava birimleri ile icra edilen üstün strateji ve taktikler zaferin anahtarıdır.

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Archipelago (Adalar denizi)

    Her oyuncu kendi özel adasında başlar ve fethetmek için birkaç “tarafsız” ada bulunabilir. Ada çıkarması seferleri Avrupa Sahnesinin tipik bir örneği değil, ama burada büyük Avrupalı güçlerin uzak bir takımada kontrolünü ele geçirdiğinde nasıl görünüceğinin(ada mücadelesinin) tadına bakabilirsiniz. Çok sayıda deniz eylemi bekliyoruz, çünkü adalar yeterince küçük ve çoğu kara altıgeni doğrudan ana muharabe gemileri tarafından bombalanabilir. Bu muhtemelen güçlü bir filo olmadan kazanamayacağınız tek harita. Hava kuvvetleri de önemlidir, çünkü bir adada bulunan uçaklar çevredeki birkaç adaya kolayca ulaşabilir. Kara savaşlarına gelince, ölçek bakımından daha küçük ama çok şiddetli olacaklar, çünkü anayurt adanızı kaybetmek muhtemelen oyunun anında kaybı anlamına gelecektir.

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Big Lake (Büyük Göl)

    Bu türde haritanın ortasında büyük bir göl vardır ve tüm oyuncular göl etrafındaki kıyılara yerleştirilmiştir. Bu tür için şöyle de düşünebiliriz “büyük ada tersi” dir, toprak yerini su ile değiştirmiştir. Bu, önemli bir deniz bileşeni olan başka bir haritadır; çünkü Gölü kontrol eden kişi stratejik üstünlüğe sahip olacak ve rakiplerden herhangi birine her an doğrudan saldırabilme imkanına sahiptir. Bu nedenle, hem karada hem de Gölün kontrolünde büyük ölçekli savaşlar bekliyoruz. Alternatif olarak, bu haritayı kışın oynayabilirsiniz, burada birliklerinizi gölün karşısına geçirmek cazip gelecektir, ama dikkat edin - buz her an çözülebilir!

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    LakeLand (Göl Diyarı)

    Finlandiya'ya hiç bulunduysanız, ki o genellikle "bin göller ülkesi" olarak adlandırılır, Lakeland'ı kolayca hayal edebilirsiniz. Bu haritada, arazi farklı büyüklükteki göllerle sınırlandırılmıştır ve çoğunlukla kara kütlesine bağlı kalmasına rağmen, su, stratejinizi planlarken dikkatlice düşünmenizi gerektiren çok karmaşık bir yapı sunar. Deniz bileşeni önceki türdeki gibi Göl Diyarı'nda da küçük ölçeklidir, ancak beklenmedik deniz çıkarmalarıyla rakiplerinizi şaşırtabilirsiniz. Bu haritayı soğuk mevsimde oynamak başka bir eğlenceli seçenek olabilir, çünkü göller her donduğunda, her oyuncu harita yapısındaki bu sert değişikliği kendi yararına kullanmaya çalışacaktır.
     
    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Panzer Corps 2'de görmek istediğiniz başka tür rastgele haritalar varsa, bize bildirin! Ve son olarak, gelecekteki günlüklerimizden birinde, tüm bu rastgele haritalarda oynayabileceğiniz çeşitli görev türlerini anlatacağız.




    Yılbaşı Özel! #7 | 19 Aralık 2018


    Hepinize merhaba!

    Tatil sezonu başlarken, 2018 yılı neredeyse bitmek üzere ve nelerin başarıldığını, başarılarımızı ve başarısızlıklarımızı görmek için duraklamak, geriye bakmak ve elde edilen şeyleri özetlemek için iyi bir zaman.

    Panzer Corps 2 bu yıl serbest bırakılmadı. Bu... gayemiz değildi. Biz iyi bir şey olmuş, "çünkü şimdi oyun daha iyi ve daha cilalı olacak" gibi davranmaya çalışmayacağız. Bunu duyurduğumuzda, kimse 2018'de kötü bir oyun sunmayı planlamadı.

    İyi haber, oyun gerçekten umduğumuz gibi gidiyor. Oyun 3 yıldan uzun bir süre önce gelişimin başlamasından bu yana çok yol kat etti. Bu projeyle birçok risk alıyorduk ve büyük bir kısmının karşılığını verdiğini görmek harika. 3D grafikler sorunsuz çalışır ve ihtiyaç duyduğumuz netliği sağlar. Rastgele haritalarda oynamak eğlencelidir. Tarihsel içerik de aynı şekilde eğlenceli bir oynayış sunar. Oyun tamamen geleceğin teknolojisi ile yapılıyor ve 4K'ya kadar herhangi bir ekranda muhteşem görünüyor. 2019'un bir “Panzer Corps 2 yılı " olacağından eminiz ve Panzer Corps, bu türün tüm hayranlarına saatlerce eğlence sunacak değerli bir halef olacaktır.

    Bu günlükleri okuyan herkese oyuna olan ilginiz ve değerli yorumlarınız ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Her bir yorumu yanıtlayamayız, ancak hepsini okuruz. Ve yılın sonu bizim için çok yoğun bir dönem olmasına rağmen, bazı geri bildirimlere de tepki gösterebildik. Örneğin, sadece dün Senaryo Editörüne Panzer Corps senaryosunu içe aktarmak için yeni bir özellik eklendi, artık ilk oyundakiler, Panzer Corps 2 formatında düzenlenebilir ve yeniden kaydedilebilir. Bu herhangi bir günlüğe gelen yorumların birinde talep edildi ve şimdi uygulandı. Lütfen geri bildirimlerinizi devam ettirin ki birlikte bu oyunu daha iyi hale getirebiliriz.

    Panzer Corps 2'nin şimdi nasıl göründüğünü göstermek için iki yeni ekran görüntüsü hazırladık. Onları beğeneceğinizi umuyoruz ve önümüzdeki yıl size daha fazla bilgi vermeyi ve göstermeyi dört gözle bekliyoruz. 2019'da görüşürüz! Mutlu Noeller ve mutlu yıllar!

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]




    #8 | 22.01.2019


    Hepinize Merhaba! 2019'un ilk geliştirici günlüğüne hoş geldiniz Bugün oyun mekaniğine bir dalış daha yapmak istedik. Ve birçok kişi deniz kurallarını sorduğundan, bugünün sayısında ele alacağımız mesele budur.

    Tabii ki, Panzer Corps serisinin ana odağı kara savaşı. Bununla karşılaştırıldığında, gemiler daha az önemli olarak kabul edilebilir. Aynı zamanda, gemiler ve deniz çıkarmaları içeren senaryolar farklı bir dizi zorluklar sağlar ve bu nedenle benzersiz ve unutulmaz hissettirir. Panzer Corps 2'de, hem tek oyunculu hem de çok oyunculu ortamda, gemilerle oynamayı daha da ilginç hale getirmek istedik. Deniz savaşına odaklanan senaryolarda, gemiler satın alınabilir, yükseltilebilir ve limanlarda onarılabilir ve tarafsız ve düşman limanlarını ele geçirebilirsiniz. Böylece, bir haritanın kontrolü için mücadele eden 8 filoya sahip olmak mümkündür, tıpkı kara birimleri için olduğu gibi. Ana muharebe gemileri, muhripler ve denizaltılar için Panzer Corps'taki temel "taş – kağıt – makas" yaklaşımını sürdürüyoruz, ancak üstüne bir dizi yeni kural ekliyoruz.


    Damage model (Hasar Modeli)

    Tüm gemiler tekil varlıklardır ve güçleri isabet noktalarını gösterir. Azalan isabet noktaları, geminin ateş gücünü otomatik olarak azaltmaz. Savaş gemileri ve ağır kruvazörler gibi daha büyük gemiler, daha yüksek hayatta kalmalarını yansıtmak için daha fazla isabet puanına sahiptir. Gemilere verilen tüm hasarlar iki kategoriye ayrılır: "öldürücü" ve "yaralayıcı". "Yaralar" açık denizde onarılabilirken, "öldürücü" sadece limanlarda onarılabilir. Her tur başına bir "yara" otomatik olarak iyileşir. Harcanmamış hareket ve saldırı eylemleri ek “yaraları” iyileştirmek için kullanılır. Düşman gemilerine saldırırken, hem hedefe olan mesafe hem de saldırganın ve savunucunun göreceli yönü atışın doğruluğunu etkiler. Daha küçük gemilerin de uzun mesafeden vurulması daha zordur.


    Support fire (Destek Ateşi)

    Gemiler arasındaki işbirliğini daha iyi temsil etmek için, birkaç yeni destek ateşi kuralı getiriyoruz.

    - Muhripler düşman denizaltılarına karşı destek ateşi sağlar.
    - AA(Uçaksavar) yeteneğine sahip gemiler düşman bombardıman uçaklarına karşı destek ateşi sağlar.
    - Ana muharebe gemileri, düşman ana muharebe gemilerine karşı küçük gemilere ve deniz taşımacılığına destek ateşi sağlar.
    - Gemiler düşman kara birimlerine karşı komşu kara birimlerine destek ateşi sağlar. Bu, gemilerin deniz çıkarmalarında, özellikle de muhriplerin destekleme rollerinde çok önemli hale geldiği anlamına gelir, çünkü daha büyük gemiler sığ sulara giremezler.


    Submarines (Denizaltılar)

    Denizaltılar sualtı ve suüstü haller arasında geçiş yapabilirsiniz. Yüzeye çıkan denizaltılar daha iyi hareket hızına, tespit ve atış doğruluğuna sahiptir, ancak diğer gemiler gibi fark edilebilir ve saldırıya uğrayabilir. Sadece yüzeydeki denizaltılar sığ deniz altıgenlerine girebilirler. Batık denizaltıları tespit etmek çok daha zordur: sadece muhripler tarafından fark edilebilirler, ve sadece sıralarına doğru hareket ederlerse. Batık denizaltılar ayrıca düşman gemilerinin ZOC'unuda görmezden geliyor.

    Ekleme: ZOC NEDİR:
    ZOC = Zones of Control = Herhangi bir kara birimi etrafındaki altı hex için bir kontrol bölgesi uygular. Bu bölgelerde doğal olarak hareket kısıtlaması vardır.
    Eğer aralarında 1 altıgen (veya hatta 2 altıgen) boşluk bulunan 2 birim varsa, düşman birimler, birimlerinizi kenara itmedikçe boşluktan geçerek arka çizgilerden geçemezler. Eğer birim etrafındaki tüm altıgenler(6 tane) çevrelenirse hareket edemez veya diğer birimlerden bağlatısı kopartılırsa kuşatılmış olur, tedarik alamaz. Oyun içinde Kara ve Deniz Savaşlarında geçerli bir kuraldır.



    Carriers (Taşıyıcılar)

    Taşıyıcılar hareketli havaalanı olarak hizmet vermektedir. Hava birimleri taşıyıcılardan saldırır ve turlarının başında otomatik olarak geri dönerler. Her taşıyıcının belirli bir uçak kapasitesi vardır (en fazla 7), ve taşıyabileceği uçak tipleri her taşıyıcı tipi için ayrı ayrı yapılandırılır.


    Special damage (Özel Hasar)

    Bir gemiye verilen her hasar noktası ayrıca, geminin istatistiklerini çeşitli şekillerde etkileyen “özel hasara” yol açma konusunda belirli bir şans verir. İşte bazı özel hasar örnekleri:

    - Hasarlı taret -> Azaltılmış deniz/kara saldırı gücü
    - Hasarlı AA taret -> Azaltılmış Hava Saldırısı
    - Hasarlı pervaneler veya makine dairesi -> Düşük hız
    - Hasarlı radar -> Azaltılmış tespit
    - Hasarlı sonar (muhrip) -> Artık batık denizaltıları tespit edemez
    - Hasarlı Uçuş Güvertesi (taşıyıcılar) -> tüm uçaklar bir sonraki tur için saldırı ve hareket eylemlerini kaybeder.


    Naval landings (Deniz Çıkarmaları)

    Önceki geliştirici günlüklerinde açıklandığı gibi, taşıma yalnızca harcanmamış saldırı eylemi gerektirir, bu tek bir seferde bir orduyu tek bir limana taşımaya izin veriyor. Aynı şey karaya çıkmak için de geçerlidir: yalnızca harcanmamış saldırı eylemi gerektirir, bu da deniz taşımacılığının hareket ettiği turda karaya çıkabileceği anlamına gelir. Bu, deniz çıkarmalarını çok daha esnek hale getirir. Ek olarak, piyade birimleri doğrudan çıkarma gemilerinden saldırma özelliğine sahiptir. Bu, diğer gemilerin zarar vermesi ve baskısıyla birleştirildiğinde, düşman birimlerinin kıyıdan geri itilmesine olanak tanır.

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]




    #9 | 06.03.2019


    Hepinize Merhaba! Bugün rastgele senaryolar konusunu tekrar gözden geçirmek ve daha önce gösterdiğimiz çeşitli rastgele haritalar üzerinde oynayabileceğiniz görevler hakkında konuşmak istedik.

    Attack and Defense (Saldırı ve Savunma)

    Bunlar Panzer Corps ve benzer oyunlardan tanıdık klasik görev türleridir. Saldırgan sınırlı bir toprak parçasından (belki birden fazla) başlar ve verilen süre içinde haritanın geri kalanını fethetmesi gerekir. Bu tür görevleri hem saldırgan hem de savunucu olarak rastgele haritalarda oynamak mümkündür. Bu tür görevler aynı zamanda rastgele kampanyalarda merkezi bir rol oynayacaktır.

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]
    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Free for All (Herkes tek)

    Bu, hem tek oyuncu hem de çok oyunculu oyun için bir diğer tüm zamanların klasik görev türüdür. Herkes Tek görevi 8 oyuncuya kadar oynanabilir, hepsi de aynı durumda, kontrolleri altında tek bir başkentle başlarken, haritanın geri kalan kısmı tarafsızdır ve fethedilmesi gerekir. Misyonun amacı haritadaki tüm rakipleri ortadan kaldırmaktır. Bir zaman sınırı da var, ama oldukça cömert ve acele etmeye gerek yok. Diğer oyuncular savaşırken ve birbirlerini zayıflatırken oturup beklemek mükemmel bir taktiktir. Ancak sonuç olarak rakiplerinizden hiçbirinin çok güçlü olmadığından emin olmalısınız. Kontrol altındaki her şehir oyuncunun gelirini arttırır, bu nedenle haritanın büyük bir bölümünü kontrol eden bir oyuncu her turda güçlenir.

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Survival (Hayatta kalma)

    Bu görev türü, özellikle diğer görevlerin AI'ye karşı tek oyuncu modunda çok kolay olduğunu düşünen oyuncular için tasarlanmıştır. Bir hayatta kalma görevinde, insan oyuncu haritanın ortasına yerleştirilirken, tüm rakipler ittifak halinde ve birbirleriyle savaşmazlar. Rakiplerin sayısı 2 ila 7 arasında değişebilir ve her yönden saldıran yedi düşmana karşı gerçekten hayatta kalmak zor olabilir.

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]


    Team missions (Takım görevleri)

    Yukarıda açıklanan dört görev türü de tek oyunculu veya çok oyunculu modda oynanabilir. Örneğin, Free for All (Herkes Tek) görevinde harita kontrolü için mücadele eden 2 insan ve 6 adede kadar AI olması mümkündür. Bununla birlikte, her görev türün de 2 İnsanın diğer 3 takıma karşı coop oynadığı bir “takım” varyantı vardır. Örneğin, 6 bilgisayar oyuncusuna karşı arkadaşınızla birlikte bir Survival görevinde yer tutmaya çalışmak mümkündür.


    Other options (Diğer seçenekler)

    Görev türlerine ek olarak, bahsetmeye değer birkaç parametre daha var.

    - Örtü. Standart savaş sisine ek olarak, haritanın tamamını veya bir kısmını ve sadece birimleri değil, bayrakları ve araziyi de gizleyen örtü ile örtmek de mümkündür. Bu tür haritalarda keşif çok daha önemli hale gelir. Örtü, bazı türlerde (4x gibi) standart bir seçenektir, ancak Panzer Corps serisinde ilk kez görünüyor.
    - Tarafsız oyuncu. Normalde, Herkes Tek veya Hayatta Kalma haritasındaki tarafsız şehirler boştur ve herhangi bir birim tarafından kolayca ele geçirilebilir. Bununla birlikte, her turda tarafsız şehirlerde yavaş yavaş savunmayı güçlendirecek tarafsız oyuncuyu açmak mümkündür. Bu seçenekle, tarafsız şehirlerin fethini planlamak daha karmaşık hale gelir. Aynı zamanda, bu özellikle bir Survival görevinde oldukça faydalıdır, birimleriniz, birincil rakiplerinizle meşgul olmadan önce biraz tecrübe kazanabilirler.
    - Serbest Dağıtım(Konuşlanma). Varsayılan olarak, oyun otomatik olarak tüm oyuncular için rastgele başlangıç birimleri yerleştirir. Ancak, bu adımı atlayabilir ve verilen prestij ve yuva sınırı dahilinde tüm orduyu satın alıp ve dağıtacağınız uygun bir dağıtım aşamasına sahip olmak mümkündür.

    Farklı harita türleri ile birleştirildiğinde, tüm bu seçenekler rastgele senaryolarda çok çeşitlilik sağlar. Bu yeni oyun modu çok dikkat istiyor ve oyuncularımızın bundan zevk alacağını umuyoruz. Bununla birlikte, klasik sefer modunu da unutmuyoruz ve şu anda Panzer Corps 2 için büyük yeni bir sefer üzerinde çalışıyoruz. Bir sonraki geliştirici günlüklerinin birinde daha fazlasını anlatacağız ve göstereceğiz. Bizden ayrılmayın.

    Not. Geçmişteki geliştirici günlüklerinde birçok kişi neden altıgen ızgarasız ekran görüntüleri gösterdiğimizi sordu. Cevap basit: Biz oyunu bu şekilde oynuyoruz. Ancak, bugünkü yazıda oyunun bu modda nasıl göründüğünü göstermek için ızgarayı açtık.




    #10 | 13.08.2019


    "Komik, ama yeni PzC'de grafiklerin oynanabilirlik yerine ilk sırada yer alacağından korktum. Ancak (en azından bu noktada) oyunun mantıksal "katmanı" kesinlikle "grafik" katmanından daha iyi olduğu ortadadır." - kondi754

    Herkese selam! Panzer Corps 2 Geliştirici Günlüğü'nün yeni sayısına hoş geldiniz!

    Son geliştirici günlüğünden bu yana belli bir süre geçti. Ama boş durmadık! Aslında biz oyunla çok meşguldük ve bazı konularda çok iyi ilerlemeler kaydettik. Ayrıca, bu arada birkaç önemli olay daha yaşandı. Öncelikle:

    • Panzer Corps 2 hakkında iki derinlemesine akış vardı. Birincisi grafiklere daha fazla odaklanırken, ikincisi neredeyse 40 dakikalık video görüntüleri ve bir soru-cevap oturumu içeren tam kapsamlı bir oynayış sundu. Bu videoları henüz görmediyseniz, ne bekliyorsunuz?
    • Panzer Corps 2'nin şimdi bir Steam sayfası var! Bu oyunla ilgileniyorsanız, istek listenize eklemek iyi bir fikir olacaktır.
    Panzer Corps 2 Beta'ya başvurmak için hala çok geç değil!

    Bu geliştirici günlüğünün biçimi biraz sıra dışı olacak. Son zamanlarda Slitherine, Steam ve Youtube'da oyun hakkında birkaç soru aldık. Bu nedenle, bu soruların en önemlilerini burada ele almaya karar verdik.

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]

    Almanlar ağır müstahkem Maginot Hattı'nı atlayarak, Fransa'nın derinliklerine saldırıyor.


    Cephe hatları, tedarik hatları ve daha gelişmiş tedarik kuralları olacak mı?

    Bize yeni kuşatma mekanizmaları hakkında daha fazla bilgi verin


    Panzer Corps 2'de tedarik kuralları, Panzer Corps'a kıyasla daha önemli bir rol oynayacak, ancak vurgu, tedarikin savaş taktikleri üzerindeki etkisi üzerinedir. Oyuncuyu muharebe dışı tedarik birimlerinde dolaştırıp, tedarik noktalarını saydırmak vb. ile yormak istemiyorduk. Ayrıca Panzer Corps'un tipik oldukça akıcı ve dinamik oyununu korumak istedik, bu yüzden ön hatlar yok ve özü itibariyle onları savunmaya gerek yok. Tedarik kesilmediği sürece tüm birimler her turda otomatik tedarik alır. Panzer Corps 2'de tedarikin kesilmesi için birincil yöntem kuşatmadır.
    Oynayışı lanse ettiğimiz akışımızda kapsamlı bir kuşatmalar demosu gösterdik.
    (https://youtu.be/Cu1xK4Abq1c?t=3032), ancak bu video tüm soruları yanıtlamadı, bu yüzden işte bazı ek açıklamalar.

    Haritada birkaç tedarik kaynağı var. Bunlar özel tedarik altıgenleri ile birlikte bazı birimlerdir (özellikle gemiler). Ayrıca, varsayılan olarak tüm harita kenarı tedarik kaynağı olarak kabul edilir. Bir birimden bir tedarik kaynağından bir tedarik hattını izlemek mümkün olduğu sürece, bu birim tur başında tedarik (yakıt ve cephane) almaya devam edecek. Tedarik hattı geçilmez arazi (tekerlekli hareket perspektifinden geçilmez), düşman birimleri veya kontrol bölgeleri tarafından bozulabilir. Bunu başarmanın en kolay yolu, kendi hattınızla bir grup düşman birimini tamamen çevreleyerek, hattınızdaki tüm boşlukların en azından ZOC'niz tarafından kapsandığından emin olmaktır. Ancak arazi, özellikle büyük su kütlelerini içeren haritalarda (deniz, göller ve büyük nehirler, hepsi buzla kaplı olmadıkça kamyonlar için geçilmez) kritik bir rol oynayabilir. Doğru yerde, yalnızca bir veya birkaç iyi konumlandırılmış birim, düşmanın tedarikini tamamen engelleyebilir.
    Ekleme: ZOC NEDİR:
    ZOC = Zones of Control = Herhangi bir kara birimi etrafındaki altı hex için bir kontrol bölgesi uygular. Bu bölgelerde doğal olarak hareket kısıtlaması vardır.
    Eğer aralarında 1 altıgen (veya hatta 2 altıgen) boşluk bulunan 2 birim varsa, düşman birimler, birimlerinizi kenara itmedikçe boşluktan geçerek arka çizgilerden geçemezler. Eğer birim etrafındaki tüm altıgenler(6 tane) çevrelenirse hareket edemez veya diğer birimlerden bağlatısı kopartılırsa kuşatılmış olur, tedarik alamaz. Oyun içinde Kara ve Deniz Savaşlarında geçerli bir kuraldır.


    Kuşatılmış birimler sadece malzemeleri almayı durdurmakla kalmaz, aynı zamanda azaltılmış mücadele yeteneklerini yansıtmak için inisiyatif ve doğruluk için ek baskılanma ve cezalar alırlar. Tüm bu cezalar kümülatiftir ve kuşatma altında harcanan her ekstra turla daha da kötüleşir.

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]

    Almanlar, Kuzey Afrika'daki İngiliz kuvvetlerine karşı Battleaxe Operasyonunu başlattı


    Bize Panzer Corps 2'deki yeni kampanyadan bahsedin

    Panzer Corps 2'de yer alan ana kampanya, Avrupa ve Afrika senaryolarını Alman perspektifinden ele alacaktır. Panzer Corps kampanyaları ile karşılaştırıldığında aşağıdaki farklılıklar mevcuttur.

    • Yeni kampanya büyüklük açısından, Panzer Corps Vanilya Kampanyası ile Büyük Kampanya arasında bir yerde. Tam senaryo sayısı 61'dir.
    • Panzer Corps serisinde ilk kez Avrupa ve Afrika, Avrupa'dan Afrika'ya seyahat eden ve geri dönen çekirdek birimleri ile tek bir kampanya ağacında birleştirildi.
    • Yeni Kampanyanın dört ana yolu var: tarihi Batı, tarihi Doğu, kurgusal Batı ve kurgusal Doğu.
    • Tüm yolların uzunluk açısından dengeli olmasına özel özen gösterdik. Hangi yoldan giderseniz gidin, 20 ile 23 arasında aynı sayıda senaryo oynayacaksınız.
    • Yeni kampanyanın benzersiz bir özelliği, kapsamlı dallanıp budaklanmasıdır. Aslında, yeni kampanya bir kampanyada birkaç kampanya olarak tanımlanabilir. Bu sayede tek bir yinelenen senaryo görmeden iki tam oyun oynayabilirsiniz. Ve oynayabileciğiniz olası kampanya yollarının toplam sayısı birkaç bin!

    Panzer Corps'a başka hangi içerik dahil edilecek?

    • Kampanya içeriğini tamamlayan hem tarihi hem de kurgusal bir dizi tek oyuncu senaryosu.
    • Çok Oyunculu için özel olarak tasarlanmış bir dizi dengeli senaryo.
    • Öğretici kampanyaların yanı sıra bir dizi taktiksel bulmacalar ve taktiksel zorluklar, oyuncu becerilerini geliştirmeye yardımcı olacak küçük ama zor senaryolar içerecek bir eğitim bölümü.

    Genel olarak, ilk sürümün de bir parçası olacak olan rastgele senaryo oluşturucusundan söz etmeden bile, 1.0'da yaklaşık 100 senaryoya bakıyoruz, ki bu da çok büyük bir içerik.

    Yeni bir "Great Campaign" olacak mı?

    Grand Campaign, Panzer Corps oyuncuları arasında çok popüler olduğu için bu, en sık sorulan sorulardan biri. Söylemek için çok erken olsa da, Panzer Corps 2 için benzer, ancak daha da büyük ve daha iyi bir şey yapmayı çok ciddi düşünüyoruz.

    Başka hangi DLC planlarınız var?

    Bir kez daha, söylemek için biraz erken, ama bu oyuna karşı olan tutkularımız Panzer Corps'a olduğundan daha büyük. Neticede her şey plana uygun giderse, Panzer Corps serisinin daha önce hiç kapsamadığı Pasifik Senaryosu dahil olmak üzere, İkinci Dünya Savaşının tüm ülkelerini ve tüm olaylarını, ve ayrıca WW2-sonrası ve Soğuk Savaş dönemini de kapsayacağız.


    Panzer Corps 2 [Ana Konu]

    Leningrad'a doğru son hamle için her şey hazır.


    Bir hotseat modu olacak mı? | Evet

    Bir coop modu olacak mı? | Evet, oyun hem AI'ye karşı, hem de diğer insan takımlarına karşı coop destekleyecek.

    Oyun Editör içerecek mi?

    Evet. Biz her zaman bizim mod üretici topluluğumuzun çok önemli olduğunu düşündük ve ilk günden itibaren Editör sağlamak için erken bir söz verdik. Bu noktada, dahil edileceğini ve zaten hemen hemen tamamlandığını %100 güvenle söyleyebilirim. Ayrıca, Panzer Corps editörüne kıyasla çok daha gelişmiş bir araç.

    Oyun hangi dilleri destekleyecek?

    Oyun İngilizce, Almanca, Fransızca, İspanyolca, Rusça ve Basitleştirilmiş Çince dillerini destekleyecektir.

    Beta başladı mı?

    Evet! Bu hafta beta 3'ü yayınlıyoruz ve oyunu test eden 100'den fazla kişi var. Sürekli bir “ilk izlenimler” akışı sağlamak için her yeni betaya daha fazla kişi ekleme eğilimindeyiz. Dolayısıyla, bu beta için bir çok başvuru var olsa bile, bir noktada seçilmeniz için iyi bir şans var.

    Beta testçileri ne diyor?

    Gördükleri pek çok şeyi seviyorlar ama aynı zamanda dikkatle dinlediğimiz birçok harika öneri de bulunuyorlar. Ancak en önemli iki noktayı ayırırsak:

    • Genel fikir birliği hem arazi hem de birimlerin harika gözükmesi gibi görünüyor, bu nedenle oyunun grafik kısmıyla ilgili endişeler dinlenmeye bırakılabilir.
    • Piyade, Keşif, Tanksavar ve Anti-Hava gibi Panzer Corps'da çok popüler olmayan tüm ünite sınıfları artık çok daha kullanışlı ve insanların çekirdeklerinde giderek daha fazla yer buluyorlar.

    Oyun ne zaman yayınlanacak?

    Hazır olduğunda. Bu oyun için planladığımız tüm önemli özellikler zaten uygulamada olduğu için, şu anda açıkça çok yakınlaşıyoruz. Bununla birlikte, 4 yıllık gelişimden sonra, acele edip dengesiz bir oyunun piyasaya sunulması aptalca olacaktır. Bir çok şey beta testinin nasıl ilerlediğine bağlı.


    Panzer Corps 2 [Ana Konu]

    Almanlar, kış mevsiminin başlamasıyla birlikte Sovyet başkenti Moskova'ya son saldırıyı başlattılar.





    Panzer Corps 2 [Ana Konu] Panzer Corps 2 [Ana Konu]
    Panzer Corps 2 [Ana Konu] Panzer Corps 2 [Ana Konu] Panzer Corps 2 [Ana Konu]
    Panzer Corps 2 [Ana Konu] Panzer Corps 2 [Ana Konu]
    Panzer Corps 2 [Ana Konu] Panzer Corps 2 [Ana Konu] Panzer Corps 2 [Ana Konu]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İbrahim770 -- 4 Haziran 2020; 2:1:25 >







  • 2. Dünya Savaşında olmamasına rağmen Türkiye ve İsviçre'nin tanklara çıkartma yapılan askeri işaret eklenmiş oyuna. Güzel bir ayrıntı :)

    Panzer Corps 2 [Ana Konu]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İbrahim770 -- 22 Ocak 2020; 21:8:12 >
  • Daha dün, hepinizin beklediği çıkış tarihini açıkladık:
    Panzer Corps 2, 19 Mart'ta piyasaya sürülecek. 6 Şubat'tan başlayarak oyunu ön sipariş vermek de mümkün olacak. Panzer Corps 2 ön siparişi size bir dizi özel varlığa erişim ve çıkış fiyatında güzel bir indirim sunacak.



    ...


    Beklenen açıklama geldi ben daha geç bekliyordum 2 yıl ertelemişlerdi, şaşırttılar. Geriye en önemlileri Fiyat ve İnceleme Puanlarının açıklanması kaldı :)




  • Çok güzel bir ana konuymuş niye bırakılmış böyle geliştirici günlükleri bile çevirilmiş oyun 86 meta 81 open critic puanıyla iyi bir sıra tabanlı strateji oyunu. Devam oyunu aynı zamanda geliştiren bağımsız Alman stüdyosu iyi bir iş çıkarmış bence. Panzer generalin manevi devamı aynı zamanda. Sıkıntısı her yılı ayrıntılı dlc olarak satmaları ki bu da anlayışla karşılanabilir zaten bize ucuz kur sunuyorlar ve indirimlerde de iyi bir hal alıyor.

    İlk oyunun full- ikinci oyunun ana paketi indirimli fiyatı.

    Panzer Corps Saga (2 Oyun) %67 36,46TL -Kazanç: 4,05TL
    https://store.steampowered.com/bundle/21861/Panzer_Corps_Saga/

    Şu an baktım da Pasifik dlcsi yapıyorlar adamlar buradan soğuk savaş kore vietnam kıbrıs filan giderlerse efsane olur özellikle sonuncusu gerçi bunları modla oynayanda yapabiliyor. Bu iki efsaneye Türkçe yama yapılsa harika olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.