Şimdi Ara

***led panel arızası*** ... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
502
Cevap
14
Favori
210.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: next20
    Tv fotoğrafını çekip arti dsiplay sitesine gönderin ve Tamiri yapılması durumunda ücret bilgisi isteyin ...

    o konuyu da arıza yaptığı yıl araştırdık, eve servis yok kendin götürüyorsun ...
    sanırım tamiri mümkün olursa 500-600 civarına yapıyorlarmış ...
    götür-getir taksi parası + tamir ücreti pahalıya patlar ... arızanın tekrarlama ihtimalini de hesaba katarsak iş büyür ...

    zaten her panelin tamiri yapılamıyormuş, üyelerden biri götürdü bu tamir olmaz demişler ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bayberty -- 9 Şubat 2016; 16:10:00 >
  • Geçmiş olsun Bayberti. Bende 6000 serisi TV kullanıyordum ve uydu alıcım tv'nin ana kartını ilk 10 kullanımda yaktı. Bu 6000 serisi çok hassas herhalde ve uyduruk minix serisi uydu alıcı alırsanız ana kartı yakıyor hemde durduk yere. Akım koruma prizi de kar etmiyor. Benim tv çok az kullanılan bir tv'di ama fark etmedi anında bozdu.

    Benim konuyu okumak isterseniz :http://forum.donanimhaber.com/m_113970479/tm.htm
  • size de geçmiş olsun, konuyu okudum ...
    tv'lerimiz aynı, cihazlarımız da marka olarak aynı ... bende teledünya'nın verdiği hc-12 cihazı var ...
    haftasonu tv'nin içini açtığımızda usta baktı, kartlarda herhangi bir sorun görmedi ... bizimkinin derdi netleşti, direkt panel sorunlu ...
    sizin konuda teknofone arkadaş bu tv'nin kaliteli olduğundan bahsetmiş ... ben de alırken çok övülüyordu hatta bir üst seri d6500'den bile görüntü işlemesi daha iyi deniyordu ...
    araştırdık iyi diye aldık ama panel arıza piyangosu bana çıktı, garanti süresinde çıksaydı iyi olurdu ama sağlık olsun diyelim ...
  • Teşekkür ederim. Benim televizyon konudaki televizyondan değil 6000 serisi ama ülkeye ilk gelen seriden değil sondaki 5 rakamı farklı. 2012 yılında üretilen seriden teknofone hoca bu yüzden iyi yazmıştır. Benim televizyon Avrupa için üretilen modelden. Bide benim televizyon çeyizlikte duruyordu bu sebeple kullanılmadı 4-5 ay önce kullanılmaya başladı belki benimki de sorun verecek ne olacak belli değil. Kartı forumdaki üstatlar sayesinde ucuza taktırdım aracı olanlara teşekkür ederim normal servisi 600 diyende oldu 700 diyende. Gerçi servise yine para verdim yanık kart için HDMI cihazın kartı yaktığının raporunu istedim bunun içinde para istiyorlar.
  • tv'nin son hali ... yani bugün ...
  • Herşeyi çalışıyorken böyle bir şey için tvyi çöpe atmayı hakikaten kabullenemez insan..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginckc

    Herşeyi çalışıyorken böyle bir şey için tvyi çöpe atmayı hakikaten kabullenemez insan..

    aynen hocam, içini açtık pırıl pırıl tertemiz, sesi süper ama ekran gidik ...
    ıskartaya ayırsam bile atmaya kıyamam ...
  • Bayberty hocam geçmiş olsun. Bende hala televizyonu Türkçe yapmakla uğraşıyorum.

    Hocam aynı televizyondan 999 liraya yıldız spotta bir tane var sıfır almak isterseniz. 0212 506 29 63 telefonu. Ekranı değiştirmek isterseniz 700 liraya satanlar var isterseniz telefonlarını özelden gönderebilirim. Ümraniyedeki ustalarda ekranı var.
  • LG OLED 55 inch 930v modeli tv hiçbir sorun yokken bu sabah böyle oldu LG bu modelde VIP servis hizmeti veriyormuş aradım ilgileneceklerini söylediler... Birmfikriniz varmı Garantisinin dolmasına 8 ay var :(
    Bu mesaja eklenen görseller:

    ***led panel arızası*** ...***led panel arızası*** ...***led panel arızası*** ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • linwin L kullanıcısına yanıt
    selam,
    ekranı değiştirmek de riskli görünüyor, eğer bu panellerde sorun oranı yüksekse bana denk gelme ihtimali de yüksek olur ...
    ben artık tamir seçeneğini eledim, yeni tv almak daha mantıklı duruyor ...
  • cagrikizil kullanıcısına yanıt
    sizinkinde sorun sol tarafta, tek taraflı sorunlarda tamir daha kolay diye hatırlıyorum bizimkinin arızasını araştırırken videolarda görmüştüm flex kablosundan hallediyorlardı ...
    panel sorunluysa değişim kesin, ancak ürün stokta yoksa başka model önerebilirler ...
  • Bayberty kullanıcısına yanıt
    İnşallah öyledir şimdi tekrar aradım bugün geliyorlarmış... Bakalım Nasıl yapacaklar! Sol taraf ekran kapalıyken turuncu kalıyor :/ değişim seçeneği sanmıyorum ama bakalım bilgi vereceğim teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG okadar para verdiğim borcunu yeni bitirdiğim tv hiçbir darbe almadan durduğu yerde bozuldu Adam rapora panel kırık yazıyor yahu neresi kırık nerde çizik diyorum yok... Kırık yazmaz isem buradan tv alamıyoruz diyor!!! böyle bişi olabilir mi illa ! Yazıklar olsun hele bir değişmesin o tv tüm yerlere şikayet edeceğim...! böyle birşey görmedim haaa birde ellerinde ne kutu ne köpük öyle taşıyacaklarmış servis yetkilisi akşam akşam beni çıldırttılar LG den uzak durun
    Bu mesaja eklenen görseller:

    ***led panel arızası*** ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagrikizil

    LG okadar para verdiğim borcunu yeni bitirdiğim tv hiçbir darbe almadan durduğu yerde bozuldu Adam rapora panel kırık yazıyor yahu neresi kırık nerde çizik diyorum yok... Kırık yazmaz isem buradan tv alamıyoruz diyor!!! böyle bişi olabilir mi illa ! Yazıklar olsun hele bir değişmesin o tv tüm yerlere şikayet edeceğim...! böyle birşey görmedim haaa birde ellerinde ne kutu ne köpük öyle taşıyacaklarmış servis yetkilisi akşam akşam beni çıldırttılar LG den uzak durun
    Bu mesaja eklenen görseller:

    ***led panel arızası*** ...

    nasıl yani ?..
    tutanaktaki ibare ne demek oluyor, size "kullanıcı hatası" demezler inşallah işin sonunda ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty
    nasıl yani ?..
    tutanaktaki ibare ne demek oluyor, size "kullanıcı hatası" demezler inşallah işin sonunda ...

    Hocam panelde kırık var yazılınca tv garanti dışı kalıyor. Servise televizyonu vermeden önce fotoğraf çektiyseniz ispat edebilirsiniz ama şu an servis alıp kendi kırsa işiniz çok zor. Eve gelen servisin tutanağının altına imza attınız mı?
  • LG yetkilisi ile görüştüm 5.400₺ yeni panel fiyatı Dedi ve ekledi 4mm ekranı var biz tamirde iki adet kırdık en az 20 adet te teşhir ürünü paneli kırıldı diyor :/ yahu ben düşürmedim çarpmadım kırmadım... ? Ama esnetmişim o sırada cihaz paneli kırılmış.! İmza atmadım tabi ki ama işte resim gönderdiler bana çizgi çekilme kırık var içten :/ tüketici mahkemesine dayanıksız ayıplı mal olarak şikayette bulunmayı düşünüyorum ? Sizce mantıklı mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cagrikizil kullanıcısına yanıt
    ekrana darbe olmadıktan sonra "esnetmeyle (-ki tam olarak ne demek bilemiyorum-) içte çizik/çatlak/kırık nasıl meydana gelebiliyor" diye itiraz etmek daha mantıklı sanki ...
    bilirkişinin incelemesi iyi olur ... tüketici mahkemesi deneyimi olanlar fikirlerini yazsınlar ...
  • Sol alt köşesi kırıkmış :) işte biz ne anlarız bana LG Türkiye ve yurtdışı email adreslerini bulabilen bir arkadaş destek olursa sevinirim bu rezilliği İngilizce ve Türkçe yazdım heryere mail atacağım ! Çözmezlerse haftaya tüketici mahkemesine ayıplı ürün diye başvurmak kalıyor...


    Bu mesaja eklenen görseller:

    ***led panel arızası*** ...***led panel arızası*** ...***led panel arızası*** ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagrikizil

    LG yetkilisi ile görüştüm 5.400₺ yeni panel fiyatı Dedi ve ekledi 4mm ekranı var biz tamirde iki adet kırdık en az 20 adet te teşhir ürünü paneli kırıldı diyor :/ yahu ben düşürmedim çarpmadım kırmadım... ? Ama esnetmişim o sırada cihaz paneli kırılmış.! İmza atmadım tabi ki ama işte resim gönderdiler bana çizgi çekilme kırık var içten :/ tüketici mahkemesine dayanıksız ayıplı mal olarak şikayette bulunmayı düşünüyorum ? Sizce mantıklı mı

    Öncelikle geçmiş olsun.
    Yazdıklarımı asla yanlış anlamanızı istemem, servis uygulamasında da bence hata olduğu aşikar ancak, neticede kırık ise kırık yazarsın, değil ise ne gördüysen onu yazarsın o kadar. Ancak, gerçekten yapısı gereği paneller çok kırılgan, dıştan görmezsiniz veya çok dikkatli bakmanız, neye baktığınızı bilmeniz gerekir. kırılan kısım genelde (bunu 10 katman varsayarsak) en dıştan içeriye doğru sayarsak 2 inci katman oluyor. servisin beyanı doğru, nominal değerlerin dışındaki esnetmelerde oldukça kırılgandır lakin şu da bir gerçek ki, TV nin yeri değiştirilirken kırılacak bir şey de değildir.
    Bir tek şu hatırlatmayı yapmak isterim. Servis teknisyenlerine hep anlattığımız bir şey vardır, SNB ve UNB yani süper narrow bezel ve ultra narrow bezel dediğimiz şu kenarı köşesi çerçevesi olmayan ürünlerde PANEL dediğimiz bölümlerin bu kırılgan katmanları korumasızdır, biz de teknisyenlerin bu ürünleri kolisinden çıkartıp kurarlarken dahi AVUÇ İÇİ taşıma yöntemi kullanmalarını isterdik, buna dair fabrikada görseller çalışıldı tüm servislere paylaşıldı, yani ürünü taşırken TUTMAMALARI yani parmaklarını asla kapatmamaları tavsiye edildi, zira ÜRÜN ELİNİZDE TAŞINIR HALDE İKEN istem dışı reflex ile parmaklarını kapatıp sıktığında kırılan paneller biliyorum.
    Tüm bu bilgiler doğrultusunda, farkına varmadan ürüne kendiniz zarar vermişsinizdir yoksa servislere de bu kadar .ok atmanın çok anlamı yok bence, evde verdiğiniz hali ile servisteki hali arasında fark var mı üründe?

    Diyeceğim o ki, hukuk da bu konuda sizin yanınızda olamayacaktır. tabi bu şahsi düşüncem. (ve tecrübe)




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, fakat bu kadar dayanıksız bir ürünü satarlerken bana arkası karbonfiber şöyle dayanıklı o bu demiyecekler ? Böyle dayanıksız bir ürün varsa ve bu ürün montajda bile bilmem kaç adet kırıldıysa ayıplıyor hatalıdır... Ben Hakkı'mı arayacağım kazanırım kazanmam ama LG beni 1 yılda 7.000₺ çöp oldu diyor bu haksızlık
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.