Şimdi Ara

Paketim otomatik yenilenmedi, hattımdaki tüm liralar farkında olmadan bitti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hattımda yeterli TL olmasına rağmen gece 12'de paketim yenilenmedi. Ben de hiç bakmadım tabi otomatik yenileniyor diye, sabah birkaç mesajlaşma ve arama sonrası telefon birden bire kapandı, online işlemlere girip baktığımda da paketimin yenilenmemiş ve liralarımın bitmiş olduğunu gördüm. Başka bir telefondan müşteri hizmetlerini aradım, sistemsel hata oluşmuş, gece 12'de yenilenmemiş ve o sırada siz de liralarınızı harcamışsınız dedi. Ben de harcama geçmişine bakıp gece yaptığım harcamalarda hattımda kalan TL tutarının paket yenilenmesi için yeterli olduğunu, paket ücretinin aşağısına öğle vakti 13.32'de düştüğünü söyledim. Bakıp kontrol etti, haklısınız deyip kayıt oluşturdu. 1 gün sonra arama bile yapmadan otomatik mesaj atmışlar, hata araştırıldı, bir problem bulunamadı diye. Tekrar TL yükleyecekmişim, müşteri hizmetlerini arayacakmışım, onlar bana paketi tanımlayacaklarmış. 2. defa başıma geldi bu olay, diğerinde 30TL, bu olayda da 25TL kaybettim.

    Düzenleme: Müşteri hizmetlerini tekrar aramak yerine sosyal medyadan şikayet yazısı oluşturdum, ertesi gün müşteri hizmetlerinden arandım ve 1 gün sonra da TL iadesi yaptılar, sorun çözüldü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi First Premolar -- 4 Ocak 2020; 12:35:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Tlnin gidince konu açmayı biliyonuz konuları okumayıda öğrenseniz

    bu kaçıncı vaka bi öğrenemediniz paket yenilenme tarihini kontrol etmeyi
  • Sistemsel hata mı

    Daha önceden bu durumu yaşamışsın zaten, paket yenilenme mesajları gelmeden kullanmaman gerekti.

    Ayda 24 saat kullanmadığım faturalı hattımı hergün oim'den güncel tutarını mutlaka kontrol ederim. Bu kekoların sağı solu belli olmaz.

    Şöyle düşünüyorumda her ay 60-70GB kullanan biri olarak 1 ay boyunca sadece TT kullanmış olsam kimbilir ne kadar bana üfletirlerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Paket yenileneceği zaman mesaj geldi, hattınızda 20TL bulunması durumunda yenilenecektir diye. Hattımda 20TL'den çok daha fazlası vardı maalesef, ben de otomatik olarak yenilenir zannettim. Siz niye öyle söylediniz ki, benim gibi sıkıntı yaşayan çok mu fazla kişi var? Bu bölüme ilk defa girdim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Sadece yenilenecek diye mesaj geliyor bana, yenilendiğine dair mesaj gelmiyor. O yüzden kontrol etmedim hiç bu zamana kadar. Bu 2. defa başıma geldi maalesef, 50TL'den fazla zarara uğrattılar beni ama hakkımı arayabileceğim bi platform yok galiba.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • First Premolar kullanıcısına yanıt
    Sen ilk değilsin sonda olmayacaksın çünkü

    Sil süpürden yada fırsattan hediye internet denk getirseydiniz

    Paket sabaha karşı bende 9:32 de yenilenmiş normal da 00 dan sonra yenilenmesi lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • First Premolar kullanıcısına yanıt
    Paketim otomatik yenilenmedi, hattımdaki tüm liralar farkında olmadan bitti

    Yenilendiğin de mesaj geliyor
    Bende hediye net vardı. Kurtardım
    Diğer türlüde mobil veriyi kapatıyorum

    Mesajla uyarıyorlar en azından yenilecek ve yenilendi diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Yenilenecek diye uyarıyor, yenilendi diye uyarmıyor maalesef. 13.32'ye kadar yenilenmemiş, 13.32'ye kadar hattımda yeterli bakiye varmıştı. Zaten operatör değiştirip kurtuluyorum ama giden 50 küsür TL'me oldu, onları geri kazanmanın bir yolu yok zannedersem artık. Sistemsel hata var deyip faturayı kullanıcıya kesmek de ne demek, bunların cezasız kalmaması lazım ama elden bir şey gelmiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • First Premolar kullanıcısına yanıt
    Durumu anlatan güzel bir yazı ile twiter destek hemde BTK ya yaz alırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TtDestek hattina yaz Twitter uzerinden ayni anda BTK ya yaz eposta at her seyi yap. Amca böyle hallederler yoksa mh filan etkili olamiyor. Çözemezlerse tasi gitsin direk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 31 Aralık 2019; 10:59:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öpe öpe faturalı kullanacaksınız. 50 TL faturasıza, para vereceğin kadar diğer operatörlerde faturalı yüksek paketli tarife kullanırsın.
    Sistem böyle Hem daha pahalı hemde kullanım periyodu yüzünden çok çabuk bitiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saiph -- 1 Ocak 2020; 9:46:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzerini bende yaşadım wifiye bağlı olmasına rağmen 2 ay üst üste paket bitiminde gece tl çektiler ilkinde ses çıkarmadık 2.sinde şikayet üstüna şikayet ettim sistemde hata var dedim ilkten yok dediler sonra hatalarını kabul edip tl mi geri yüklediler.
    Şikayet edin sistemlerinde hata var bu tarz müşteri ilişkilerinde çalıştım sistemde gerçekten hata var bariz belli oluyor.
  • Faturalıda 12 ay veya 24 ay aynı operatörde kalma zorunluluğu olacağı için pek istemiyorum açıkçası

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AdemYakups A kullanıcısına yanıt
    Yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkür ederim, birkaç yerden şikayet kaydı oluşturdum ve sorunumu çözdüler, TL iadesi gerçekleştirdiler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.