Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

palit 6600 gt soğutucu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
8
Cevap
0
Favori
199
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    373 Mesaj
    Bende palit 6600 gt aldım ve bu karta göre güzel bir soğutucu arıyorum nasıl bişey almak lazım bu kartlan özel soğutucu kullanan varmı



    |
    |
    _____________________________
    AMD FX8350 GIGABYTE 990XA-UD3 ASUS HD7950 Corsair 8GB 1600MHz DDR3 (4GBx2) XMS3 Crucial M500 120GB SATA WD HARDİSK 1.5 tb. Aerocool Strike X GT Devil Red Mid Tower ATX Kasa
  • Binbaşı
    1113 Mesaj
    uzgunum ama uygun bi sogutucu su an icin yok.. BBI kardes silencer kampanyasi baslatmisti siparisler verildi insallah fala getirirde sende yararlanirsin. su an icin en iyisi silencer dir..

    http://forum.donanimhaber.com/m_1894164/mpage_5/tm.htm bu topicte konusuluyor...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1534 Mesaj
    Sanırım AGP olan 6600'ler için Silencer yok ama PCI-E olanlar için var diye biliyorum.
    |
    |
    _____________________________
    MSI Z87 G-45 GAMING | INTEL I5 4670K @4.3GHZ @1.17V | GSKILL DDR3 @2200 MHZ @CL11-11-11-1T @1.58V | EVGA GTX1070 FTW 8GB @ 2025/4400 MHZ
    OCZ VENDETTA | 240GB MEMORIGHT V3M SSD | 1TB WESTERN DIGITAL BLUE | CREATIVE X-FI TITANIUM PCI-E | LOGITECH G51 5.1 | PHILIPS 278E9Q
    RECOM BACKDRAFT | COOLER MASTER THUNDER 600W | RAMPAGE KB-R8 | A4 TECH X7 LASER
  • Teğmen
    122 Mesaj
    nasıl yok ya olurmu öyle şey GİNAT 3 kapı gibi uyuyo biraz sesli ama çok ii soğutuyo kesimlikle sese katlanırsan al da keyfine bak
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2572 Mesaj
    agp içinde pcie içinde var bbi nin getirdikleri arasında bence sen o forumu iyice baştan sona bir oku. (şunu bilki silencer is the best)
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    122 Mesaj
    yok demişler 6600gt içinde ben ondan söyledim yokse bencede silencer is the best
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4811 Mesaj
    6600 GT AGP için varmış silencer. hatta BBI fazladan getiriyo onlardan kesin...
    |
    |
    _____________________________
    www.kbsvisuals.com - KBS visuals | Filmmaking and Photography Services
  • Er
    6 Mesaj
    NV Silencer 6 (Rev. 2)

    http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=62

    sanırım istediğin alet bu olsa gerek...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    373 Mesaj
    Teşekkürler arkadaşlar bunun için topic açılmış görmemiştim ordan takip ederim
    |
    |
    _____________________________
    AMD FX8350 GIGABYTE 990XA-UD3 ASUS HD7950 Corsair 8GB 1600MHz DDR3 (4GBx2) XMS3 Crucial M500 120GB SATA WD HARDİSK 1.5 tb. Aerocool Strike X GT Devil Red Mid Tower ATX Kasa
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Masal
google reklamları
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.