Şimdi Ara

Palit RTX4080 Gamerock Oc 16GB 256BIT GDDR6X (NED4080S19T2-1030G)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
5.069
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://www.hepsiburada.com/palit-rtx4080-gamerock-oc-16gb-256bit-gddr6x-ned4080s19t2-1030g-p-HBCV000036OS4Q?magaza=Hepsiburada&ds_rl=1294343&wt_gl=cpc.6802-IT.shop.camp6458424908adgr77966058715&ds_rl=1294343&gclsrc=ds&gclsrc=ds




    Palit RTX4080 Gamerock Oc 16GB 256BIT GDDR6X (NED4080S19T2-1030G)

    Palit

    30.998,99 TL %3 

    29.999,00 TL




    _____________________________




  • Bu fiyatlara kart alan neden fırsat kovalar anlamıyorum. 30 bini verene kadar birkaç bin daha koy, rog strix vs. al. 3 sene garantili sağlam kart olsun. Belli ki bütçe sorunu yok zaten.

    Bu fiyatlardan gözünü kırpmadan kart alamayan biri 4000 serisine hiç bulaşmamalı. 3000 serisi stokları bitince 4000 fiyatları 3000 seviyesine inecektir.
  • _____________________________
    *2024 Peugeot 508 1.5 BlueHDi 130HP GT - *2014 Peugeot 308 1.6 e-HDi 115HP 6M/T Allure - AMD Ryzen 7 9700X - MSI B850 MPG EDGE Ti Wifi - Corsair iCUE LINK TITAN 360 RX LCD White - KLeev Cras V RGB 48GB (2x24) 7200Mhz CL34 White - MSi GeForce RTX5070Ti Inspire OC 16GB - Corsair iCUE LINK 6500X RGB White - Kioxia 480GB SSD - Samsung 970 Evo Plus 2TB M.2 SSD - Gigabyte GP1 1TB M.2 SSD - Adata 2TB Legend 900 Pro - Monster Aryond A32 31.5' V1.1 QHD 165hz HDR/GSync Monitör - NZXT C850 White 850W 80+ GOLD - Corsair K70 MLX TR Klavye - Razer Basilisk V3 Pro White 30K DPI Fare - Apple iPhone 16 Pro Max 256 Desert Titanium - Apple iPhone XS 64GB Gold - Apple Watch 11 46 Black - Playstation 5 Slim Dijital Edition 1TB




  • ezicioyuncu kullanıcısına yanıt

    Hocam Palit in Gamerock serisi çok kaliteli.

    _____________________________
  • trkocaer kullanıcısına yanıt

    palit 25 yıldır en dandik nvidia kartlar üretmede çok becerikli Palit RTX4080 Gamerock Oc 16GB 256BIT GDDR6X (NED4080S19T2-1030G) 

    _____________________________
  • rocky_balbao kullanıcısına yanıt

    25 yıllık tecrübe var sonuçta hocam öyle demeyin Palit RTX4080 Gamerock Oc 16GB 256BIT GDDR6X (NED4080S19T2-1030G) 

    _____________________________
  • Gamerock'ı alacak olanlar altına bir de kriko alsın.

    _____________________________
  • HWS kullanıcısına yanıt

    Hani taş gibi kart derler ya, bunun için tuğla gibi kart demek doğru. Bir de bu kart dikey olarak çok daha asil duruyor.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu fiyatlara kart alan neden fırsat kovalar anlamıyorum. 30 bini verene kadar birkaç bin daha koy, rog strix vs. al. 3 sene garantili sağlam kart olsun. Belli ki bütçe sorunu yok zaten.

    Bu fiyatlardan gözünü kırpmadan kart alamayan biri 4000 serisine hiç bulaşmamalı. 3000 serisi stokları bitince 4000 fiyatları 3000 seviyesine inecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • PNY karşısında? PNY ile kalite anlamında kapışabilecek tek marka, Leadtek, o da artık ekran kartlarını numunelik üretiyor, Nvidia'nın yapay zeka ortağı olunca oem piyasasını ikinci plana itti. İkinci sırada da EVGA ve rakibi Asus var.


    Kalite ve performans, aynı şey değil, PNY ve Leadtek'in hiç bir zaman EVGA FTW veya Asus ROG Strix gibi performans kartları olmadı, ancak vidaları bile genellikle mangan fosfat kaplı oluyor, kalite denilen şey, tam olarak bu. Önceliğimiz değil, o ayrı.

    _____________________________
  • qzwxec kullanıcısına yanıt

    EVGA firması da nVidia ekran kartı işinden çekildiği için şu an o premium segment tamamen Asus tarafına kaldı. Classified ve K|NGP|N kartları artık göremeyeceğiz.


    #üşüyoruzvincereis Palit RTX4080 Gamerock Oc 16GB 256BIT GDDR6X (NED4080S19T2-1030G) 


    Not: Leadtek ne markaydı be 90'lar sonu 2000'ler başında...

    _____________________________
    Asus Prime X570 Pro // AMD Ryzen7 5800X3D // Arctic LF III 360 White // PowerColor RX9070XT RedDevil // 32GB(8GBx4) Cruical Ballistix White RGB (3733CL15) // 960GB Sandisk Ultra3D SSD // 2TB Team MP33 NVMe // 1TB Team T-Force Vulkan // 4TB Seagate Backup+ HUB // MSI MAG401QR // Asus TUF GT502 // Asus ROG Strix 850G // Asus ROG Strix Scope II 96 // Logitech G604 // Logitech G440 // Creative Sound BlasterX G6 // Edifier X600
  • qzwxec kullanıcısına yanıt
    Leadtek geforce 7 ve 8 serisinde efsane idi hey gidi günler hey.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • massacrer kullanıcısına yanıt

    a350 ve a360 agp vardı bende a350'yi kullanırken overclock diye bir şey duymuştum tüm ramleri sona çektim 2 saniyede patates ettim kartı. Koleksiyon yapan birine vermiştim 2006'da 300 lira para vermişti bana Palit RTX4080 Gamerock Oc 16GB 256BIT GDDR6X (NED4080S19T2-1030G) 

    _____________________________
    Ben kimsenin canını yakmadım,Onlar benim ateş olduğumu bile bile geldiler.

  • trkocaer kullanıcısına yanıt

    Palit RTX4080 Gamerock Oc 16GB 256BIT GDDR6X (NED4080S19T2-1030G)  palit leadtek quick mx 4400 fx 5200 5500 felan çok bozuluyordu çünkü dandik exilir nanya bellek kullanıyorlardı

    _____________________________
  • asustanda ne premium olur ya Palit RTX4080 Gamerock Oc 16GB 256BIT GDDR6X (NED4080S19T2-1030G) 

    _____________________________
    *2024 Peugeot 508 1.5 BlueHDi 130HP GT - *2014 Peugeot 308 1.6 e-HDi 115HP 6M/T Allure - AMD Ryzen 7 9700X - MSI B850 MPG EDGE Ti Wifi - Corsair iCUE LINK TITAN 360 RX LCD White - KLeev Cras V RGB 48GB (2x24) 7200Mhz CL34 White - MSi GeForce RTX5070Ti Inspire OC 16GB - Corsair iCUE LINK 6500X RGB White - Kioxia 480GB SSD - Samsung 970 Evo Plus 2TB M.2 SSD - Gigabyte GP1 1TB M.2 SSD - Adata 2TB Legend 900 Pro - Monster Aryond A32 31.5' V1.1 QHD 165hz HDR/GSync Monitör - NZXT C850 White 850W 80+ GOLD - Corsair K70 MLX TR Klavye - Razer Basilisk V3 Pro White 30K DPI Fare - Apple iPhone 16 Pro Max 256 Desert Titanium - Apple iPhone XS 64GB Gold - Apple Watch 11 46 Black - Playstation 5 Slim Dijital Edition 1TB
  • qzwxec kullanıcısına yanıt

    PNY ve gaiward, palitin alt firması zaten bu markların hepsini palit üretiyor, fan shroudunu değiştirip gainward pny diye satıyor.

    _____________________________

  • No Way Out kullanıcısına yanıt

    Değil. Palit, dünyanın en büyük ekran kartı üreticisi ve sadece ekran kartı üretiyor, kendi markaları dışında, diğer firmaların markaları için de üretim yapıyor. PNY ise en büyük oem üreticilerinden biri.


    İkisinin aynı firmaya ait zannedilme nedeni, endüstride oldukça yaygın olan ortak üreticiye fason işler yaptırmaları. İkisi aynı şirkete ait zannedildikten sonra, PNY'nin Palit'e ait zannedilmesi de çoğunlukla ekran kartıyla ilgilenen son kullanıcının, sadece ekran kartı üreten ve nispeten küçük bir firma olan Palit'i, bellek piyasasının çoğunu elinde tutan dev PNY'den daha büyük zannetmesinden.

    _____________________________
  • No Way Out kullanıcısına yanıt

    PNY halis mulis Amerikan firması. Paris New York'tan geliyormuş ismi.Ama muhtemelen aynı firmaya ürettiriyorlar sağutucuları PCB'si vs benziyor.

    _____________________________
    || AMD Ryzen 7 9800X3D İşlemci || MSI X870 Tomahawk Anakart || Palit RTX 4080 GameRock OC GPU || G.SKILL Trident Z5 Royal Neo 6000MHZ CL28 DDR5 Ram || Kingston KC3000 4 TB NVME Gen4 SSD || FSP Hydro PTM Pro 1200W Platinum PSU || Arctic Liquid Freezer II 360MM Sıvı Soğutma || Cougar Conquer Kasa || Logitech Z5500 5+1 Ses Sistemi || Samsung Odyssey G7 32'' 240Hz QLED Monitör || Apple MacBook Pro 16'' 2021 - M1 MAX (10/32) İşlem Birimi / 1 TB SSD / 32 GB RAM ||
  • qzwxec kullanıcısına yanıt

    Palit ile pny ayridir evet

    Palit en buyuk ekran karti ureticisi degildir bunu nerden uyduruyorsunuz?

    Evga 1.idi gpu tarafini kapatti pny ise nvidianin 1.quadro partneniridir gaming gpu ile quadro render kartlarini karistiriyorsunuz ..

    Pny turkiye muduru arkadasim olmasa tamam dicem her hafta konuşuyorum onun dediklerinizden haberi yok?

    Palit manli galax inno bunlar birbirlerine benzerler kalite fiyatlarida aynidir..

    Globalde en cok satan suan asusdur sonra zotacdir.

    Turkiyede ise yillardir 1.zotac 2.msi 3.asusdur.

    Leadtek bayadir nvidia gpu uretmiyor...

    En son gtx 470ini almistim.2011de


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Alem Bakar Neo Akar
    Zotac rtx 5090 amp extreme @3270mhz //Mi 14t 512gb
  • Palit RTX4080 Gamerock Oc 16GB 256BIT GDDR6X (NED4080S19T2-1030G)
    _____________________________
    Alem Bakar Neo Akar
    Zotac rtx 5090 amp extreme @3270mhz //Mi 14t 512gb
  • Ölücüler kralı diyorsa doğrudur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.