Şimdi Ara

Palio Multijet Kızdırma Bujileri Değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kışın gelmesiyle havalar soğumaya başladı.Geçen kış aracı çalıştırırken biraz sıkıntı çektim bu nedenle de bugün kendim KIZDIRMA BUJİLERİNİ değiştirmeye karar verdim.Çok zor, ustalık gerektirir vs. gibi birçok yazı okuduktan sonra öncelikle sökme için malzeme temin ettim.

    uzun 8mmlik lokma
     Palio Multijet Kızdırma Bujileri Değişimi


    ve tabikide lokma çevirmek için gerekli anahtar.(Ben 30 lira olduğu için almaktan vazgeçip büyük alyan anahtarın ucunu taşlamayla lokmaya göre ayarlayıp kullandım)

    Kırılma vs karşı için W40 yağlayıcı.


     Palio Multijet Kızdırma Bujileri Değişimi



    Öncelikle yeşil turuncu ve mavı kısımları söküyoruz..


     Palio Multijet Kızdırma Bujileri Değişimi


    sonrasında karşımıza çıkan kızdırma bujileri kırmızı daire içine aldığım kısımı kablolarını söküyoruz


    Ardından hangisi bozuk olduğunu yani patlak olduğunu bilmenin yöntemi 2. resimde sarı renkle gösterdiğim gibi akünün + kutbundan elektrik alıp bujilerin uç kısımlarına dokundurduğumuzda kıvılcım çıkıyorsa sağlamdır çıkmıyorsa bozuktur..2. yöntem ise avometre den kablo test kısmına getirdiğimizde 1 dışında veri gösterdiği vakit sağlam 1 gösterdiği sürece bozuktur.


    Bozuk olanı bulduktan sonra sökmek istediğimiz bujiye W40 sıkıp biraz bekleyin. Söktükten sonra yenisini takıp güle güle kullanın..

    Not : Multijetlerin orjinal kızdırma bujisi BERU marka kızdırma bujisidir..Orjinalini bulmak sıkıntı lakin bulursanız uzun süre sıkıntı çıkartmaz dikkat ettikçe
     Palio Multijet Kızdırma Bujileri Değişimi Palio Multijet Kızdırma Bujileri Değişimi







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.