Şimdi Ara

***led panel arızası*** ... (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
502
Cevap
14
Favori
210.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynı mevzu başımda, açtım sol üstte gözüken kartın arkası nem ve yağ arası birseyle ıslaktı. Süngerimsi soğutucu zamanla bozulmuş ve o yapmış bunu alkolle temizledim ama yemedi kastirma tekniğide yaptim ama yok. Kart dizilimi böyle olup çözen oldumu aceba.

    ***led panel arızası*** ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozy245 -- 10 Nisan 2017; 19:15:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozy245 O kullanıcısına yanıt
    benimkinin de kartın arka kısmında yağlı nem vardı bir ümitle silmiştim, tüm önerilenleri denemiştim başka deneyenler de oldu ama olumlu sonuç alan çıkmadı şimdiye kadar ... umarım sizinki kurtulur ama geçmiş olsun ...
  • Şuan geri kapattım daha müsait bir vakitte tekrar açmak üzere. @Bayberty



    @Emre654 sorunu halletmiş ama boardlar farklı heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yaptıysak olmuyor Samsung Led tv ler fiyasko

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede an itibariyle 49k6000 samsung uste yakin bir yerden yatay cizgi hatasi vermeye basladi . Donar gibi yapiyor. Video var ama yukleyemedim. Yazilim guncelledim, goruntu test yaptim, fabrika ayarlarina döndüm ama sorun devam ediyor. 8 aylik garantisi devam ediyor servisi çağırdım bakalim ne cikacak. Gazamiz mubarek olsun. Bana fikir vermek isteyen varmi ayrica bende Durumu burdan bildirecegim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forecaster -- 2 Mayıs 2017; 11:15:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forecaster F kullanıcısına yanıt
    neyse ki garanti süresindeyken oldu şanslısınız, servis alıp götürür sorunun panelde olduğu kesinleşirse en kötü ihtimal panel değişir ... daha iyi ihtimal yeni tv teklif edebilirler ... bekleyelim görelim ...
  • Yarin ogleden sonra gelecekler. Gelismelerden haberdar edecegim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forecaster -- 2 Mayıs 2017; 16:9:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam buradaki yorumlari okudugumda panel değişirse sonra yine ayni hatayi verebiliyor gibi yorumlar okudum. Panel arizasi derlerse tv degisimi icin bastirmammi gerekli ne onerirsin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forecaster F kullanıcısına yanıt
    paneli tamir etmiyorlar diye biliyorum sadece değişim yapıyorlar, panel değişimi yapılamayacaksa size yeni model teklif edebilirler diye düşünüyorum, ama bu biraz zaman alır ... servislerin tutumları farklı olabilir o nedenle yanlış yönlendirmek istemem ... önce baksınlar sonraki süreçte gelişmelere göre davranırsınız ...
  • Tesekkurler yarin haberlesecegiz insallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis geldi bikac islem yapti duzelmeyince tvnin arkasini resim çektiler. L li bisey kablosu bozuk deyip siparis verelim dediler. Bakin panel arizasiyla yenisiyle degismesini talep ediyorum dedim. Belli degil denyerek bulacaz dediler. Sonra nezaman aldiniz dedi, 8 aylik dedim. Yok dedi degisim yapmayiz. Eee garanti ne oluyor dedim. Tamir ederiz sadece dedi. Sonra 25 inci ayda tekrar bozuluyor ama onu napacaz dedim. Kismet dedi gitti. Yarin bidaha kabloyla gelecekler bakalim onda ne yasayacagiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forecaster F kullanıcısına yanıt
    flex kablo demiş olabilir mi ?..
  • Ldv gibi bisey dedi sanki ama atiyor olabilirim yarin getirince bakarim artik :) garanti degisim yapmiyoruz demesi sizede sacma gelmedimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forecaster F kullanıcısına yanıt
    bence eleman "panel arızası yok, tamirlik iş var" demek istiyordur, yarın mesele anlaşılır ...
  • Merakla ve stresle bekliyorum. Boyle işlerden hic hazetmem ama basima geldi. Servis ters bisey soyler yada yokus yaparsa Insallah sinirlenip servisin yaninda tvyi kirmam :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar samsung servis bugun geldi tekrar. tvyi soktüler, lvds diye bi kablo degisimi yaptilar tabiki sorun duzelmedi. Panel arizasi dediler. Yine dedim 25. Ayda bozulacak garantideyken tvyi degisin olmaz dediler mahkemeye gidin dediler. Sonucta onla ugrasamam tamam dedim, aractan paneli getirdi değiştiler. 2 kere daha panel bozulursa tvyi degisiriz dediler. Bu arada garantide olmasa 1000-1500 liraymis. Kisaca simdilik duzeldi ama bi kere tvden huylandim artik. Kismet bakalim nereye kadar gidecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forecaster F kullanıcısına yanıt
    sağlık olsun en azından garantiden panel değişti, ben buna da razı olurdum ama 2 ayla treni kaçırdık ...
    dikkatimi çeken şu oldu yanlış mı anladım, adamlar yanlarında panel getirmiş ve evde mi değiştirdiler ?..
  • Evet hocam panel arabada hazirmis. Once kabloyu getirdi degisti, bakti olmadi paneli getirdi evde degisti. 15 dakikada halletti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selamlar,

    2010 yılında aldığım 46c6730 Samsung Led Tv 7 sene sonrasında şöyle oldu. Yabancı forumlarda da binbir çeşit çözüm yazmışlar ama kesin sorun kaynağı biliniyor mu? Bir çözüm var mı?
    ***led panel arızası*** ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Discovery_ -- 2 Haziran 2017; 22:13:20 >
  • _Discovery_ kullanıcısına yanıt
    benim tv'nin durumuyla aynı görünüyor geçmiş olsun, panelin değişmesi gerekir ama o panelden bulunmaz yeni tv almalısınız ...

    @_Discovery_
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.